اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان تحقیق: بررسي رابطه بین ابعاد هشت گانه مديريت كيفيت فراگير گاروین و عملكرد مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 100
توضیح مختصر:
هدف اصلی این پژوهشبررسي رابطه هریک از اصول مديريت كيفيت فراگير گاروین بر عملكرد مالي شركتهاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات توصيفي پيمايشي می باشد. جامعه آماری این تحقيق شامل همه مديران شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانمي باشد. كل شركت هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهرانبرابر 460 شركت مي باشد. با توجه به اين كه حجم جامعه آماري محدود و مشخص مي باشد براي تعيين حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است كه براي تعداد 460 شركت حجم نمونه برابر 210 شركت مي باشد.
در این پژوهش ابزاری که با آن به سنجش و اندازه گیری متغیرهای مورد نظر پرداخته شده است پرسشنامه خودساخته محقق مي باشد با توجه به اینکه نمی توان داده های مربوط به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر از صورت های مالی بدست آورد و در این زمینه پرسشنامه استانداردی وجود ندارد لذا از پرسشنمه خود ساخته محقق استفاده شده است. براي اطمينان از پايايي بالاي پرسشنامه ابتدا تعداد 20 پرسشنامه در بين اعضاي جامعه آماري پيش آزمون گرديد و پس از جمع آوري و محاسبه آلفاي كرونباخ كه مقدار ان برابر 913/0 بدست آمد كه بيانگر پايايي بالاي پرسشنامه هاي مذكور مي باشد و درنهايت پس از اطمينان از پايايي بالاي آن پرسشنامه ها توزيع شد.داده ها پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزار spss در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند.نتایج بدست آمده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بیانگر وجود رابطه معنادار بین ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد.
كلمات كليدي: مدیریت کیفیت فراگیر،بورس اوراق بهادار،عملکرد مالی،ویژگی کالا و خدمات
فهرست مطالب
چكيده............................................... 1
فصل اول:............................................ 2
1-1)مقدمه........................................... 2
1-2)بیان مساله...................................... 4
1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق............................ 5
1-4) اهداف تحقیق.................................... 6
1-5) چهارچوب نظري تحقيق............................. 7
1-6) فرضیات تحقیق................................... 8
1-7)تعریف مفهومی متغیرهاي تحقيق..................... 9
1-8) تعریف عملیاتی متغیرهاي تحقيق................... 10
1-9) متغیر های تحقیق................................ 11
1-9-1)متغیر های مستقل............................... 11
1-9-2)متغیر های وابسته.............................. 11
1-10)قلمرو تحقیق.................................... 11
1-10-1)قلمرو موضوعی تحقیق........................... 12
1-10-2)قلمرو مکانی تحقیق............................ 12
1-10-3)قلمرو زمانی تحقیق............................ 12
1-11) خلاصه فصل...................................... 12
فصل دوم:............................................ 13
2-1) مقدمه.......................................... 14
2-2) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر.................... 14
2-3) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر................. 17
2-4) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر..................... 21
2-5)مفهوم کیفیت..................................... 22
2-6)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی........ 22
2-7)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت........ 23
2-8)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر....................... 25
2-9)معیارهای کیفیت.................................. 25
2-10) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت26
2-10-1) تمرکز بر مشتریان............................ 26
2-10-2)ارتباط با عرضه کنندگان....................... 27
2-10-3) همکاری کارکنان.............................. 27
2-10-4) محیط کاری................................... 27
2-10-5) بهینه کاوی.................................. 28
2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر 29
2-12) چهارچوب مفهومی تحقیق.......................... 33
2-13) عملكرد مالي................................... 35
2-14) هدف از ارزيابي عملكرد......................... 38
2-15) ارزيابي عملكرد................................ 39
2-16) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی............... 41
2-17) چه كسي بايد ارزيابي را انجام دهد؟............. 43
2-18) پیشینه تحقیق.................................. 45
2-18-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور.............. 45
2-18-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور........... 46
2-19) خلاصه فصل...................................... 47
فصل سوم:............................................ 48
3-1)مقدمه........................................... 49
3-2)روش تحقيق....................................... 49
3-3) جامعه و نمونه آماری............................ 49
3-4) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات.................. 50
3-5)روایی پرسشنامه.................................. 50
3-6)پایایی پرسشنامه................................. 50
3-7) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات.............. 51
3-8) خلاصه فصل....................................... 52
فصل چهارم:.......................................... 53
4-1) مقدمه.......................................... 54
4-2) توصيف متغيرهاي تحقيق........................... 55
4-2-1) متغير جنسيت.................................. 55
4-2-2) متغير سن..................................... 55
4-2-3) متغير سطح تحصيلات............................. 56
4-2-4) توصيف متغير عملکرد مالی...................... 56
4-2-5) توصيف متغير عملکرد مدیریت.................... 57
4-2-6) توصيف متغير ویژگی............................ 57
4-2-7) توصيف متغير قابلیت اعتماد.................... 58
4-2-8) توصيف متغير قابلیت انطباق.................... 58
4-2-9) توصيف متغير دوام محصول....................... 59
4-2-10) توصيف متغير قابلیت سرویس دهی................ 59
4-2-11) توصيف متغير زیباشناسی محصول................. 60
4-2-12) توصيف متغير درک کیفیت....................... 60
4-3) آمار استنباطي.................................. 61
4-4) آزمون فرضيات تحقيق............................. 61
4-5) خلاصه فصل....................................... 71
فصل پنجم:........................................... 72
5-1) مقدمه.......................................... 73
5-1-1) نتایج سوال هاي تحقيق......................... 73
5-1-2) نتایج آمار استنباطي.......................... 74
5-1-2-1) نتايج فرضيه اول............................ 74
5-1-2-2) نتايج فرضيه دوم............................ 75
5-1-2-3) نتايج فرضيه سوم............................ 75
5-1-2-4) نتيجه فرضيه چهارم.......................... 75
5-1-2-5) نتيجه فرضيه پنجم........................... 75
5-1-2-5) نتيجه فرضيه ششم............................ 75
5-1-2-7)نتیجه فرضیه هفتم............................ 76
5-1-2-8)نتیجه فرضیه هشتم............................ 76
5-2) پيشنهادات بر مبنای نتایج بدست آمده............. 76
5-3)محدودیت های تحقیق............................... 77
5-2-1) پیشنهاد برای تحقیقات آتی..................... 77
منابع و ماخذ........................................ 78
پیوست ها............................................ 83
فهرست جدول
عنوان صفحه
جدول2-1) وقایع مهم در شکل گیریTQM................. 20
جدول3-1) پایایی متغیرهای تحقیق...................... 51
جدول (4-1) توصيف متغير جنسيت........................ 55
جدول(4-2) توصيف متغيرسن............................ 55
جدول(4-3) توصيف متغير سطح تحصيلات.................. 56
جدول(4-4)توصيف متغير عملکرد مالی.................. 56
جدول(4-5)توصيف متغير عملکرد مدیریت................ 57
جدول(4-6)توصيف متغير ویژگی........................ 57
جدول(4-7)توصيف متغير قابلیت اعتماد................ 58
جدول(4-8)توصيف متغير قابلیت انطباق................ 58
جدول(4-9)توصيف متغير دوام محصول................... 59
جدول(4-10)توصيف متغير قابلیت سرویس دهی............ 59
جدول(4-11)توصيف متغير زیباشناسی محصول............. 60
جدول(4-12)توصيف متغير درک کیفیت................... 60
جدول (4-13) ضريب همبستگي بين عملکرد مدیریت و عملكرد مالي62
جدول (4-14) ضريب همبستگي بين ویژگی و عملكرد مالي 63
جدول (4-15) ضريب همبستگي بين قابلیت اعتماد و عملكرد مالي64
جدول (4-16) ضريب همبستگي بين قابلیت انطباق و عملكرد مالي65
جدول (4-17) ضريب همبستگي بين دوام محصول و عملكرد مالي66
جدول (4-18) ضريب همبستگي بين قابلیت سرویس دهی و عملكرد مالي 67
جدول (4-19) ضريب همبستگي بين زیبا شناسی محصول و عملكرد مالي 68
جدول (4-20) ضريب همبستگي بين درک کیفیت و عملكرد مالي69
جدول (4-21) نتايج حاصل از آزمون رتبه بندي فريدمن 70
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار(4-1)نمودار هيستوگرام توصيف متغيرجنسيت........ 86
نمودار(4-2)نمودار هيستوگرام توصيف متغيرسن........... 86
نمودار(4-3)نمودار هيستوگرام توصيف متغيرسطح تحصيلات 87
نمودار(4-4)نمودار هيستوگرام توصيف متغير عملکرد مالی 87
نمودار(4-5)نمودار هيستوگرام توصيف متغير عملکرد مدیریت88
نمودار(4-6)نمودار هيستوگرام توصيف متغير ویژگی....... 88
نمودار(4-7)نمودار هيستوگرام توصيف متغير قابلیت اعتماد89
نمودار(4-8)نمودار هيستوگرام توصيف متغير قابلیت انطباق89
نمودار(4-9)نمودار هيستوگرام توصيف متغير دوام محصول 90
نمودار(4-10)نمودار هيستوگرام توصيف متغير قابلیت سرویس دهی 90
نمودار(4-11)نمودار هيستوگرام توصيف متغير زیباشناسی محصول91
نمودار(4-12)نمودار هيستوگرام توصيف متغير درک کیفیت 91
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل(1-1) مدل مفهومی تحقیق........................... 8
شكل (2-1) تاريخچه كيفيت در جهان..................... 19
شکل(2-2) مدل کفاشپور و همکاران...................... 29
شکل(2-3) مدل گیلانی نیا و موسویان(1388 )............. 30
شکل(2-4) مدل TQM هیلستن و کلیفسجو.................. 31
شکل(2-5) مدل پاسوار و مشبکی (1382).................. 32
شکل(2-6) مدل چرخه دمینگ............................. 33
شکل(2-7) مدل نظری تحقیق............................. 34
مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان
برچسب های مهم
دانلود پاورپوینت ترومای سیستم عضلانی اسکلتی این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد قالب: پاورپوینت تعداد اسلاید: 37 توضیحات: آناتومی و فیزیولوژی آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی پایه را تشکیل میدهند که ارزیابی و درمان ... ...
√آپـــدیـت جـدیـد اسفند ماه 1403√ بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده ☆☆ آموزش صفر تا صد کسب درآمداینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ماهانه پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته، ... ...
☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه،پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و تست شده☆☆ جدیدترین دوره کسب درآمد از اینترنت کاملآ تضمینی ،همراه با ضمانت اثرگذاری1 ماهه با تخفیف ۸۰% به مدت یک هفته کسب درآمد از اینترنت ...
این فایل صوتی حاوی 30 دقیقه درام زنی(طبل شمنی) است که توسط مایکل هارنر فقید جهت سفر به جهان زیرین طراحی شده و شامل دو فایل صوتی برای مدیتیشن، تمرکز ذهن، بهبود ذهنی و جسمی برپایه موسیقی شمنی است. ... ...
طرح جابر لاکپشت طرح جابر لاکپشت مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما. بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...
طرح جابر مار طرح جابر مار مناسب برای پایه اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار ... ...
حجم فایل : 204.7 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 70 1 نام درس: حقوق اساسي تعداد واحد: 2 واحدمنبع: حقوق اساسي (رشته مديريت) تالیف: دكتر ارسلان ثابت سعيدي 2 اهداف کلی آشنايي دانشجويان با تعريف حقوق، رشته هاي حقوق، كليات مربوط به حقوق اساسي و قانون اساسي جمهوري ... ...
حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 70 نقد و بررسی سکولاریسم نقد و بررسی سکولاریسم مفهوم سکولاریسم واژة سكولار «Secular» از «Seculum» ـ بهمعناى قرن و سده ـ گرفته شده است .در لغت بهمعناي دنيوي، عرفي، زميني و يا آنچه متعلق به دنيا است، اطلاق ... ...
حجم فایل : 4.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 190 بنام خدا 1 2 شبکه های کامپیوتری 3 نحوه ارزیابی تحقیق 3 نمرهتمرین 2 نمرهامتحان پایان ترم 15 نمرهبارم ها قطعی نیستند. آمادگی برای کوییز در هر جلسه.موضوع تحقیق باید اعلام شود.تا آخر خرداد برای تحقیق فرصت ... ...
حجم فایل : 1.5 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 بنام خدا ریاضی سوم دبستان خاصیت های ضرب هر عددی که در عدد یک ضرب شود ، حاصل همان عدد خواهد شد ( عضو بی اثر ) خاصیت 1 با جابجا شدن دو عدد حاصل ضرب تغییر نمی کند ( خاصیت جابجایی ) خاصیت 2 در ضرب چند عدد می ... ...
قسمتی از متن...... مقدمه فرستنده های رادیویی از جمله دستگاه هایی است که کاربرد فراوان دارند. این فرستنده ها در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارند. در ابعاد کوچک در گیرنده و فرستنده پلیس و کوهنوردی استفاده می شوند. در ابعاد بزرگ در فرستنده های AM و FM و تلویزیون به کار می ... ...
وکتور کورل 12ولایت علی ابن ابی طاللب علیه السلام برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...
مدیریت، سیاست گذاری و اقتصاد سلامت نوع فایل: PowerPoint تعداد اسلاید (ها): 18 چکیده: محصولات توليد شده 1. ماتريس فن آوري- محصول/خدمت 2. تحليل STEEP V 3. تحليل SWOT 4. پيش نويس چشم انداز ماتريس فن آوری-محصول/خدمت پانل مديريت، سياست گذاري و اقتصاد ... ...
روشی برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با توجه به درجه عضویت ضرایب سیستم های فازی ایران برنامه ریز خطی با داده های فازی در این تحقیق بررسی می شوند روش های مختلف برای حل مسائل برنامه ریزی چند هدفی و حل مسائل برنامه ریزی فازی منابع و تمام ضرایب فازی تابع عضویت با مثال های عددی ...