اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان تحقیق: بررسي رابطه بین ابعاد هشت گانه مديريت كيفيت فراگير گاروین و عملكرد مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 100
توضیح مختصر:
هدف اصلی این پژوهشبررسي رابطه هریک از اصول مديريت كيفيت فراگير گاروین بر عملكرد مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات توصيفي پيمايشي می باشد. جامعه آماری این تحقيق شامل همه مديران شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانمي باشد. كل شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانبرابر 460 شركت مي باشد. با توجه به اين كه حجم جامعه آماري محدود و مشخص مي باشد براي تعيين حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است كه براي تعداد 460 شركت حجم نمونه برابر 210 شركت مي باشد.
در این پژوهش ابزاری که با آن به سنجش و اندازه گیری متغیرهای مورد نظر پرداخته شده است پرسشنامه خودساخته محقق مي باشد با توجه به اینکه نمی توان داده های مربوط به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر از صورت های مالی بدست آورد و در این زمینه پرسشنامه استانداردی وجود ندارد لذا از پرسشنمه خود ساخته محقق استفاده شده است. براي اطمينان از پايايي بالاي پرسشنامه ابتدا تعداد 20 پرسشنامه در بين اعضاي جامعه آماري پيش آزمون گرديد و پس از جمع آوري و محاسبه آلفاي كرونباخ كه مقدار ان برابر 913/0 بدست آمد كه بيانگر پايايي بالاي پرسشنامه هاي مذكور مي باشد و درنهايت پس از اطمينان از پايايي بالاي آن پرسشنامه ها توزيع شد.داده ها پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزار spss در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند.نتایج بدست آمده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بیانگر وجود رابطه معنادار بین ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد.
كلمات كليدي: مدیریت کیفیت فراگیر،بورس اوراق بهادار،عملکرد مالی،ویژگی کالا و خدمات
فهرست مطالب
چكيده............................................... 1
فصل اول:............................................ 2
1-1)مقدمه........................................... 2
1-2)بیان مساله...................................... 4
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق............................ 5
1-4) اهداف تحقیق.................................... 6
1-5) چهارچوب نظري تحقيق............................. 7
1-6) فرضیات تحقیق................................... 8
1-7)تعریف مفهومی متغیرهاي تحقيق..................... 9
1-8) تعریف عملیاتی متغیرهاي تحقيق................... 10
1-9) متغیر های تحقیق................................ 11
1-9-1)متغیر های مستقل............................... 11
1-9-2)متغیر های وابسته.............................. 11
1-10)قلمرو تحقیق.................................... 11
1-10-1)قلمرو موضوعی تحقیق........................... 12
1-10-2)قلمرو مکانی تحقیق............................ 12
1-10-3)قلمرو زمانی تحقیق............................ 12
1-11) خلاصه فصل...................................... 12
فصل دوم:............................................ 13
2-1) مقدمه.......................................... 14
2-2) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر.................... 14
2-3) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر................. 17
2-4) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر..................... 21
2-5)مفهوم کیفیت..................................... 22
2-6)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی........ 22
2-7)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت........ 23
2-8)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر....................... 25
2-9)معیارهای کیفیت.................................. 25
2-10) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت26
2-10-1) تمرکز بر مشتریان............................ 26
2-10-2)ارتباط با عرضه کنندگان....................... 27
2-10-3) همکاری کارکنان.............................. 27
2-10-4) محیط کاری................................... 27
2-10-5) بهینه کاوی.................................. 28
2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر 29
2-12) چهارچوب مفهومی تحقیق.......................... 33
2-13) عملكرد مالي................................... 35
2-14) هدف از ارزيابي عملكرد......................... 38
2-15) ارزيابي عملكرد................................ 39
2-16) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی............... 41
2-17) چه كسي بايد ارزيابي را انجام دهد؟............. 43
2-18) پیشینه تحقیق.................................. 45
2-18-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور.............. 45
2-18-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور........... 46
2-19) خلاصه فصل...................................... 47
فصل سوم:............................................ 48
3-1)مقدمه........................................... 49
3-2)روش تحقيق....................................... 49
3-3) جامعه و نمونه آماری............................ 49
3-4) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات.................. 50
3-5)روایی پرسشنامه.................................. 50
3-6)پایایی پرسشنامه................................. 50
3-7) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات.............. 51
3-8) خلاصه فصل....................................... 52
فصل چهارم:.......................................... 53
4-1) مقدمه.......................................... 54
4-2) توصيف متغيرهاي تحقيق........................... 55
4-2-1) متغير جنسيت.................................. 55
4-2-2) متغير سن..................................... 55
4-2-3) متغير سطح تحصيلات............................. 56
4-2-4) توصيف متغير عملکرد مالی...................... 56
4-2-5) توصيف متغير عملکرد مدیریت.................... 57
4-2-6) توصيف متغير ویژگی............................ 57
4-2-7) توصيف متغير قابلیت اعتماد.................... 58
4-2-8) توصيف متغير قابلیت انطباق.................... 58
4-2-9) توصيف متغير دوام محصول....................... 59
4-2-10) توصيف متغير قابلیت سرویس دهی................ 59
4-2-11) توصيف متغير زیباشناسی محصول................. 60
4-2-12) توصيف متغير درک کیفیت....................... 60
4-3) آمار استنباطي.................................. 61
4-4) آزمون فرضيات تحقيق............................. 61
4-5) خلاصه فصل....................................... 71
فصل پنجم:........................................... 72
5-1) مقدمه.......................................... 73
5-1-1) نتایج سوال هاي تحقيق......................... 73
5-1-2) نتایج آمار استنباطي.......................... 74
5-1-2-1) نتايج فرضيه اول............................ 74
5-1-2-2) نتايج فرضيه دوم............................ 75
5-1-2-3) نتايج فرضيه سوم............................ 75
5-1-2-4) نتيجه فرضيه چهارم.......................... 75
5-1-2-5) نتيجه فرضيه پنجم........................... 75
5-1-2-5) نتيجه فرضيه ششم............................ 75
5-1-2-7)نتیجه فرضیه هفتم............................ 76
5-1-2-8)نتیجه فرضیه هشتم............................ 76
5-2) پيشنهادات بر مبنای نتایج بدست آمده............. 76
5-3)محدودیت های تحقیق............................... 77
5-2-1) پیشنهاد برای تحقیقات آتی..................... 77
منابع و ماخذ........................................ 78
پیوست ها............................................ 83
فهرست جدول
عنوان صفحه
جدول2-1) وقایع مهم در شکل گیریTQM................. 20
جدول3-1) پایایی متغیرهای تحقیق...................... 51
جدول (4-1) توصيف متغير جنسيت........................ 55
جدول(4-2) توصيف متغيرسن............................ 55
جدول(4-3) توصيف متغير سطح تحصيلات.................. 56
جدول(4-4)توصيف متغير عملکرد مالی.................. 56
جدول(4-5)توصيف متغير عملکرد مدیریت................ 57
جدول(4-6)توصيف متغير ویژگی........................ 57
جدول(4-7)توصيف متغير قابلیت اعتماد................ 58
جدول(4-8)توصيف متغير قابلیت انطباق................ 58
جدول(4-9)توصيف متغير دوام محصول................... 59
جدول(4-10)توصيف متغير قابلیت سرویس دهی............ 59
جدول(4-11)توصيف متغير زیباشناسی محصول............. 60
جدول(4-12)توصيف متغير درک کیفیت................... 60
جدول (4-13) ضريب همبستگي بين عملکرد مدیریت و عملكرد مالي62
جدول (4-14) ضريب همبستگي بين ویژگی و عملكرد مالي 63
جدول (4-15) ضريب همبستگي بين قابلیت اعتماد و عملكرد مالي64
جدول (4-16) ضريب همبستگي بين قابلیت انطباق و عملكرد مالي65
جدول (4-17) ضريب همبستگي بين دوام محصول و عملكرد مالي66
جدول (4-18) ضريب همبستگي بين قابلیت سرویس دهی و عملكرد مالي 67
جدول (4-19) ضريب همبستگي بين زیبا شناسی محصول و عملكرد مالي 68
جدول (4-20) ضريب همبستگي بين درک کیفیت و عملكرد مالي69
جدول (4-21) نتايج حاصل از آزمون رتبه بندي فريدمن 70
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار(4-1)نمودار هيستوگرام توصيف متغيرجنسيت........ 86
نمودار(4-2)نمودار هيستوگرام توصيف متغيرسن........... 86
نمودار(4-3)نمودار هيستوگرام توصيف متغيرسطح تحصيلات 87
نمودار(4-4)نمودار هيستوگرام توصيف متغير عملکرد مالی 87
نمودار(4-5)نمودار هيستوگرام توصيف متغير عملکرد مدیریت88
نمودار(4-6)نمودار هيستوگرام توصيف متغير ویژگی....... 88
نمودار(4-7)نمودار هيستوگرام توصيف متغير قابلیت اعتماد89
نمودار(4-8)نمودار هيستوگرام توصيف متغير قابلیت انطباق89
نمودار(4-9)نمودار هيستوگرام توصيف متغير دوام محصول 90
نمودار(4-10)نمودار هيستوگرام توصيف متغير قابلیت سرویس دهی 90
نمودار(4-11)نمودار هيستوگرام توصيف متغير زیباشناسی محصول91
نمودار(4-12)نمودار هيستوگرام توصيف متغير درک کیفیت 91
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل(1-1) مدل مفهومی تحقیق........................... 8
شكل (2-1) تاريخچه كيفيت در جهان..................... 19
شکل(2-2) مدل کفاشپور و همکاران...................... 29
شکل(2-3) مدل گیلانی نیا و موسویان(1388 )............. 30
شکل(2-4) مدل TQM هیلستن و کلیفسجو.................. 31
شکل(2-5) مدل پاسوار و مشبکی (1382).................. 32
شکل(2-6) مدل چرخه دمینگ............................. 33
شکل(2-7) مدل نظری تحقیق............................. 34
مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان
برچسب های مهم
توضیحات: تحقیق «تأثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگی» در ۲۰ صفحه تایپشده با فرمت Word، به بررسی اثرات مثبت و منفی فضای مجازی بر تعاملات میان اعضای خانواده، بهویژه والدین و فرزندان میپردازد. این تحقیق قابل استفاده برای دانشآموزان، دانشجویان، مشاوران خانواده و معلمان ... ...
عنوان کتاب: هیچ دوستی به جز کوهستان نویسنده: بهروز بوچانی گوینده: نوید محمدزاده فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 20 حجم کل فایل ها: 195 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 38 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: «بهروز بوچانی» با انتشار کتاب «هیچ دوستی به جز کوهستان» ... ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «نقش انرژیهای تجدیدپذیر در توسعه پایدار» در ۲۰ صفحه تنظیم شده و با نگارشی روان و ساختار علمی دقیق تهیه گردیده است. این تحقیق برای دانشآموزان، دانشجویان، پژوهشگران و حتی علاقهمندان به مباحث محیطزیست و انرژی، منبعی مفید و آماده ارائه ... ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «تأثیر فناوری نانو بر بهبود کیفیت زندگی» در ۲۰ صفحهی استاندارد و با ساختاری علمی تهیه شده است. این فایل با زبان روان و دستهبندی موضوعی دقیق، به بررسی کاربردهای مختلف فناوری نانو در پزشکی، کشاورزی، صنعت، محیطزیست، و آموزش میپردازد. اگر به ... ...
به نام خدااین دستورالعمل جامع ابطال سحر و جادو و طلسمات و حل مشکل تسخیرات و اذیت اجنه هست.برای تهیه این دستورالعمل که شامل چندین روش برای پاکسازی و ابطال سحر هست چند سال زحمت کشیده شده و مطالعات فراوان انجام شده همچنین تجربه پاکسازی و عمل ابطال سحر حضوری هموطنان عزیز نیز ...
✅ توضیح کامل و حرفهای (شرح فایل): توضیحات: تحقیق تأثیر شبکههای اجتماعی بر سبک زندگی جوانان در ۲۰ صفحه A4، با فرمت قابل ویرایش Word (docx) آماده شده است. این فایل یک منبع جامع و دقیق برای دانشآموزان، دانشجویان، دبیران و تولیدکنندگان محتوای آموزشی است. محتوای این تحقیق ... ...
توضیحات: تحقیق حاضر در ۲۰ صفحه ورد تایپ شده، به بررسی اثرات تغذیه سالم بر بدن و روان انسان میپردازد. مطالب تحقیق شامل نقش ویتامینها، عادتهای غذایی، مقایسه تغذیه سنتی و صنعتی و تأثیر آن بر تمرکز، ایمنی بدن و سلامت روان است. بخشی از متن فایل: > تغذیه سالم یکی از ... ...
توضیحات : پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید همراه با حل تمارین و ترجمه درس منطبق با کتاب درسی عربی نهم شامل دوفایل : یک فایل پی دی اف و یک فایل pptx قابل ویرایش فهرست مطالب : کلمات جدید متن و ترجمه متن اصلی ... ...
نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...
حجم فایل : 126.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 SWFSmall Web Flash امروزه SWF، استانداردي جهاني براي ايجاد انيميشن بُرداري در وب به شمار ميرود. اين فرمت توسط شركت ماكرومديا ابداع شده است. نرمافزار Flash MX كه محصول شركت ماكرومديا است، اولين نرمافزاري ... ...
حجم فایل : 1.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 36 بنام خدا سند اولويتبندي راههاي استاني ضرورت:بدليل درخواست بيش از حد استانها براي نوسازي و ساخت راه ادارات كل هميشه با كمبود بودجه و زمان مواجه هستند لذا اولويتبندي راههاي استاني آنها براي شروع يا ادامه ... ...
نام فایل : مديريت تغییر فرمت : .ppt تعداد صفحه/اسلاید : 48 حجم : 3 مگابایت Khalatbari – Behzad – MDShiraz university of Medical scienceمديريت تغییريا تغيير يا مرگ !هیچ تغییری بی حكمت نیست .در جستجوي افراد پذيراي تغيير باشيد و با آنها هم پيمان باشيد.نابرده رنج تغيير ... ...
حجم فایل : 2.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 55 آئين نامه خريد خدمات مشاوره (بند ” هـ ” ماده 29 قانون برگزاري مناقصات) به نام ایزد یکتا ماده 29- قانون برگزاري مناقصات: در موارد زير الزام به برگزاري مناقصه نيست:... هـ - خريد خدمات مشاوره اعم از مهندسي مشاور و ... ...
عنوان کتاب: چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنیم نویسنده: دونالد جی ترامپ مترجم: الهام شریف فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 24 حجم کل فایل ها: 181 مگابایت مدت زمان پخش: 3 ساعت و 40 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: «در دنیایی که بیش از شش میلیارد جمعیت دارد، فقط پانصد و هشتاد ... ...
قسمتی از متن.......... •انتقال هورمونها در خون: هومونهای محلول در آب (پپتیدی و کاتکول آمینها) در پلاسما حل می شوند و از محل سنتز به بافتهای هدف انتقال می یابند. •هورمونهای استروئیدی و تیروئید غالبا چسبیده به پروتئینهای پلاسما گردش می کنند و تا زمانیکه از پروتئینهای ... ...