اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان مقاله: تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي
مطالعه در مورد: بازاريابي اجتماعي،رهيافتي مهم در رفتار اجتماعي
فرمت فایل: WORD
تعداد صفحات: 23
شرح مختصر:
دولتها و سازمانها روشهاي متنوعي را به كار ميگيرند تا رفتار و رويههاي خاصي را در محيط اجتماعي پيرامون خود نهادينه كنند. در اين باب ميتوان به سه رويكرد آموزشي، حقوقي و بازاريابي اجتماعي اشاره كرد. در رويكرد آموزشي تلاش ميشود تا با آگاهسازي مردم نسبت به منافع و مزاياي رفتار هدف، آنها با اراده خود نسبت به انجام آن ترغيب شوند. روش بازاريابي اجتماعي براي تغيير رفتار، ارائه گزينههاي بديل در محيط اجتماعي است تا مردم بر اساس مبادله سود و هزينه، بهطور داوطلبانه از رفتار هدف استقبال كنند. بازاريابي اجتماعي زماني مؤثر است كه براي جامعه هزينههاي رفتار جاري محسوس بوده و مردم توقع دريافت منفعت فردي زود هنگام را نداشته باشند. در اين مقاله ضمن توصيف فرايند و گامهاي بازاريابي اجتماعي، به ذكر چند نمونه موفق در اين خصوص پرداخته ميشود.
فهرست مطالب
چكيده. 3
کلید واژه:3
مقدمه. 3
پيشينه تحقيق.. 4
1. بيان مسئله. 5
2. تاريخچه بازاريابي اجتماعي.. 6
1-2. تفاوتها7
2-2. شباهتها7
3. ويژگيهاي بارز بازاريابي اجتماعي.. 8
4. نظريهها و مدلها در بازاريابي اجتماعي.. 9
2-4. نظريه اقدام معقول. 9
3-4. نظريه شناخت اجتماعي.. 10
4-4. مدل فرانظري تغيير رفتار سلامت.. 10
5. فرايند بازاريابي اجتماعي.. 11
6. مراحل اجراي بازاريابي اجتماعي.. 12
1-6. تحقيقات بازاريابي.. 12
2-6. جدا سازي.. 13
3-6. استفاده از چهار p. 13
4-6. پايش و ارزيابي.. 15
1. پيشينه، منظور و كانون توجه. 15
2. تحليل موقعيت.. 15
3. سابقه مخاطبان هدف.. 15
4. بازاريابي اهداف و مقاصد. 15
5. عوامل مؤثر بر پذيرش رفتار مورد نظر. 15
6. تهيه محتواي پيام. 15
7. تدوين راهبرد (با استفاده از چهار P براي توليد و رساندن ارزشهاي مورد نظر):16
8. پايش و ارزيابي.. 16
7. نقدهاي مهم به بازاريابي اجتماعي.. 17
1-7. سوء برداشت از مفهوم بازاريابي اجتماعي.. 17
2-7. ناتوان از توجه به ويژگيهاي ساختاري.. 17
3-7. بازاريابي كاري شيطاني است.. 17
8. بازاريابي اجتماعي در كشورهاي در حال توسعه. 17
9. مشكلات و چالشهاي بازاريابي اجتماعي.. 18
1-9. محدوديتهاي سازماني.. 18
2-9. عدم ثبات.. 18
3-9. عدم دانش و مهارت در بازاريابي.. 18
4-9. ملاحظات اخلاقي.. 18
10. نمونههايي از بازاريابي اجتماعي.. 18
11. نتيجهگيري.. 21
منابع. 22
مبلغ قابل پرداخت 7,436 تومان
برچسب های مهم
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 34 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...
مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...
استفاده ازآنالو در آموزش شیمی ...
آشنایی با روشهای تولید انتقال و توزیع برق در مهندسی برق ...
آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای جنس فلز پایه و قطعه کار ...
استفاده از فشارهای بالای هیدرو استاتیک بر روی مخمر و درصنایع غذایی ...
استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت بهسازی و تقویت سازه ها ...
آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت ...
استفاده از ماشین بردار پشتیبان (SVM)برای تشخیص گوینده ...
آشنایی با اثرات زیست محیطی طرح های آب و خاک و توسعه پایدارمحیط زیست 2 ...
آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای ...
آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن ...
آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها ...
آشنایی با المانهای ساندویچ پانل ...
آشنائي با تاريخچه توجه سيستماتيك به ايمني و بهداشت حرفه اي ...
آشنايی با نرم افزار Expert Choice جهت تصميم گيری های چند گزينه ايی ...
آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن ...
کاملترین آموزش کاربردی هوش مصنوعی و ChatGPT فقط با موبایل و بدون نیاز به دانش تخصصی! اگه دنبال یه راه واقعی برای کسب درآمد از هوش مصنوعی هستی، اگه دوست داری بدون نیاز به سرمایه، تخصص یا تجهیزات خاص، فقط با یه گوشی موبایل پول دربیاری، این جزوه فوقالعاده ... ...
نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...
کتاب تشریح مسائل استاتیک جی ال مریام و ال جی کرایگ ویرایش چهارم 1998 ... ...