فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1363
  • بازدید دیروز : 1571
  • بازدید کل : 8243765

بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری و تاثیر آن بر کسب مزیت رقابتی


عنوان تحقیق: بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری و تاثیر آن بر کسب مزیت رقابتی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 180

توضیح مختصر

مزیت رقابتی مجموعه‌ای از توانایی‌های منحصر به فرد یک واحد اقتصادی است که اجازه‌ی نفوذ به بازارهای دلخواه و برتری بر رقبا را برای آن واحد فراهم می‌آورد. برای تعریف مزیت رقابتی یک واحد اقتصادی، مدیریت بایستی یک ارزیابی کامل از محیط داخلی و خارجی واحدش به عمل آورد. زمانی که مدیر بتواند یک نقطه‌ی قوت در داخل بنگاه اقتصادی‌اش پیدا کند که هم با نیاز بازار هم‌خوانی دارد و هم یک برتری نسبی در بازار ایجاد می‌کند، می‌توان گفت که به یک مزیب رقابتی دست پیدا کرده است. شرکت‌‌ها در زمینه‌های تکنولوژی، مدیریت و بازاریابی می‌توانند نسبت به رقبای خود، مزیت رقابتی داشته باشند که این امر می تواند تحت تأثیر عوامل چندی باشد. هدف از این تحقیق بررسی عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری و تأثیر آن بر کسب مزیت رقابتی در بانک سپه مشهد بوده است که بدین منظور 119 نفر از رؤسا، معاونین و کارکنان ستادی شعب بانک سپه شهر مشهد به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب و به پرسشنامه محقق ساخته تحقیق پاسخ گفتند. جهت بررسی روایی و پایایی ابزار گردآوری داده‌ها (پرسشنامه) اینگونه عمل نمودیم که روایی آن با استفاده از روش نظرات متخصصان و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ (بالاتر از 70%) تائید شده است. تجزيه و تحليل داده‌هاي بدست آمده از تحقيق حاضر شامل دو بخش آمار توصیفی (جداول و نمودارهاي فراواني برای متغیرهای جمعیت شناختی و همچنین توصيف شاخص‏هاي مركزي و همچنين شاخص‏هاي پراكندگي) و آمار استنباطی(آزمون کلموگروف اسمیرونوف، ضریب همبستگی و آزمون رگرسیون )
می شودنتایج حاصل از تجزیه و تحلیل آزمون فرضیات بدین شرح است که:

توزیع متغیرهای تحقیق نرمال بوده و می‏توان از آزمون‏های پارامتریک در تحلیل فرضیات تحقیق استفاده کرد.

1)تبلیغات به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

2)بازاریابی به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

3)رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

4)کیفیت خدمات بانکی به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

5)پاسخگویی به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

6)امنیت به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

7)مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

8)نام تجاری به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

9)فناوری اطلاعات به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

10) وفاداری مشتریان به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می باشد.

11) کارکنان به عنوان یکی از عوامل اثرگذار بر صنعت بانکداری بر ایجاد مزیت رقابتی اثرگذار می‌باشد.

همچنین نتایج آزمون فریدمن نشان می دهد که در بین عوامل مؤثر بر ایجاد مزیت رقابتی در شعب بانک سپه شهر مشهد از نظر اولویت، تفاوت معنی‏داریوجود دارد. بدین صورت که کیفیت خدمات بانکی (با میانگین رتبه‏ای=60/8) در اولویت اول و فناوری اطلاعات (با میانگین رتبه‏ای = 24/2) در اولویت یانزدهم قرار دارند.

کلیدواژه ‏ها: تبلیغات، بازاریابی، رضایت مشتری، کیفیت خدمات بانکی، پاسخگویی، امنیت، مدیریت ارتباط با مشتری، نام تجاری، فناوری اطلاعات، وفاداری مشتریان و کارکنان، مزیت رقابتی.

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیات تحقیق2

1-1-مقدمه3

1-2-بیان مسأله3

1-3-اهمیت و ضرورت انجام تحقیق4

1-6-فرضیه های تحقیق:4

1-9-تعاریف متغیرها و اصطلاحاتتحقیق5

1-10-محدودیت های تحقیق6

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق7

2-1-مقدمه8

بخش اول: مبانی نظری صنعت بانکداری8

2-2-تاریخچه پول و بانكداری در دنیا8

2-3-تاریخچه بانكداری در ایران9

2-4-مديريت ارتباط با مشتري در موسسات مالي و بانكها11

2-5-جايگاه مديريت ارتباط با مشتري در نظام بانكي ايران12

2-6-فرضيه هاي اساسي مديريت ارتباط با مشتري دربانك13

2-7-مزاياي مهم به كارگيري مديريت ارتباط با مشتري در بانك14

2-8-نقاط ضعف و قوت مديريت ارتباط با مشتري در بانكهاي ايراني14

بخش دوم: مبانی نظری مزیت رقابتی15

2-9- استراتژی بازاریابی15

2-10- الگوهای عقلایی تدوین استراتژی بازاریابی16

2-10-1- الگوهای طبیعی تدوین استراتژی بازاریابی17

2-10-2-الگوهای همه جانبه تدوین استراتژی بازاریابی: کاربرد نظریه نقاط مرجع استراتژیک17

2-11- گونهشناسی استراتژی‌های سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع استراتژیک19

2-12- مفهوم سازی مجدد استراتژی رقابتی21

2-13- مدل نیروی‌های پنجگانه رقابتی24

2-14- یادگیری سازمانی و راهبرد رقابتی26

2-15- مزيت رقابتي31

2-16- عوامل موثر بر مزیت رقابتی33

2-16-1- قابليت هايمحيطي33

2-16-2- زيرساختارهايملي34

2-16-3- استراتژيتوسعهکشور34

2-16-4- شرايطتقاضايملي34

2-16-5- صنايعمرتبطوتأمين کننده35

2-16-6- قابليت هايسازماني35

2-17- نگرش های مرتبط با مزیت رقابتی36

2-17-1- نگرش برمبنايمنابع36

2-17-2- نگرش رقابتبرمبنايشايستگي37

2-17-3- نگرش قابليت هايپويا38

2-17-4- گرش قابليت هايشبکه ايوارتباطي38

2-18- هوشمنديرقابتي40

2-19- انواع مزيت رقابتي42

2-19-1- مزيت موقعيتي در مقابل جنبشي (پويا)42

2-19-2- مزيت متجانس در مقابل نامتجانس43

2-19-3- مزيت مشهود در مقابل نامشهود44

2-19-4- مزيت ساده در مقابل مرکب45

2-19-5- مزيت موقتي در مقابل پايدار: مزيت رقابتي46

2-19-6- قلمرو علّي مزيت رقابتي48

بخش سوم- پیشینه تحقیقات انجام شده50

2-20- پیشینه تحقیقات انجام شده داخلی50

2-21- پیشینه تحقیقات انجام شده خارجی51

فصل سوم:روش شناسی تحقیق56

3-1- مقدمه57

3-2- روش شناسی تحقيق57

3-3- متغیرهای تحقیق58

3-4- روش گرد آوري اطلاعات58

3-5- جامعهآماري تحقیق59

3-6- نمونهآماري59

3-7- روش نمونهگيري59

3-8- قلمرو تحقيق59

3-9- ابزار سنجش59

3-10- بخش سنجش عوامل تاثیرگذار بر صنعت بانکداری60

3-11- بخش سنجش عوامل رقابتی60

3-12- اعتبار و روایی ابزار تحقیق61

3-12-1- روايي (اعتبار) پرسشنامه61

3-12-2- پايايي (اعتماد پذیری) پرسشنامه61

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها63

4-1- مقدمه64

4-2- تحلیل توصیفی تحقیق64

4-2-1- جنسیت64

4-2-2- تحصیلات65

4-2-3- تأهل65

4-2-4- سن66

4-2-5- سابقه خدمت68

4-3- بخش تحلیل استنباطی تحقیق68

4-3-1- فرضیه اول69

4-3-2- فرضیه دوم70

4-3-3- فرضیه سوم71

4-3-4- فرضیه جهارم72

4-3-5- فرضیه پنجم73

4-3-6- فرضیه ششم74

4-3-7- فرضیه هفتم75

4-3-8- فرضیه هشتم75

4-3-9- فرضیه نهم76

4-3-10- فرضیه دهم77

4-3-11- فرضیه یازدهم78

4-4- اولویت بندی میزان اهميت عوامل مؤثر بر ایجاد مزیت رقابتی در شعب بانک سپه شهر مشهد.............................................................................................................79

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات81

5-1- مقدمه82

5-2- نتایج فرضیات تحقیق82

5-3- پیشنهادات تحقیق85

5-3-1- پیشنهادات اجرایی85

5-3-2- پیشنهادات پژهشی تحقیقی86

5-4- محدودیت‏های تحقیق87

منابع و مآخذ132

پیوست ها و ضمائم88

 فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول( 2-1): نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی19

جدول 3-1 طيف ليكرت60

جدول 3-2- بخش عوامل تاثیرگذار بر صنعت بانکداری60

جدول 3-3- بخش عوامل رقابتی60

جدول 3-4: میزان پایایی مؤلفه های پرسشنامه تحقیق62

جدول 4-1: توزیع جنسیت64

جدول 4-2: توزیع تحصیلات65

جدول 4-3: توزیع تأهل66

جدول 4-4: توزیع سن66

جدول 4-5: توزیع سابقه خدمت68

جدول 4-6: آماره های مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنف69

جدول 4-7- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی69

جدول 4-8- ضریب رگرسیونیِ تبلیغات و ایجاد مزیت رقابتی70

جدول 4-9- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی70

جدول 4-10- ضریب رگرسیونیِ بازاریابی و ایجاد مزیت رقابتی71

جدول 4-11- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير رضایت مشتری بر ایجاد مزیت رقابتی71

جدول 4-12- ضریب رگرسیونیِ رضایت مشتری و ایجاد مزیت رقابتی71

جدول 4-13- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير کیفیت خدمات بانکی بر ایجاد مزیت رقابتی72

جدول 4-14- ضریب رگرسیونیِ کیفیت خدمات بانکی و ایجاد مزیت رقابتی72

جدول 4-15- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير پاسخگویی بر ایجاد مزیت رقابتی73

جدول 4-16- ضریب رگرسیونیِ پاسخگویی و ایجاد مزیت رقابتی73

جدول 4-17- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير امنیت بر ایجاد مزیت رقابتی74

جدول 4-18- ضریب رگرسیونیِ امنیت و ایجاد مزیت رقابتی74

جدول 4-19- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير مدیریت ارتباط با مشتری بر ایجاد مزیت رقابتی75

جدول 4-20- ضریب رگرسیونیِ مدیریت ارتباط با مشتری و ایجاد مزیت رقابتی75

جدول 4-21- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير نام تجاری بر ایجاد مزیت رقابتی76

جدول 4-22- ضریب رگرسیونیِ نام تجاری و ایجاد مزیت رقابتی76

جدول 4-23- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير فناوری اطلاعات بر ایجاد مزیت رقابتی76

جدول 4-24- ضریب رگرسیونیِ فناوری اطلاعات و ایجاد مزیت رقابتی77

جدول 4-25- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير وفاداری مشتریان بر ایجاد مزیت رقابتی77

جدول 4-26- ضریب رگرسیونیِ وفاداری مشتریان و ایجاد مزیت رقابتی78

جدول 4-27- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير کارکنان بر ایجاد مزیت رقابتی78

جدول 4-28- ضریب رگرسیونیِ کارکنان و ایجاد مزیت رقابتی79

جدول 4-29- نتایج مربوط به اولویت بندی عوامل مؤثر بر ایجاد مزیت رقابتی79

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار 4-1: توزیع جنسیت64

نمودار 4-2: توزیع تحصیلات64

نمودار 4-3: توزیع تاهل64

نمودار 4-4: توزیع سن64

نمودار 4-5: توزیع سابقه خدمت92

نمودار 4-6: تأثير رگرسيوني متغير تبلیغات بر ایجاد مزیت رقابتی70

نمودار 4-7: تأثير رگرسيوني متغير بازاریابی بر ایجاد مزیت رقابتی71

نمودار 4-8: تأثير رگرسيوني متغير رضایت مشتری بر ایجاد مزیت رقابتی72

نمودار 4-9: تأثير رگرسيوني متغير کیفیت خدمات بانکی بر ایجاد مزیت رقابتی73

نمودار 4-10: تأثير رگرسيوني متغير پاسخگویی بر ایجاد مزیت رقابتی74

نمودار 4-11: تأثير رگرسيوني متغير امنیت بر ایجاد مزیت رقابتی74

نمودار 4-12: تأثير رگرسيوني متغير مدیریت ارتباط با مشتری بر ایجاد مزیت رقابتی75

نمودار 4-13: تأثير رگرسيوني متغير نام تجاری بر ایجاد مزیت رقابتی76

نمودار 4-14: تأثير رگرسيوني متغير فناوری اطلاعات بر ایجاد مزیت رقابتی77

نمودار 4-15: تأثير رگرسيوني متغير وفاداری مشتریان بر ایجاد مزیت رقابتی78

نمودار 4-16: تأثير رگرسيوني متغير کارکنان بر ایجاد مزیت رقابتی79

 فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل (2-1): جانمایی مراحل چرخه عمر محصول در ماتریس نقاط مرجع استراتژیک20

شکل( 2-2): گونهشناسی استراتژی‌های بازاریابی بر اساس نقاط مرجع استراتژیک20

شکل( 2-3): جانمایی استراتژی‌های سطح کسب و کار بر اساس نقاط مرجع21

شکل 2-4): مدل نیروی های پنجگانه رقابتی طراحی شده توسط داویس و اولسن ، 200826


مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 569

برچسب های مهم

پاورپونت آموزش چکیده نویسی (ویژه اساتید پژوهش)

پاورپونت آموزش چکیده نویسی (ویژه اساتید پژوهش)

بسمه تعالی   پاورپونت آموزش چکیده نویسی - ابزاری کلیدی برای اساتید پژوهش آیا به دنبال راهی هستید تا مهارت‌های چکیده نویسی خود را به سطح بعدی ببرید؟ پاورپونت آموزش چکیده نویسی ما، طراحی شده ویژه اساتید پژوهش، ابزاری است که به شما کمک می‌کند تا با اصول و تکنیک‌های ... ...

گنجینه آلفا

گنجینه آلفا

  محصول صوتی گنجینه آلفا،مجموعه 14 موزیک (امواج باینورال)آلفا می باشد.شنیدن این امواج صوتی در هنگام مطالعه، مدیتیشن و یا استراحت،پیشنهاد میشود. برای شنیدن این موزیک ها شما به یک هدفون و یا هنزفری با کیفیت نیاز دارین.موقع شنیدن موزیک شما باید هدفون سمت راست(R) را دقیقا روی ... ...

دریافت فایل : گنجینه آلفا
طرح جابر برنج

طرح جابر برنج

طرح جابر برنج طرح جابر برنج مناسب برای پایه اول، دوم و سوم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...

دریافت فایل : طرح جابر برنج
پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام  حاشیه صورتی  اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن

پس زمینه لایه باز استوری اینستاگرام حاشیه صورتی اسب تکشاخ یونیکورن     فرمت اصلی PSD   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت ... ...

گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک

گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک

حجم فایل : 964.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 14 گزارش کار آزمايشگاه مکانيک خاک آزمایش شماره 6 : آزمايش تراكم خاك بسمه تعالی آزمايشگاه مكانيك خاك اساتيد محترم : جناب آقاي مهندس ملاباشي جناب آقاي دکتر متين جناب آقاي بهادرياعضاء گروه : محمد مهدي حاجي زماني ... ...

سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی نهم

سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی نهم

عنوان جزوه : سوالات امتحانات خرداد زبان انگلیسی پایه نهم تعداد صفحات : 11 فرمت جزوه : pdf توضیحات بیشتر درباره جزوه : جزوه سوالات برای امادگی امتحانات نوبت دوم زبان انگلیسی و مربوط به پایه نهم است. این جزوه در 11 صفحه اماده سازی شده است و کیفیت بالایی دارد. لازم به ... ...

جزوه  اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی

جزوه اندیشه اسلامی 1 ✍ آقای سبحانی و دکتر رضایی ... ...

متن کامل مقالات «کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011»  - 35 مقاله

متن کامل مقالات «کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011» - 35 مقاله

نخستین کنفرانس بین المللی مبلمان و دکوراسیون - دکو 2011 دل مرکز همایش های صدا و سیما (تهران) برگزار شده است. متن کامل 35 مقاله به صورت PDF در این بسته ارائه شده است.   محورهای کنفرانس دکو 2011: - چشم اندازو چالش های صنعت مبلمان کشور در بخش های واردات، تولید، توزیع و ... ...

مراحل ساختمان سازی

مراحل ساختمان سازی در این تحقیق موضوعات مراحل انجام کار ساختمان سازی بعد از انجام قرارداد تجهیز کارگاه و اماده کردن کارگاه ساختمانی تسطیح محوطه گود برداری زهکشی پر کردن چاه ها  قنوات و قطع اشجار نقاط نشانه و مبدا ساختمان ها و تجهیزات و تجهیز کارگاه تحویل وکنترل مصالح ...

دریافت فایل : مراحل ساختمان سازی
بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch

بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch

حجم فایل : 851.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 24 1 بررسی و ارزیابی توپولوژی در شبکه و switch 2 Switch 3 توپولوژی چیست؟ نحوه کابل بندی درشبکه های کامپیوتری را توپولوژي می گویندانواع آن1- توپولوژي خطی یا BUS 2- توپولوژي حلقه ای یا Ring3- توپولوژي ستاره ای یا ... ...

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع اتوکد شهر رشت – تفصیلی

طرح جامع شهر رشت شامل یک فایل اتوکد لایه باز متشکل از بیش از ۱۰ نقشه کامل بوده و به صورت کامل کلیه اماکن و راههای شهر رشت را شامل می شود.   طرح تفصیلی چیست؟ طرح تفصیلی طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع، نحوه استفاده از زمین های شهری را در سطح محلات مختلف ... ...

دانلود پاورپوینت خلاصه كتاب عكاسی هنر ميان مايه

دانلود پاورپوینت خلاصه كتاب عكاسی هنر ميان مايه

عنوان: خلاصه كتاب عكاسي هنر ميان مايه فرمت فایل: pptx تعداد اسلاید ها: 68 زبان: فارسی دسته بندی: هنر چکیده: عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود. این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو ... ...

کتاب قوانین جهان هستی

کتاب قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند. اگر کسی ... ...

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید

پکیج تست کنکور علوم انسانی شامل تمامی دروس ویرایش جدید شامل آزمونهای سنجش شامل تمامی دروس دهم ویازدهم و پیش دانشگاهی متوسطه تست کنکور انسانی شامل تک تک دروس وهمچنین تست جامع کل دروس انسانی  آزمونهای قلم چی  کنکور 95 قیمت این پکیج بسیار بالا میباشد که ما برای استفاده ...

تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن

تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن

حجم فایل : 2.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 بنام خدا تجزیه و تحلیل تجربی روایی و پایایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن تجزیه و تحلیل تجربی پایایی و روایی معیارها و ابعاد کارت امتیازدهی متوازن چکیده در طول سال های متمادی ، حسابداران مدیریت در طراحی ... ...

طرح جابر نان

طرح جابر نان

طرح جابر نان طرح جابر نان مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما .بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح جابر ... ...

دریافت فایل : طرح جابر نان
روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

روانشناسی ثروت 2(چگونه ثروتمند شویم)

تنها عامل تعیین کننده فقر یا ثروت! استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود… باور می کنیم وضعیت مالی ای که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … ... ...

پاورپوینت قانون اساسی

پاورپوینت قانون اساسی

قانونپیوندهای اجتماعی بین مردم عمل می‌کند. قانون معرب کلمه یونانی canon است که به فرانسه loiو به انگلیسی law ترجمه می‌شود.مفهوم عامتری نیز نسبت به قانون وجود دارد. به عبارت دیگر هر چیزی که تنظیم کننده رفتار انسان باشد، قانون نام دارد. این قانون می‌تواند قوانین فیزیکی باشد ... ...

دانلود پاورپوینت کمپینگ بیمارستان کودکان سرطانی

دانلود پاورپوینت کمپینگ بیمارستان کودکان سرطانی

فهرست تعریف بیمارستانرده بندی بیمارستانانواع بیمارستانبیمارستان برحسب ماموریتمعماری بیمارستانطرح ریزی، موقعیتجهتورودی هادرمانگاه بیماران سرپاییراهرومسیریابیدرپلهآسانسوربخش جراحیاتاق های جراحیروشناییاتاق بیهوشیاتاق شستشواتاق اشیا استریل و زیر مجموعه های آنبهداشت و تهویه ... ...

هندسه دوم دبیرستان فصل 3 تالس در مثلث

هندسه دوم دبیرستان فصل 3 تالس در مثلث

حجم فایل : 539.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 بنام خدا هندسه سال دوم دبیرستانفصل 3(تالس در مثلث) قضیه تالس و نتایج آن :قضیه تالس : اگر پاره خطی موازی با یکی از اضلاع مثلث طوری رسم شود که دو ضلع دیگر را قطع کند ، در این صورت نسبت پاره خط های ایجاد شده روی ... ...

وکتور کورل 12دعای فرج

وکتور کورل 12دعای فرج

دعای فرج امام زمان (عج)  وکتور کورل 12دعای فرج  برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12دعای فرج

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما