فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 669
  • بازدید دیروز : 1633
  • بازدید کل : 9047184

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی


عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند داخلی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 40

 

تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر[1]، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران در همین مورد شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری، هنگام خرید عنوان می کند. برند به سازمان ها می گوید که چه جایگاهی در افکار عمومی، فضای بازار و نزد ذینفعان سازمان دارند، چگونه باید این جایگاه را توسعه بدهند یا آن را مدیریت کنند و در مجموع اینکه برند، آینه ای از فعالیت های سازمان نزد جامعه است (چهار بالش، 1387).

از سوی دیگر کاتلر برند را این گونه تعریف می کند: « برند یک نام، عبارت یا اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از آن ها که هدف آن معرفی کالا یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نمایند» (کاتلر، 1999). در حقیقت، برندسازی از سوی بسیاری از محققان بازار به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی ها برای جایگاه یابی[2] تلقی می شود که محصول را قادر می سازد تا با استفاده از مزایا و وعده ها در میان رقبای خود در اذهان مشتریان ایستادگی کند (کرافورد[3]- ولچ[4]، 1998). یک برند قوی سبب تمایز محصول از محصولات رقبا (لیم و اوکاس[5]، 2001). کاهش هزینه های جستجو(آسال، 1995)، حداقل کردن خطرات و ریسک های درک شده (برتن[6]، 1999) و ارایه کیفیت بالا از دید مشتری می گردد (اردم[7]، 1998). از نظر کلر[8] (2007) چیزی که به یک برند استحکام و قدرت می دهد انسجام اجزای برند است که به عنوان مثال بایستی یک تم کلی روشن و مشخصی را پشتیبانی کنند. در دیدگاه سنتی نقش برندسازی تنها متمایزسازی محصولات بوده است در حالی که امروزه به طور فزاینده ای برندها به تصویر یک سازمان وابسته بوده که این تصویر خصوصاً از طریق خدمات ایجاد می گردد، جایی که خصوصیات غیرملموس کالا به سازمان موقعیت اعتبار یافتن می دهد که خود یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب مشتری است (پالمر[9]، 1996). آندریاس بیرنیک و همکاران (2010) در مقاله خود تحت عنوان «چالش های برندسازی تولیدکنندگان آسیایی»، به بررسی این چالش ها و اینکه سازمان های موفق چگونه عمل کرده اند پرداخته و مشتری مداری، وجود دیدگاه بلندمدت، تمرکز بروی کیفیت نوآوری، و پیگیری و ارتباطات درون سازمانی را در جهت ارتقا برند موثر می داند. استریزاکوا و همکاران (2008) نیز در مقاله خود تحت عنوان «مفاهیم محصولات برند: توسعه یک مقیاس جهانی و ارزیابی مفهومی»، نتیجه گیری می کند که موضوع برند با مفاهیمی از جمله کیفیت، خودنمایی[10]، گروه نمایی[11]، داشتن توانایی ارتقا وضعیت اجتماعی، در برداشتن ارزش ها، علایق، نگرانی ها، سنت های خانوادگی و ارزش های ملی و اخلاقی ارتباط دارد.

 

[1] - Palmer

[2] - Positioning

[3] - Crawford

[4] - Welch

[5] - Ovcase

[6] - Bretton

[7] - Ardam

[8] - Kleer

[9] - Palmer

[10] -- Self-Identity

[11] - Group-Identity

فهرست مطالب

برند

عملکرد برند

ارزش ویژه برند

برند، عملکرد برند و برندسازی داخلی

نظریه هدف گذاری

سختی هدف

شفافیت هدف

اثرات برندسازی داخلی

اعتماد برند

ارتباط برند

وجهه برند

ویژگی های برند جهانی

ارزش ویژه برند

کیفیت درک شده

وفاداری به برند

آگاهی از برند تجاری

تداعی برند

ویژگی های فردی موثر بر برند

تمایل به تجربه

ارزش لذت جویانه

برون گرایی

پیشینه تحقیق

منابع


مبلغ قابل پرداخت 15,428 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 222

برچسب های مهم

پاورپوینت درس 14 پیام های آسمانی پایه هفتم: کمال هم نشین

پاورپوینت درس 14 پیام های آسمانی پایه هفتم: کمال هم نشین

            نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 34 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...

تحلیل نقشه های الکتریکی دنده عقب پژوه 206 مولتی پلکس ایرانی - گیربکس اتومات و گیربکس دستی

تحلیل نقشه های الکتریکی دنده عقب پژوه 206 مولتی پلکس ایرانی - گیربکس اتومات و گیربکس دستی

مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...

استفاده ازآنالو در آموزش شیمی

استفاده ازآنالو در آموزش شیمی ...

اشکالات اسکلت فلزی

اشکالات اسکلت فلزی ...

دریافت فایل : اشکالات اسکلت فلزی

اسمز معکوس

اسمز معکوس ...

دریافت فایل : اسمز معکوس

آسیب های شانه

آسیب های شانه ...

دریافت فایل : آسیب های شانه

آشنای با معماری جهان

آشنای با معماری جهان ...

دریافت فایل : آشنای با معماری جهان

آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای

آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای ...

آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن

آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن ...

آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها

آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها ...

استفاده از عدد در معماری

استفاده از عدد در معماری ...

آشنایی با المانهای ساندویچ پانل

آشنایی با المانهای ساندویچ پانل ...

آشنايی با آمار توصيفي

آشنايی با آمار توصيفي ...

آشنایی با اخلاق در پژوهش

آشنایی با اخلاق در پژوهش ...

آشنایی با آلگوریتم

آشنایی با آلگوریتم ...

دریافت فایل : آشنایی با آلگوریتم

آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن

آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن ...

استراتژی های قیمت گذاری

استراتژی های قیمت گذاری ...

استراتژی های مطلوب

استراتژی های مطلوب ...

دریافت فایل : استراتژی های مطلوب
آموزش هوش مصنوعی و چت جی بی تی صفر تا صد

آموزش هوش مصنوعی و چت جی بی تی صفر تا صد

کامل‌ترین آموزش کاربردی هوش مصنوعی و ChatGPT فقط با موبایل و بدون نیاز به دانش تخصصی!       اگه دنبال یه راه واقعی برای کسب درآمد از هوش مصنوعی هستی،   اگه دوست داری بدون نیاز به سرمایه، تخصص یا تجهیزات خاص، فقط با یه گوشی موبایل پول دربیاری،   این جزوه فوق‌العاده ... ...

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید

توضیحات : پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید همراه با حل تمارین و ترجمه درس منطبق با کتاب درسی عربی نهم شامل دوفایل : یک فایل پی دی اف و یک فایل pptx قابل ویرایش   فهرست مطالب : کلمات جدید متن و ترجمه متن اصلی ... ...

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما