آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1146
  • بازدید دیروز : 4997
  • بازدید کل : 2985178

عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی


عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی

عنوان: عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 171

توضیحات

رفتار مصرف کننده جزء مهمترین فصول بازاریابی است که باید بررسی شود. تا زمانیکه یک بنگاه اقتصادی قادر نباشد نحوه شکل گیری رفتار مصرف کننده را شناسایی کند، نمی¬تواند برنامه¬های بازاریابی خود را مشخص نماید. از این رو تدوین استراتژی¬های بازاریابی یک شرکت معطوف به شناخت رفتار مصرف کنندگان است. براین اساس در بازار پررقابت کنونی شرکت¬هایی موفق خواهند بود که فرایند چگونگی رفتار مصرف کنندگان را هرچه بهتر و دقیق-تر بشناسند و به نیازهای مشتریان به بهترین شکل پاسخ دهند. با توجه به اینکه پژوهشگر چندین سال در بخش ماشین آلات و تجهیزات شرکت های عمرانی بزرگ کشور مشغول به فعالیت بوده است ، در طی این سال ها همواره این سوال برای وی مطرح بوده است که چه عواملی در فرآیند تصمیم گیری خرید نقش دارند؟و تاثیر هر یک از این عوامل چقدر است ؟علاقه و کنجکاوی برای یافتن پاسخ به این سوالات باعث شد تا محقق، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی در پروژه های شهر تهران را بعنوان موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد خود انتخاب نماید.مسلماٌ نتایج این تحقیق می تواند هم به شرکت های عرضه کننده ماشین آلات سنگین راهسازی و هم به مدیران صنعت احداث ،در شناخت هر چه بیشتر مشتریان در این بازار یاری رساند.در این پژوهش پس از انجام تحقیقات اکتشافی مشخص شد که 4 عامل کیفیت،قیمت،خدمات پس از فروش و برند از بیشترین اهمیت در نزد مدیران ماشین آلات سنگین راهسازی برخوردارند. لذا پس از مطالعه چندین مدل درباره رفتار مصرف کننده، در نهایت مدل رفتار خریدار صنعتی پرفسور کوآدا به علت تاکید بیشتر بر این عوامل انتخاب گردید. 4فرضیه ی طرح شده در این تحقیق نیز عبارتند از: 1) عامل کیفیت بیشترین تاثیر را بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد. 2) عامل قیمت در مقایسه با عوامل خدمات پس از فروش و برند تاثیر بیشتری بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد. 3)عامل خدمات پس از فروش تنها نسبت به عامل برند نقش موثرتری در رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.4)عامل برند کمترین تاثیر را بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.جامعه تحقیق نیز شامل تمام مدیران ماشین آلات سنگین در شهر تهران است که برای شرکت های خود ماشین آلات سنگین راهسازی خریداری کرده اند و تعداد آنها 283 نفر است. 64 نفر از این مدیران از طریق روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه این تحقیق انتخاب شدند.ابزار گردآوری

داده ها در این پژوهش پرسشنامه بوده است. پرسشنامه ی شماره1 میان نمونه تحقیق به منظور جمع آوری داده ها برای تعیین تاثیر متغیرهای مستقل تحقیق بر رفتار خریداران توزیع شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها نشانگر آن بودند که هر4عامل با احتمال 99% بررفتار خریداران موثر هستند. پرسشنامه شماره2 نیز به منظور جمع آوری داده ها برای آزمون فرضیه های تحقیق در بین حجم نمونه توزیع شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها که توسط روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) صورت گرفت بیانگر آن بود که عوامل کیفیت،خدمات پس از فروش،قیمت و برند به ترتیب از بیشترین اهمیت در نزد خریداران برخوردارند.به این ترتیب فرضیه های1و 4 این تحقیق تایید و فرضیه های 2 و3 رد شدند .در پایان پژوهشگر پیشنهاد هایی را به تفکیک برای شرکت های عرضه کننده ماشین آلات سنگین راهسازی و مدیران بخش صنعت احداث که در آینده میخواهند تحقیقات مشابهی را انجام دهند، ارائه کرده است.

  فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1- مقدمه...................................... 4

1-2- بیان مساله................................. 6

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق........................ 7

1-4- اهداف تحقیق................................ 8

1-5- چارچوب نظری تحقیق.......................... 8

1-6- مدل تحلیلی تحقیق........................... 10

1-7- فرضیه‌های تحقیق............................. 11

1-8- روش تحقیق.................................. 11

1-9- تعیین حجم نمونه و روش نمونه‌گیری............ 12

1-1- ابزار گردآوری داده‌ها....................... 13

1-2- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها................... 14

1-3- قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق.......... 15

1-4- شرح واژه‌های کلیدی.......................... 15

فصل دوم : ادبیات تحقیق

2-1- مقدمه..................................... 18

2-2- ماهیت بازارهای صنعتی...................... 19

2-2-1- کالای صنعتی.............................. 19

2-2-2- بازاریابی صنعتی......................... 20

2-2-3- بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرف‌کننده... 21

2-2-4- تقاضای صنعتی............................ 22

2-2-5- آمیخته بازاریابی صنعتی.................. 23

2-2-6- مفهوم خرید صنعتی........................ 25

2-2-7- انواع مشتریان صنعتی..................... 25

2-3- تجزیه و تحلیل رفتار خرید.................. 26

2-3-1- بازاریابی و مصرف‌کنندگان................. 26

2-3-2- درک رفتار مصرف‌کننده..................... 26

2-3-3- اهمیت درک رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی29

2-3-4-خریداران ماشین آلات راهسازی چگونه درباره خرید تصمیم می‌گیرند30

2-3-5- هزینه‌یابی طول عمر ماشین آلات راهسازی..... 30

2-3-6- عدم اطمینان مدیران ماشین آلات در فرآیند خرید ماشین آلات راهسازی............................................... 31

2-4- نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده.................. 31

2-4-1- نظریه‌های سنتی رفتار مصرف‌کنندگان......... 31

2-4-1-1- نگرش اقتصاد خرد....................... 32

2-4-1-2- نگرش اقتصاد کلان....................... 33

2-4-1-3- نظریه کاتونا.......................... 33

2-4-2- نظریه‌های معاصر رفتار مصرف‌کنندگان........ 33

2-4-2-1- نظریه نیکوزیا......................... 34

2-4-2-2- نظریه ویلسون.......................... 35

2-4-2-3- مدل تأثیر کشور مبداء یا خاستگاه نام تجاری در خرید صنعتی35

2-4-2-4- الگوی رفتار خرید سازمانی وبستر و ویند. 36

2-4-2-5- رفتار خرید صنعتی شث................... 36

2-4-2-6- نظریه انگل- بلک ول- مینارد............ 37

2-4-2-7- نظریه کاتلر........................... 38

2-4-2-8- مدل‌های دیگری از رفتار خریداران صنعتی.. 39

2-4-2-9- بازاریابی رابطه‌مند.................... 42

2-4-2-9-1- موانع اجرای بازاریابی رابطه‌مند...... 43

2-5- الگوی مورد استفاده در تحقیق............... 44

2-5-1- کیفیت................................... 45

2-5-1-1- مفهوم کیفیت........................... 45

2-5-1-2- کیفیت عملکردی و کیفیت انطباقی......... 47

2-5-1-3- اهمیت کیفیت در ماشین آلات راهسازی...... 47

2-5-1-4- کیفیت و خدمت به مشتری................. 50

2-5-1-5- نقش بخش بازاریابی در کیفیت ماشین آلات راهسازی 51

2-5-2- خدمات پس از فروش........................ 52

2-5-2-1- خدمت چیست؟............................ 52

2-5-2-2- تفاوت اساسی بین کالا و خدمات........... 53

2-5-2-3- عناصر مدیریت یکپارچه خدمات............ 55

2-5-2-4- فرآیند خرید خدمات..................... 55

2-5-2-5- اهمیت خدمات پس از فروش................ 56

2-5-2-6- مدیریت شبکه‌های خدماتی................. 59

2-5-3- برند.................................... 59

2-5-3-1- تاریخچه برند.......................... 60

2-5-3-2- برند چیست؟............................ 60

2-5-3-3- وجوه نام تجاری........................ 61

2-5-3-4- برند و جایگاه آن در ماشین آلات راهسازی. 62

2-5-3-5- قدرت برند............................. 63

2-5-3-6- نقش برند در رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی 64

2-5-3-7- کشور خاستگاه برند..................... 65

2-5-3-8- انواع نام‌های تجاری بین‌المللی.......... 65

2-5-4- قیمت.................................... 66

2-5-4-1- اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی........ 66

2-5-4-2- ادراک مشتریان راجع به قیمت ماشین آلات راهسازی 67

2-5-4-3- عوامل موثر بر قیمت‌گذاری ماشین آلات راهسازی

2-5-4-3-1- اهداف بازاریابی..................... 68

2-5-4-3-2- تجزیه و تحلیل رابطه بین قیمت و تقاضا69

2-5-4-3-3- تجزیه و تحلیل هزینه................. 70

2-5-4-3-4- کالاها و قیمت‌های رقبا................ 71

2-5-4-3-5- قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف...... 71

2-5-4-3-6- برداشت‌های ذهنی خریداران ماشین آلات راهسازی 72

2-5-4-3-7- ملاحظات سازمانی....................... 72

2-5-4-3-8- سایر عوامل خارجی....................... 72

2-5-4-4- شیوه‌های عمومی قیمت‌گذاری ماشین آلات راهسازی73

2-5-4-4-1- روش‌های قیمت‌گذاری براساس هزینه تمام شده. 73

2-5-4-4-2- قیمت‌گذاری براساس ذهنیت خریدار......... 74

2-5-4-4-3- قیمت‌گذاری براساس فایده برای مشتری.... 74

2-5-4-4-4- قیمت‌گذاری براساس نرخ‌های جاری......... 74

2-5-4-4-5- روش‌های قیمت‌گذاری کالاهای جدید.......... 75

2-5-4-4-6- روش‌های قیمت‌گذاری ترکیب کالا............ 75

2-5-4-4-7- روش‌های تعدیل قیمت فروش................. 76

2-6- ماهیت رفتار مصرف‌کننده........................ 78

2-6-1- عوامل تأثیرگذار بیرونی..................... 79

2-6-1-1- فرهنگ................................. 79

2-6-1-2- موقعیت اجتماعی و سیستم طبقات اجتماعی.. 80

2-6-1-3- گروه‌های مرجع.......................... 80

2-6-2- عوامل تأثیرگذار درونی................... 81

2-6-2-1- ادراک................................. 81

2-6-2-2- یادگیری............................... 83

2-6-1-3- انگیزش................................ 83

2-6-1-4- شخصیت................................. 85

2-7- صنعت مورد پژوهش........................... 86

2-7-1- ماشین آلات راهسازی چیست؟................. 86

2-8- مروری بر پژوهش‌های گذشته................... 86

فصل سوم : روش تحقیق

3-1- مقدمه..................................... 95

3-2- روش تحقیق................................. 95

3-3- جامعه آماری و نمونه آماری................. 96

3-4- روش گردآوری داده‌ها........................ 97

3-4-1- روایی و پایایی وسیله اندازه‌گیری......... 99

ح

3-4-1-1- روش ضریب آلفای کرونباخ................... 100

3-5- روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی............... 101

3-5-1- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی............ 103

3-5-2- مزایای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.......... 103

3-5-3- اصول اساسی تفکر تحلیلی..................... 104

3-5-3-1- ترسیم درخت سلسله مراتب................... 105

3-5-3-2- اولویت گذاری.............................. 105

3-5-3-2-1- روشهای محاسبه وزن نسبی................. 106

3-5-3-2-1-1- روش حداقل مربعات..................... 106

3-5-3-2-1-2- روش حداقل مربعات لگاریتمی........... 107

3-5-3-2-1-3- روش بردار ویژه........................ 108

3-5-3-2-1-4- روشهای تقریبی......................... 109

3-5-3-3- نرخ ناسازگاری............................. 110

3-5-4- انجام مقایسات زوجی در تصمیم‌گیری گروهی.... 111

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها

4-1- مقدمه ........................................ 114

4-2- تحلیل توصیفی داده‌های پرسشنامه114

4-2-1- بررسی ترجیحات پاسخ دهندگان در مقایسه‌های زوجی 115

4-3- بررسی عوامل موثر بر رفتار خریداران119

4-3-1- آزمون علامت یک نمونه‌ای120

4-4- اولویت‌بندی عوامل با استفاده از مدل AHP .... 121

4-4-1- آزمون فرضیه‌های تحقیق....................... 122

4-4-1-1- اولویت‌بندی معیارهای کیفیت125

4-4-1-2- اولویت‌بندی معیارهای خدمات پس از فروش... 127

4-4-1-3- اولویت‌بندی معیارهای قیمت128

4-4-1-4- اولویت‌بندی معیارهای برند................ 130

 فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادها

5-1- مقدمه 133

5-2- خلاصه تحقیق.................................... 133

5-3- نتیجه‌گیری..................................... 135

5-3-1- کیفیت 136

5-3-2- خدمات پس از فروش........................... 137

5-3-3- قیمت 138

5-3-4- برند 139

5-4- پیشنهادها 139

5-4-1- پیشنهادهایی برای عرضه‌کنندگان ماشین آلات راهسازی 139

5-4-2- پیشنهادهایی جهت پژوهش‌های بعدی............. 141

5-5- محدودیت‌های تحقیق............................. 142

منابع.............................................. 144

پیوست‌ها 151


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 121

برچسب های مهم

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید3 دی1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

آموزش جدیدترین و بهترین راه افزایش قد کودکان و بزرگسالان با متد گرو تالر داینامیک دکتر فیلیپ میلر افزایش قد با متد گروتالر داینامیک بعد از بلوغ از ۶ تا ۱۲ سانتیمتر افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟دکتر فلیپ میلر محقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) وضعیت پکیج : کاملا فعال تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

برای درآمدزایی فوق العاده، فقط توضیحات زیر را تا انتها بخوانید. ما درآمد شما را تضمین می کنیم. واقعا ده میلیون تومن درآمد ماهیانه هیچ چیز خاصی نیست. اینقد واسه خودتون بزرگ و دست نیافتنیش نکنین دوستان من اگه به ضمیرناخودآگاه خودتون القا کردین که اون بزرگه و شما ...

پاورپوینت آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

پاورپوینت آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

تعداد اسلاید ها : 63 نوع فایل : Powerpoint این نرم افزار کلیه عملیات مرتبط با حسابداری ، خرید و فروش ، انبارداری ، گردش چک و بانک را ساده نموده است. همچنین به کاربران کمک میکند تا کلیه عملیات مالی و کنترل فروشگاه خود را با سرعت و امنیت بالا در دست داشته باشد. قابلیت اتصال به تمامی ...

دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم - پاییز 95 - جمعی از

دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم - پاییز 95 - جمعی از

«دانش خانواده و جمعیت» دانشگاه پیام نور تخفیف آغاز سال تحصیلی شامل این محصول شده است.کامل به همراه تست های رسمی این درس از سال تحصیلی 92 تا سال 96 بازدید کننده گرامی توجه فرمایید قیمت این محصول در اکثر فروشگاه ها با تعداد صفحه های کمتر در حدود 10 هزار تومان ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

دانلود فیلم آموزش ویدئویی نرم افزار حسابداری هلو

دانلود فیلم آموزش ویدئویی نرم افزار حسابداری هلو

کاملترین مجموعه فیلم و کتاب و پاورپوینت آموزش ویدئویی نرم افزار هلو در اینترنت برای دانلود آن لحظه ای شک نکنید زمان کل فیلم ها : 5 ساعت نوع فایل : ویدئویی کیفیت HD تعداد : 106 فایل ویدئویی در 8 فایل زیپ شده قابل پخش در موبایل ، کامپیوتر یا دستگاه های پخش ...

بینهایت ممبر واقعی برای کانال تلگرام

بینهایت ممبر واقعی برای کانال تلگرام

۱۰۰% رایگان، افزایش بینهایت اعضای کانال تلگرام، ۱۰۰% واقعی افزایش ممبر تلگرام. ما در مجله اینترنتی نودوهشتیها روش های مختلفی رو واسه افزایش ممبر اعضای کانال تلگرام براتون به صورت خیلی ساده و مفید آموزش میدیم روش های مختلف افزایش ممبر کانال تلگرام هر روش یک سری خوبی ها و ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و ...

کسب درآمد در هر 3 دقیقه 5000 تومان

کسب درآمد در هر 3 دقیقه 5000 تومان

برای اینکه از همین امروز صاحب کسب و کار میلیونی شوید کافیست فقط چند دقیقه وقت بگذارید و توضیحات زیر را بخوانید. کسب درآمد میلیونی بدون نیاز به اینترنت شما توسط این پکیج میتوانید در هر 3 دقیقه 5000 تومان درآمد کسب کنید. اگر شما فرد بیکاری هستید اگر ...

مجموعه 5000 نقشه ویلایی بسیار زیبا سه بعدی

مجموعه 5000 نقشه ویلایی بسیار زیبا سه بعدی

نقشه ویلا, نقشه های ویلایی , نقشه های مسکونی و ویلایی,نقشه خانه های ویلایی, خانه های ویلایی بسیار زیبا,انواع نقشه خانه های ویلایی,نقشه ویلایی و مسکونی ,جدیدترین پلان های ساختمانهای ویلایی,مسکونی,آپارتمانی و اماکن عمومی,پلان ساختمان های ویلایی, مجموعه 5000 نقشه ویلایی بسیار ...

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

- ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps ردیابی و کنترل از از راه دور ، با وارد کردن شماره موبایل نرم افزار ردیاب شماره موبایل کاملا ایرانی و فارسی بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل با استفاده از این نرم افزار ردیاب شماره موبایل فرزندان و افراد ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

خلاصه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت + 700تست

خلاصه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت + 700تست

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت براساس کتاب جمعی از نویسندگان از انتشارات معارف، به انضمام تست های تالیفی جامع و بانک نمونه سوالات دانشگاه پیام نور از این مبحث با پاسخنامه، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور با کد رشته 1233043 . محتویات محصول :نکات مهم و کلیدی فصول ...

پاورپوینت آموزشی نرم افزار حسابداری پارمیس

پاورپوینت آموزشی نرم افزار حسابداری پارمیس

تعداد اسلایدها : 47 نوع فایل :Powerpoint عنوان ها: معرفی نرم افزار پارمیس گام اول: پشتیبان گیری گام دوم:کنترل مانده حساب مشتریان گام سوم:کنترل مانده حساب بانک ها گام چهارم:کنترل مانده صندوق ها گام پنجم:کنترل اسناد دریافتی گام ششم:کنترل اسناد پرداختی گام هفتم:کنترل موجودی ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

آموزش رانندگي به زبان فارسي آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟ آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟ آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟ بهترين روش آموزش رانندگي در منزل ...

دانلود کتاب آموزش حکاکی های فانتزی روی چرم

دانلود کتاب آموزش حکاکی های فانتزی روی چرم

حکاکی روی چرم از نظر اصول کار و تکنیک، تشابه زیادی به قلمزنی روی فلز دارد. این تکنیک شاید در خارج از کشور رواج بیشتری داشته باشد اما سابقه تاریخی آن بر روی جلدهای ایرانی هر چند با موتیف های محدودتر، کاملاً مشهود است. برجستگی ها و فرورفتگی های منقوش روی چرم به وسیله قلم های ...

اینترنت اشیا-پاورپوینت Internet of Things (IoT) -powerpoint

اینترنت اشیا-پاورپوینت Internet of Things (IoT) -powerpoint

اینترنت اشیا-پاورپوینت Internet of Things (IoT) -powerpoint پاورپوینت آماده اینترنت اشیا جهت ارائه در کنفرانس و سمینار و پروژه دانشجویی. همراه با فیلم و عکس مشخصات فایل: فرمت: powerpoint حجم: 15.9 MB ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به تغییرات تلگرام 1دی1396 کسب ...

دانلود5 نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد ، اکسل و

دانلود5 نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد ، اکسل و

امروز برای شما عزیزان طرح های لایه باز انواع فاکتور فروش را برای شما آماده کرده ایم که به چهار صورت فایل لایه باز،فایل ورد،فایل اکسل و عکس می باشد فاكتور فروش رسمي مورد تاييد اداره دارايي لايه باز با قابليت ويرايش صورتحساب فروش كالا و خدمات ويژه اشخاص حقوقي يا اشخاص حقيقي ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره ناشناس به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز ...

دانلودکتاب آموزش هنر پته دوزی+120نمونه سوال با

دانلودکتاب آموزش هنر پته دوزی+120نمونه سوال با

دانلود کتاب آموزش هنر پته دوزی یکی از رو دوزی‌های زیبای ایران پته دوزی است و هنری است که اختصاص به زنان خوش ذوق در استان کرمان دارد و زیبایی خیره کننده و چشم نوازی دارد مواد تشکیل دهنده پته شامل عریض (پارچه زمینه) و ریس (نخ‌های رنگین) می‌باشند چنانچه فرد علاقمندی هنر ...

نرم افزارکنترل گوشی فرزندان وهمسر(فوق حرفه ای وVIP)

نرم افزارکنترل گوشی فرزندان وهمسر(فوق حرفه ای وVIP)

نرم افزارکنترل گوشی فرزندان وهمسر(فوق حرفه ای وVIP) از جمله گزارشاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS های ورودی، خروجی بدون امکان حذف شدن و ارسال گزارش لحظه ای به همراه شماره فرد و متن پیام، تماس های ورودی،خروجی و از ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما