اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان تحقیق: ارزشیابی فارغ التحصیلان رشته ارتباطات در مشاغل مرتبط
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 294
توضیح مختصر:
مهارتها و توانمندیهای نیروی انسانی از اهم مسائلی است که پیشرفت و رفاه جوامع را درپی خواهدداشت. نیروی کارآمد و حرفهای با دانش کافی تنها به بهبود سطح زندگی شخصی فرد یا صاحبان کار نمیانجامد، بلکه باعث تأثیر کلی بر وضعیت جامعه، در تمام ابعاد و بهبود شاخصههای زندگی اجتماعی میشود. از این رو دغدغه همیشگی برنامهریزانآموزشی، تربیت نیرویانسانی کارآمد جهت بازار کار بوده است.
تلاش برای برقراری پیوند میان آموزش و کار، خاص دوران مشخصی از زندگی بشر نیست. از گذشتههای دور که آموزش به صورت استاد و شاگردی و در محیط بلافصل کار صورت میپذیرفته، تا امروز که آموزش اشکال، ردهها و رتبههای گوناگونی یافته و سازمانهای عظیم را درگیر خود ساخته است، تلاش بشر همیشه در جهت آموزشهای کاربردی بوده است که بتواند فرد را برای کار، استقلال اقتصادی و زندگی اجتماعی آماده سازد. اما آنچه باعث تمایز دوران معاصر شده است گسترش روزافزون دانش و به تبع آن تنوع حوزههای کار است.
یکی از راههایی که در کشور ما و بسیاری دیگر از کشورها برای دستیابی بیشتر به اهداف آموزشی مدنظر قرار گرفته است، توجه ویژه به کاربردیکردن مقوله آموزش است. تأسیس مدارس و مراکز آموزش عالی فنی و حرفهای و همچنین دانشگاه جامع علمی- کاربردی را میتوان در این راستا ارزیابی کرد. برنامهریزان آموزشی سعی دارند با بسط و گسترش این شیوه آموزش انطباقی میان مهارتهای فراگیری شده و نیاز بازار کار به وجود بیاورند، از این رو بودجه، تلاش و انرژی ویژهای را صرف برنامهریزی دورههای علمی - کاربردی مینمایند. مسئله این است که این سیاستها تا چه میزان موفق بودهاند؟
یکی از راههای بررسی میزان موفقیت برنامهریزیهای آموزشی، ارزشیابی آموزشی است. ارزشیابی آموزشی به محقق کمک میکند تا اهداف آموزشی را تعیین، مراحل آن را مشخص و میزان موفقیت را بررسی نماید. یکی از چالشهای فراروی پژوهشگران حوزه آموزش دستیافتن به مدلی برای ارزشیابی آموزش است که بتواند آنها را در یافتن بهترین راه رسیدن به بیشترین و قابل اعتمادترین پاسخها یاری کند.
مدلهای مختلفی برای ارزشیابی وجود دارد و محققین به فراخور نیاز ممکن است از هر یک از این مدلها استفاده کنند. هنگامی که مدل خاصی نتواند پاسخگوی نیازهای پژوهشی باشد، معمولا محقق به ترکیب مدلها و یا مدلهای خود ساخته روی میآورد. به نظر میرسد ارزشیابی حوزه آموزشهای علمی-کاربردی با استفاده از مدلهای معروف امکان پذیر نباشد. اهداف و سیاستهایی که ورای تفکر آموزش علمی- کاربردی وجود دارند و همچنین رابطه بی بدیل این آموزشها با حوزه کار، نیاز به مدلی همه جانبه و کل نگر را تشدید میکنند.
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق
1-1 بیان مسأله تحقیق. 2
2-1-اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن. 3
3-1- اهداف تحقیق. 4
4-1-سئوالات تحقیق. 4
5-1-فرضیههای تحقیق. 4
6-1-مدل تحلیلی تحقیق. 5
7-1- روش و ابزار گردآوری اطلاعات. 5
8-1-پیشینه تحقیق . 6
فصل دوم:چارچوب نظری تحقیق
1-2-بخش اول: ارزشیابی. 10
1-1-2-پیشگفتار. 10
2-1-2-تاریخچه ارزشیابی. 12
3-1-2-تعاریف ارزشیابی. 16
4-1-2- مبانی ارزشیابی. 21
5-1-2-الگوهای ارزشیابی. 35
6-1-2- معرفی الگوهای ارزشیابی. 39
7-1-2- تفاوتها و شباهتهای الگوهای ارزشیابی. 57
2-2-بخش دوم: آموزش علمی کاربردی. 59
1-2-2-پیشگفتار. 59
2-2-2- پیشینه آموزشهای مهارت و فناوری در ایران. 61
3-2-2-ضرورت آموزشهای علمی کاربردی. 63
4-2-2- ويژگيهاي مهم آموزشهاي علمي –كاربردي . 70
5-2-2-آیین نامه ها. 76
6-2-2- دستور العمل اجرایی نحوه تاسیس موسسات آموزش عالی علمی کاربردی 89
2-1-کیفیت تدریس. 95
2-2-کیفیت تدریس. 96
8-2-2-آئین نامه نحوه جذب وبکارگیری مدرسان در مراکز علمی-کاربردی 98
9-2-2-آئین نامه شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه. 103
3-2-بخش سوم: علوم ارتباطات. 110
1-3-2-پیشگفتار. 110
2-3-2- اهمیت رشته ارتباطات. 110
3-3-2- رشته های حوزه ارتباطات در دانشگاه جامع علمی کاربردی 114
4-3-2-سرفصل های آموزشی رشته های حوزه ارتباطات. 116
فصل سوم:روش شناسی تحقیق
1-3-مقدمه. 163
2-3-روششناسی تحقیق. 164
1-2-3- روش تحقیق. 164
2-2-3- مدل تحقیق. 165
شکل(1-3)، مدل تحقیق نگارنده از ارزیابی فارغالتحصیلان رشته ارتباطات دانشگاه علمی کاربردی تهران در مشاغل مرتبط. 166
3-2-3- مراحل روش کار در این تحقیق. 167
شکل (2-3)، مراحل انجام کار در این تحقیق. 167
4-2-3- جامعه آماری، شیوه نمونه گیری و حجم نمونه. 168
5-2-3- روایی و پایایی تحقیق. 169
1-5-2-3- روایی تحقیق. 169
2-5-2-3- پایایی تحقیق. 170
6-2-3- ابزار گردآوری و انتخاب متغیرها برای ارزشیابی فارغالتحصیلان رشته ارتباطات. 171
شکل(3-3)، مقیاس اندازه گیری طیف لیکرت. 171
فصل چهارم:یافتههای تحقیق، تجزیه وتحلیل اطلاعات
1-4-مقدمه. 173
2-4-بررسی داده های توصیفی(عوامل درون داد). 174
1-2-4- بررسی وضعیت جنسی جامعه نمونه. 174
2-2-4-بررسی وضعیت تأهل جامعه نمونه. 174
3-2-4-بررسی وضعیت سنی جامعه نمونه. 175
4-2-4-بررسی وضعیت تحصیلی جامعه نمونه. 175
5-2-4-بررسی وضعیت شغلی جامعه نمونه. 176
6-2-4-بررسی نوع اشتغال جامعه نمونه. 176
7-2-4-بررسی وضعیت ارتباط شغلی جامعه نمونه. 177
8-2-4-بررسی مدت زمان اشتغال جامعه نمونه. 177
9-2-4-بررسی وضعیت درآمدی افراد مورد مطالعه. 178
3-4-بررسی عوامل زمینه. 179
1-3-4-بررسی امکانات کمک آموزشی در دانشگاه. 179
2-3-4-بررسی تجهیزات عملی جهت آموزش دروس. 179
3-3-4-بررسیمحتوایدروسمهارتی. 180
4-3-4-بررسی مناسب بودن محتوای کارورزی و کارآموزی. 181
5-3-4-بررسی آموزش زبان های خارجه. 181
6-3-4-بررسی کیفیت فضای آموزشی دانشگاه. 182
7-3-4-بررسی کیفیت آموزشی دانشگاه. 182
4-4-بررسی عوامل فرایند. 184
1-4-4-بررسی برخورداری فرد از آموزه های علمی. 184
2-4-4-بررسی بهروری فرد از آموزه های علمی. 184
3-4-4-بررسی اثربخشی برنامه های درسی در مهارت فرد. 185
4-4-4-بررسی برخورداری فرد از زبان های خارجه. 185
5-4-4-بررسی برخورداری فرد از مهارت های رایانهای. 186
6-4-4-بررسی تأثیر تنوع دروس آموزشی. 186
7-4-4-بررسی توانایی کلی اساتید. 187
8-4-4-بررسی توانایی اساتید در دروس تخصصی. 187
5-4-بررسی عوامل برون داد. 188
1-5-4-بخش اول. 188
1-1-5-4-بررسی سطح علمی فارغ التحصیلان. 188
2-1-5-4-بررسی سر فصل دروس گذرانده شده. 189
3-1-5-4-بررسی علمی بودن سر فصل دروس گذرانده شده. 189
4-1-5-4-بررسی کاربردی بودن سر فصل دروس گذرانده شده. 190
5-1-5-4-بررسی شانس فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال. 191
2-5-4-بخش دوم. 191
1-2-5-4-عوامل موثر بر ادامه تحصیل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 191
2-2-5-4-عوامل موثر بر مشکلات شغلی فارغ التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 192
3-2-5-4-عوامل موثر بر انتخاب شغل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 193
4-2-5-4-عوامل یاریدهنده در انجام شغل فارغالتحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 194
5-2-5-4-عوامل تأثیرگذار در عدم اشتغال فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 195
6-4-بررسی نهایی عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197
7-4-بررسی معناداری عوامل زمینه، فرایند و برونداد. 198
1-7-4- مقدمه. 198
2-7-4- آزمون Tمستقل. 198
1-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت جنسی. 199
2-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت تأهل. 200
3-2-7-4-بررسی معنا داری وضعیت شغلی. 203
4-2-7-4-بررسی معناداری مقطع تحصیلی. 205
3-7-4- تحلیل واریانس. 207
1-3-7-4-بررسی معنا داری وضعیت سنی افراد مورد مطالعه. 208
2-3-7-4-بررسی معنا داری نوع اشتغال افراد مورد مطالعه. 213
3-3-7-4-بررسی معنا داری ارتباط شغلی افراد مورد مطالعه با تحصیلاتشان 216
4-3-7-4-بررسی معنا داری مدت زمان اشتغال افراد مورد مطالعه 219
5-3-7-4-بررسی معنا داری میزان درآمد افراد مورد مطالعه. 223
8-4-بررسی رگرسیونی عوامل درون داد در عوامل زمینه، فرایند و برون داد 227
1 -8-4-مقدمه. 227
2-8-4-بررسی عامل درون داد در عامل زمینه. 228
3-8-4-بررسی عامل درون داد در عامل فرایند. 232
4-8-4-بررسی عامل درونداد در عامل برونداد. 236
9-4-بررسی همبستگی میان عوامل درون داد، زمینه، فرایند و برون داد 240
فصل پنجم:نتیجهگیری و پیشنهادها
1-5-مقدمه. 244
2-5-آزمون فرضیهها. 247
1-2-5- فرضیه اول. 247
2-2-5-فرضیه دوم. 248
3-2-5-فرضیه سوم. 253
1-2-2-5-بررسی عامل درون داد در عامل زمینه. 253
2-2-2-5-بررسی عامل درون داد در عامل فرایند. 255
3-2-2-5-بررسی عامل درونداد در عامل برونداد. 256
4-2-5-فرضیه چهارم. 257
3-5-نتیجهگیری نهایی و الگوی پیشنهادی. 258
1-3-5-عوامل زمینه. 258
2-3-5-عوامل زمینه. 259
3-3-5-عوامل فرایند. 260
4-3-5-عوامل برون داد. 261
5-3-5- نتیجه گیری کلی. 262
6-3-5- پیشنهادات. 263
منابع. 266
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (1-2): مقایسه انگارههای تجربهگرایی و طبیعتگرایی در معرفتشناسی الگوهای ارزشیابی. 31
جدول شماره(2-2)رابطه انواع ارزشیابی، نقش و مراحل در الگویCIPPانواع ارزشیابی. 53
جدول شماره2-2-1امتیازهای قابل محاسبه از فعالیت های فرهنگی، تربیتی 93
جدول(3-2): دروس پیش نیاز اجباری : ( زبان عمومی و زبان تخصصی بدون احتساب واحد). 117
جدول(4-2):سرفصل دروس کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات (پژوهش) 119
جدول(5-2):سرفصل رشته های کاردانی حوزه ارتباطات در دانشگاه جامع علمی کاربردی:. 121
جدول(6-2):سرفصل دروس کارشناسی رشته های حوزه ارتباطات جامع علمی کاربردی. 130
جدول(1-3)، تعداد متغیرها و میزان آلفای کرونباخ. 170
جدول (1-4): وضعیت جنسی جامعه نمونه. 174
جدول (2-4): وضعیت تأهل جامعه نمونه. 174
جدول (3-4): وضعیت سنی جامعه نمونه. 175
جدول (4-4): وضعیت تحصیلی جامعه نمونه. 175
جدول (5-4): وضعیت شغلی جامعه نمونه. 176
جدول (6-4): نوع اشتغال جامعه نمونه. 176
جدول (7-4): وضعیت ارتباط شغلی جامعه نمونه. 177
جدول (8-4): بررسی مدت زمان زمان اشتغال جامعه نمونه. 177
جدول (9-4): بررسی میزان درآمد جامعه نمونه. 178
جدول (10-4): بررسی کیفیت امکانات کمک آموزشی در دانشگاه. 179
جدول (11-4): بررسی تجهیزات عملی در جهت آموزش. 180
جدول (12-4): بررسی مناسب بودن محتوای دروس مهارتی. 180
جدول (13-4): بررسی مناسب بودن محتوای کارآموزی و کارورزی 181
جدول (14-4): بررسی مناسب بودن آموزش و در جهت قرار گرفتن زبان های خارجه. 181
جدول (15-4): بررسی کیفیت فضای آموزشی دانشگاه. 182
جدول (16-4): بررسی کیفیت آموزشی دانشگاه. 182
جدول (18-4): بررسی بهروهوری فرد از آموخته های علمی. 184
جدول (19-4): بررسی اثر بخشی برنامه های درسی در مهارت فرد 185
جدول (20-4): بررسی برخورداری فرد از زبان های خارجه. 185
جدول (21-4): بررسی برخورداری فرد از مهارت های رایانهای. 186
جدول (22-4): بررسی تنوع دروس آموزشی. 186
جدول (23-4): بررسی توانایی کلی اساتید. 187
جدول (24-4): بررسی توانایی اساتید در دروس تخصصی. 187
جدول (25-4):بررسی مناسب بودن سطح علمی فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی. 188
جدول (26-4):بررسی مرتبط بودن سرفصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات با مهارت های شغلی. 189
جدول (27-4):بررسی علمی بودن سر فصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات 189
جدول (28-4):بررسی کاربردی بودن سر فصل دروس گذرانده شده در رشته ارتباطات. 190
جدول (29-4):بررسی بهتر بودن شانس فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه اشتغال. 191
جدول (30-4):بررسیعوامل موثر بر ادامه تحصیل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 192
جدول (31-4):بررسی عوامل موثر بر مشکلات شغلی فارغ التحصیلان شاغل حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمیکاربردی. 193
جدول (32-4):بررسی عوامل موثر بر انتخاب شغل فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 193
جدول (34-4):بررسی عوامل تأثیرگذار در عدم اشتغال فارغ التحصیلان حوزه ارتباطات دانشگاه جامع علمی کاربردی. 196
جدول (35-4):بررسی نهایی عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197
جدول (36-4): تی تست و تست لون وضعیت جنسی جامعه نمونه. 200
جدول (37-4): Group Statisticsوضعیت تأهل. 202
جدول( 38-4): تی تست و تست لون وضعیت تأهل جامعه نمونه. 202
جدول (39-4): Group Statisticsوضعیت شغلی. 203
جدول (40-4): تی تست و تست لون وضعیت شغلی جامعه نمونه. 204
جدول (41-4): Group Statisticsمقطع تحصیلی. 205
جدول (42-4): تی تست و تست لون مقطع تحصیلی جامعه نمونه. 206
جدول (43-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 209
جدول (44-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 210
جدول (45-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 211
جدول (46-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 212
جدول (47-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 213
جدول (48-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 214
جدول (49-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای شغلی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 215
جدول (50-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 215
جدول (51-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 216
جدول (52-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 217
جدول (53-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 218
جدول (54-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با ارتباط شغلی و تحصیلی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 219
جدول (55-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 220
جدول (56-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 221
جدول (57-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با مدت زمان اشتغال متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 222
جدول (58-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای سنی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن 223
جدول (59-4): ارزیابی آنوای یک طرفه نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی – کاربردی در مشاغل مرتبط. 224
جدول (60-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل زمینه جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 225
جدول (61-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل فرایند جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 226
جدول (62-4): ارزیابی تفاوت نظرات جامعه نمونه با گروههای درآمدی متفاوت در رابطه با عوامل برونداد جهت ارزشیابی فارغالتحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط با استفاده از تست دانکن. 227
جدول (63-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفتهشده در تحلیل رگرسیون 228
جدول( 64-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفههای مورد ارزیابی 229
جدول (65-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 230
جدول( 66-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درونداد در ارزیابی میزان عامل زمینه جهت رزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 231
جدول (67-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفتهشده در تحلیل رگرسیون 232
جدول( 68-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفههای مورد ارزیابی 233
جدول (69-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 234
جدول( 70-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درونداد در ارزیابی میزان عامل فرایند جهت ارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 235
جدول (71-4): متغیر های مستقل و وابسته بکار گرفتهشده در تحلیل رگرسیون 236
جدول( 72-4): مقدار R squareتبیین شده برای مؤلفههای مورد ارزیابی 237
جدول (73-4): سطح معناداری میزان متغیرها درارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط 238
جدول( 74-4): مقدارBetaمحاسبه شده و میزان اهمیت هر متغیر عامل درونداد در ارزیابی میزان عامل برونداد جهت ارزشیابی فارغ التحصیلان رشتههای ارتباطات دانشگاه جامع علمی- کاربردی در مشاغل مرتبط. 239
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (۱-4):میانگین عوامل زمینه، فرایند و برون داد. 197
مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان
برچسب های مهم
کتاب 48 قانون قدرت پرفروشترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا میخواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما میآموزد چگونه در تمام عرصههای زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...
حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...
The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...
این پروژه به شما امکان میدهد تا از طریق یک برنامه ساده نوشته شده به زبان سی شارپ، اطلاعات مالی مهمی را از منابع مختلف دریافت کنید. این اطلاعات شامل قیمتهای سهام، نرخ ارز، قیمت طلا و سایر شاخصهای مالی باشد. شما میتوانید این اطلاعات را به صورت خودکار و دورهای از منابع ... ...
این محصول شامل جدول اکسل "لیست قیمت شاخص های بازار های مالی برای سال 1401 و 1402" است. این جدول شامل قیمت شاخص های مالی مختلف بصورت روزانه برای سال 1401 و 1402 است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار های مالی و مقایسه آن با شاخص های مالی درون ... ...
سوالات تایپ شده پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم ... ...
بسمه تعالی پایان نامه حقوق آماده به زبان عربی با عنوان: «الشريعة الاسلامية في دساتير الدول الاسلامية ( دراسة مقارنة )» سرفصل های این پایان نامه: المقدمة الفصل الاول: المفاهيم والكليات المبحث الاول: المفاهيم المطلب الاول : مفهوم الدستور ... ...
حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...
حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...
حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...
حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدلسازی، خطیسازی و طراحی کنترل پیشبین در سیستم هلیکوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...
بسمه تعالی پژوهش آماده به زبان عربی درباره حقوق اساسی با عنوان «القانون الدستوری» مناسب برای اساتید حقوق جهت تدریس درس حقوق اساسی (القانون الدستوري) سرفصل ها: المطلب الأول :القانون الدستوري تعريفه واهميته المطلب الثاني :معنى الدولة واركانها المطلب الثالث : ... ...
به نامه خدا به طور کلی، مقالات علمی به دستههای مختلفی تقسیم میشوند. از این رو یکی از کارگاه های پژوهشی آشنایی با انواع مقالات علمی و رتبهبندی نشریات است. بهتر است قبل از نگارش مقاله، نوع مقاله مورد نظر خود را با دقت انتخاب کنید و ساختار مربوط به آن را رعایت کنید. ... ...
تصاویرقدیمی با قدمت بیش از 20 سال از میدان ها ، خیابان ها ، پارک ها ، مکان های مذهبی ، روستاها و ... از شهرستان اسفراین شهر دارالقرآن ، خاطرها را زنده میکند. ... ...
حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجهگيري و زمانبندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...
حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به نكات زير در ارتباط با داروهاي ضد افسردگيتوجه كنيد:1) داروهاي ضد افسردگي در حالت معمول ... ...
نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...
نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...
وکتور کورل 12 اذان . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...
The Cruel Prince (The Folk of the Air #1)by Holly Black Rating: 4.24/5 Genre: Fantasy , young adult language: English Format: PDF & EPUB Of course I want to be like them. They’re beautiful as blades forged in some divine fire. They will live forever.And Cardan is ... ...
حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...
فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش فرمت اصلی PSD و PNG سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین فرمت دانلود zip ... ...