اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان تحقیق: بررسي میزان رضایتمندی دانشجویان از عملکرد ارتباطی کارکنان
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 106
توضیح مختصر:
هدف اصلی این تحقیق بررسي میزان رضایتمندی دانشجویان از عملکرد ارتباطی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب می باشد. روش تحقیق در این پژوهش، روش پیمایشی می باشد. جامعه آماري در اين تحقيق کلیه دانشجویان مراجعه کننده به ساختمان ستادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب در نیمسال اول سال تحصیلی 91-92 ميباشد. تعداد مراجعه کننده موثر به ساختمان ستادی این واحد به طور ميانگين روزانه هشتاد نفر برآورد شده که با در نظر گرفتن پنج روز کاري در هر هفته جامعه نمونه در این تحقیق 400 نفر می باشد.ضريب آلفاي کرونباخ پرسشنامه معادل 92/0 می باشد که از اعتبار بالایی برخوردار بوده است. ابزار اندازه گیری در این پژوهش پرسشنامه ای محقق ساخته که شامل سی سوال بوده، استفاده شده است. در این تحقیق برای تنظیم سؤالات پرسشنامه از طیف لیکرت استفاده شد.نتایج بدست آمده از این تحقیق بیانگر این امر است که بین رضایتمندی دانشجویان و ارتباط کلامی کارکنان ستادی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و قدرت رابطه بالاتر از متوسط می باشد. بین رضایتمندی دانشجویان و ارتباط غیرکلامی کارکنان ستادی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و قدرت رابطه بالاتر از متوسط می باشد. بین رضایتمندی دانشجویان و سرعت عملکرد کارکنان ستادی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و قدرت رابطه پایین تر از متوسط می باشد. بین متغیر رضایتمندی دانشجویان و میزان دقت در انجام کار کارکنان ستادی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد و قدرت رابطه بالاتر از متوسط می باشد.
کلمات کلیدی: رضایتمندی – دانشجو- دانشگاه آزاد اسلامی – عملکرد ارتباطی
فهرست مطالب
چکیده |
1 |
مقدمه |
2 |
فصل اول: کلیات طرح |
3 |
1-1- بیان مسئله |
4 |
1-2- هدف های تحقیق |
5 |
1-3- اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن |
5 |
1-4- سؤالات و فرضیه های تحقیق |
6 |
1-5- مدل تحقيق |
7 |
1-6- تعاريف عملياتي متغيرها و واژه هاي کليدي |
7 |
1-7- روش تحقيق |
8 |
1-8- قلمرو تحقيق |
8 |
1-9- جامعه و حجم نمونه |
8 |
فصل دوم: مطالعات نظری |
9 |
2-1- ارتباطات |
10 |
2-1-1- تعريف ارتباطات |
10 |
2-1-2- پيام هاي کلامي |
11 |
2-1-3- ارتباطات غيرکلامي |
12 |
2-1-4- نکات اساسي درباره ارتباطات |
17 |
2-1-5- لذت یا مسرت |
19 |
2-1-6- گسترش روابط |
19 |
2-1-7- اختلالات |
20 |
2-1-8- رفتارهای مبتنی بر جنسیت |
20 |
2-1-9- نفوذ و اثرگذاری بر دیگران از طریق بازخور |
20 |
2-1-10- نیاز به همبستگی |
21 |
2-1-11- نیاز به موفقیت |
21 |
2-1-12- اثربخشي در ارتباطات ميان فردي |
22 |
2-1-13- ويژگي هاي اثربخشي |
22 |
2-1-14- تشابه با هم و تخالف با هم |
26 |
2-1-15- تأیید و عدم تأیید |
26 |
2-1-16- فراگرد ارتباط در مدل ارتباطی دیوید برلو |
27 |
2-1-17- نقش ارتباطات انساني در سازمان ها |
29 |
2-1-18- ویژگی های ارتباطات به عنوان رفتار انسانی |
30 |
2-1-19- اصول ارتباطات |
30 |
2-1-20- ارتباطات انساني |
31 |
2-1-21- انسان و ابعاد وجودی |
31 |
2-1-22- انواع ارتباطات انساني |
33 |
2-2- مروری بر ادبیات نظری |
35 |
2-2-1- نظریه های ارتباطات انسانی |
35 |
1- نظریه نفوذ اجتماعی |
36 |
2- نظریه تقلیل یا کاهش بی ثباتی |
36 |
3- نظریه تعاملی |
37 |
4- نظریه جدل رابطه ای |
37 |
5- نظریه احتمال شرح و بسط |
38 |
6- نظریه قضاوت اجتماعی |
38 |
7- نظریه ساختارگرایی |
39 |
8- هرم سلسله نيازهاي مازلو |
39 |
2-2-2- موانع ارتباطات انساني |
40 |
2-2-3- مهارت هاي ايجاد حسن تفاهم و اعتماد |
42 |
2-2-4- بازخورد |
43 |
2-2-5- تأثيرات بازخورد |
44 |
2-2-6- ارائه بازخورد به ديگران |
44 |
2-3- چارچوب نظري تحقيق |
45 |
2-4- مدل نظري تحقيق |
46 |
2-5- پيشينه تحقيق |
46 |
فصل سوم: روش شناسی تحقیق (متدولوژی) |
49 |
3-1- روش تحقيق |
50 |
3-2- جامعه آماری |
50 |
3-3- حجم نمونه |
50 |
3-4- روش و ابزار جمع آوري اطلاعات |
51 |
3-5- سنجش روايي |
51 |
3-6- سنجش پايايي |
51 |
3-7- متغيرهاي تحقيق |
52 |
3-8- تکنيکهاي آماري مورد استفاده براي توصيف و تحليل اطلاعات |
52 |
3-9- تعاريف نظري و عملي متغیرها |
52 |
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق |
54 |
4-1 بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی |
55 |
4-2 بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی |
90 |
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات |
94 |
5-1- جمع بندي و توصيف يافته ها |
95 |
5-2- جمع بندي و نتيجه گيري بر اساس فرضيه هاي تحقيق |
95 |
5-3- يافته هاي مبتني بر آزمون فرضيه ها |
95 |
5-4- پيشنهادها |
96 |
5-5: محدوديت ها و مشکلات |
96 |
پیوست ها |
97 |
فهرست منابع |
100 |
مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان
برچسب های مهم
نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها: 34 اسلاید قسمتی از متن پاورپوینت: چو قران بخوانند ، دیگر خموش به آیات قران فرا دار گوش وَ اِذا قُــرِاءَ القُـــــران ،فَاستَمِعــوا لَه وَ اَنصتـوُا لَعَلَّکُم تُرحَموُن قران ... ...
مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...
استفاده ازآنالو در آموزش شیمی ...
آشنایی با روشهای تولید انتقال و توزیع برق در مهندسی برق ...
آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای جنس فلز پایه و قطعه کار ...
استفاده از فشارهای بالای هیدرو استاتیک بر روی مخمر و درصنایع غذایی ...
استفاده از کامپوزیت های FRP در ساخت بهسازی و تقویت سازه ها ...
آسیب شناسی توسعه کمی آموزش مهندسی و چالش تضمین کیفیت ...
استفاده از ماشین بردار پشتیبان (SVM)برای تشخیص گوینده ...
آشنایی با اثرات زیست محیطی طرح های آب و خاک و توسعه پایدارمحیط زیست 2 ...
آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای ...
آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن ...
آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها ...
آشنایی با المانهای ساندویچ پانل ...
آشنائي با تاريخچه توجه سيستماتيك به ايمني و بهداشت حرفه اي ...
آشنايی با نرم افزار Expert Choice جهت تصميم گيری های چند گزينه ايی ...
آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن ...
کاملترین آموزش کاربردی هوش مصنوعی و ChatGPT فقط با موبایل و بدون نیاز به دانش تخصصی! اگه دنبال یه راه واقعی برای کسب درآمد از هوش مصنوعی هستی، اگه دوست داری بدون نیاز به سرمایه، تخصص یا تجهیزات خاص، فقط با یه گوشی موبایل پول دربیاری، این جزوه فوقالعاده ... ...
نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...
کتاب تشریح مسائل استاتیک جی ال مریام و ال جی کرایگ ویرایش چهارم 1998 ... ...