فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 95
  • بازدید دیروز : 1443
  • بازدید کل : 9049614

مبانی نظری و پیشینه تحقیق كيفيت خدمات بانكداري آنلاين


عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق كيفيت خدمات بانكداري آنلاين

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 45

 

 

اغلب شركت‌هاي باتجربه و موفق در تجارت الكترونيك، اين نكته را درك كرده‌اند كه عوامل موفقيت با شكست صرفاً حضور شركت در وب و يا قيمت پايين نيست، بلكه عامل مهم، انتقال كيفيت بالاي خدمات آنلاین است. تحقيقات نشان مي‌دهد كه قيمت پايين و ترفيع تا چندي ديگر بعنوان عوامل مهم مؤثر بر تصميم خريد مشتريان از بين خواهد رفت و اهميت خود را از دست خواهد داد. مشتريان اينترنتي حاضرند بابت خدمت الكترونيك يا كيفيت بالا حتي قيمت بالاتري بپردازند. تحقيقات نشان داده است كه كيفيت خدمت اثر معني‌داري بر رضايت مشتري، وفاداري مشتري و حفظ مشتري و تصميمات خريد و حتي عملكردهاي شركت دارد. لذا شركتهاي فعال در عرصه اينترنت به منظور اعتمادسازي در مشتريان، وفاداري و حفظ مشتريان بايد قبل، حين و بعد از مبادله، روي كيفيت بالاي خدمت الكترونيك تمركز كنند. (عزيزي، 1385، 43) .

 


2-2-2 كيفيت خدمات و بانكداري آنلاین

در عصر مشتري مداري حاضر، ارج نهادن به مشتري يك سلاح راهبردي محسوب مي‌شود، به ويژه براي شركتهايي كه در جستجوي حفظ مشتريان موجود و شناسايي و جذب مشتريان جديد هستند. يكي از راه‌كارهاي اساسي كه يك مؤسسه خدماتي مي‌تواند با توسل به آن خود را از ساير رقبا متمايز كند، ارائه دائمي كيفيت خدماتي برتر به مشتريان مي‌باشد. بسياري از شركتها به اين نكته مهم پي برده‌اند كه ارائه خدماتي داراي كيفيت، مي‌تواند مزيت رقابتي نيرومندي براي آنان به ارمغان آورد. مزيتي كه سرانجام به سود بالاتري مي‌انجامد، براي رسيدن به اين مهم كافي است به انتظارات مشتريان از كيفيت خدمات پاسخي مناسب داده شود (كاتلر و آرمسترانگ، 1379، 3) .

مفاهيم كيفيت خدماتي و رضايت از خدمات، در نوشتارها و فعاليتهاي بازاريابي در طول دهه‌هاي گذشته مورد توجه بسيار قرار گرفته است. محققان بازاريابي مزاياي رضايت و كيفيت را بسيار ستوده‌اند و آنها را به عنوان شاخص‌هايي از مزيت رقابتي سازمان نام برده‌اند.

كيفيت مفهوم وسيعي دارد كه تمام بخش‌هاي سازمان نسبت به آن متعهد هستند و هدف آن افزايش كارايي كل مجموعه است به نحوي كه مانع پديد آمد عوامل مخل كيفيت شود. هدف نهايي آن مطابقت كامل با مشخصات موردنياز مشتري، با حداقل هزينه براي سازمان است كه منجر به افزايش قابليت رقابت مي‌شود. محققان زيادي در مورد كيفيت خدمات تعاريفي ابراز كردند كه در زير برخي از آنها آورده شده است:

ـ گرينوس در سال 2001 اين چنين بيان مي‌كند كه كيفيت خدمات، اندازه مغايرت بين ادراك مشتري از خدمات وانتظارات او مي‌باشد.

ـ پاراسورمان در سال 1993 مي‌گويد كيفيت خدمات ميزان سازگاري پايدار با انتظارات مشتري و شناخت انتظارات مشتري از خدمات خاص مي‌باشد.

ـ لويس و بومز در سال 1983مي‌گويند كه كيفيت خدمات ميزان سازگاري سطوح مختلف خدمت با انتظارات مشتري است.

زيتهامل در سال 1987 بيان مي‌كند كه كيفيت خدمات قضاوت همه جانبه مشتري درباره ماهيت برتر خدمات نسبت به خدمات مشابه با مزيت برجسته آن است.

عثمان واون در سال 2000 كيفيت خدمات را به عنوان درجه از اختلاف بين ادراك و انتظارات مشتريان از خدمات تعريف مي‌نمايد.

ـ كرازبي در دهه 1980 اعلام مي‌كند كه كفيت يعني آنچه كه موافقت شد به درستي انجام شود و يا «هم‌خواني با مشخصات» اشكال اين تعريف در اين است كه ممكن است مشخصات مدنظر مطابق ميل و سليقه مشتري نباشد.

ـ جوزف جوران، كيفيت را «مناسب بودن براي استفاده و كاربرد»و يا مناسب براي بازرگان، خريدار تعميراتي، مونتاژ گردد ... و مصرف كننده نهايي مي‌داند و در اينجا مشتري، مناسب بودن را تعيين و توصيف مي‌كند(نعمتيان، 1384، 20) .

از طرفي وفاداري خدمت به دليل اثر نهايي آن بر خريد مجدد مشتريان يكي از مهمترين سازه‌ها در بازاريابي خدمات و در حقيقت مشتريان وفاداري كه دست به خريدهاي مكرر مي‌زنند، پايه و اساس هر كسب و كاري محسوب مي‌شوند. [1]

اين حقيقت كه كيفيت محصول ادراك شده در حال تبديل شدن به مهمترين عامل رقابت در دنياي كسب و كار است، باعث شده است كه عصر كنوني كسب و كار «عصر كيفيت» ناميده شود.

از اينرو دانشمندان و پژوهشگران بازاريابي و خدمات، استعاره‌هاي متعددي از اين موضوع ارائه كرده‌اند. براي مثال بري از آن به عنوان قدرت‌مندترين اسلحة رقابتي، كلاو به عنوان خون حيات‌بخش سازمان ياد مي‌كنند.

كيفيت پديده‌اي چندبعدي است. بنابراين، رسيدن به كيفيت خدمات، بدون شناسايي جنبه‌هاي مهم كيفيت ممكن نيست. گرونروز در بحث خود از كيفيت خدمات به سه بعد كيفيت فني ستاده، كيفيت وظيفه‌اي مواجهة خدمت و تصوير ذهني شركت اشاره مي‌كند(گرونروس،2000)

 

- Garuana, A,20021

فهرست مطالب

كيفيت خدمات

كيفيت خدمات آنلاین

كيفيت خدمات و بانكداري آنلاین

ويژگي‌هاي كيفيت خدمات در بانكداري آنلاین

تاريخچه كيفيت خدمات سيستمهاي آنلاین

متغير تعديل‌گر: شهرت و برند بانكها

بانكداري آنلاین

انواع خدمات بانكداري آنلاین

شبكه‌هاي مديريت يافته

اينترنت با رايانه‌هاي شخصي

بانكداري تلفني

ماشين‌هاي خودپرداز

بانكداري موبايلي

بانكداري دفتري

خدمات بانكي مبتني بر تلويزيون

صفحات وب

بانكداري خانگي

مزاياي بانكداري آنلاین

عمليات بانكداري آنلاین در سيستم بانكي كشور

اجزاي بانكداري آنلاین در ايران

انواع كارتها

شبكه شتاب

سيستم تسويه بين بانكي مبادلات ارزي

شبكه سوئيچ عمليات خرد بانكي و بين بانكي

شبكه مركزي سوئيفت

بانكداري آنلاین

انواع بانكداري

اطلاعات

ارتباطات

معامله

رشد بانكداري آنلاین

فرصت‌ها براي بانكداري آنلاین

پيشينه تحقيق

منابع


مبلغ قابل پرداخت 15,428 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

پاورپوینت درس 14 پیام های آسمانی پایه هفتم: کمال هم نشین

پاورپوینت درس 14 پیام های آسمانی پایه هفتم: کمال هم نشین

            نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 34 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...

تحلیل نقشه های الکتریکی دنده عقب پژوه 206 مولتی پلکس ایرانی - گیربکس اتومات و گیربکس دستی

تحلیل نقشه های الکتریکی دنده عقب پژوه 206 مولتی پلکس ایرانی - گیربکس اتومات و گیربکس دستی

مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...

استفاده ازآنالو در آموزش شیمی

استفاده ازآنالو در آموزش شیمی ...

اشکالات اسکلت فلزی

اشکالات اسکلت فلزی ...

دریافت فایل : اشکالات اسکلت فلزی

اسمز معکوس

اسمز معکوس ...

دریافت فایل : اسمز معکوس

آسیب های شانه

آسیب های شانه ...

دریافت فایل : آسیب های شانه

آشنای با معماری جهان

آشنای با معماری جهان ...

دریافت فایل : آشنای با معماری جهان

آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای

آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای ...

آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن

آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن ...

آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها

آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها ...

استفاده از عدد در معماری

استفاده از عدد در معماری ...

آشنایی با المانهای ساندویچ پانل

آشنایی با المانهای ساندویچ پانل ...

آشنايی با آمار توصيفي

آشنايی با آمار توصيفي ...

آشنایی با اخلاق در پژوهش

آشنایی با اخلاق در پژوهش ...

آشنایی با آلگوریتم

آشنایی با آلگوریتم ...

دریافت فایل : آشنایی با آلگوریتم

آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن

آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن ...

استراتژی های قیمت گذاری

استراتژی های قیمت گذاری ...

استراتژی های مطلوب

استراتژی های مطلوب ...

دریافت فایل : استراتژی های مطلوب
آموزش هوش مصنوعی و چت جی بی تی صفر تا صد

آموزش هوش مصنوعی و چت جی بی تی صفر تا صد

کامل‌ترین آموزش کاربردی هوش مصنوعی و ChatGPT فقط با موبایل و بدون نیاز به دانش تخصصی!       اگه دنبال یه راه واقعی برای کسب درآمد از هوش مصنوعی هستی،   اگه دوست داری بدون نیاز به سرمایه، تخصص یا تجهیزات خاص، فقط با یه گوشی موبایل پول دربیاری،   این جزوه فوق‌العاده ... ...

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید

توضیحات : پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید همراه با حل تمارین و ترجمه درس منطبق با کتاب درسی عربی نهم شامل دوفایل : یک فایل پی دی اف و یک فایل pptx قابل ویرایش   فهرست مطالب : کلمات جدید متن و ترجمه متن اصلی ... ...

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما