اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان مقاله:خط مشي بازاريابي كشورهاي در حال توسعه
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 36
شرح مختصر: در اين مقاله به بررسي خط مشي بازاريابي كشورهاي در حال توسعه مي پردازيم. خط مشي بازاريابي در كشور كلمبيا و ايران را به صورت موردي بررسي مي كنيم. تعريفي از بازاريابي و مديريت بازاريابي در كشورهاي در حال توسعه ارائه مي شود. استانداردسازي در بازاريابي كشورهاي در حال توسعه و استراتژي هاي خط مشي بازاريابي نيز در اين مقاله به بحث گذاشته مي شود. موفقيت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتري براي کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گيري اصول و فنون علمي و مدوني است که به آن بازاريابي مي گويند. زماني بازاريابي را منحصر به يافتن مشتري براي محصولات توليد شده يا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات مي دانستند در حالي که بازاريابي نوين به توليد محصولات و خدمات منطبق بر نيازها و خواسته هاي مشتري توجه دارد. در بازاريابي نوين، حوزه عمل گسترده تر از تبليغ کالاها و ترغيب مشتري براي خريد محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقيق نيازها و خواسته هاي مشتري است
فهرست مطالب
چكيده3
كليدواژه:3
مقدمه3
بيان مسئله4
مديريت بازاريابي4
احتياجات كشورهاي در حال توسعه6
خواستههاي كشورهاي در حال توسعه6
تقاضاهاي كشورهاي در حال توسعه6
محصولات توليدي توسط كشورهاي در حال توسعه6
مبادله كشورهاي در حال توسعه7
معاملات توسط كشورهاي در حال توسعه7
وظايف مديريت بازار در كشورهاي در حال توسعه9
اهم وظايف مديريت بازار10
تحقيقات بازار 11
استراتژي بازاريابي11
1 . تقسيم بندي جغرافيايي12
2 . تقسيم بندي مشتريان12
ترويج (تبليغات)13
مشکلات و محرک هاي کشورهاي در حال توسعه14
معيارهاي ارزيابي سيستم هاي نوآوري و متغيرهاي مربوطه در يک کشور در حال توسعه15
راهکارهاي توسعه نوآوري در کشورهاي در حال توسعه16
الف) تدوين استراتژي نوآوري در سطح ملي:16
ب) ايجاد زيرساختارهاي تحقيقاتي و تکنولوژيکي مرتبط با صنعت و اقتصاد16
ج) ايجاد پارک هاي علمي فناوري محلي16
د) ايجاد يا تقويت نهادهاي توسعه اي در سطح ملي16
ه) حمايت کارآمد از نوآوران و کارآفرينان17
و) جلب سرمايه گذاري هاي مستقيم خارجي17
ز) همکاري کشورهاي در حال توسعه و توسعه يافته17
ح) تاکيد بر آموزش و توسعه کارآفريني با رويکرد نوآوري17
استراتژي بازاريابي کشورهاي در حال توسعه17
کالا20
قيمت20
مکان21
ترويج21
مروري مختصر بر نوشته هايي در خصوص استاندارد سازي21
استاندارد سازي استراتژي بازاريابي جهاني توسط شرکتهايي از کشورهاي در حال توسعه (مورد مطالعه: كلمبيا)22
جنبه هاي مثبت استاندارد سازي بازاريابي22
جنبه هاي منفي استاندارد سازي23
خط مشي بازاريابي و نقش آن در توسعه اقتصادي و صادرات صنعتي كشور24
نتيجه گيري32
نتيجه گيري محقق32
منابع33
مبلغ قابل پرداخت 8,437 تومان
برچسب های مهم
√آپـــدیـت جـدیـد اسفند ماه 1403√ بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده ☆☆ آموزش صفر تا صد کسب درآمداینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ماهانه پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته، 100% حلال شرعی، ... ...
این فایل صوتی حاوی 30 دقیقه درام زنی(طبل شمنی) است که توسط مایکل هارنر فقید جهت سفر به جهان زیرین طراحی شده و شامل دو فایل صوتی برای مدیتیشن، تمرکز ذهن، بهبود ذهنی و جسمی برپایه موسیقی شمنی است. ... ...
طرح جابر لاکپشت طرح جابر لاکپشت مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما. بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...
طرح جابر مار طرح جابر مار مناسب برای پایه اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار ... ...
حجم فایل : 204.7 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 70 1 نام درس: حقوق اساسي تعداد واحد: 2 واحدمنبع: حقوق اساسي (رشته مديريت) تالیف: دكتر ارسلان ثابت سعيدي 2 اهداف کلی آشنايي دانشجويان با تعريف حقوق، رشته هاي حقوق، كليات مربوط به حقوق اساسي و قانون اساسي جمهوري ... ...
حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 70 نقد و بررسی سکولاریسم نقد و بررسی سکولاریسم مفهوم سکولاریسم واژة سكولار «Secular» از «Seculum» ـ بهمعناى قرن و سده ـ گرفته شده است .در لغت بهمعناي دنيوي، عرفي، زميني و يا آنچه متعلق به دنيا است، اطلاق ... ...
حجم فایل : 4.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 190 بنام خدا 1 2 شبکه های کامپیوتری 3 نحوه ارزیابی تحقیق 3 نمرهتمرین 2 نمرهامتحان پایان ترم 15 نمرهبارم ها قطعی نیستند. آمادگی برای کوییز در هر جلسه.موضوع تحقیق باید اعلام شود.تا آخر خرداد برای تحقیق فرصت ... ...
حجم فایل : 1.5 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 بنام خدا ریاضی سوم دبستان خاصیت های ضرب هر عددی که در عدد یک ضرب شود ، حاصل همان عدد خواهد شد ( عضو بی اثر ) خاصیت 1 با جابجا شدن دو عدد حاصل ضرب تغییر نمی کند ( خاصیت جابجایی ) خاصیت 2 در ضرب چند عدد می ... ...
قسمتی از متن...... مقدمه فرستنده های رادیویی از جمله دستگاه هایی است که کاربرد فراوان دارند. این فرستنده ها در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارند. در ابعاد کوچک در گیرنده و فرستنده پلیس و کوهنوردی استفاده می شوند. در ابعاد بزرگ در فرستنده های AM و FM و تلویزیون به کار می ... ...
به نام خدا این بار با آموزش رفع ریپورت تلگرام با شما هستیم دارای 4 روش کاملا متقاوت با روش هایی که در سایت ها هست رفع ریپورت - رفع بلاک - رفع مسدودیت از گروه و ..... کاملا متفاوت (دلیت اکانت و .. نیست) روش اول روش ویژه ای است که اولین منتشر کنندش هستیم و من جای دیگر ... ...
وکتور کورل 12ولایت علی ابن ابی طاللب علیه السلام برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...
مدیریت، سیاست گذاری و اقتصاد سلامت نوع فایل: PowerPoint تعداد اسلاید (ها): 18 چکیده: محصولات توليد شده 1. ماتريس فن آوري- محصول/خدمت 2. تحليل STEEP V 3. تحليل SWOT 4. پيش نويس چشم انداز ماتريس فن آوری-محصول/خدمت پانل مديريت، سياست گذاري و اقتصاد ... ...
روشی برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با توجه به درجه عضویت ضرایب سیستم های فازی ایران برنامه ریز خطی با داده های فازی در این تحقیق بررسی می شوند روش های مختلف برای حل مسائل برنامه ریزی چند هدفی و حل مسائل برنامه ریزی فازی منابع و تمام ضرایب فازی تابع عضویت با مثال های عددی ...