فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1214
  • بازدید دیروز : 2359
  • بازدید کل : 9058796

بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران


بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران

عنوان تحقیق: بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران

فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات: 96

شح مختصر:

خطر یا ریسک به عنوان یک پدیده زیانبار از ابتدای خلقت انسان همواره و همیشه با او بوده است به طوری که انسان را به تفکر و تعمق برای پیدا کردن راه حلهای مناسب برای پیشگیری از این خطرها و یا در صورت واقع شدن این خطرات کاهش دامنه خسارت ناشی از آنها وادار نموده است البته تمام راه حلهایی را که آن زمان بشر پیدا کرده بوداز طریق آزمایش و خطا بود ولی از همان ابتدا انسان نیاز به تامین را در خود ارضاء می نمود که نمونه های آن بسیار زیاد است.مثلآ برای محافظت خود از سرما از پوست حیوانات شکار شده استفاده می نمود و نسل به نسل این یا فته ها را تکمیل نموده و انتقال داده است.ولی مقتضیات زمانی بشر امروز با آن زمان تفاوت دارد .پیشرفت جوامع به خودی خود خطراتی را به همراه می آورد که انسان را ناچار به محافظت از خود در مقابل آنها می نماید.

نمونه آن پدیده انقلاب صنعتی و پیامدهای بسیار آن می باشد. پیامدهای آن نظیر ماشینی شدن تولید, افزایش جمعیت , شهرنشینی, تغییر الگوی مصرف و تولید ودر نتیجه افزایش خطرها نیاز به تامین را تشدید نمود به طوری که مردم به ماهیت آن پی برده و بدون نیاز به تبلیغات بدنبال آن می روند. بیمه در اینگونه کشورها به عنوان یک ابزار مالی شناخته شده و موجب سرمایه- گذاری در بخش های مهم اقتصادی شده است.

عامل اصلی چنین آرامش وامنیتی ارائه تامین از طریق عرضه انواع بیمه های زندگی دراین

گونه کشورها که هم از بعد اقتصادی و هم بعد اجتماعی بسیار حائز اهمیت است ولی متأ سفانه

بر خلاف این گونه کشورها ,کشور ما به هرعلت هنوز هم با اینکه حدود شصت سال است که در این صنعت فعالیت می کند جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.

جالب است بدانیم عده ای از مردم ما بیمه را نوعی عوارض دولتی می دانند و از آن گریزانند. در بازاریابی سعی بر آن است که از طریق تحقیقات بازار یابی در جامعه نیازهای افراد را تشخیص داده و با استفاده از روشهای مناسب این نیاز را به مردم اطلاع داده و متناسب آن محصولی ایجاد و این نیاز را بر آورده کند . متأسفانه در کشور ما نیز برای این نیاز تقاضای پنهان وجود دارد به طوری که مردم می دانند چه نیازی دارند ولی روش ارضاء این نیاز و رفع این تقاضا را نمی دانند که وظیفه متخصصان و کارشناسان شرکت های بیمه می باشد که با علم به انواع پوشش های بیمه ای و مزیت آن در این راستا گام برداشته و موجبات تأمین این نیاز را در بین مردم کشورمان بوجود آورند.

برای دستیابی به این اهداف شش فرضیه مطرح کرده ایم که نتایج حاصل از این فرضیات با استفاده از روش های آماری تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده در فصل های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

فهرست مطالب

 

فصل اول : کلیات تحقیق

عنوان صفحه

مقدمه (1)

بیان اصلی تحقیق (2)

تبیین موضوع و مساله (3)

اهداف تحقیق (4)

فرضیه ها (5)

متغیرهای تحقیق (6)

نوع,روش وقلمرو تحقیق (6)

روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات (7)

ضرورت انجام تحقیق (7)

تعریف واژه های تحقیق (9)

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

گفتار اول:خدمات (11)

طبقه بندی انواع خدمات (12)

ویژگیهای امور خدماتی (13)

گفتار دوم:

تاریخچه وسوابق مساله تحقیق (14)

اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی (15)

تقسیم بندی انواع بیمه (18)

گفتار سوم:

تبلیغات و آگهی ها (19)

تبلیغات بازرگانی (21)

اهداف تبلیغات بازرگانی (22)

اصول تبلیغات (24)

شرایط اثربخشی تبلیغات (26)

اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات (26)

مراحل بوجود آمدن ارتباطات موثر (27)

مزایای تبلیغات (27)

بازاریابی بیمه های زندگی (29)

مکعب بازار (32)

عوامل تشکیل دهنده بازار (34)

بازار آگاه و ناآگاه (34)

قابلیت جذب بازار (35)

اهداف بازاریابی (37)

تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی (39)

بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان (41 )

شیوه های تماس (41)

پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی (42)

فرم پیشنهادی (43)

فصل سوم:

روش جمع آوری اطلاعات

مقدمه (44)

بررسی اسناد و مدارک (44)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1372 (44)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1373 (47)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1374 (48)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1375 (51)

تحولات بیمه های زندگی در سال 1376 (51)

روش بررسی میدانی (52)

اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه (53)

بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها

فرضیه 1) (55)

فرضیه 2,3,4,5 ) (56)

فرضیه 6) (57)

فصل چهارم:

روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه (58)

بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری

استدلال فرضیه 1) (61)

استدلال فرضیه 2) (63)

استدلال فرضیه 3) (65)

استدلال فرضیه 4) (66)

استدلال فرضیه 5) (67)

استدلال فرضیه 6) (68)

خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق (71)

فصل پنجم:

خلاصه تحقیق,نتیجه گیری,پیشنهادات

گفتار اول:

خلاصه تحقیق (73)

نتیجه گیری (74)

پیشنهادات (74)

پیوست شماره1)

پرسش نامه (76)

پیوست شماره2)

واژه نامه (79)

منابع و ماخذ (81)


مبلغ قابل پرداخت 14,098 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 867

برچسب های مهم

دانلود کتاب صوتی هیچ دوستی به جز کوهستان

دانلود کتاب صوتی هیچ دوستی به جز کوهستان

عنوان کتاب: هیچ دوستی به جز کوهستان نویسنده: بهروز بوچانی گوینده: نوید محمدزاده فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 20 حجم کل فایل ها: 195 مگابایت مدت زمان پخش: 10 ساعت و 38 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: «بهروز بوچانی» با انتشار کتاب «هیچ دوستی به جز کوهستان» ... ...

تحلیل نقشه های الکتریکی دنده عقب پژوه 206 مولتی پلکس ایرانی - گیربکس اتومات و گیربکس دستی

تحلیل نقشه های الکتریکی دنده عقب پژوه 206 مولتی پلکس ایرانی - گیربکس اتومات و گیربکس دستی

مجموعه حاضر پکیجی کامل برای تحلیل و نحوه کارایی سیستم چراغ دنده عقب پژو 206 است. این مجموعه در سه بخش زیر اطلاعات را دسته بندی نموده است: کتاب ها و منابع کامل مورد نیاز برای خواندن نقشه های الکتریکی نقشه کامل همه نقشه های الکتریکی برق خودرو پژو 206 فایل صوتی 10 دقیقه ... ...

آشنای با معماری جهان

آشنای با معماری جهان ...

دریافت فایل : آشنای با معماری جهان

آشنايی با آمار توصيفي

آشنايی با آمار توصيفي ...

آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن

آشنایی با بهره برداری از سپریتور روغن ...

آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها

آشنایی با بیماری های قارچی درختان و میوه ها ...

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید

پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید

توضیحات : پاورپوینت درس نهم عربی متن هایی درباره بهداشت (نُصوصٌ حَوْلَ الصِّحَّةِ) در 23 اسلاید همراه با حل تمارین و ترجمه درس منطبق با کتاب درسی عربی نهم شامل دوفایل : یک فایل پی دی اف و یک فایل pptx قابل ویرایش   فهرست مطالب : کلمات جدید متن و ترجمه متن اصلی ... ...

استفاده از عدد در معماری

استفاده از عدد در معماری ...

استفاده ازآنالو در آموزش شیمی

استفاده ازآنالو در آموزش شیمی ...

اسمز معکوس

اسمز معکوس ...

دریافت فایل : اسمز معکوس

آسیب های شانه

آسیب های شانه ...

دریافت فایل : آسیب های شانه

اشکالات اسکلت فلزی

اشکالات اسکلت فلزی ...

دریافت فایل : اشکالات اسکلت فلزی

آشنایی با اخلاق در پژوهش

آشنایی با اخلاق در پژوهش ...

آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای

آشنايي با اصول انتخاب الکترود بر مبنای ...

آشنایی با آلگوریتم

آشنایی با آلگوریتم ...

دریافت فایل : آشنایی با آلگوریتم

آشنایی با المانهای ساندویچ پانل

آشنایی با المانهای ساندویچ پانل ...

آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن

آشنايي با تاير و استفاده بهينه از آن ...

استراتژی های قیمت گذاری

استراتژی های قیمت گذاری ...

استراتژی های مطلوب

استراتژی های مطلوب ...

دریافت فایل : استراتژی های مطلوب
کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

کتاب حکایت آنکه دلسرد نشد

نام کتاب : حکایت آنکه دلسرد نشد نویسنده : مارک فیشر مترجم : بیژن پایدار فرمت : pdf ... ...

شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطيريسك هاي ايمني و بهداشتي

شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطيريسك هاي ايمني و بهداشتي

حجم فایل : 1.9 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 39 عنوان دوره: شناسايي و ارزيابي جنبه هاي زيست محيطي/ريسك هاي ايمني و بهداشتي فهرست مروری بر تعاریفآشنایی با فرآیند شناسایی و ارزیابی ریسکآشنایی با متدهای ارزیابی و تشریح روش FMEAکارگاه عملي 1 - خطر ( Hazard ) ... ...

prozheshop@yahoo.com

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما