اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان مقاله:خط مشي بازاريابي كشورهاي در حال توسعه
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 36
شرح مختصر: در اين مقاله به بررسي خط مشي بازاريابي كشورهاي در حال توسعه مي پردازيم. خط مشي بازاريابي در كشور كلمبيا و ايران را به صورت موردي بررسي مي كنيم. تعريفي از بازاريابي و مديريت بازاريابي در كشورهاي در حال توسعه ارائه مي شود. استانداردسازي در بازاريابي كشورهاي در حال توسعه و استراتژي هاي خط مشي بازاريابي نيز در اين مقاله به بحث گذاشته مي شود. موفقيت روزافزون بخش تجارت در جلب مشتري براي کالاها و خدمات خود، مرهون به کار گيري اصول و فنون علمي و مدوني است که به آن بازاريابي مي گويند. زماني بازاريابي را منحصر به يافتن مشتري براي محصولات توليد شده يا خدمات قابل ارائه شرکت ها، سازمان ها و کارخانجات مي دانستند در حالي که بازاريابي نوين به توليد محصولات و خدمات منطبق بر نيازها و خواسته هاي مشتري توجه دارد. در بازاريابي نوين، حوزه عمل گسترده تر از تبليغ کالاها و ترغيب مشتري براي خريد محصولات موجود است و اساس آن شناخت دقيق نيازها و خواسته هاي مشتري است
فهرست مطالب
چكيده3
كليدواژه:3
مقدمه3
بيان مسئله4
مديريت بازاريابي4
احتياجات كشورهاي در حال توسعه6
خواستههاي كشورهاي در حال توسعه6
تقاضاهاي كشورهاي در حال توسعه6
محصولات توليدي توسط كشورهاي در حال توسعه6
مبادله كشورهاي در حال توسعه7
معاملات توسط كشورهاي در حال توسعه7
وظايف مديريت بازار در كشورهاي در حال توسعه9
اهم وظايف مديريت بازار10
تحقيقات بازار 11
استراتژي بازاريابي11
1 . تقسيم بندي جغرافيايي12
2 . تقسيم بندي مشتريان12
ترويج (تبليغات)13
مشکلات و محرک هاي کشورهاي در حال توسعه14
معيارهاي ارزيابي سيستم هاي نوآوري و متغيرهاي مربوطه در يک کشور در حال توسعه15
راهکارهاي توسعه نوآوري در کشورهاي در حال توسعه16
الف) تدوين استراتژي نوآوري در سطح ملي:16
ب) ايجاد زيرساختارهاي تحقيقاتي و تکنولوژيکي مرتبط با صنعت و اقتصاد16
ج) ايجاد پارک هاي علمي فناوري محلي16
د) ايجاد يا تقويت نهادهاي توسعه اي در سطح ملي16
ه) حمايت کارآمد از نوآوران و کارآفرينان17
و) جلب سرمايه گذاري هاي مستقيم خارجي17
ز) همکاري کشورهاي در حال توسعه و توسعه يافته17
ح) تاکيد بر آموزش و توسعه کارآفريني با رويکرد نوآوري17
استراتژي بازاريابي کشورهاي در حال توسعه17
کالا20
قيمت20
مکان21
ترويج21
مروري مختصر بر نوشته هايي در خصوص استاندارد سازي21
استاندارد سازي استراتژي بازاريابي جهاني توسط شرکتهايي از کشورهاي در حال توسعه (مورد مطالعه: كلمبيا)22
جنبه هاي مثبت استاندارد سازي بازاريابي22
جنبه هاي منفي استاندارد سازي23
خط مشي بازاريابي و نقش آن در توسعه اقتصادي و صادرات صنعتي كشور24
نتيجه گيري32
نتيجه گيري محقق32
منابع33
مبلغ قابل پرداخت 8,437 تومان
برچسب های مهم
بسمه تعالی فایل فلش فارسی تبلت S7-721U MediaPad 7 Youth2 قابل رایت با sdcard بدون مشکل wifi و بلوتوث در این فروشگاه کلیه فایل ها تست شده با لینک مستقیم و زیر قیمت میباشد اما درصورت عدم نتیجه گیری، ما تا آخرین لحظه در کنار شما خواهیم بود موفقیت فروشگاه ما اتفاقی ... ...
حجم فایل : 963.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 90 وزارت ارتباطات وفنّاوري اطلاعات معاونت ارتباطات و برنامهريزيدفتر تلفيق برنامه و بودجه گزارش عملكرد بخش ارتباطات وفنّاوري اطلاعات در دو ساله فعاليت دولت نهم 1/6/84 لغايت 1/5/86 مرداد ماه 1386 عملكرد به تفكيك ... ...
عنوان کتاب: خداحافظ گری کوپر نویسنده: رومن گاری مترجم: سروش حبیبی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 7 حجم کل فایل ها: 85 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب خداحافظ گاری کوپر رمانی فلسفی و سیاسی اثر رومن گاری نویسنده فرانسوی است. این رمان پنجرهای رو به نسلی جدید ... ...
حجم فایل : 212.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 31 بنام خدا مدیریت عدم انطباق سیستم کیفیت اهداف آموزشی تعریف عدم انطباقشناختن ابزارهای اصلی آگاهی یافتن از عدم انطباق و پایش آنهاشناختن ”اقدامات پیشگیرانه“، ”اقدامات فوری“ و ”اقدامات اصلاحی“ و درک ارتباط و تفاوت ... ...
Nemesis (Resident Evil #5) by S.D. Perry Genre: Horror , Zombies Rating: 3.98/5 language: English format: PDF , EPUB Zombies. Mutant animals. Bioengineered weapons and surgically enhanced monsters. Secret labs and widespread conspiracies. It seemed impossible, but ... ...
عنوان کتاب: مدیریت نویسنده: برایان تریسی مترجم: مهدی قراچه داغی گوینده: سبحان اکرامی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 4 حجم کل فایل ها: 23 مگابایت مدت زمان پخش: 50 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: برایان تریسی در کتاب صوتی مدیریت، دستاوردهای شگفتانگیزی که از طریق ... ...
کتاب آیین نامه اصولا از قسمت مقدمات تا قسمت علائم به شما از اصول راهنمایی و رانندگی میگوید .به سرعت های متفاوت در شرایط مختلف راه هاامداد و نجات و محل های پارک کردن خودرو و باید ها و نباید های اصول رانندگی … !همه و همه در این کتاب جمع آوری شده است که البته باید گفت این کتاب ... ...
عنوان کتاب: خدمت به حقیقت خدمت به آزادی نویسنده: خطابه های برندگان جایزهی نوبل ادبیات مترجم: رضا رضایی گوینده: رضا رضایی فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 5 حجم کل فایل ها: 54 مگابایت مدت زمان پخش: 8 ساعت و 6 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی «خدمت به حقیقت ... ...
مقدمه: در دنیای امروز، با افزایش روزافزون نگرانیها در مورد تغییرات اقلیمی و نیاز به منابع انرژی پاک، نیروگاههای خورشیدی به عنوان یک راهکار پایدار و اقتصادی، جایگاه ویژهای پیدا کردهاند. احداث یک نیروگاه خورشیدی، پروژهای پیچیده و چند وجهی است که نیازمند برنامهریزی ... ...
کتاب الفبای فلسفه نویسنده: نایجل واربرتون مترجم: مسعود علیا حجم فایل: ۹.۳مگابایت تعداد صفحات: ۲۴۹ ... ...
فهرست مطالب: مقدمه هدف دامنه کاربرد تعاریف و اصطلاحات مراحل و شرح فرآیند روش انجام کار آیین نامه پیوست خلاصه محتوا: این دستورالعمل جامع بازدید فنی نیروگاه خورشیدی، فرایند تمامشکل بررسی و ارزیابی پروژهها را از ثبت اطلاعات مشتری تا تعیین پیمانکار ... ...
حجم فایل : 425.1 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 77 بنام خدا ارتقای سلامت و آموزش بهداشت سر فصلها و عناوین بحث عوامل موثر بر سلامتي (تعيين كننده هاي سلامتي)تعريف، مفاهیم و اصول ارتقای سلامتراهبرد هاي اساسي ارتقاي سلامتاجزای ارتقاي سلامت5 اولويت اقدام ارتقاي ... ...