اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یاعنوان پروژه: مديريت ارتباط با مشتريان و اندازه گيري رضايت مشتري در بانكداري و تجارت الكترونيك
قالب بندی: WORD
تعداد صفحات:137
قسمتی از متن:
CRM در حقيقت طراحي ساختار سازمان است براي ارتباط با مشتري از خارج به داخل و از داخل سازمان به خارج و ايجاد ارزش دوطرفه از طريق اين فرآيند.بسياري از عرضه كنندگان بسته هاي نرم افزاري غالبا" ادعا مي كنند كه آنها راهي در اين نرم افزار ابداع و ارائه مي دهند كه به تمام نيازها پاسخ مي دهد ولي در سطح جامع هيچگاه نمي توان از كاربرد يك نرم افزار و پاسخ به تمامي مجموعه هاي مورد نياز تجارت در احياي همزمان CRM برخورداد شد.
در سطح كاربردي تر از CRM به عنوان يك تقابل يكپارچه سازي ياد مي كنند.يك مدل تجاري CRM جامع تشكيل شده است از تركيبات اصلي و كليدي كه به منظور ارائه و تقسيم بندي تجارب،تقابل قابل توجهي را بوجود مي آورد از طريق آنها بتوان ارزش قابل توجهي در رابطه بين مشتري ايجاد نمود.
از طريق اين مدل،تيم،يك استراتژي جهت سطح برخورد با مشتري را تعيين مي كند و اين واژه را بدين صورت توصيف مي كند كه نحوه برخورد مشتري و كارآيي آن در يك بخش رفتاري خاص چگونه است و هريك از بخشهاي آن چه هدفي را دنبال مي كند.افراد تيم از طريق محيط اطلاعاتي تحليلي و قوانين برخورد با استراتژي استفاده قابل ملاحظه اي نيز خواهند نمود.
ابزارهاي اجرايي اين استراتژي هم از اطلاعات ذخيره شده و ارزيابي شده بهتر مي توانند استفاده كنند و هم تصميمات خاص طرح در حمايت از روابط متقابل با مشتري نيز مي تواند اين افراد را ياري نمايد.
روابط متقابل مشتري از طريق بخش فيزيكي رفتار با او و از طريق تماس مرتبط با مشتري و ايجاد رابطه انجام خواهد گرفت.
براي يك نمونه خاص از اين رفتار متقابل،تمامي اطلاعات ضروري،قوانين تجاري خدمات اجراي استراتژي از طريق لاية يكپارچة درخواستهاي سازمان ارائه مي شود.
فهرست مطالب:
مقدمه
كسب و كار الكترونيك
تجارت الكترونيك
بانكداري الكترونيك
اجزاي بانكداري الكترونيك
مشتري
تعريف مشتري و انواع آن
ارزش مشتري
رضايت مشتري
تعريف رضايت مشتري
دلايل افزايش اهميت جلب رضايت مشتري
اندازه گيري رضايت مشتري
برنامه اندازه گيري رضايت مشتري
فرآيند اندازه گيري رضايت مشتري
چرا مي خواهيم رضايت مشتري را اندازه گيري كنيم
اهداف متداول اندازه گيري رضايت مشتري
تعاريف بازاريابي
تعريف محصول
تعريف مبادله
تعريف بازار
مديريت بازاريابي
بازاريابي رابطه مند
ارزش طول زندگي مشتري
منحني طول عمر رابطه خريدار و فروشنده
فرآيند ريزش مشتري
رتبه بندي مشتري
مشتريان وفادار و رابطه آن با رضايتمندي
رابطه بين وفاداري و رضايتمندي
رابطه بين رضايت مشتري و رضايت كاركنان
لزوم درك مشتري و سنجش نيازها و خواسته آنها
نگاه سيستمي به ارزش مشتري
سوالات اساسي اندازه گيري رضايت مشتري
هدف از اندازه گيري رضايت مشتري و پايش آن
تامين رضايت مشتري و مزاياي آن
آنسوي رضايت
مراقبت فراگير مشتري
TCC ارتباطات
شش سيگما
ارتباط بين مديريت ارتباط با مشتري(CRM) و اندازه گيري رضايت مشتري(CSM)
معني حقيقي CRM چيست؟
چرا CRM از اهميت برخوردار است؟
تاريخچه CRM
قابليتهاي سرويس به مشتري
تعاريف CRM
مشتري ، رابطه ، مديريت
عملياتي كردن ارزش
محركهاي به كار گيري CRM
اهداف هزينه اي CRM
فناوريهاي اطلاعات در CRM
فاكتورهاي IT در CRM
مزاياي CRM
اصول CRM
رويكرد 7 مرحله اي براي اجراي CRM
ايجاد پايگاه داده براي مشتري
آناليز اطلاعات
انتخاب مشتريان
هدف قراردادن مشتريان
برنامه هاي روابط.
سرويس دهي به مشتري
برنامه هاي وفاداري و دفعات تكرار
سفارشي سازي
معيارها
پيامدهاي CRM
بررسي شكايات
نتيجه گيري
ابزارهاي مهم و اجرايي حفظ مشتري در بانكداري الكترونيكي
وب سايت
دلايل اهميت وب سايت در تجارت الكترونيك
پست الكترونيك
تلفنبانك
منابع
مبلغ قابل پرداخت 9,187 تومان
برچسب های مهم
دانلود پاورپوینت ترومای سیستم عضلانی اسکلتی این فایل در قالب پاورپوینت قابل ویرایش، آماده پرینت و ارائه به عنوان پروژه پایانی می باشد قالب: پاورپوینت تعداد اسلاید: 37 توضیحات: آناتومی و فیزیولوژی آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی پایه را تشکیل میدهند که ارزیابی و درمان ... ...
√آپـــدیـت جـدیـد اسفند ماه 1403√ بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲،۰۰۰،۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده ☆☆ آموزش صفر تا صد کسب درآمداینترنتی بالای ۵۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ماهانه پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته، ... ...
این فایل صوتی حاوی 30 دقیقه درام زنی(طبل شمنی) است که توسط مایکل هارنر فقید جهت سفر به جهان زیرین طراحی شده و شامل دو فایل صوتی برای مدیتیشن، تمرکز ذهن، بهبود ذهنی و جسمی برپایه موسیقی شمنی است. ... ...
طرح جابر لاکپشت طرح جابر لاکپشت مناسب برای پایه چهارم و پنجم دبستان به همراه دفتر کارنما. بافرمت ورد وقابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی میباشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار داده ایم طرح ... ...
طرح جابر مار طرح جابر مار مناسب برای پایه اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم و ششم دبستان به همراه دفتر کارنما با فرمت ورد و قابل ویرایش این فایل کامل و آماده است و جهت ارائه به همکاران فرهنگی می باشد. این نمونه طرح جابر که برای شما تهیه کرده ایم و با قیمت مناسب در دسترس شما قرار ... ...
حجم فایل : 204.7 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 70 1 نام درس: حقوق اساسي تعداد واحد: 2 واحدمنبع: حقوق اساسي (رشته مديريت) تالیف: دكتر ارسلان ثابت سعيدي 2 اهداف کلی آشنايي دانشجويان با تعريف حقوق، رشته هاي حقوق، كليات مربوط به حقوق اساسي و قانون اساسي جمهوري ... ...
حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 70 نقد و بررسی سکولاریسم نقد و بررسی سکولاریسم مفهوم سکولاریسم واژة سكولار «Secular» از «Seculum» ـ بهمعناى قرن و سده ـ گرفته شده است .در لغت بهمعناي دنيوي، عرفي، زميني و يا آنچه متعلق به دنيا است، اطلاق ... ...
حجم فایل : 4.2 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 190 بنام خدا 1 2 شبکه های کامپیوتری 3 نحوه ارزیابی تحقیق 3 نمرهتمرین 2 نمرهامتحان پایان ترم 15 نمرهبارم ها قطعی نیستند. آمادگی برای کوییز در هر جلسه.موضوع تحقیق باید اعلام شود.تا آخر خرداد برای تحقیق فرصت ... ...
حجم فایل : 1.5 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 20 بنام خدا ریاضی سوم دبستان خاصیت های ضرب هر عددی که در عدد یک ضرب شود ، حاصل همان عدد خواهد شد ( عضو بی اثر ) خاصیت 1 با جابجا شدن دو عدد حاصل ضرب تغییر نمی کند ( خاصیت جابجایی ) خاصیت 2 در ضرب چند عدد می ... ...
قسمتی از متن...... مقدمه فرستنده های رادیویی از جمله دستگاه هایی است که کاربرد فراوان دارند. این فرستنده ها در ابعاد کوچک و بزرگ وجود دارند. در ابعاد کوچک در گیرنده و فرستنده پلیس و کوهنوردی استفاده می شوند. در ابعاد بزرگ در فرستنده های AM و FM و تلویزیون به کار می ... ...
وکتور کورل 12ولایت علی ابن ابی طاللب علیه السلام برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . ... ...
مدیریت، سیاست گذاری و اقتصاد سلامت نوع فایل: PowerPoint تعداد اسلاید (ها): 18 چکیده: محصولات توليد شده 1. ماتريس فن آوري- محصول/خدمت 2. تحليل STEEP V 3. تحليل SWOT 4. پيش نويس چشم انداز ماتريس فن آوری-محصول/خدمت پانل مديريت، سياست گذاري و اقتصاد ... ...
روشی برای حل مسائل برنامه ریزی خطی فازی با توجه به درجه عضویت ضرایب سیستم های فازی ایران برنامه ریز خطی با داده های فازی در این تحقیق بررسی می شوند روش های مختلف برای حل مسائل برنامه ریزی چند هدفی و حل مسائل برنامه ریزی فازی منابع و تمام ضرایب فازی تابع عضویت با مثال های عددی ...