اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری های استراتژیک و قابلیت های بازاریابی با عملکرد سازمان
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 55
شركتهايي كه در محيطهاي پرتلاطم امروزي فعاليت ميكنند با تقاضاها و نيازهاي پيش بيني نشده بيشتري از سوي مشتريان روبرو مي شوند، در چنين محيطي توجه به مشتريان و نظارت و مقايسه اقدامات رقبا مي تواند به عنوان عاملي مهم درجهت موفقيت يك واحد تجاري به شمار آيد. به منظور رويارويي با شرايط بازاري كنوني، شركتها ناگزير از بكارگيري استراتژيهاي جامع تري هستند تا بتوانند بر منابع سازمان سرمايه گذاريهاي لازم را انجام دهند. توجه به بازارگرايي مي تواند باعث بيشتر آماده بودن سازمانهاي كنوني در رويارويي با شرايط متلاطم بازار امروزي شود تا بتوانند اطلاعات لازم در ارتباط با بازار كسب كنند، با توجه به تحقيقات انجام شده اين نوع بازارگرايي زماني مي تواند براي سازمانها بعنوان مزيت رقابتي باشد كه باارزش و غير قابل تقليد باشد و بطور كلي اين نوع رفتار بازارگرايي منجربه از بين رفتن توانايي شركتها در نوآوري ميشود. بنابراين نياز به تكميل بازارگرايي و جامعيت بيشتر آن با ساير جهت گيريهاي استراتژيك بوجود مي آيد. در اين ميان قابليتهاي مكمل سازماني مي توانند بعنوان عاملي مهم و تاثيرگذار در استقرار مسير استراتژيك انتخاب شده در سازمان، نقش آفريني كنند.( رحيم نيا و همکاران ،1382)
2-2-ديدگاههاي مرتبط باجهتگيري استراتژيك
جهت گيري استراتژيك از سه منظر رويكرد تشريحي، رويكرد طبقه بندي و رويكرد رقابتي مورد ملاحظه قرارمي گيرد. رويكرد تشريحي در تلاش است تا ماهيت كلي استراتژي را كه براي سازمان، موقعيت و رويدادي منحصر بفرد است به صورت زباني شرح دهد. با وجود مطالعات انجام شده مبتني بر اين رويكرد، استفاده از آن براي اهداف آزمون تئوري محدود مي شود. رويكرد طبقه بندي يك جايگزين است كه موارد زيادي از محدوديت هاي ذاتي موجود در رويكرد تشريحي را برطرف مي كند. اين رويكرد تلاش مي كند تا استراتژي شركتها را بر اساس استدلال هاي مفهومي پيشين يا گروه بندي هاي تجربي طبقه بندي كند. اين طبقه بندي ها به عنوان نوع شناسي يا رده بندي شناخته مي شوند. اين نوع روش شناسي به خوبي در ادبيات مديريت كاربرد دارد، به طوري كه مي تواند در ارزيابي جهت گيري استراتژيك در ميان شركت ها به كار رود. رويكرد سوم براي ارزيابي استراتژي تجاري، رويكرد رقابتي است، بطوريكه استراتژي شركت را از طريق ويژگي ها و ابعاد چندگانه ارزيابي مي كند. در اين رويكرد استراتژي شركت از طريق ميزان تاكيد نسبي در هر بعد از ابعاد مذكور، مورد ملاحظه قرار مي گيرد ( Morgan and Strong,2003).
محققان تقسيم بندي هاي مختلفي از جهت گيري استراتژيك ارائه كرده اند: جهت گيري استراتژيك مايكل پورتر[1] (1985)، جهت گيري هاي استراتژيك يكپارچگي، تمركز، تنوع و تدافعي ديويد فردآر[2] (1986)، جهت گيري استراتژيك مايلز و اسنو[3] (1987)،جهت گيري استراتژيك مبتني بر زمان بلك مون و واس[4] (1988)،جهت گيري استراتژيك فعال و انفعالي وود و رابرتسون[5] (1997)جهت گيري استراتژيك مبتني بر مدل دلتاي هكس 2005[6] .
1.port
2. fred.R .David
3. Milse and snoew
4.Blackmoon and woas
5.Wood and Roberson
فهرست مطالب
جهت گیری استراتژیکی
ديدگاههاي مرتبط باجهت گيري استراتژيك
بازارگرایی
مشتري مداري
رقيب مداري
جهت گیری نوآوری
فرآیند جهت گیری نوآوری استراتژیک
هزینه گرایی
مفهوم شناسی و اهمیت مدیریت هزینه:
هفت اصل مدیریت هزینه موثر:
مدیریت هزینه درتعریف جدید و ابزارهای آن
سیستم مدیریت هزینه
استراتژی مدیریت هزینه
قابليت هاي بازاريابي.
عملکرد سازمان
پیشینه تحقیق
منابع
مبلغ قابل پرداخت 15,428 تومان
برچسب های مهم
عنوان کتاب: هیچ دوستی به جز کوهستان نویسنده: بهروز بوچانی گوینده: نوید محمدزاده فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 20 حجم کل فایل ها: 195 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 38 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: «بهروز بوچانی» با انتشار کتاب «هیچ دوستی به جز کوهستان» ... ...
مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...
آشنايی با نرم افزار Expert Choice جهت تصميم گيری های چند گزينه ايی ...
آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن ...
آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها ...
توضیحات : پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید همراه با حل تمارین و ترجمه درس منطبق با کتاب درسی عربی نهم شامل دوفایل : یک فایل پی دی اف و یک فایل pptx قابل ویرایش فهرست مطالب : کلمات جدید متن و ترجمه متن اصلی ... ...
استفاده از فشارهای بالای هیدرو استاتیک بر روی مخمر و درصنایع غذایی ...
استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت بهسازی و تقویت سازه ها ...
استفاده از ماشین بردار پشتیبان (SVM)برای تشخیص گوینده ...
استفاده ازآنالو در آموزش شیمی ...
آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت ...
آشنایی با روشهای تولید انتقال و توزیع برق در مهندسی برق ...
آشنایی با اثرات زیست محیطی طرح های آب و خاک و توسعه پایدارمحیط زیست 2 ...
آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای جنس فلز پایه و قطعه کار ...
آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای ...
آشنایی با المانهای ساندویچ پانل ...
آشنائي با تاريخچه توجه سيستماتيك به ايمني و بهداشت حرفه اي ...
آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن ...
نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...
حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 عنوان دوره: شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطي/ريسك هاي ايمني و بهداشتي فهرست مروری بر تعاریفآشنایی با فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسکآشنایی با متدهای ارزیابی و تشریح روش FMEAکارگاه عملي 1 - خطر ( Hazard ) ... ...