آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 853
  • بازدید دیروز : 3232
  • بازدید کل : 1465114

عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی


عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی

عنوان: عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی در پروژه های عمرانی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 171

توضیحات

رفتار مصرف کننده جزء مهمترین فصول بازاریابی است که باید بررسی شود. تا زمانیکه یک بنگاه اقتصادی قادر نباشد نحوه شکل گیری رفتار مصرف کننده را شناسایی کند، نمی¬تواند برنامه¬های بازاریابی خود را مشخص نماید. از این رو تدوین استراتژی¬های بازاریابی یک شرکت معطوف به شناخت رفتار مصرف کنندگان است. براین اساس در بازار پررقابت کنونی شرکت¬هایی موفق خواهند بود که فرایند چگونگی رفتار مصرف کنندگان را هرچه بهتر و دقیق-تر بشناسند و به نیازهای مشتریان به بهترین شکل پاسخ دهند. با توجه به اینکه پژوهشگر چندین سال در بخش ماشین آلات و تجهیزات شرکت های عمرانی بزرگ کشور مشغول به فعالیت بوده است ، در طی این سال ها همواره این سوال برای وی مطرح بوده است که چه عواملی در فرآیند تصمیم گیری خرید نقش دارند؟و تاثیر هر یک از این عوامل چقدر است ؟علاقه و کنجکاوی برای یافتن پاسخ به این سوالات باعث شد تا محقق، شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی در پروژه های شهر تهران را بعنوان موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد خود انتخاب نماید.مسلماٌ نتایج این تحقیق می تواند هم به شرکت های عرضه کننده ماشین آلات سنگین راهسازی و هم به مدیران صنعت احداث ،در شناخت هر چه بیشتر مشتریان در این بازار یاری رساند.در این پژوهش پس از انجام تحقیقات اکتشافی مشخص شد که 4 عامل کیفیت،قیمت،خدمات پس از فروش و برند از بیشترین اهمیت در نزد مدیران ماشین آلات سنگین راهسازی برخوردارند. لذا پس از مطالعه چندین مدل درباره رفتار مصرف کننده، در نهایت مدل رفتار خریدار صنعتی پرفسور کوآدا به علت تاکید بیشتر بر این عوامل انتخاب گردید. 4فرضیه ی طرح شده در این تحقیق نیز عبارتند از: 1) عامل کیفیت بیشترین تاثیر را بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد. 2) عامل قیمت در مقایسه با عوامل خدمات پس از فروش و برند تاثیر بیشتری بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد. 3)عامل خدمات پس از فروش تنها نسبت به عامل برند نقش موثرتری در رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.4)عامل برند کمترین تاثیر را بر رفتار خریداران ماشین آلات سنگین راهسازی دارد.جامعه تحقیق نیز شامل تمام مدیران ماشین آلات سنگین در شهر تهران است که برای شرکت های خود ماشین آلات سنگین راهسازی خریداری کرده اند و تعداد آنها 283 نفر است. 64 نفر از این مدیران از طریق روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه این تحقیق انتخاب شدند.ابزار گردآوری

داده ها در این پژوهش پرسشنامه بوده است. پرسشنامه ی شماره1 میان نمونه تحقیق به منظور جمع آوری داده ها برای تعیین تاثیر متغیرهای مستقل تحقیق بر رفتار خریداران توزیع شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها نشانگر آن بودند که هر4عامل با احتمال 99% بررفتار خریداران موثر هستند. پرسشنامه شماره2 نیز به منظور جمع آوری داده ها برای آزمون فرضیه های تحقیق در بین حجم نمونه توزیع شد.نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل این داده ها که توسط روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) صورت گرفت بیانگر آن بود که عوامل کیفیت،خدمات پس از فروش،قیمت و برند به ترتیب از بیشترین اهمیت در نزد خریداران برخوردارند.به این ترتیب فرضیه های1و 4 این تحقیق تایید و فرضیه های 2 و3 رد شدند .در پایان پژوهشگر پیشنهاد هایی را به تفکیک برای شرکت های عرضه کننده ماشین آلات سنگین راهسازی و مدیران بخش صنعت احداث که در آینده میخواهند تحقیقات مشابهی را انجام دهند، ارائه کرده است.

  فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1- مقدمه...................................... 4

1-2- بیان مساله................................. 6

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق........................ 7

1-4- اهداف تحقیق................................ 8

1-5- چارچوب نظری تحقیق.......................... 8

1-6- مدل تحلیلی تحقیق........................... 10

1-7- فرضیه‌های تحقیق............................. 11

1-8- روش تحقیق.................................. 11

1-9- تعیین حجم نمونه و روش نمونه‌گیری............ 12

1-1- ابزار گردآوری داده‌ها....................... 13

1-2- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها................... 14

1-3- قلمرو موضوعی، زمانی و مکانی تحقیق.......... 15

1-4- شرح واژه‌های کلیدی.......................... 15

فصل دوم : ادبیات تحقیق

2-1- مقدمه..................................... 18

2-2- ماهیت بازارهای صنعتی...................... 19

2-2-1- کالای صنعتی.............................. 19

2-2-2- بازاریابی صنعتی......................... 20

2-2-3- بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرف‌کننده... 21

2-2-4- تقاضای صنعتی............................ 22

2-2-5- آمیخته بازاریابی صنعتی.................. 23

2-2-6- مفهوم خرید صنعتی........................ 25

2-2-7- انواع مشتریان صنعتی..................... 25

2-3- تجزیه و تحلیل رفتار خرید.................. 26

2-3-1- بازاریابی و مصرف‌کنندگان................. 26

2-3-2- درک رفتار مصرف‌کننده..................... 26

2-3-3- اهمیت درک رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی29

2-3-4-خریداران ماشین آلات راهسازی چگونه درباره خرید تصمیم می‌گیرند30

2-3-5- هزینه‌یابی طول عمر ماشین آلات راهسازی..... 30

2-3-6- عدم اطمینان مدیران ماشین آلات در فرآیند خرید ماشین آلات راهسازی............................................... 31

2-4- نظریه‌های رفتار مصرف‌کننده.................. 31

2-4-1- نظریه‌های سنتی رفتار مصرف‌کنندگان......... 31

2-4-1-1- نگرش اقتصاد خرد....................... 32

2-4-1-2- نگرش اقتصاد کلان....................... 33

2-4-1-3- نظریه کاتونا.......................... 33

2-4-2- نظریه‌های معاصر رفتار مصرف‌کنندگان........ 33

2-4-2-1- نظریه نیکوزیا......................... 34

2-4-2-2- نظریه ویلسون.......................... 35

2-4-2-3- مدل تأثیر کشور مبداء یا خاستگاه نام تجاری در خرید صنعتی35

2-4-2-4- الگوی رفتار خرید سازمانی وبستر و ویند. 36

2-4-2-5- رفتار خرید صنعتی شث................... 36

2-4-2-6- نظریه انگل- بلک ول- مینارد............ 37

2-4-2-7- نظریه کاتلر........................... 38

2-4-2-8- مدل‌های دیگری از رفتار خریداران صنعتی.. 39

2-4-2-9- بازاریابی رابطه‌مند.................... 42

2-4-2-9-1- موانع اجرای بازاریابی رابطه‌مند...... 43

2-5- الگوی مورد استفاده در تحقیق............... 44

2-5-1- کیفیت................................... 45

2-5-1-1- مفهوم کیفیت........................... 45

2-5-1-2- کیفیت عملکردی و کیفیت انطباقی......... 47

2-5-1-3- اهمیت کیفیت در ماشین آلات راهسازی...... 47

2-5-1-4- کیفیت و خدمت به مشتری................. 50

2-5-1-5- نقش بخش بازاریابی در کیفیت ماشین آلات راهسازی 51

2-5-2- خدمات پس از فروش........................ 52

2-5-2-1- خدمت چیست؟............................ 52

2-5-2-2- تفاوت اساسی بین کالا و خدمات........... 53

2-5-2-3- عناصر مدیریت یکپارچه خدمات............ 55

2-5-2-4- فرآیند خرید خدمات..................... 55

2-5-2-5- اهمیت خدمات پس از فروش................ 56

2-5-2-6- مدیریت شبکه‌های خدماتی................. 59

2-5-3- برند.................................... 59

2-5-3-1- تاریخچه برند.......................... 60

2-5-3-2- برند چیست؟............................ 60

2-5-3-3- وجوه نام تجاری........................ 61

2-5-3-4- برند و جایگاه آن در ماشین آلات راهسازی. 62

2-5-3-5- قدرت برند............................. 63

2-5-3-6- نقش برند در رفتار خریداران ماشین آلات راهسازی 64

2-5-3-7- کشور خاستگاه برند..................... 65

2-5-3-8- انواع نام‌های تجاری بین‌المللی.......... 65

2-5-4- قیمت.................................... 66

2-5-4-1- اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی........ 66

2-5-4-2- ادراک مشتریان راجع به قیمت ماشین آلات راهسازی 67

2-5-4-3- عوامل موثر بر قیمت‌گذاری ماشین آلات راهسازی

2-5-4-3-1- اهداف بازاریابی..................... 68

2-5-4-3-2- تجزیه و تحلیل رابطه بین قیمت و تقاضا69

2-5-4-3-3- تجزیه و تحلیل هزینه................. 70

2-5-4-3-4- کالاها و قیمت‌های رقبا................ 71

2-5-4-3-5- قیمت‌گذاری در بازارهای مختلف...... 71

2-5-4-3-6- برداشت‌های ذهنی خریداران ماشین آلات راهسازی 72

2-5-4-3-7- ملاحظات سازمانی....................... 72

2-5-4-3-8- سایر عوامل خارجی....................... 72

2-5-4-4- شیوه‌های عمومی قیمت‌گذاری ماشین آلات راهسازی73

2-5-4-4-1- روش‌های قیمت‌گذاری براساس هزینه تمام شده. 73

2-5-4-4-2- قیمت‌گذاری براساس ذهنیت خریدار......... 74

2-5-4-4-3- قیمت‌گذاری براساس فایده برای مشتری.... 74

2-5-4-4-4- قیمت‌گذاری براساس نرخ‌های جاری......... 74

2-5-4-4-5- روش‌های قیمت‌گذاری کالاهای جدید.......... 75

2-5-4-4-6- روش‌های قیمت‌گذاری ترکیب کالا............ 75

2-5-4-4-7- روش‌های تعدیل قیمت فروش................. 76

2-6- ماهیت رفتار مصرف‌کننده........................ 78

2-6-1- عوامل تأثیرگذار بیرونی..................... 79

2-6-1-1- فرهنگ................................. 79

2-6-1-2- موقعیت اجتماعی و سیستم طبقات اجتماعی.. 80

2-6-1-3- گروه‌های مرجع.......................... 80

2-6-2- عوامل تأثیرگذار درونی................... 81

2-6-2-1- ادراک................................. 81

2-6-2-2- یادگیری............................... 83

2-6-1-3- انگیزش................................ 83

2-6-1-4- شخصیت................................. 85

2-7- صنعت مورد پژوهش........................... 86

2-7-1- ماشین آلات راهسازی چیست؟................. 86

2-8- مروری بر پژوهش‌های گذشته................... 86

فصل سوم : روش تحقیق

3-1- مقدمه..................................... 95

3-2- روش تحقیق................................. 95

3-3- جامعه آماری و نمونه آماری................. 96

3-4- روش گردآوری داده‌ها........................ 97

3-4-1- روایی و پایایی وسیله اندازه‌گیری......... 99

ح

3-4-1-1- روش ضریب آلفای کرونباخ................... 100

3-5- روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی............... 101

3-5-1- اصول فرآیند تحلیل سلسله مراتبی............ 103

3-5-2- مزایای فرآیند تحلیل سلسله مراتبی.......... 103

3-5-3- اصول اساسی تفکر تحلیلی..................... 104

3-5-3-1- ترسیم درخت سلسله مراتب................... 105

3-5-3-2- اولویت گذاری.............................. 105

3-5-3-2-1- روشهای محاسبه وزن نسبی................. 106

3-5-3-2-1-1- روش حداقل مربعات..................... 106

3-5-3-2-1-2- روش حداقل مربعات لگاریتمی........... 107

3-5-3-2-1-3- روش بردار ویژه........................ 108

3-5-3-2-1-4- روشهای تقریبی......................... 109

3-5-3-3- نرخ ناسازگاری............................. 110

3-5-4- انجام مقایسات زوجی در تصمیم‌گیری گروهی.... 111

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها

4-1- مقدمه ........................................ 114

4-2- تحلیل توصیفی داده‌های پرسشنامه114

4-2-1- بررسی ترجیحات پاسخ دهندگان در مقایسه‌های زوجی 115

4-3- بررسی عوامل موثر بر رفتار خریداران119

4-3-1- آزمون علامت یک نمونه‌ای120

4-4- اولویت‌بندی عوامل با استفاده از مدل AHP .... 121

4-4-1- آزمون فرضیه‌های تحقیق....................... 122

4-4-1-1- اولویت‌بندی معیارهای کیفیت125

4-4-1-2- اولویت‌بندی معیارهای خدمات پس از فروش... 127

4-4-1-3- اولویت‌بندی معیارهای قیمت128

4-4-1-4- اولویت‌بندی معیارهای برند................ 130

 فصل پنجم : نتیجه‌گیری و پیشنهادها

5-1- مقدمه 133

5-2- خلاصه تحقیق.................................... 133

5-3- نتیجه‌گیری..................................... 135

5-3-1- کیفیت 136

5-3-2- خدمات پس از فروش........................... 137

5-3-3- قیمت 138

5-3-4- برند 139

5-4- پیشنهادها 139

5-4-1- پیشنهادهایی برای عرضه‌کنندگان ماشین آلات راهسازی 139

5-4-2- پیشنهادهایی جهت پژوهش‌های بعدی............. 141

5-5- محدودیت‌های تحقیق............................. 142

منابع.............................................. 144

پیوست‌ها 151


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 13

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 10 بهمن 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 10 بهمن1395 کسب درامد میلیونی از ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

از جمله اطلاعاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS ها، MMS ها و تماس های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات شخص مورد هدف و ارسال آن به ایمیل، ضبط صداهای محیط اطراف تلفن و ارسال به ایمیل، پیدا کردن موقعیت تلفن با GPS، ارسال تمامی ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای خرید پستی ( ۲۳ جلسه ویدیویی و صوتی + کتاب pdf + کتاب صوتی ) برای آگاهی ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

در این روش موزیک ها مستقیما از سرور Spotify دانلود می شوند این روش کاملا جدید، بی دردسر و بسیار سریع است آهنگ های دانلودی توسط این روش دارای بالاترین کیفیت هستند ( کیفیت 320K کاملا واقعی ) در این برنامه قادرید تمام موزیک های مورد نظر خود را از اسپوتیفای با کیفیت فوق العاده ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

تحقیق نیرو و انواع نیرو

در همه این موارد نیروي دست یا نیروي پاي شخص باعث حرکت ، جابه جایی، تغییر شکل یا تغییرجهت جسم می شود.تعاریف:نیرو کشش و رانش است..نیرو عاملی است که باعث توقف اجسام متحرك می شود.نیرو عاملی است که باعث تغییر جهت اجسام می شود.نیرو عاملی است که باعث تغییر شکل اجسام می شود.اقسام ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

بدون شک یکی از مهمترین کتابهایی که علی الخصوص در کنکورهای مختلف ازش استفاده میشه همین کتاب 1100 لغت بارونزه که از نظر طراحان سوال هر سال جایگاه خودش رو در قسمت واژگان کنکور داره و چندین سوال مهم واژگان از این کتاب طراحی میشه ، به جز کنکور باید به ازمونهای بین المللی زبان نیز ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ-نسخه 15(بروز

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ-نسخه 15(بروز

---{شاید شما حوصله خواندن متن های طولانی را نداشته باشد اما بعضی مواقع 5 دقیقه خواندن یک متن تاثیر فوق العاده ای بر زندگی ما دارد}--- ---تغییرات اساسی در نرم افزار ایجاد شد--- آپدیت 95/9/22 در سیستم های رتبه دهی به سایت ها و وبلاگ ها برحسب تعداد بازدید رتبه داده نمیشود بلکه برحسب ...

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

بهترین و فوق العاده ترین پکیج اموزشی انالیز ترکیبی و احتمال که در قالب جزوه تقدیم شما دوستان عزیز میشه!!!!! برای اولین بار و تنها در ijozve این جزوه اموزشی فوق العاده را با تخفیف ویژه 50% و به صورت کاملا اورجینال تهیه کرده و از ان لذت ببرید.. کافی فقط یک بار امتحان کنید تا ببینید ...

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید دانلودی

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید دانلودی

پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای دانلود ( ۲۳ جلسه فایل صوتی+ ۴۰۰ صفحه کتاب صوتی و pdf ) چرا کسب درآمد میلیونی برای من سخت و ناممکن شده ؟ چرا هیچ موقعیت کسب ثروت برای من پیش نمی آید و اگر هم موقعیتی داشته باشم اون رو خراب می کنم ؟ آیا ...

فروشنده جذاب

فروشنده جذاب

چگونه یک فروشنده جذاب باشیم؟ (اسرار نفود در ذهن و قلب مشتریان که هر فروشنده ای باید بداند) خواندن این مطلب فقط 5 دقیقه از وقت شما را میگیرد .از اینکه صبورانه این متن را تا انتها می خوانید سپاسگزاریم . ♣آینده از آن کسانی است که بیشتر میدانند♣ ، نه کسانی که بیشتر کار ...

دریافت فایل : فروشنده جذاب

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما