اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان مقاله: تحقيقات بازاريابي و سيستمهاي اطلاعاتي در بازاريابي بيمه
فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 26
شرح مختصر:
بررسي تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي ، هدف اصلي در اين مقاله مي باشد. بررسي سطح تقاضا براي كالا،كيفيت و تعيين قيمت در اين مقاله بررسي مي شود.در شرايطي كه توليد و عرضه كالا و خدمات به عنوان مبنا و ميزاني جهت سنجش توسعهيافتگي اقتصادي كشورها قلمداد ميشود، عنصري كه پايداري اين روند را تضمين كند نقشي مهم و حياتي ايفا ميكند. اين عنصر بدون شك مصرفكننده است كه حق انتخاب دارد. لذا گزينههايي كه جهت انتخاب در پيش روي اوست و براساس آنها يكي را بر ديگري مقدم ميدارد بسيار اساسي و تعيين كننده است. بايد اين موارد را شناخت، تحليل كرد و توليد را برپايه آنها بنياد نهاد.
بازاريابي محصولات و خدمات، عامل ماندگاري و بالندگي مؤسسات و بنگاههاي اقتصادي است، بدين جهت اين امر از اهميتي ويژه برخوردار بوده و در چرخه توليد تا مصرف نقطهاي كليدي تلقي ميگردد. حال اگر اين فرايند با پشتوانه تحقيقات بازار كه خود ميتوند بخشي از علم بازاريابي باشد، همراه گردد قطعاً اثربخشي بيشتري خواهد داشت.
فهرست مطالب
تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي.. 3
مطالعه ميداني (تحقيقات بازاريابي و سيستمهاي اطلاعاتي در بازاريابي بيمه) 3
چكيده. 3
كليدواژه. 3
مقدمه. 4
بيان مساله. 4
تعريف مسئله تحقيق.. 5
سوالات تحقيق.. 5
پيشينه تحقيق.. 5
تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي.. 6
تعيين طرح تحقيق.. 9
تعيين روش گردآوري اطلاعات.. 9
طراحي فرمهاي گردآوري اطلاعات.. 9
نمونه گيري.. 9
گردآوري اطلاعات.. 9
پردازش دادهها10
تجزيه و تحليل و تفسير اطلاعات.. 10
تهيه گزارش تحقيق.. 10
انواع تحقيقات بازاريابي.. 10
تحقيقات کمي.. 10
تحقيقات کيفي.. 10
انتخاب تيم تحقيقات بازاريابي.. 11
تحقيقات اکتشافي.. 11
رويکرد هاي تحقيق اکتشافي.. 13
تحقيقات اکتشافي.. 13
تحقيقات کمي.. 13
معيارهاي تحقيقات بازاريابي در بازارهاي داخلي.. 14
گزارش وضعيت حضور در بازار. 14
تحقيقات بازار در شرکتهاي کوچک و سازمان غير سود ده. 14
مقايسه تحقيقات كمي و كيفي.. 15
روش تحقيق.. 16
تحقيقات بازاريابي و سيستمهاي اطلاعاتي در بازاريابي بيمه (مطالعه ميداني) 16
سيستم اطلاعات بازاريابي:17
ارزيابي نيازهاي اطلاعاتي:18
اسناد و مدارک درون سازمان:19
بازاريابي برمبناي گردآوري اطلاعات محرمانه (Marketing Intelligence):20
تحقيقات بازاريابي :21
تجزيه و تحليل اطلاعات:21
نتيجه گيري.. 22
منابع. 23
نتيجه گيري.. 24
منابع. 25
مبلغ قابل پرداخت 4,147 تومان
برچسب های مهم
توضیحات: تحقیق «تأثیر فضای مجازی بر روابط خانوادگی» در ۲۰ صفحه تایپشده با فرمت Word، به بررسی اثرات مثبت و منفی فضای مجازی بر تعاملات میان اعضای خانواده، بهویژه والدین و فرزندان میپردازد. این تحقیق قابل استفاده برای دانشآموزان، دانشجویان، مشاوران خانواده و معلمان ... ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «تأثیر فناوری نانو بر بهبود کیفیت زندگی» در ۲۰ صفحهی استاندارد و با ساختاری علمی تهیه شده است. این فایل با زبان روان و دستهبندی موضوعی دقیق، به بررسی کاربردهای مختلف فناوری نانو در پزشکی، کشاورزی، صنعت، محیطزیست، و آموزش میپردازد. اگر به ... ...
به نام خدااین دستورالعمل جامع ابطال سحر و جادو و طلسمات و حل مشکل تسخیرات و اذیت اجنه هست.برای تهیه این دستورالعمل که شامل چندین روش برای پاکسازی و ابطال سحر هست چند سال زحمت کشیده شده و مطالعات فراوان انجام شده همچنین تجربه پاکسازی و عمل ابطال سحر حضوری هموطنان عزیز نیز ...
✅ توضیح کامل و حرفهای (شرح فایل): توضیحات: تحقیق تأثیر شبکههای اجتماعی بر سبک زندگی جوانان در ۲۰ صفحه A4، با فرمت قابل ویرایش Word (docx) آماده شده است. این فایل یک منبع جامع و دقیق برای دانشآموزان، دانشجویان، دبیران و تولیدکنندگان محتوای آموزشی است. محتوای این تحقیق ... ...
شرح فایل: توضیحات: تحقیق «نقش انرژیهای تجدیدپذیر در توسعه پایدار» در ۲۰ صفحه تنظیم شده و با نگارشی روان و ساختار علمی دقیق تهیه گردیده است. این تحقیق برای دانشآموزان، دانشجویان، پژوهشگران و حتی علاقهمندان به مباحث محیطزیست و انرژی، منبعی مفید و آماده ارائه ... ...
توضیحات: تحقیق حاضر در ۲۰ صفحه ورد تایپ شده، به بررسی اثرات تغذیه سالم بر بدن و روان انسان میپردازد. مطالب تحقیق شامل نقش ویتامینها، عادتهای غذایی، مقایسه تغذیه سنتی و صنعتی و تأثیر آن بر تمرکز، ایمنی بدن و سلامت روان است. بخشی از متن فایل: > تغذیه سالم یکی از ... ...
حجم فایل : 126.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 SWFSmall Web Flash امروزه SWF، استانداردي جهاني براي ايجاد انيميشن بُرداري در وب به شمار ميرود. اين فرمت توسط شركت ماكرومديا ابداع شده است. نرمافزار Flash MX كه محصول شركت ماكرومديا است، اولين نرمافزاري ... ...
حجم فایل : 1.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 36 بنام خدا سند اولويتبندي راههاي استاني ضرورت:بدليل درخواست بيش از حد استانها براي نوسازي و ساخت راه ادارات كل هميشه با كمبود بودجه و زمان مواجه هستند لذا اولويتبندي راههاي استاني آنها براي شروع يا ادامه ... ...
حجم فایل : 108.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 7 به نام خدا لکه قهوه اي يونجه Alfalfa common leaf spotعامل بيماري يک نوع قارچ از گروه آسکوميستهاست. اين بيماري کم وبيش در تمام مناطق ايران وجود دارد. علائم عبارت است از تشکيل لکه هاي گرد قهوه اي رنگ به قطر 1-2 ... ...