آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4033
  • بازدید دیروز : 3154
  • بازدید کل : 1963347

عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی


عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی

عنوان: عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 171

توضیحات

رفتار مصرف کننده جزء مهمترین فصول بازاریابی است که باید بررسی شود. تا زمانیکه یک بنگاه اقتصادی قادر نباشد نحوه شکل گیری رفتار مصرف کننده را شناسایی کند، نمی¬تواند برنامه¬های بازاریابی خود را مشخص نماید. از این رو تدوین استراتژی¬های بازاریابی یک شرکت معطوف به شناخت رفتار مصرف کنندگان است. براین اساس در بازار پررقابت کنونی شرکت¬هایی موفق خواهند بود که فرایند چگونگی رفتار مصرف کنندگان را هرچه بهتر و دقیق-تر بشناسند و به نیازهای مشتریان به بهترین شکل پاسخ دهند. با توجه به اینکه پژوهشگر چندین سال در بخش ماشین آلات و تجهیزات شرکت های عمرانی بزرگ کشور مشغول به فعالیت بوده است ، در طی این سال ها همواره این سوال برای وی مطرح بوده است که چه عواملی در فرآیند تصمیم گیری خرید نقش دارند؟و تاثیر هر یک از این عوامل چقدر است ؟علاقه و کنجکاوی برای یافتن پاسخ به این سوالات باعث شد تا محقق، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی در پروژه های شهر تهران را بعنوان موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد خود انتخاب نماید.مسلماٌ نتایج این تحقیق می تواند هم به شرکت های عرضه کننده ماشین آلات سنگین راهسازی و هم به مدیران صنعت احداث ،در شناخت هر چه بیشتر مشتریان در این بازار یاری رساند.در این پژوهش پس از انجام تحقیقات اکتشافی مشخص شد که 4 عامل کیفیت،قیمت،خدمات پس از فروش و برند از بیشترین اهمیت در نزد مدیران ماشین آلات سنگین راهسازی برخوردارند. لذا پس از مطالعه چندین مدل درباره رفتار مصرف کننده، در نهایت مدل رفتار خریدار صنعتی پرفسور کوآدا به علت تاکید بیشتر بر این عوامل انتخاب گردید. 4فرضیه ی طرح شده در این تحقیق نیز عبارتند از: 1) عامل کیفیت بیشترین تاثیر را بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد. 2) عامل قیمت در مقایسه با عوامل خدمات پس از فروش و برند تاثیر بیشتری بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد. 3)عامل خدمات پس از فروش تنها نسبت به عامل برند نقش موثرتری در رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.4)عامل برند کمترین تاثیر را بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.جامعه تحقیق نیز شامل تمام مدیران ماشین آلات سنگین در شهر تهران است که برای شرکت های خود ماشین آلات سنگین راهسازی خریداری کرده اند و تعداد آنها 283 نفر است. 64 نفر از این مدیران از طریق روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه این تحقیق انتخاب شدند.ابزار گردآوری

داده ها در این پژوهش پرسشنامه بوده است. پرسشنامه ی شماره1 میان نمونه تحقیق به منظور جمع آوری داده ها برای تعیین تاثیر متغیرهای مستقل تحقیق بر رفتار خریداران توزیع شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها نشانگر آن بودند که هر4عامل با احتمال 99% بررفتار خریداران موثر هستند. پرسشنامه شماره2 نیز به منظور جمع آوری داده ها برای آزمون فرضیه های تحقیق در بین حجم نمونه توزیع شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها که توسط روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) صورت گرفت بیانگر آن بود که عوامل کیفیت،خدمات پس از فروش،قیمت و برند به ترتیب از بیشترین اهمیت در نزد خریداران برخوردارند.به این ترتیب فرضیه های1و 4 این تحقیق تایید و فرضیه های 2 و3 رد شدند .در پایان پژوهشگر پیشنهاد هایی را به تفکیک برای شرکت های عرضه کننده ماشین آلات سنگین راهسازی و مدیران بخش صنعت احداث که در آینده میخواهند تحقیقات مشابهی را انجام دهند، ارائه کرده است.

  فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1- مقدمه...................................... 4

1-2- بیان مساله................................. 6

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق........................ 7

1-4- اهداف تحقیق................................ 8

1-5- چارچوب نظری تحقیق.......................... 8

1-6- مدل تحلیلی تحقیق........................... 10

1-7- فرضیه‌های تحقیق............................. 11

1-8- روش تحقیق.................................. 11

1-9- تعیین حجم نمونه و روش نمونه‌گیری............ 12

1-1- ابزار گردآوری داده‌ها....................... 13

1-2- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها................... 14

1-3- قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق.......... 15

1-4- شرح واژه‌های کلیدی.......................... 15

فصل دوم : ادبیات تحقیق

2-1- مقدمه..................................... 18

2-2- ماهیت بازارهای صنعتی...................... 19

2-2-1- کالای صنعتی.............................. 19

2-2-2- بازاریابی صنعتی......................... 20

2-2-3- بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرف‌کننده... 21

2-2-4- تقاضای صنعتی............................ 22

2-2-5- آمیخته بازاریابی صنعتی.................. 23

2-2-6- مفهوم خرید صنعتی........................ 25

2-2-7- انواع مشتریان صنعتی..................... 25

2-3- تجزیه و تحلیل رفتار خرید.................. 26

2-3-1- بازاریابی و مصرف‌کنندگان................. 26

2-3-2- درک رفتار مصرف‌کننده..................... 26

2-3-3- اهمیت درک رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی29

2-3-4-خریداران ماشین آلات راهسازی چگونه درباره خرید تصمیم می‌گیرند30

2-3-5- هزینه‌یابی طول عمر ماشین آلات راهسازی..... 30

2-3-6- عدم اطمینان مدیران ماشین آلات در فرآیند خرید ماشین آلات راهسازی............................................... 31

2-4- نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده.................. 31

2-4-1- نظریه‌های سنتی رفتار مصرف‌کنندگان......... 31

2-4-1-1- نگرش اقتصاد خرد....................... 32

2-4-1-2- نگرش اقتصاد کلان....................... 33

2-4-1-3- نظریه کاتونا.......................... 33

2-4-2- نظریه‌های معاصر رفتار مصرف‌کنندگان........ 33

2-4-2-1- نظریه نیکوزیا......................... 34

2-4-2-2- نظریه ویلسون.......................... 35

2-4-2-3- مدل تأثیر کشور مبداء یا خاستگاه نام تجاری در خرید صنعتی35

2-4-2-4- الگوی رفتار خرید سازمانی وبستر و ویند. 36

2-4-2-5- رفتار خرید صنعتی شث................... 36

2-4-2-6- نظریه انگل- بلک ول- مینارد............ 37

2-4-2-7- نظریه کاتلر........................... 38

2-4-2-8- مدل‌های دیگری از رفتار خریداران صنعتی.. 39

2-4-2-9- بازاریابی رابطه‌مند.................... 42

2-4-2-9-1- موانع اجرای بازاریابی رابطه‌مند...... 43

2-5- الگوی مورد استفاده در تحقیق............... 44

2-5-1- کیفیت................................... 45

2-5-1-1- مفهوم کیفیت........................... 45

2-5-1-2- کیفیت عملکردی و کیفیت انطباقی......... 47

2-5-1-3- اهمیت کیفیت در ماشین آلات راهسازی...... 47

2-5-1-4- کیفیت و خدمت به مشتری................. 50

2-5-1-5- نقش بخش بازاریابی در کیفیت ماشین آلات راهسازی 51

2-5-2- خدمات پس از فروش........................ 52

2-5-2-1- خدمت چیست؟............................ 52

2-5-2-2- تفاوت اساسی بین کالا و خدمات........... 53

2-5-2-3- عناصر مدیریت یکپارچه خدمات............ 55

2-5-2-4- فرآیند خرید خدمات..................... 55

2-5-2-5- اهمیت خدمات پس از فروش................ 56

2-5-2-6- مدیریت شبکه‌های خدماتی................. 59

2-5-3- برند.................................... 59

2-5-3-1- تاریخچه برند.......................... 60

2-5-3-2- برند چیست؟............................ 60

2-5-3-3- وجوه نام تجاری........................ 61

2-5-3-4- برند و جایگاه آن در ماشین آلات راهسازی. 62

2-5-3-5- قدرت برند............................. 63

2-5-3-6- نقش برند در رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی 64

2-5-3-7- کشور خاستگاه برند..................... 65

2-5-3-8- انواع نام‌های تجاری بین‌المللی.......... 65

2-5-4- قیمت.................................... 66

2-5-4-1- اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی........ 66

2-5-4-2- ادراک مشتریان راجع به قیمت ماشین آلات راهسازی 67

2-5-4-3- عوامل موثر بر قیمت‌گذاری ماشین آلات راهسازی

2-5-4-3-1- اهداف بازاریابی..................... 68

2-5-4-3-2- تجزیه و تحلیل رابطه بین قیمت و تقاضا69

2-5-4-3-3- تجزیه و تحلیل هزینه................. 70

2-5-4-3-4- کالاها و قیمت‌های رقبا................ 71

2-5-4-3-5- قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف...... 71

2-5-4-3-6- برداشت‌های ذهنی خریداران ماشین آلات راهسازی 72

2-5-4-3-7- ملاحظات سازمانی....................... 72

2-5-4-3-8- سایر عوامل خارجی....................... 72

2-5-4-4- شیوه‌های عمومی قیمت‌گذاری ماشین آلات راهسازی73

2-5-4-4-1- روش‌های قیمت‌گذاری براساس هزینه تمام شده. 73

2-5-4-4-2- قیمت‌گذاری براساس ذهنیت خریدار......... 74

2-5-4-4-3- قیمت‌گذاری براساس فایده برای مشتری.... 74

2-5-4-4-4- قیمت‌گذاری براساس نرخ‌های جاری......... 74

2-5-4-4-5- روش‌های قیمت‌گذاری کالاهای جدید.......... 75

2-5-4-4-6- روش‌های قیمت‌گذاری ترکیب کالا............ 75

2-5-4-4-7- روش‌های تعدیل قیمت فروش................. 76

2-6- ماهیت رفتار مصرف‌کننده........................ 78

2-6-1- عوامل تأثیرگذار بیرونی..................... 79

2-6-1-1- فرهنگ................................. 79

2-6-1-2- موقعیت اجتماعی و سیستم طبقات اجتماعی.. 80

2-6-1-3- گروه‌های مرجع.......................... 80

2-6-2- عوامل تأثیرگذار درونی................... 81

2-6-2-1- ادراک................................. 81

2-6-2-2- یادگیری............................... 83

2-6-1-3- انگیزش................................ 83

2-6-1-4- شخصیت................................. 85

2-7- صنعت مورد پژوهش........................... 86

2-7-1- ماشین آلات راهسازی چیست؟................. 86

2-8- مروری بر پژوهش‌های گذشته................... 86

فصل سوم : روش تحقیق

3-1- مقدمه..................................... 95

3-2- روش تحقیق................................. 95

3-3- جامعه آماری و نمونه آماری................. 96

3-4- روش گردآوری داده‌ها........................ 97

3-4-1- روایی و پایایی وسیله اندازه‌گیری......... 99

ح

3-4-1-1- روش ضریب آلفای کرونباخ................... 100

3-5- روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی............... 101

3-5-1- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی............ 103

3-5-2- مزایای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.......... 103

3-5-3- اصول اساسی تفکر تحلیلی..................... 104

3-5-3-1- ترسیم درخت سلسله مراتب................... 105

3-5-3-2- اولویت گذاری.............................. 105

3-5-3-2-1- روشهای محاسبه وزن نسبی................. 106

3-5-3-2-1-1- روش حداقل مربعات..................... 106

3-5-3-2-1-2- روش حداقل مربعات لگاریتمی........... 107

3-5-3-2-1-3- روش بردار ویژه........................ 108

3-5-3-2-1-4- روشهای تقریبی......................... 109

3-5-3-3- نرخ ناسازگاری............................. 110

3-5-4- انجام مقایسات زوجی در تصمیم‌گیری گروهی.... 111

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها

4-1- مقدمه ........................................ 114

4-2- تحلیل توصیفی داده‌های پرسشنامه114

4-2-1- بررسی ترجیحات پاسخ دهندگان در مقایسه‌های زوجی 115

4-3- بررسی عوامل موثر بر رفتار خریداران119

4-3-1- آزمون علامت یک نمونه‌ای120

4-4- اولویت‌بندی عوامل با استفاده از مدل AHP .... 121

4-4-1- آزمون فرضیه‌های تحقیق....................... 122

4-4-1-1- اولویت‌بندی معیارهای کیفیت125

4-4-1-2- اولویت‌بندی معیارهای خدمات پس از فروش... 127

4-4-1-3- اولویت‌بندی معیارهای قیمت128

4-4-1-4- اولویت‌بندی معیارهای برند................ 130

 فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادها

5-1- مقدمه 133

5-2- خلاصه تحقیق.................................... 133

5-3- نتیجه‌گیری..................................... 135

5-3-1- کیفیت 136

5-3-2- خدمات پس از فروش........................... 137

5-3-3- قیمت 138

5-3-4- برند 139

5-4- پیشنهادها 139

5-4-1- پیشنهادهایی برای عرضه‌کنندگان ماشین آلات راهسازی 139

5-4-2- پیشنهادهایی جهت پژوهش‌های بعدی............. 141

5-5- محدودیت‌های تحقیق............................. 142

منابع.............................................. 144

پیوست‌ها 151


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 48

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

بسم الله الرحمن الرحیم شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان احمدی + نمونه سوالات توضیحات: دانلود فایل خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر فاطمه جان احمدی از انتشارات معارف، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور همراه با تست های طبقه بندی شده فصول مختلف کتاب و آزمون های ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 28 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

پکیج افزایش فالوور تضمینی برای اینستاگرام

پکیج افزایش فالوور تضمینی برای اینستاگرام

اگر به دنبال تعداد زیاد فالوور هستید و از تمام روش ها ناامید شده اید ما خرید این پکیج را به شما توصیه می کنیم چندین فالوور (Follower) واقعی و ایرانی و فعال بدست آورید. محدودیت های اینستاکرام را دور بزنید * همراه آموزش کامل و پشتیبانی دائم رازِ پیچ های بزرگ ایرانی این ...

خلاصه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت + 700تست

خلاصه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت + 700تست

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت براساس کتاب جمعی از نویسندگان از انتشارات معارف، به انضمام تست های تالیفی جامع و بانک نمونه سوالات دانشگاه پیام نور از این مبحث با پاسخنامه، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور با کد رشته 1233043 . محتویات محصول :نکات مهم و کلیدی فصول ...

دانلودکتاب آموزش هنر پته دوزی

دانلودکتاب آموزش هنر پته دوزی

دانلود کتاب آموزش هنر پته دوزی یکی از رو دوزی‌های زیبای ایران پته دوزی است و هنری است که اختصاص به زنان خوش ذوق در استان کرمان دارد و زیبایی خیره کننده و چشم نوازی دارد مواد تشکیل دهنده پته شامل عریض (پارچه زمینه) و ریس (نخ‌های رنگین) می‌باشند چنانچه فرد علاقمندی هنر ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

حل المسائل الکترونیک 1 و 2

حل المسائل الکترونیک 1 و 2 ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

کسب درآمد از سایت alpari.com و یا iqoption.com . به وسیله اندیکاتور حرفه ای +iqoption شما با استفاده از سیگنال هایی که اندیکاتور به شما میدهد در سایت های باینری اپشن کسب درآمد میکنید برای آشنا شدن بیشتر با نحوه کار این اندیکاتور ما ویدیویی را برای شما تهیه کردیم که میتوانید با تماشای آن با ...

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و کامل نرم افزار برنامه ساز اندروید با گوشی و کامپیوتر آپدیت جدید 15 دی ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم ...

دانلود کتاب راهکارهای هکر ویرایش دوم

دانلود کتاب راهکارهای هکر ویرایش دوم

موضوع:امنیت و شبکه سطح آموزش:پیشرفته نسخه:pdf تعداد صفحات:571 کتاب راهکارهای هکر ویرایش دوم در قالب یک فایل پی دی اف ۵۷۰ صفحه ای و ۱۶ فصل ارایه شده است . آزمایش های انجام گرفته در این کتاب از ویرایش دوم کتاب مشهور The Hacker Playbook 2 گرفته شده است که یکی از پرفروش ترین کتاب های تست نفوذ ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام (تضمینی) نسخه

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام (تضمینی) نسخه

پست فوق ویژه ! ؛ دوستان عزیز این نرم افزار برای اولین بار در ایران ساخته شده است ! روزانه تا ۲۰۰۰ فالوور ایرانی و فعال دریافت کنید ! بدون نیاز به صرف وقت ! نرم افزار فالوور نامحدود اینستاگرام !! + هدیه ویژه ۴۰ هزار تومانی !!! بیش از ۲۱۰۰۰ فروش موفق و رضایت ۱۰۰ درصدی خریداران ...

مجموعه  صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

آپلود بالا 2 دقیقه اینستاگرام برای اولین بار در

آپلود بالا 2 دقیقه اینستاگرام برای اولین بار در

بلاخره توسط تیم ما این مشکل حل شد آپلود فایل و ویدیو نامحدود فیلم ها- نرم افزارها-عکس های با حجم بالای خود را به راحتی آپلود کنید فیلم ها و سریال های خود را با سرعت بالا و بدون اخطار آپلود کنید. اختصاصی دیجی دانلود جدیدا که در اینستاگرام مشغول گشت و گذار باشید ، حتما با ...

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت!!!

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت!!!

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت بدون نیاز به تخصصی خاص، ساده و راحت با ترفندی متفاوت تر از همه ی روش ها. توجه:دوستان عزیز و بزرگوار بنا به درخواست های مکرر که به ایمیل بنده شد قیمت این آموزش را با تخفیف 80%درصدی برای شما قرار دادیم تا نهایت استفاده رو ببرید دوست عزیز خواهشا تا ...

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

آموزش رانندگي به زبان فارسي آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟ آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟ آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟ بهترين روش آموزش رانندگي در منزل ...

دانلود برنامه ردیابی گوشی روی نقشه بدون نیاز به

دانلود برنامه ردیابی گوشی روی نقشه بدون نیاز به

میخوای بدونی همسر،فرزند یا دوستت الان کجاست؟ این برنامه دارای مجوز و گواهی ثبت به شماره 20101256 از مرکز رسانه های دیجیتال می باشد ردیابی آسان و بی دردسر تمامی اشخاصنرم افزار کاملا ایرانی و فارسیبدون نیاز به فعال بودن GPS و اینترنت گوشی طرف مقابلنرم افزار دارای مجوز شماره ...

دانلود آموزش روش های یادسپاری لغات با تکنیک های

دانلود آموزش روش های یادسپاری لغات با تکنیک های

S-W-S10: با قرار دادن هر لغت انگلیسی یا عربی و… در یکی از این ۱۰ فرمول قادر می شوید هر لغت را در مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بدون تکرار- بدون نوشتن و بدون فراموشی, یک بار برای همیشه به خاطر بسپارید این تکنیک برق آسا از بزرگترین معجزات شرکت بازار دانش نصرت است که بصورت فایل صوتی تقدیم شما ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما