اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان تحقیق: ارزشیابی فارغ التحصیلان رشته ارتباطات در مشاغل مرتبط
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 294
توضیح مختصر:
مهارتها و توانمندیهای نیروی انسانی از اهم مسائلی است که پیشرفت و رفاه جوامع را درپی خواهدداشت. نیروی کارآمد و حرفهای با دانش کافی تنها به بهبود سطح زندگی شخصی فرد یا صاحبان کار نمیانجامد، بلکه باعث تأثیر کلی بر وضعیت جامعه، در تمام ابعاد و بهبود شاخصههای زندگی اجتماعی میشود. از این رو دغدغه همیشگی برنامهریزانآموزشی، تربیت نیرویانسانی کارآمد جهت بازار کار بوده است.
تلاش برای برقراری پیوند میان آموزش و کار، خاص دوران مشخصی از زندگی بشر نیست. از گذشتههای دور که آموزش به صورت استاد و شاگردی و در محیط بلافصل کار صورت میپذیرفته، تا امروز که آموزش اشکال، ردهها و رتبههای گوناگونی یافته و سازمانهای عظیم را درگیر خود ساخته است، تلاش بشر همیشه در جهت آموزشهای کاربردی بوده است که بتواند فرد را برای کار، استقلال اقتصادی و زندگی اجتماعی آماده سازد. اما آنچه باعث تمایز دوران معاصر شده است گسترش روزافزون دانش و به تبع آن تنوع حوزههای کار است.
یکی از راههایی که در کشور ما و بسیاری دیگر از کشورها برای دستیابی بیشتر به اهداف آموزشی مدنظر قرار گرفته است، توجه ویژه به کاربردیکردن مقوله آموزش است. تأسیس مدارس و مراکز آموزش عالی فنی و حرفهای و همچنین دانشگاه جامع علمی- کاربردی را میتوان در این راستا ارزیابی کرد. برنامهریزان آموزشی سعی دارند با بسط و گسترش این شیوه آموزش انطباقی میان مهارتهای فراگیری شده و نیاز بازار کار به وجود بیاورند، از این رو بودجه، تلاش و انرژی ویژهای را صرف برنامهریزی دورههای علمی - کاربردی مینمایند. مسئله این است که این سیاستها تا چه میزان موفق بودهاند؟
یکی از راههای بررسی میزان موفقیت برنامهریزیهای آموزشی، ارزشیابی آموزشی است. ارزشیابی آموزشی به محقق کمک میکند تا اهداف آموزشی را تعیین، مراحل آن را مشخص و میزان موفقیت را بررسی نماید. یکی از چالشهای فراروی پژوهشگران حوزه آموزش دستیافتن به مدلی برای ارزشیابی آموزش است که بتواند آنها را در یافتن بهترین راه رسیدن به بیشترین و قابل اعتمادترین پاسخها یاری کند.
مدلهای مختلفی برای ارزشیابی وجود دارد و محققین به فراخور نیاز ممکن است از هر یک از این مدلها استفاده کنند. هنگامی که مدل خاصی نتواند پاسخگوی نیازهای پژوهشی باشد، معمولا محقق به ترکیب مدلها و یا مدلهای خود ساخته روی میآورد. به نظر میرسد ارزشیابی حوزه آموزشهای علمی-کاربردی با استفاده از مدلهای معروف امکان پذیر نباشد. اهداف و سیاستهایی که ورای تفکر آموزش علمی- کاربردی وجود دارند و همچنین رابطه بی بدیل این آموزشها با حوزه کار، نیاز به مدلی همه جانبه و کل نگر را تشدید میکنند.
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق
1-1 بیان مسأله تحقیق. 2
2-1-اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن. 3
3-1- اهداف تحقیق. 4
4-1-سئوالات تحقیق. 4
5-1-فرضیههای تحقیق. 4
6-1-مدل تحلیلی تحقیق. 5
7-1- روش و ابزار گردآوری اطلاعات. 5
8-1-پیشینه تحقیق . 6
فصل دوم:چارچوب نظری تحقیق
1-2-بخش اول: ارزشیابی. 10
1-1-2-پیشگفتار. 10
2-1-2-تاریخچه ارزشیابی. 12
3-1-2-تعاریف ارزشیابی. 16
4-1-2- مبانی ارزشیابی. 21
5-1-2-الگوهای ارزشیابی. 35
6-1-2- معرفی الگوهای ارزشیابی. 39
7-1-2- تفاوتها و شباهتهای الگوهای ارزشیابی. 57
2-2-بخش دوم: آموزش علمی کاربردی. 59
1-2-2-پیشگفتار. 59
2-2-2- پیشینه آموزشهای مهارت و فناوری در ایران. 61
3-2-2-ضرورت آموزشهای علمی کاربردی. 63
4-2-2- ويژگيهاي مهم آموزشهاي علمي –كاربردي . 70
5-2-2-آیین نامه ها. 76
6-2-2- دستور العمل اجرایی نحوه تاسیس موسسات آموزش عالی علمی کاربردی 89
2-1-کیفیت تدریس. 95
2-2-کیفیت تدریس. 96
8-2-2-آئین نامه نحوه جذب وبکارگیری مدرسان در مراکز علمی-کاربردی 98
9-2-2-آئین نامه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه. 103
3-2-بخش سوم: علوم ارتباطات. 110
1-3-2-پیشگفتار. 110
2-3-2- اهمیت رشته ارتباطات. 110
3-3-2- رشته های حوزه ارتباطات در دانشگاه جامع علمی کاربردی 114
4-3-2-سرفصل های آموزشی رشته های حوزه ارتباطات. 116
فصل سوم:روش شناسی تحقیق
1-3-مقدمه. 163
2-3-روششناسی تحقیق. 164
1-2-3- روش تحقیق. 164
2-2-3- مدل تحقیق. 165
شکل(1-3)، مدل تحقیق نگارنده از ارزیابی فارغالتحصیلان رشته ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی تهران در مشاغل مرتبط. 166
3-2-3- مراحل روش کار در این تحقیق. 167
شکل (2-3)، مراحل انجام کار در این تحقیق. 167
4-2-3- جامعه آماری، شیوه نمونه گیری و حجم نمونه. 168
5-2-3- روایی و پایایی تحقیق. 169
1-5-2-3- روایی تحقیق. 169
2-5-2-3- پایایی تحقیق. 170
6-2-3- ابزار گردآوری و انتخاب متغیرها برای ارزشیابی فارغالتحصیلان رشته ارتباطات. 171
شکل(3-3)، مقیاس اندازه گیری طیف لیکرت. 171
فصل چهارم:یافتههای تحقیق، تجزیه وتحلیل اطلاعات
1-4-مقدمه. 173
2-4-بررسی داده های توصیفی(عوامل درون داد). 174
1-2-4- بررسی وضعیت جنسی جامعه نمونه. 174
2-2-4-بررسی وضعیت تأهل جامعه نمونه. 174
3-2-4-بررسی وضعیت سنی جامعه نمونه. 175
4-2-4-بررسی وضعیت تحصیلی جامعه نمونه. 175
5-2-4-بررسی وضعیت شغلی جامعه نمونه. 176
6-2-4-بررسی نوع اشتغال جامعه نمونه. 176
7-2-4-بررسی وضعیت ارتباط شغلی جامعه نمونه. 177
8-2-4-بررسی مدت زمان اشتغال جامعه نمونه. 177
9-2-4-بررسی وضعیت درآمدی افراد مورد مطالعه. 178
3-4-بررسی عوامل زمینه. 179
1-3-4-بررسی امکانات کمک آموزشی در دانشگاه. 179
2-3-4-بررسی تجهیزات عملی جهت آموزش دروس. 179
3-3-4-بررسیمحتوایدروسمهارتی. 180
4-3-4-بررسی مناسب بودن محتوای کارورزی و کارآموزی. 181
5-3-4-بررسی آموزش زبان های خارجه. 181
6-3-4-بررسی کیفیت فضای آموزشی دانشگاه. 182
7-3-4-بررسی کیفیت آموزشی دانشگاه. 182
4-4-بررسی عوامل فرایند. 184
1-4-4-بررسی برخورداری فرد از آموزه های علمی. 184
2-4-4-بررسی بهروری فرد از آموزه های علمی. 184
3-4-4-بررسی اثربخشی برنامه های درسی در مهارت فرد. 185
4-4-4-بررسی برخورداری فرد از زبان های خارجه. 185
5-4-4-بررسی برخورداری فرد از مهارت های رایانهای. 186
6-4-4-بررسی تأثیر تنوع دروس آموزشی. 186
7-4-4-بررسی توانایی کلی اساتید. 187
8-4-4-بررسی توانایی اساتید در دروس تخصصی. 187
5-4-بررسی عوامل برون داد. 188
1-5-4-بخش اول. 188
1-1-5-4-بررسی سطح علمی فارغ التحصیلان. 188
2-1-5-4-بررسی سر فصل دروس گذرانده شده. 189
3-1-5-4-بررسی علمی بودن سر فصل دروس گذرانده شده. 189
4-1-5-4-بررسی کاربردی بودن سر فصل دروس گذرانده شده. 190
5-1-5-4-بررسی شانس فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال. 191
2-5-4-بخش دوم. 191
1-2-5-4-عوامل موثر بر ادامه تحصیل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 191
2-2-5-4-عوامل موثر بر مشکلات شغلی فارغ التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 192
3-2-5-4-عوامل موثر بر انتخاب شغل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 193
4-2-5-4-عوامل یاریدهنده در انجام شغل فارغالتحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 194
5-2-5-4-عوامل تأثیرگذار در عدم اشتغال فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 195
6-4-بررسی نهایی عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197
7-4-بررسی معناداری عوامل زمینه، فرایند و برونداد. 198
1-7-4- مقدمه. 198
2-7-4- آزمون Tمستقل. 198
1-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت جنسی. 199
2-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت تأهل. 200
3-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت شغلی. 203
4-2-7-4-بررسی معناداری مقطع تحصیلی. 205
3-7-4- تحلیل واریانس. 207
1-3-7-4-بررسی معنا داری وضعیت سنی افراد مورد مطالعه. 208
2-3-7-4-بررسی معنا داری نوع اشتغال افراد مورد مطالعه. 213
3-3-7-4-بررسی معنا داری ارتباط شغلی افراد مورد مطالعه با تحصیلاتشان 216
4-3-7-4-بررسی معنا داری مدت زمان اشتغال افراد مورد مطالعه 219
5-3-7-4-بررسی معنا داری میزان درآمد افراد مورد مطالعه. 223
8-4-بررسی رگرسیونی عوامل درون داد در عوامل زمینه، فرایند و برون داد 227
1 -8-4-مقدمه. 227
2-8-4-بررسی عامل درون داد در عامل زمینه. 228
3-8-4-بررسی عامل درون داد در عامل فرایند. 232
4-8-4-بررسی عامل درونداد در عامل برونداد. 236
9-4-بررسی همبستگی میان عوامل درون داد، زمینه، فرایند و برون داد 240
فصل پنجم:نتیجهگیری و پیشنهادها
1-5-مقدمه. 244
2-5-آزمون فرضیهها. 247
1-2-5- فرضیه اول. 247
2-2-5-فرضیه دوم. 248
3-2-5-فرضیه سوم. 253
1-2-2-5-بررسی عامل درون داد در عامل زمینه. 253
2-2-2-5-بررسی عامل درون داد در عامل فرایند. 255
3-2-2-5-بررسی عامل درونداد در عامل برونداد. 256
4-2-5-فرضیه چهارم. 257
3-5-نتیجهگیری نهایی و الگوی پیشنهادی. 258
1-3-5-عوامل زمینه. 258
2-3-5-عوامل زمینه. 259
3-3-5-عوامل فرایند. 260
4-3-5-عوامل برون داد. 261
5-3-5- نتیجه گیری کلی. 262
6-3-5- پیشنهادات. 263
منابع. 266
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (1-2): مقایسه انگارههای تجربهگرایی و طبیعتگرایی در معرفتشناسی الگوهای ارزشیابی. 31
جدول شماره(2-2)رابطه انواع ارزشیابی، نقش و مراحل در الگویCIPPانواع ارزشیابی. 53
جدول شماره2-2-1امتیازهای قابل محاسبه از فعالیت های فرهنگی، تربیتی 93
جدول(3-2): دروس پیش نیاز اجباری : ( زبان عمومی و زبان تخصصی بدون احتساب واحد). 117
جدول(4-2):سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات (پژوهش) 119
جدول(5-2):سرفصل رشته های کاردانی حوزه ارتباطات در دانشگاه جامع علمی کاربردی:. 121
جدول(6-2):سرفصل دروس کارشناسی رشته های حوزه ارتباطات جامع علمی کاربردی. 130
جدول(1-3)، تعداد متغیرها و میزان آلفای کرونباخ. 170
جدول (1-4): وضعیت جنسی جامعه نمونه. 174
جدول (2-4): وضعیت تأهل جامعه نمونه. 174
جدول (3-4): وضعیت سنی جامعه نمونه. 175
جدول (4-4): وضعیت تحصیلی جامعه نمونه. 175
جدول (5-4): وضعیت شغلی جامعه نمونه. 176
جدول (6-4): نوع اشتغال جامعه نمونه. 176
جدول (7-4): وضعیت ارتباط شغلی جامعه نمونه. 177
جدول (8-4): بررسی مدت زمان زمان اشتغال جامعه نمونه. 177
جدول (9-4): بررسی میزان درآمد جامعه نمونه. 178
جدول (10-4): بررسی کیفیت امکانات کمک آموزشی در دانشگاه. 179
جدول (11-4): بررسی تجهیزات عملی در جهت آموزش. 180
جدول (12-4): بررسی مناسب بودن محتوای دروس مهارتی. 180
جدول (13-4): بررسی مناسب بودن محتوای کارآموزی و کارورزی 181
جدول (14-4): بررسی مناسب بودن آموزش و در جهت قرار گرفتن زبان های خارجه. 181
جدول (15-4): بررسی کیفیت فضای آموزشی دانشگاه. 182
جدول (16-4): بررسی کیفیت آموزشی دانشگاه. 182
جدول (18-4): بررسی بهروهوری فرد از آموخته های علمی. 184
جدول (19-4): بررسی اثر بخشی برنامه های درسی در مهارت فرد 185
جدول (20-4): بررسی برخورداری فرد از زبان های خارجه. 185
جدول (21-4): بررسی برخورداری فرد از مهارت های رایانهای. 186
جدول (22-4): بررسی تنوع دروس آموزشی. 186
جدول (23-4): بررسی توانایی کلی اساتید. 187
جدول (24-4): بررسی توانایی اساتید در دروس تخصصی. 187
جدول (25-4):بررسی مناسب بودن سطح علمی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی. 188
جدول (26-4):بررسی مرتبط بودن سرفصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات با مهارت های شغلی. 189
جدول (27-4):بررسی علمی بودن سر فصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات 189
جدول (28-4):بررسی کاربردی بودن سر فصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات. 190
جدول (29-4):بررسی بهتر بودن شانس فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال. 191
جدول (30-4):بررسیعوامل موثر بر ادامه تحصیل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 192
جدول (31-4):بررسی عوامل موثر بر مشکلات شغلی فارغ التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمیکاربردی. 193
جدول (32-4):بررسی عوامل موثر بر انتخاب شغل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 193
جدول (34-4):بررسی عوامل تأثیرگذار در عدم اشتغال فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 196
جدول (35-4):بررسی نهایی عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197
جدول (36-4): تی تست و تست لون وضعیت جنسی جامعه نمونه. 200
جدول (37-4): Group Statisticsوضعیت تأهل. 202
جدول( 38-4): تی تست و تست لون وضعیت تأهل جامعه نمونه. 202
جدول (39-4): Group Statisticsوضعیت شغلی. 203
جدول (40-4): تی تست و تست لون وضعیت شغلی جامعه نمونه. 204
جدول (41-4): Group Statisticsمقطع تحصیلی. 205
جدول (42-4): تی تست و تست لون مقطع تحصیلی جامعه نمونه. 206
جدول (43-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 209
جدول (44-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 210
جدول (45-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 211
جدول (46-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 212
جدول (47-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 213
جدول (48-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 214
جدول (49-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 215
جدول (50-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 215
جدول (51-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 216
جدول (52-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 217
جدول (53-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 218
جدول (54-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 219
جدول (55-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 220
جدول (56-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 221
جدول (57-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 222
جدول (58-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 223
جدول (59-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 224
جدول (60-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 225
جدول (61-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 226
جدول (62-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 227
جدول (63-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفتهشده در تحلیل رگرسیون 228
جدول( 64-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفههای مورد ارزیابی 229
جدول (65-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 230
جدول( 66-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درونداد در ارزیابی میزان عامل زمینه جهت رزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 231
جدول (67-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفتهشده در تحلیل رگرسیون 232
جدول( 68-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفههای مورد ارزیابی 233
جدول (69-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 234
جدول( 70-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درونداد در ارزیابی میزان عامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 235
جدول (71-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفتهشده در تحلیل رگرسیون 236
جدول( 72-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفههای مورد ارزیابی 237
جدول (73-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 238
جدول( 74-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درونداد در ارزیابی میزان عامل برونداد جهت ارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 239
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۱-4):میانگین عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197
مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان
برچسب های مهم
پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن فرمت اصلی PSD سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین فرمت ... ...
51 اسلاید، حاوی کلیات (به زبان فارسی)، سنسورگذاری، نمونه سازی و بخشی از خروجیهای دستگاه سانتریفیوژ منابع مورد استفاده: •Milad Aghamolaei, Alireza SaeediAzizkandi, Abbas Ghalandarzadeh,Evaluation of fault rupturepropagation through earth dams subjected to reverse ... ...
بسمه تعالی پاورپونت آموزش چکیده نویسی - ابزاری کلیدی برای اساتید پژوهش آیا به دنبال راهی هستید تا مهارتهای چکیده نویسی خود را به سطح بعدی ببرید؟ پاورپونت آموزش چکیده نویسی ما، طراحی شده ویژه اساتید پژوهش، ابزاری است که به شما کمک میکند تا با اصول و تکنیکهای ... ...
طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...
حجم فایل : 135.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 22 بسم الله الرحمن الرحیم مدیریت ارجاع نمونه هاي بالینيدرآزمایشگاههای پزشکی در صورت وجود ارتباط بین آزمایشگاههای ارجاع با ارجاع دهنده با تدوین قرارداد، این ارتباط شفاف می گردد . نکات مهم در خصوص نحوه تدوین ... ...
محصول صوتی گنجینه آلفا،مجموعه 14 موزیک (امواج باینورال)آلفا می باشد.شنیدن این امواج صوتی در هنگام مطالعه، مدیتیشن و یا استراحت،پیشنهاد میشود. برای شنیدن این موزیک ها شما به یک هدفون و یا هنزفری با کیفیت نیاز دارین.موقع شنیدن موزیک شما باید هدفون سمت راست(R) را دقیقا روی ... ...
حجم فایل : 964.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک آزمایش شماره 6 : آزمايش تراكم خاك بسمه تعالی آزمايشگاه مكانيك خاك اساتيد محترم : جناب آقاي مهندس ملاباشي جناب آقاي دکتر متين جناب آقاي بهادرياعضاء گروه : محمد مهدي حاجي زماني ... ...
عنوان جزوه : سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی پایه نهم تعداد صفحات : 11 فرمت جزوه : pdf توضیحات بیشتر درباره جزوه : جزوه سوالات برای امادگی امتحانات نوبت دوم زبان انگلیسی و مربوط به پایه نهم است. این جزوه در 11 صفحه اماده سازی شده است و کیفیت بالایی دارد. لازم به ... ...
جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...
نخستین کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011 دل مرکز همایش های صدا و سیما (تهران) برگزار شده است. متن کامل 35 مقاله به صورت PDF در این بسته ارائه شده است. محورهای کنفرانس دکو 2011: - چشم اندازو چالش های صنعت مبلمان کشور در بخش های واردات، تولید، توزیع و ... ...
مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح ...
حجم فایل : 851.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 24 1 بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch 2 Switch 3 توپولوژی چیست؟ نحوه کابل بندی درشبکه های کامپیوتری را توپولوژي می گویندانواع آن1- توپولوژي خطی یا BUS 2- توپولوژي حلقه ای یا Ring3- توپولوژي ستاره ای یا ... ...
فایل اقدام پژوهی در 29 صفحه بصورت word و قابل ویرایش و دارای فهرست مطالب و منابع با چه را هکارهایی و چگونه توانستم اختلال در املا نویسی مینا را درمان کنم؟ چکیده در این پژوهش در مورد بهبود مشکل درس دیکته نویسی دانشآموزی به نام مینا که در پایه اول مشغول به تحصیل است ، می ... ...
ترجمه شده روایی: دارد پایایی: دارد منبع: دارد(لاتین) ضمیمه فایل دارای 7 سوال قالب: ورد همچنین نمونه سوال و تست با جواب تشریحی درباره تمامی مباحث آمار و احتمالات، مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت اسلامی، مدیریت تولید و عملیات پیشرفته، تحقیق در عملیات پیشرفته، استعداد ... ...
طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود. طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...
حجم فایل : 531.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 15 بنام خدا ریاضی چهارم دبستانتقسیم و بخش پذیری تقسیم و بخش پذیریبرای شروع درس ، با یک مثال مبحث را آغاز می کنیم .می خواهیم 17 شکلات را به بسته های 3 تایی تقسیم کنیم .می بینیم که 4 دسته ی 4 تایی درست می شود و یک ... ...
عنوان: خلاصه كتاب عكاسي هنر ميان مايه فرمت فایل: pptx تعداد اسلاید ها: 68 زبان: فارسی دسته بندی: هنر چکیده: عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته میشود. این هنر در اکثر زبانهای جهان فتوگرافی خوانده میشود که ترکیبی از دو ... ...
قوانین جهان هستی همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند. اگر کسی ... ...
همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...
کتاب رمان PDF ( خاطرات یک گیشا ) نویسنده : آرتور گلدن ترجمه : مریم بیات کتاب خاطرات یک گیشا از سرگذشت زنانی میگوید که در فرهنگ گذشته ژاپن جایگاه خاصی داشتند که احتمالا مشابه آن در هیچ کجای دیگر جهان یافت نمیشده و نمیشود. کسانیکه بر لبه باریک و روی مرز هنرمندی و ... ...
حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 بنام خدا تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن تجزیه و تحلیل تجربی پایایی و روایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن چکیده در طول سال های متمادی ، حسابداران مدیریت در طراحی ... ...
طرح جابر نان طرح جابر نان مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر ... ...
حجم فایل : 5.3 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 68 1 بسم الله الرحمن الرحیم تعيين موقعيت با GPS 2 1 - مفاهيم تعيين موقعيت 2 - آشنايي با روشهاي تعيين موقعيت با اجرام سماوي3 - تشريح روش تعيين موقعيت GPS 4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS5 – استفاده از GPS ... ...
تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود… باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … ... ...
قانونپیوندهای اجتماعی بین مردم عمل میکند. قانون معرب کلمه یونانی canon است که به فرانسه loiو به انگلیسی law ترجمه میشود.مفهوم عامتری نیز نسبت به قانون وجود دارد. به عبارت دیگر هر چیزی که تنظیم کننده رفتار انسان باشد، قانون نام دارد. این قانون میتواند قوانین فیزیکی باشد ... ...
فهرست تعریف بیمارستانرده بندی بیمارستانانواع بیمارستانبیمارستان برحسب ماموریتمعماری بیمارستانطرح ریزی، موقعیتجهتورودی هادرمانگاه بیماران سرپاییراهرومسیریابیدرپلهآسانسوربخش جراحیاتاق های جراحیروشناییاتاق بیهوشیاتاق شستشواتاق اشیا استریل و زیر مجموعه های آنبهداشت و تهویه ... ...
حجم فایل : 539.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 بنام خدا هندسه سال دوم دبیرستانفصل 3(تالس در مثلث) قضیه تالس و نتایج آن :قضیه تالس : اگر پاره خطی موازی با یکی از اضلاع مثلث طوری رسم شود که دو ضلع دیگر را قطع کند ، در این صورت نسبت پاره خط های ایجاد شده روی ... ...
دعای فرج امام زمان (عج) وکتور کورل 12دعای فرج برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...