فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2619
  • بازدید دیروز : 1159
  • بازدید کل : 8191631

ارزشیابی فارغ التحصیلان رشته ارتباطات در مشاغل مرتبط


عنوان تحقیق: ارزشیابی فارغ التحصیلان رشته ارتباطات در مشاغل مرتبط

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 294

توضیح مختصر:

مهارت‌ها و توانمندی‌های نیروی انسانی از اهم مسائلی است که پیشرفت و رفاه جوامع را درپی خواهدداشت. نیروی کارآمد و حرفه‌ای با دانش کافی تنها به بهبود سطح زندگی شخصی فرد یا صاحبان کار نمی‌انجامد، بلکه باعث تأثیر کلی بر وضعیت جامعه، در تمام ابعاد و بهبود شاخصه‌های زندگی اجتماعی می‌شود. از این رو دغدغه همیشگی برنامه‌ریزان‌آموزشی، تربیت نیروی‌انسانی کارآمد جهت بازار کار بوده است.

تلاش ‌برای برقراری پیوند میان آموزش و کار، خاص دوران مشخصی از زندگی بشر نیست. از گذشته‌های دور که آموزش به صورت استاد و شاگردی و در محیط بلافصل کار صورت می‌پذیرفته، تا امروز که آموزش اشکال، رده‌ها و رتبه‌های گوناگونی یافته و سازمان‌های عظیم را درگیر خود ساخته است، تلاش بشر همیشه در جهت آموزش‌های کاربردی بوده ‌است که بتواند فرد را برای کار، استقلال اقتصادی و زندگی اجتماعی آماده سازد. اما آنچه باعث تمایز دوران معاصر شده است گسترش روزافزون دانش و به تبع آن تنوع حوزه‌های کار است.

یکی از راه‌هایی که در کشور ما و بسیاری دیگر از کشورها برای دستیابی بیشتر به اهداف آموزشی مد‌نظر قرار گرفته است، توجه ویژه به کاربردی‌کردن مقوله آموزش است. تأسیس مدارس و مراکز آموزش عالی فنی و حرفه‌ای و همچنین دانشگاه جامع علمی- کاربردی را می‌توان در این راستا ارزیابی کرد. برنامه‌ریزان آموزشی سعی دارند با بسط و گسترش این شیوه آموزش انطباقی میان مهارت‌های فراگیری شده و نیاز بازار کار به وجود بیاورند، از این رو بودجه، تلاش و انرژی ویژه‌ای را صرف برنامه‌ریزی دوره‌های علمی - کاربردی می‌نمایند. مسئله این است که این سیاست‌ها تا چه میزان موفق بوده‌اند؟

یکی از راه‌های بررسی میزان موفقیت برنامه‌ریزی‌های آموزشی، ارزشیابی آموزشی است. ارزشیابی آموزشی به محقق کمک می‌کند تا اهداف آموزشی را تعیین، مراحل آن را مشخص و میزان موفقیت را بررسی نماید. یکی از چالش‌های فراروی پژوهشگران حوزه آموزش دست‌یافتن به مدلی برای ارزشیابی آموزش است که بتواند آنها را در یافتن بهترین راه رسیدن به بیشترین و قابل اعتمادترین پاسخ‌ها یاری کند.

مدل‌های مختلفی برای ارزشیابی وجود دارد و محققین به فراخور نیاز ممکن است از هر یک از این مدل‌ها استفاده کنند. هنگامی که مدل خاصی نتواند پاسخگوی نیازهای پژوهشی باشد، معمولا محقق به ترکیب مدل‌ها و یا مدل‌های خود ساخته روی می‌آورد. به نظر می‌رسد ارزشیابی حوزه آموزش‌های علمی-کاربردی با استفاده از مدل‌های معروف امکان پذیر نباشد. اهداف و سیاست‌هایی که ورای تفکر آموزش علمی- کاربردی وجود دارند و همچنین رابطه بی بدیل این آموزشها با حوزه کار، نیاز به مدلی همه جانبه و کل نگر را تشدید می‌کنند.

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق

1-1 بیان مسأله تحقیق. 2

2-1-اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن. 3

3-1- اهداف تحقیق. 4

4-1-سئوالات تحقیق. 4

5-1-فرضیه‌های تحقیق. 4

6-1-مدل تحلیلی تحقیق. 5

7-1- روش و ابزار گردآوری اطلاعات. 5

8-1-پیشینه تحقیق . 6

فصل دوم:چارچوب نظری تحقیق

1-2-بخش اول: ارزشیابی. 10

1-1-2-پیشگفتار. 10

2-1-2-تاریخچه ارزشیابی. 12

3-1-2-تعاریف ارزشیابی. 16

4-1-2- مبانی ارزشیابی. 21

5-1-2-الگوهای ارزشیابی. 35

6-1-2- معرفی الگوهای ارزشیابی. 39

7-1-2- تفاوتها و شباهتهای الگوهای ارزشیابی. 57

2-2-بخش دوم: آموزش علمی کاربردی. 59

1-2-2-پیشگفتار. 59

2-2-2- پیشینه آموزشهای مهارت و فناوری در ایران. 61

3-2-2-ضرورت آموزشهای علمی کاربردی. 63

4-2-2- ويژگيهاي مهم آموزشهاي علمي –كاربردي . 70

5-2-2-آیین نامه ها. 76

6-2-2- دستور العمل اجرایی نحوه تاسیس موسسات آموزش عالی علمی کاربردی 89

2-1-کیفیت تدریس. 95

2-2-کیفیت تدریس. 96

8-2-2-آئین نامه نحوه جذب وبکارگیری مدرسان در مراکز علمی-کاربردی 98

9-2-2-آئین نامه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه. 103

3-2-بخش سوم: علوم ارتباطات. 110

1-3-2-پیشگفتار. 110

2-3-2- اهمیت رشته ارتباطات. 110

3-3-2- رشته های حوزه ارتباطات در دانشگاه جامع علمی کاربردی 114

4-3-2-سرفصل های آموزشی رشته های حوزه ارتباطات. 116

فصل سوم:روش شناسی تحقیق

1-3-مقدمه. 163

2-3-روش‌شناسی تحقیق. 164

1-2-3- روش تحقیق. 164

2-2-3- مدل تحقیق. 165

شکل(1-3)، مدل تحقیق نگارنده از ارزیابی فارغ‌التحصیلان رشته ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی تهران در مشاغل مرتبط. 166

3-2-3- مراحل روش کار در این تحقیق. 167

شکل (2-3)، مراحل انجام کار در این تحقیق. 167

4-2-3- جامعه آماری، شیوه نمونه گیری و حجم نمونه. 168

5-2-3- روایی و پایایی تحقیق. 169

1-5-2-3- روایی تحقیق. 169

2-5-2-3- پایایی تحقیق. 170

6-2-3- ابزار گردآوری و انتخاب متغیرها برای ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته ارتباطات. 171

شکل(3-3)، مقیاس اندازه گیری طیف لیکرت. 171

فصل چهارم:یافته‌های تحقیق، تجزیه‌ وتحلیل اطلاعات

1-4-مقدمه. 173

2-4-بررسی داده های توصیفی(عوامل درون داد). 174

1-2-4- بررسی وضعیت جنسی جامعه نمونه. 174

2-2-4-بررسی وضعیت تأهل جامعه نمونه. 174

3-2-4-بررسی وضعیت سنی جامعه نمونه. 175

4-2-4-بررسی وضعیت تحصیلی جامعه نمونه. 175

5-2-4-بررسی وضعیت شغلی جامعه نمونه. 176

6-2-4-بررسی نوع اشتغال جامعه نمونه. 176

7-2-4-بررسی وضعیت ارتباط شغلی جامعه نمونه. 177

8-2-4-بررسی مدت زمان اشتغال جامعه نمونه. 177

9-2-4-بررسی وضعیت درآمدی افراد مورد مطالعه. 178

3-4-بررسی عوامل زمینه. 179

1-3-4-بررسی امکانات کمک آموزشی در دانشگاه. 179

2-3-4-بررسی تجهیزات عملی جهت آموزش دروس. 179

3-3-4-بررسیمحتوایدروسمهارتی. 180

4-3-4-بررسی مناسب بودن محتوای کارورزی و کارآموزی. 181

5-3-4-بررسی آموزش زبان های خارجه. 181

6-3-4-بررسی کیفیت فضای آموزشی دانشگاه. 182

7-3-4-بررسی کیفیت آموزشی دانشگاه. 182

4-4-بررسی عوامل فرایند. 184

1-4-4-بررسی برخورداری فرد از آموزه های علمی. 184

2-4-4-بررسی بهروری فرد از آموزه های علمی. 184

3-4-4-بررسی اثربخشی برنامه های درسی در مهارت فرد. 185

4-4-4-بررسی برخورداری فرد از زبان های خارجه. 185

5-4-4-بررسی برخورداری فرد از مهارت های رایانه‌ای. 186

6-4-4-بررسی تأثیر تنوع دروس آموزشی. 186

7-4-4-بررسی توانایی کلی اساتید. 187

8-4-4-بررسی توانایی اساتید در دروس تخصصی. 187

5-4-بررسی عوامل برون داد. 188

1-5-4-بخش اول. 188

1-1-5-4-بررسی سطح علمی فارغ التحصیلان. 188

2-1-5-4-بررسی سر فصل دروس گذرانده شده. 189

3-1-5-4-بررسی علمی بودن سر فصل دروس گذرانده شده. 189

4-1-5-4-بررسی کاربردی بودن سر فصل دروس گذرانده شده. 190

5-1-5-4-بررسی شانس فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال. 191

2-5-4-بخش دوم. 191

1-2-5-4-عوامل موثر بر ادامه تحصیل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 191

2-2-5-4-عوامل موثر بر مشکلات شغلی فارغ التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 192

3-2-5-4-عوامل موثر بر انتخاب شغل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 193

4-2-5-4-عوامل یاری‌دهنده در انجام شغل فارغ‌التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 194

5-2-5-4-عوامل تأثیرگذار در عدم اشتغال فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 195

6-4-بررسی نهایی عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197

7-4-بررسی معناداری عوامل زمینه، فرایند و برونداد. 198

1-7-4- مقدمه. 198

2-7-4- آزمون Tمستقل. 198

1-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت جنسی. 199

2-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت تأهل. 200

3-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت شغلی. 203

4-2-7-4-بررسی معناداری مقطع تحصیلی. 205

3-7-4- تحلیل واریانس. 207

1-3-7-4-بررسی معنا داری وضعیت سنی افراد مورد مطالعه. 208

2-3-7-4-بررسی معنا داری نوع اشتغال افراد مورد مطالعه. 213

3-3-7-4-بررسی معنا داری ارتباط شغلی افراد مورد مطالعه با تحصیلاتشان 216

4-3-7-4-بررسی معنا داری مدت زمان اشتغال افراد مورد مطالعه 219

5-3-7-4-بررسی معنا داری میزان درآمد افراد مورد مطالعه. 223

8-4-بررسی رگرسیونی عوامل درون داد در عوامل زمینه، فرایند و برون داد 227

1 -8-4-مقدمه. 227

2-8-4-بررسی عامل درون داد در عامل زمینه. 228

3-8-4-بررسی عامل درون داد در عامل فرایند. 232

4-8-4-بررسی عامل درون‌داد در عامل برون‌داد. 236

9-4-بررسی همبستگی میان عوامل درون داد، زمینه، فرایند و برون داد 240

فصل پنجم:نتیجه‌گیری و پیشنهادها

1-5-مقدمه. 244

2-5-آزمون فرضیهها. 247

1-2-5- فرضیه اول. 247

2-2-5-فرضیه دوم. 248

3-2-5-فرضیه سوم. 253

1-2-2-5-بررسی عامل درون داد در عامل زمینه. 253

2-2-2-5-بررسی عامل درون داد در عامل فرایند. 255

3-2-2-5-بررسی عامل درون‌داد در عامل برون‌داد. 256

4-2-5-فرضیه چهارم. 257

3-5-نتیجه‌گیری نهایی و الگوی پیشنهادی. 258

1-3-5-عوامل زمینه. 258

2-3-5-عوامل زمینه. 259

3-3-5-عوامل فرایند. 260

4-3-5-عوامل برون داد. 261

5-3-5- نتیجه گیری کلی. 262

6-3-5- پیشنهادات. 263

منابع. 266

 فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (1-2): مقایسه انگاره‌های تجربهگرایی و طبیعت‌گرایی در معرفتشناسی الگوهای ارزشیابی. 31

جدول شماره(2-2)رابطه انواع ارزشیابی، نقش و مراحل در الگویCIPPانواع ارزشیابی. 53

جدول شماره2-2-1امتیازهای قابل محاسبه از فعالیت های فرهنگی، تربیتی 93

جدول(3-2): دروس پیش نیاز اجباری : ( زبان عمومی و زبان تخصصی بدون احتساب واحد). 117

جدول(4-2):سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات (پژوهش) 119

جدول(5-2):سرفصل رشته های کاردانی حوزه ارتباطات در دانشگاه جامع علمی کاربردی:. 121

جدول(6-2):سرفصل دروس کارشناسی رشته های حوزه ارتباطات جامع علمی کاربردی. 130

جدول(1-3)، تعداد متغیرها و میزان آلفای کرونباخ. 170

جدول (1-4): وضعیت جنسی جامعه نمونه. 174

جدول (2-4): وضعیت تأهل جامعه نمونه. 174

جدول (3-4): وضعیت سنی جامعه نمونه. 175

جدول (4-4): وضعیت تحصیلی جامعه نمونه. 175

جدول (5-4): وضعیت شغلی جامعه نمونه. 176

جدول (6-4): نوع اشتغال جامعه نمونه. 176

جدول (7-4): وضعیت ارتباط شغلی جامعه نمونه. 177

جدول (8-4): بررسی مدت زمان زمان اشتغال جامعه نمونه. 177

جدول (9-4): بررسی میزان درآمد جامعه نمونه. 178

جدول (10-4): بررسی کیفیت امکانات کمک آموزشی در دانشگاه. 179

جدول (11-4): بررسی تجهیزات عملی در جهت آموزش. 180

جدول (12-4): بررسی مناسب بودن محتوای دروس مهارتی. 180

جدول (13-4): بررسی مناسب بودن محتوای کارآموزی و کارورزی 181

جدول (14-4): بررسی مناسب بودن آموزش و در جهت قرار گرفتن زبان های خارجه. 181

جدول (15-4): بررسی کیفیت فضای آموزشی دانشگاه. 182

جدول (16-4): بررسی کیفیت آموزشی دانشگاه. 182

جدول (18-4): بررسی بهروه‌وری فرد از آموخته های علمی. 184

جدول (19-4): بررسی اثر بخشی برنامه های درسی در مهارت فرد 185

جدول (20-4): بررسی برخورداری فرد از زبان های خارجه. 185

جدول (21-4): بررسی برخورداری فرد از مهارت های رایانه‌ای. 186

جدول (22-4): بررسی تنوع دروس آموزشی. 186

جدول (23-4): بررسی توانایی کلی اساتید. 187

جدول (24-4): بررسی توانایی اساتید در دروس تخصصی. 187

جدول (25-4):بررسی مناسب بودن سطح علمی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی. 188

جدول (26-4):بررسی مرتبط بودن سرفصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات با مهارت های شغلی. 189

جدول (27-4):بررسی علمی بودن سر فصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات 189

جدول (28-4):بررسی کاربردی بودن سر فصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات. 190

جدول (29-4):بررسی بهتر بودن شانس فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال. 191

جدول (30-4):بررسیعوامل موثر بر ادامه تحصیل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 192

جدول (31-4):بررسی عوامل موثر بر مشکلات شغلی فارغ التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی. 193

جدول (32-4):بررسی عوامل موثر بر انتخاب شغل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 193

جدول (34-4):بررسی عوامل تأثیرگذار در عدم اشتغال فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 196

جدول (35-4):بررسی نهایی عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197

جدول (36-4): تی تست و تست لون وضعیت جنسی جامعه نمونه. 200

جدول (37-4): Group Statisticsوضعیت تأهل. 202

جدول( 38-4): تی تست و تست لون وضعیت تأهل جامعه نمونه. 202

جدول (39-4): Group Statisticsوضعیت شغلی. 203

جدول (40-4): تی تست و تست لون وضعیت شغلی جامعه نمونه. 204

جدول (41-4): Group Statisticsمقطع تحصیلی. 205

جدول (42-4): تی تست و تست لون مقطع تحصیلی جامعه نمونه. 206

جدول (43-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروه‌های سنی متفاوت جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 209

جدول (44-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 210

جدول (45-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 211

جدول (46-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برون‌داد جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 212

جدول (47-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروه‌های شغلی متفاوت جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 213

جدول (48-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 214

جدول (49-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 215

جدول (50-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برون‌داد جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 215

جدول (51-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 216

جدول (52-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 217

جدول (53-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 218

جدول (54-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل برون‌داد جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 219

جدول (55-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 220

جدول (56-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 221

جدول (57-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 222

جدول (58-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برون‌داد جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 223

جدول (59-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروه‌های درآمدی متفاوت جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 224

جدول (60-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 225

جدول (61-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 226

جدول (62-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل برون‌داد جهت ارزشیابی فارغ‌التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 227

جدول (63-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفته‌شده در تحلیل رگرسیون 228

جدول( 64-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفه‌های مورد ارزیابی 229

جدول (65-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 230

جدول( 66-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درون‌داد در ارزیابی میزان عامل زمینه جهت رزشیابی فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 231

جدول (67-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفته‌شده در تحلیل رگرسیون 232

جدول( 68-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفه‌های مورد ارزیابی 233

جدول (69-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 234

جدول( 70-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درون‌داد در ارزیابی میزان عامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 235

جدول (71-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفته‌شده در تحلیل رگرسیون 236

جدول( 72-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفه‌های مورد ارزیابی 237

جدول (73-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 238

جدول( 74-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درون‌داد در ارزیابی میزان عامل برون‌داد جهت ارزشیابی فارغ التحصیلان رشته‌های ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 239

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار (۱-4):میانگین عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197

 


مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 325

برچسب های مهم

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

این پروژه به شما امکان می‌دهد تا از طریق یک برنامه ساده نوشته شده به زبان سی شارپ، اطلاعات مالی مهمی را از منابع مختلف دریافت کنید. این اطلاعات شامل قیمت‌های سهام، نرخ ارز، قیمت طلا و سایر شاخص‌های مالی باشد. شما می‌توانید این اطلاعات را به صورت خودکار و دوره‌ای از منابع ... ...

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

این محصول شامل جدول اکسل "لیست قیمت شاخص های بازار های مالی برای سال 1401 و 1402" است. این جدول شامل قیمت شاخص های مالی مختلف بصورت روزانه برای سال 1401 و 1402 است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار های مالی و مقایسه آن با شاخص های مالی درون ... ...

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات تایپ شده پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم ... ...

پایان نامه حقوقی آماده به زبان عربی الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )

پایان نامه حقوقی آماده به زبان عربی الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )

بسمه تعالی پایان نامه حقوق آماده به زبان عربی با عنوان: «الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )» سرفصل های این پایان نامه: المقدمة الفصل الاول: المفاهيم والكليات المبحث الاول: المفاهيم المطلب الاول : مفهوم الدستور ... ...

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

پایان نامه آماده عربی درباره حقوق اساسی (القانون الدستوری)

بسمه تعالی   پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري)   سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...

پاورپوینت کارگاه آشنایی با انواع و رتبه‌بندی مقالات و نشریات (2جلسه ای)

پاورپوینت کارگاه آشنایی با انواع و رتبه‌بندی مقالات و نشریات (2جلسه ای)

به نامه خدا به طور کلی، مقالات علمی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از این رو یکی از کارگاه های پژوهشی آشنایی با انواع مقالات علمی و رتبه‌بندی نشریات است. بهتر است قبل از نگارش مقاله، نوع مقاله مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید و ساختار مربوط به آن را رعایت کنید. ... ...

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویرقدیمی با قدمت بیش از 20 سال  از میدان ها ، خیابان ها ، پارک ها ، مکان های مذهبی ، روستاها و ... از شهرستان اسفراین شهر دارالقرآن ، خاطرها را زنده میکند. ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

دریافت فایل : داروهاي ضد افسردگي
کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کتاب دیوانه وار
کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر
وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12 اذان
The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince (The Folk of the Air #1)by Holly Black Rating: 4.24/5 Genre: Fantasy , young adult language: English Format: PDF & EPUB   Of course I want to be like them. They’re beautiful as blades forged in some divine fire. They will live forever.And Cardan is ... ...

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما