فروشگاه جامع پروژه های دانشجویی

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2819
  • بازدید دیروز : 3617
  • بازدید کل : 8195448

بررسی نقش و تأثیر فیس بوک بر تغییر ماهیت شیوه های انتشار اخبار و اطلاعات در جامعه


عنوان تحقیق: بررسی نقش و تأثیر فیس بوک بر تغییر ماهیت شیوه های انتشار اخبار و اطلاعات در جامعه

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 265

توضیح مختصر:

در زمان های گذشته که هنوز رسانه های گروهی یکی پس از دیگری پا به عرصه وجود نگذاشته بودند، اخبار و اطلاعات بوسیله دهان و گوش دامنه می گرفت و ماهها طول می کشید تا خبر یا اطلاعات گسترش عمومی پیدا کند و در نتیجه خود بخود از اثر می افتاد و به جای آنکه مانند گلوله برفی در مسیر خود حجم یابد، آب می شد بنابراین تاثیر خبر جز در محیط های بسته مانند روستا و بازار و محله و طبقه که در آنها ارتباطات سریعاً برقرار می شد تجسم نمی یافت. افراد می بایست از خانه های خود خارج می شدند و با دوستان و آشنایان در محله و قهوه خانه و سرگذر تماس حاصل می کردند تا در جریان وقایع چند روز گذشته که خبر آن تازه به محل آنها رسیده بود قرار می‌گرفتند.

با ظهور رسانه های گروهی، اخبار از طریق آن رسانه ها به خانه ها راه یافت و در یک لحظه اخبار در اختیار همه مردم شهر بلکه کشور و جهان گذاشته می شد. این رسانه ها توانستند زمان و مکان را تسخیر کنند و مرزهای اجتماعی و سیاسی و ملی را در نوردند و افکار عمومی سرنوشت خودر را به دست رسانه های جدید سپردند. از این پس این رسانه ها بودند که نقش منعکس کننده، تقویت کننده و حتی خاموش کننده اخبار را دارا بودند. مجهز بودن رسانه های گروهی و دستگاههای تبلیغاتی به تکنیک های قوی و موثر و کار آمد به آنها امکان می داد تا در راه تشکیل، هدایت و نیز به اسارت کشیدن افکار عمومی فعالیت کنند.

رسانه های گروهی قادر شوند، جنگ را در گوشه ای از جهان، زلزله را در ناحیه ای از کره زمین، کشف علمی را در آزمایشگاهی در نقطه ای از دنیا به همه مردم جهان اطلاع رسانی نمایند و بدین ترتیب مرز بین اخبار این قشر و آن طبقه، وقایع داخلی و خارجی رفته رفته از میان برداشته شد و رسانه های گروهی دائماً در جهت وحدت بخشیدن به افکار عمومی در سطح جهانی گام برداشت و تصور دهکده جهانی، در ذهن مک لوهان تشکل گرفت.

در جوامع امروز، رسانه های گروهی باورود به عرصه زندگی و اشاعه سریع اخبار و انتشار رخدادهای اجتماعی از طریق مطبوعات، رادیو تلویزیون، سینما و تئاتر، پوستر، کاست و ویدئو افکار عمومی را شکل می دهد، امروزه سرعت توزیع و اشاعه اخبار و اطلاعات مدیون رسانه های گروهی است. مراکز رادیوئی، تلویزیونی و مطبوعاتی، فرستنده هایی هستند که از نظر خبری افراد را به منزله گیرندگان خبری بی وقفه تغذیه می کند.

این سوال مطرح است که ماهیت تولید خبر و انتشار اطلاعات در بین مردم صرفاً به منابع تولید اخبار یا رسانه وابسته است؟ عموم مردم می توانند خود به یک رسانه گروهی بدل شوند:

آنچه به نظر می رسد، رسانه ها می توانند نقش غالب را در فرهنگ جامعه بازی کنند و این بازی را نه فقط با باتاب دادن فرهنگ بلکه با شرکت در فرهنگ سازی به اجرا می گذارند.

گیتلین می نویسد: "ساختارهای رسانه ای، جهان را هم برای خبرنگاران که تشریح و توصیف آن را به عهده دارند و هم برای ماکه به گزارش های آنهاچشم دوخته و به آنها اعتماد می کنیم، سازمان می‌دهند."

شبکه های اجتماعی، نسل جدیدی از رسانه است که با مشارکت خبر گیرنده و خبر رساننده، ماهیت تولید خبر و انتشار را تغییر داده است. شبکه اجتماعی، رسانه ای است که امکان دستیابی به شکل جدیدی ار برقراری ارتباط و به اشتراک گذاری محتوا را فراهم آورده است. شبکه اجتماعی امکان برقراری ارتباط بین افراد و گروههای یک اجتماع با افراد و گروههای جوامع دیگر را مهیا کرده است، هرروزه شهروندان جوامع مختلف می توانند عقاید، نظرات و اطلاعات خودرا با یکدیگر به اشتراک بگذارند و از این رهگذر به خلق قلمرو عمومی جهانی بپردازند.

شبکه های اجتماعی اهداف و کارکردهایی دارد که آنرا از سایر رسانه متمایز می سازد.

1- سازماندهی انواع گروههای اجتماعی مجازی: همانگونه که فلسفه وجودی شبکه های اجتماعی واقعی، تشکیل و پیوند گروههای اجتماعی بر محور مشترکات اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی است، شبکه های اجتماعی مجازی نیز به سازماندهی گروهها با تکیه بر اشتراکات مختلف می پردازد.

2- توسعه مشارکتهای اجتماعی: در شبکه های اجتماعی مجازی، همواره اعضای شبکه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم به شرکت در فعالیت های واقعی در زندگی اجتماعی تشویق می شوند و میزان و کیفیت مشارکت های اجتماعی در جوامع مختلف بوسیله شبکه های اجتماعی مجازی افزایش یافته است.

3- به اشتراک گذاشتن علاقمندی ها توسط اعضا: رویکرد اصلی شبکه های اجتماعی، به اشتراک گذاشتن علاقمندی های کاربران شبکه با یکدیگر است و بدون آن شبکه اجتماعی معنا نخواهد داشت.

4-ایجاد محتوا توسط اعضا: بر خلاف سایر رسانه هاکه مخاطبین، چندان تعاملی در تولید محتوا و انتخاب محتوای دلخواه خودندارند، شبکه های اجتمای این فرصت را فراهم نموده اند تا مخاطبین تولید کننده، تأثیر گذارنده، دارای قدرت انتخاب و بهره برداری از تنوع بیشتری باشند، با توجه به این موضوع شبکه های اجتماعی بیش از هر رسانه دیگری قادر خواهند بود با پیشرفت و توسعه جوامع به برتری های سایر رسانه ها نظیر تلویزیون که از قوه شنیداری و دیداری به خوبی بهره می‌برد خاتمه دهد.

5- انتشار سریع و آزادانه اخبار و اطلاعات، افزایش قدرت تحلیل و تقویت روحیه انتقادی:

اخبار در شبکه های اجتماعی بدون سانسور منتشر می شوند و این می تواند یک مزیت تلقی شود، هر چند امکان تکثیر اطلاعات نادرست هم در اين شبكه ها بيش از ساير رسانه هاست اما امكان مقايسه و تحليل اطلاعات برای مخاطبین وجود دارد، تحلیل اخبار که در شبکه های اجتماعی منتشر می شود، قدرت نقد و نگاه عمیق تر به مسائل اجتماعی را فراهم می کند. این رسانه به مخاطبین فرصت می دهد تا از تبعیت کورکورانه فاصله گرفته و در دراز مدت به خرد نقادانه روی آورد.

فهرست مطالب

فصل اول کلیات پژوهش. 1

مقدمه. 2

1-1 بیان مسئله:. 3

1-2 اهمیت و ضررت تحقیق:. 8

1-3 اهداف تحقیق:. 10

1-4 سوال‌های تحقیق:. 10

1-5 فرضيه های تحقیق:. 11

1-6 روش تحقیق:. 11

1-7 جامعه آماری:. 12

1-8 قلمرو زمانی تحقیق:. 12

1-9 تعريف واژگان و مفاهيم:. 12

فصل دوم ادبیات تحقيق. 14

2-1 بخش اول:. 15

2-1-1 سیر تكامل وسایل ارتباط جمعی:. 15

2-1-2 انواع رسانه‌ها:. 35

2-1-2-1 رسانه‌هاي ديداري:. 35

2-1-2-2 رسانه شنیداری:. 35

2-1-2-3 رسانه نوشتاری:. 35

2-1-2-4 رسانه اینترنتی:. 35

2-1-2-5 رسانه‌های جدید:. 35

2-1-3 اينترنت:. 37

2-1-4 تاريخچه اينترنت در جهان:. 38

2-1-5 تاریخچه اینترنت در ایران:. 47

2-1-6 شبکه های اجتماعی:. 49

2-1-6-1 آشنایی با شبکه های اجتماعی اینترنتی:. 50

2-1-6-2 شبکه های اجتماعی اینترنتی در دنیا:. 51

2-1-6-3 شبکه های اجتماعی اینترنتی در ایران:. 52

2-1-7 نگاهي به شبكه فيس بوك:. 53

2-1-7-1 تاریخچه، اهداف و اصول کلی:. 53

2-1-8 قابلیتهای فیس بوک:. 63

2-2 بخش دوم: نظریه های ارتباطی. 97

2-2-1جامعه اطلاعاتي:. 97

2-2-1-1 تاريخچه جامعه اطلاعاتي:. 97

2-2-2 جامعه شبكه اي:. 100

2-2-2-1 شش ويژگي جامعه شبکه اي از نظر کاستلز:. 101

2-2-2-2 جامعه شبكه‌اي و اجتماعات مجازي:. 103

2-2-3 نظريه جامعه شناسي توليد خبر:. 103

2-3 بخش سوم:خبر و مدل هاي انتشار اخبار:. 115

2-3-1 تعريف خبر:. 115

2-3-2 عناصر خبر:. 118

2-3-3 نقش و اهميت خبر:. 119

2-3-4 كاركردهاي خبر:. 120

2-3-5 خبر و تكنولوژي‌هاي ارتباطي:. 123

2-4 بخش چهارم: پیشینه تحقیق:. 131

فصل سوم روش شناسی پژوهش. 134

مقدمه. 135

3-1 روش تحقیق:. 135

3-2 جامعه آماری:. 136

3-3 حجم نمونه:. 137

3-4 روش نمونه‏گیری:. 137

3-5 ابزار گردآوری اطلاعات:. 137

3-6 روایی تحقیق:. 138

3-7 پایایی تحقیق:. 138

3-8 روش تجزیه و تحلیل داده‏ها:. 139

3-9 متغیرها:. 139

فصل چهارم تجزیه وتحلیل داده ها. 140

4-1 بخش اول: تجزیه و تحلیل توصیفی:. 141

4-2 بخش دوم: تجزیه و تحلیل استنباطی:. 203

فصل پنجم نتیجه گیری. 213

مقدمه. 214

5-1 نتیجه گیری:. 215

5-1-1 نتیجه گیری و تحلیل:. 218

5-2 پیشنهادهای تحقیق:. 221

5-2-1 پيشنهاد براي مسئولين :. 221

5-2-2 پیشنهاد برای محققان بعدی:. 222

5-3 محدودیت های تحقیق:. 222

ضمائم و پیوست‌ها. 223

منابع و مأخذ:. 232

 

 

فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول شماره 1 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت. 141

جدول شماره 2 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن. 142

جدول شماره 3 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات. 143

جدول شماره 4 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 144

جدول شماره 5 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب شغل تخصصی 145

جدول شماره 6 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از اینترنت 146

جدول شماره 7 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب استفاده از سایت 147

جدول شماره 8 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از فیس بوک 148

جدول شماره 9 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مدت زمان عضویت در فیس بوک. 149

جدول شماره 10 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر امکان گذاشتن متن، صدا، فیلم و عکس در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر 150

جدول شماره 11 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ساخت آلبوم عکس در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 151

جدول شماره 12 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ایجاد کردن گروه در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 152

جدول شماره 13 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان طرفدار شدن در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 153

جدول شماره 14 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان اطلاع رسانی نظرات در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 154

جدول شماره 15 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان اعلام دوستان مشترک در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 155

جدول شماره 16 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ایجاد شبکه اجتماعی در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر 156

جدول شماره 17 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان انتقال سریع اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 157

جدول شماره 18 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت مقابله با سانسور و انسداد خبری در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 158

جدول شماره 19 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت اقناع سازی بدلیل چند رسانه ای بودن در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 159

جدول شماره 20 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان به اشتراک گذاشتن عقاید و ایده ها در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 160

جدول شماره 21 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ارتباطات جمعی و قابلیت شبکه‌سازی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 161

جدول شماره 22 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان تقویت ارتباطات خصوصی و عاطفی و دوستیابی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 162

جدول شماره 23 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان دسترسی آسان و مجدد به اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 163

جدول شماره 24 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان بهره مندی از سرگرمی و سایر تفریحات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 164

جدول شماره­25 توزیع­فراوانی پاسخگویان بر­حسب­میزان­موفقیت فیس بوک نسبت به سایر­رسانه ها با افزایش مشارکت و­تهییج افکار عمومی و ایجاد حرکت های جمعی و جریان سازی اجتماعی. 165

جدول شماره 26 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با امکان مشارکت همگانی در تولید و انتشار اخبار و اطلاعات. 166

جدول شماره 27 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با ایجاد همگرایی در افکار و اندیشه ها و ایجاد فضای عمومی. 167

جدول شماره 28 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با شکستن انحصار رسانه های جمعی. 168

جدول شماره 29 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با به اشتراک گذاشتن ایده ها و خلق ایده های جدید. 169

جدول شماره 30 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان شکل گیری اجتماع و یا توده در فضای متکثر اطلاعات و اخبار به واسطه فیس بوک 170

جدول شماره 31 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان جریان گفتگو و مفاهمه به دور از فشار و در شرایط آزادانه و آگاهانه برای شهروندان به واسطه فیس بوک. 171

جدول شماره 32 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان بی طرف بودن رسانه های دولتی. 172

جدول شماره 33 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اولیا و مربیان. 173

جدول شماره 34 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اسلامی 174

جدول شماره 35 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی. 175

جدول شماره 36 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن علمی- تخصصی. 176

جدول شماره 37 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن صنفی 177

جدول شماره 38 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن محلی 178

جدول شماره 39 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور. 179

جدول شماره 40 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در سازمان های غیر دولتی. 180

جدول شماره 41 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن های خیریه ای. 181

جدول شماره 42 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب عضویت در بسیج 182

جدول­شماره­43 توزیع­فراوانی­پاسخگویان­بر­حسب نوع­رابطه­عضویت در­انجمن اولیا و مربیان. 183

جدول شماره 44 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن اسلامی. 184

جدول شماره 45 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی. 185

جدول شماره 46 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن علمی- تخصصی. 186

جدول شماره 47 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن صنفی. 187

جدول شماره 48 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن محلی. 188

جدول شماره 49 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور. 189

جدول­شماره­50 توزیع­فراوانی­پاسخگویان­بر­حسب نوع رابطه­عضویت در­سازمانهای غیر دولتی. 190

جدول شماره51 توزیع فراوانی پاسخگویان برحسب نوع­رابطه­عضویت در انجمن­های خیریه ای. 191

جدول شماره 52 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در بسیج 192

جدول شماره 53 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. 193

جدول شماره 54 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به قوه قضاییه. 194

جدول شماره 55 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به نیروی انتظامی. 195

جدول شماره 56 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به مجلس شورای اسلامی. 196

جدول شماره 57 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به نهادهای دولتی. 197

جدول شماره 58 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به روزنامه ها. 198

جدول شماره 59 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به شهرداری 199

جدول شماره 60 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به شورای اسلامی شهر. 200

جدول شماره 61 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر فیس بوک در نحوه انتشار اخبار آنها به صورت رسمی یا غیر رسمی. 201

جدول شماره 62 توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده روزنامه آنها از فیس بوک برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر از این شبکه اجتماعی با توجه به فیلتر بودن آن و تلقی جرم نسبت به استفاده از آن از سوی مراجع قانونی. 202

جدول4-63: جدول آزمون فرضيه بررسي رابطه ميان اعتماد افراد به نهادها و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی. 204

جدول4-64: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بين میزان اعتماد افراد به نهادها و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی. 204

جدول4-65: نتايج آزمون خي دو. 205

جدول4-66: جدول آزمون فرضيه بررسي رابطه ميان مشارکت اجتماعی افراد و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی. 206

جدول4-67: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بينمیزان مشارکت اجتماعی افراد و میزان استفاده آنان از شبکه های اجتماعی. 206

جدول4-68: جدول آزمون فرضيه بررسي رابطه ميان بی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر 207

جدول4-69: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بينبی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر. 207

جدول4-70: جدول آزمون فرضيه بررسي رابطه ميان بی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی. 208

جدول4-71: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بينبی طرفی رسانه های دولتی و استفاده از شبکه های اجتماعی. 208

جدول4-72: نتايج آزمون خي دو. 209

جدول4-73: جدول آزمون فرضيه بررسي رابطه ميان سن و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی. 210

جدول4-74: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بين سن و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی. 210

جدول4-75:­جدول­آزمون­فرضيه­بررسي­رابطه­ميان جنسیت­و­میزان استفاده از شبکه های اجتماعی. 211

جدول4-76: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بين جنسیت و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی. 211

جدول4-77: جدول آزمون فرضيه بررسي رابطه ميان تحصیلات و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی. 212

جدول4-78: نتايج آزمون خي دو جهت بررسي رابطه بين تحصیلات و میزان استفاده از شبکه های اجتماعی. 212

  فهرست مطالب

عنوان صفحه

نمودار شماره 1 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب جنسیت. 141

نمودار شماره 2 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب سن. 142

نمودار شماره 3 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب تحصیلات. 143

نمودار شماره 4 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 144

نمودار شماره 5 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب شغل تخصصی 145

نمودار شماره 6 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از اینترنت 146

نمودار شماره 7 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب استفاده از سایت 147

نمودار شماره 8 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده از فیس بوک 148

نمودار شماره 9 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب مدت زمان عضویت در فیس بوک. 149

نمودار شماره 10 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر امکان گذاشتن متن، صدا، فیلم و عکس در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر 150

نمودار شماره 11 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ساخت آلبوم عکس در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 151

نمودار شماره 12 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ایجاد کردن گروه در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 152

نمودار شماره 13 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان طرفدار شدن در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 153

نمودار شماره 14 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان اطلاع رسانی نظرات در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 154

نمودار شماره 15 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان اعلام دوستان مشترک در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر. 155

نمودار شماره 16 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ایجاد شبکه اجتماعی در فیس بوک در افزایش مخاطب و کاربر 156

نمودار شماره 17 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان انتقال سریع اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 157

نمودار شماره 18 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت مقابله با سانسور و انسداد خبری در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 158

نمودار شماره 19 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر قدرت اقناع سازی بدلیل چند رسانه ای بودن در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 159

نمودار شماره 20 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان به اشتراک گذاشتن عقاید و ایده ها در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 160

نمودار شماره 21 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان ارتباطات جمعی و قابلیت شبکه‌سازی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن 161

نمودار شماره 22 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان تقویت ارتباطات خصوصی و عاطفی و دوستیابی در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 162

نمودار شماره 23 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان دسترسی آسان و مجدد به اخبار و اطلاعات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 163

نمودار شماره 24 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر داشتن امکان بهره مندی از سرگرمی و سایر تفریحات در فیس بوک بر گسترش تعداد مخاطبین آن. 164

نمودار شماره 25 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با افزایش مشارکت و تهییج افکار عمومی و ایجاد حرکت های جمعی و جریان سازی اجتماعی. 165

نمودار شماره 26 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با امکان مشارکت همگانی در تولید و انتشار اخبار و اطلاعات. 166

نمودار شماره 27 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با ایجاد همگرایی در افکار و اندیشه ها و ایجاد فضای عمومی. 167

نمودار شماره 28 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با شکستن انحصار رسانه های جمعی. 168

نمودار شماره 29 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان موفقیت فیس بوک نسبت به سایر رسانه ها با به اشتراک گذاشتن ایده ها و خلق ایده های جدید. 169

نمودار شماره 30 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان شکل گیری اجتماع و یا توده در فضای متکثر اطلاعات و اخبار به واسطه فیس بوک 170

نمودار شماره 31 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب فراهم کردن امکان جریان گفتگو و مفاهمه به دور از فشار و در شرایط آزادانه و آگاهانه برای شهروندان به واسطه فیس بوک. 171

نمودار شماره 32 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان بی طرف بودن رسانه های دولتی. 172

نمودار شماره 33 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اولیا و مربیان. 173

نمودار شماره 34 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن اسلامی 174

نمودار شماره 35 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی. 175

نمودار شماره 36 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن علمی- تخصصی. 176

نمودار شماره 37 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن صنفی 177

نمودار شماره 38 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن محلی 178

نمودار شماره 39 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور. 179

نمودار شماره 40 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در سازمان های غیر دولتی. 180

نمودار شماره 41 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در انجمن های خیریه ای. 181

نمودار شماره 42 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب عضویت در بسیج 182

نمودارشماره43توزیع درصدی پاسخگویان برحسب نوع رابطه عضویت درانجمن اولیا ومربیان. 183

نمودار شماره 44 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن اسلامی. 184

نمودار شماره 45 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن ورزشی و تفریحی. 185

نمودار شماره 46 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن علمی- تخصصی. 186

نمودار شماره 47 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن صنفی. 187

نمودار شماره 48 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در انجمن محلی. 188

نمودار شماره 49 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در حزب و تشکل سیاسی رسمی کشور. 189

نمودار شماره 50 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در سازمان های غیر دولتی. 190

نمودارشماره51توزیع درصدی­پاسخگویان برحسب نوع رابطه عضویت در انجمن­های خیریه ای. 191

نمودار شماره 52 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب نوع رابطه عضویت در بسیج 192

نمودار شماره 53 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران. 193

نمودار شماره 54 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به قوه قضاییه. 194

نمودار شماره 55 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به نیروی انتظامی. 195

نمودار شماره 56 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به مجلس شورای اسلامی. 196

نمودار شماره 57 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به نهادهای دولتی. 197

نمودار شماره 58 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به روزنامه ها. 198

نمودار شماره 59 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به شهرداری 199

نمودار شماره 60 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان اعتماد به شورای اسلامی شهر. 200

نمودار شماره 61 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان تأثیر فیس بوک در نحوه انتشار اخبار آنها به صورت رسمی یا غیر رسمی. 201

نمودار شماره 62 توزیع درصدی پاسخگویان بر حسب میزان استفاده روزنامه آنها از فیس بوک برای ارتباط با مخاطبان و یا فروش بیشتر از این شبکه اجتماعی با توجه به فیلتر بودن آن و تلقی جرم نسبت به استفاده از آن از سوی مراجع قانونی. 203


مبلغ قابل پرداخت 12,870 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 573

برچسب های مهم

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

دانلود رایگان کتاب صوتی پرفروش و کمیاب 48 قانون قدرت رابرت گرین

کتاب 48 قانون قدرت پرفروش‌ترین اثر برای کسانی است که خواهان قدرت هستند یا می‌خواهند خود را در برابر قدرت دیگران تجهیز کنند. رابرت گرین در این کتاب به شما می‌آموزد چگونه در تمام عرصه‌های زندگی قدرتمند شوید حجم 11 مگا بایت پشتیبانی: 09380317800 ... ...

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار

حجم فایل : 442.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 10 بنام خدا تاریخ ایران وجهان 2 اوضاع اجتماعی اقتصادی و فرهنگی ایران در دوران قاجار اوضاع اجتماعی:جمعیت ایران – 5 تا 6 میلیون نفر – 12- 40 درصد ایلات- 40 درصد روستانشینان- 20 درصد شهر نشین – شهر های مهم – گروه ها ... ...

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از  سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

کتاب فوق العاده زیبای نام باد جلد اول از سه گانه حماسه شاهکش اثر پاتریک راتفوس (The Name Of the Wind)

The Name of the Wind (The Kingkiller Chronicle #1) by Patrick Rothfuss Rating: 4.55/5 Genre: Fantasy , Epic Fantasy language: English Format: PDF & EPUBLiterary Awards: ALA Alex Award (2008), The Quill Award for Science Fiction/Fantasy/Horror (2007), Sakura Medal for ... ...

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

پروژه سورس سی شارپ ربات دریافت آنلاین قیمت شاخص های بارز های مالی داخلی و خارجی و ذخیره سازی در دیتابیس

این پروژه به شما امکان می‌دهد تا از طریق یک برنامه ساده نوشته شده به زبان سی شارپ، اطلاعات مالی مهمی را از منابع مختلف دریافت کنید. این اطلاعات شامل قیمت‌های سهام، نرخ ارز، قیمت طلا و سایر شاخص‌های مالی باشد. شما می‌توانید این اطلاعات را به صورت خودکار و دوره‌ای از منابع ... ...

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

جدول اکسل شامل لیست قیمت شاخص های بازارهای مالی، برای سال 1401 و 1402

این محصول شامل جدول اکسل "لیست قیمت شاخص های بازار های مالی برای سال 1401 و 1402" است. این جدول شامل قیمت شاخص های مالی مختلف بصورت روزانه برای سال 1401 و 1402 است که به عنوان یک منبع اطلاعاتی مهم برای تحلیل و پیش بینی روند بازار های مالی و مقایسه آن با شاخص های مالی درون ... ...

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم (docx)

سوالات تایپ شده پرسش ها و مسئله های فصل دوم فیزیک یازدهم ... ...

20  نکته در مورد نقش  تغذیه در  مطالعه و یادگیری بهتر

20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر

حجم فایل : 54.5 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 12 به نام خداوند بخشنده و مهربان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر اسلاید های زیر با عنوان 20 نکته در مورد نقش تغذیه در مطالعه و یادگیری بهتر و آمادگی بیشتر در کنکور به منظور استفاده ی دانش ... ...

اصول و طرز کار  دستگاههاي پالس اكسيمتر

اصول و طرز کار دستگاههاي پالس اكسيمتر

حجم فایل : 772.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 اصول و طرز كار دستگاههاي پالس اكسيمتر مقدمهمكانيسم انتقال اكسيژن در بدنروشهاي اندازه گيري ميزان اكسيژن خونپالس اكسيمتركاليبراسيوننگهداري پيشگيرانهايرادات روتينملاحظات خريد فهرست دستگاه پالس اكسيمتر مقدمه در ... ...

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی

حجم فایل : 1.1 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 13 نحوه محاسبه پوشش ایمن سازی سه ماههشش ماهه نه ماهه دوازده ماهه فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی 3 ماهه شهرستان تعداد کودکان واکسینه شدهجمعیت هدف(کودکان زیر یکسال) 123 100 × × فرمول محاسبه پوشش ایمن سازی6 ماهه شهرستان ... ...

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک

حجم فایل : 208.9 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا 1 استخراج دینامیک کامل سیستم هلی کوپتر و طراحی کنترل کننده های پیشرفته و کلاسیک 2 مدل­سازی، خطی­سازی و طراحی کنترل پیش­بین در سیستم هلی­کوپتر اهداف این پروژه می باشند. روند شبیه سازی دینامیک این سیستم ... ...

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویر خیلی قدیمی از شهر اسفراین همراه با توضیح

تصاویرقدیمی با قدمت بیش از 20 سال  از میدان ها ، خیابان ها ، پارک ها ، مکان های مذهبی ، روستاها و ... از شهرستان اسفراین شهر دارالقرآن ، خاطرها را زنده میکند. ... ...

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه

حجم فایل : 257.6 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا 1 2 تعيين ساختار سه بعدي پروتئين بر اساس توالي اسيدهاي آمينه 3 فهرست آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آنتعريف مسالهکارهاي انجام شدهکارهاي آيندهنتيجه‌گيري و زمان‌بندي 4 آشنايي با پروتئين و ساختارهاي آن 5 ... ...

داروهاي ضد افسردگي

داروهاي ضد افسردگي

حجم فایل : 137.3 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 35 بنام خدا www.rdaneshmand.com www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي www.rdaneshmand.com داروهاي ضد افسردگي به‌ نكات‌ زير در ارتباط‌ با‌ داروهاي‌ ضد افسردگي‌توجه‌ كنيد:1) داروهاي‌ ضد افسردگي‌ در حالت‌ معمول‌ ... ...

دریافت فایل : داروهاي ضد افسردگي
کتاب دیوانه وار

کتاب دیوانه وار

نام کتاب : دیوانه وار نویسنده : کریستیان بوبن مترجم : مهوش قویمی فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کتاب دیوانه وار
کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر
وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان

وکتور کورل 12 اذان  . همراه با اعراب . وکتور کورل اذان برای برش شبرنگ و حکاکی لیزر . قابلیت بزرگ نمایی . طرح برداری . کورل 12 . طرح برداری قابل برش توسط دستگاه برش شبرنگ و حکاکی توسط لیزر ... ...

دریافت فایل : وکتور کورل 12 اذان
The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince by Holly Black (The folk of the Air #1)

The Cruel Prince (The Folk of the Air #1)by Holly Black Rating: 4.24/5 Genre: Fantasy , young adult language: English Format: PDF & EPUB   Of course I want to be like them. They’re beautiful as blades forged in some divine fire. They will live forever.And Cardan is ... ...

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

1مدیریت توسعه تامین کنندگان

حجم فایل : 2.0 MB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 18 بنام خدا ارزيابي و ارتقاء تامين كنندگان مديريت توسعه تامين كنندگان(فرايند P-2-4) بر مبناي دو استراتژي محور ساپكو با نام هاي ” بهينه سازي و سيستماتيك نمودن فرايند انتخاب تامين كنندگان“ و ” ارتقاء و پرورش هدفمند ... ...

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش

فایل لایه باز پس زمینه استوری ترکیب گلهای بنفش   فرمت اصلی PSD و PNG   سایز استوری اینستاگرام مخصوص پیچ های کاری و شخصی مخصوصا بلاگر ها کیفیت عالی لایه باز قابل ویرایش با این فایل میتونین پس زمینه های استوری های بسیاز جذابتری داشته باشین   فرمت دانلود zip ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما