تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

شناسائي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتي هاي تجاري اقيانوس پيما


شناسائي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتي هاي تجاري اقيانوس پيما

عنوان تحقیق: شناسائي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 251

شرح مختصر:

نيروي انساني شاغل در سازمانها اصلي ترين سرمايه در اختيار مديران است و مديريت منابع انساني مهمترين و شايد اصلي ترين وظيفه مديران مي باشد. رفتار و فعاليت انسانها ناشي از انگيزه هاي آنان است. از آنجائيکه تقويت انگيزه ها ميتواند منجر به بهبود و موفقيت بيشتر هر سازماني گردد، لذا شناسايي عوامل موثر بر انگيزه مي تواند به مديران و سرپرستان کمک نمايد تا از منشا انگيزه کارکنان خود واقف گرديده و رفتار کارکنان را به سمت اهداف مطلوب سازماني هدايت نمايند. به همين دليل در اين تحقيق سعي نموديم مهمترين عوامل موثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (مطالعه موردي شرکت ملي نفتکش)را شناسايي کرده و در گام بعد به اولويت بندي اين عوامل بپردازيم.اين تحقيق از حيث هدف کاربردي و از حيث روش توصيفي – پيمايشي مي باشد. جامعه آماري اين تحقيق را 540 نفر از دريانوردان خبره شرکت ملي نفتکش که شامل: 1- افسران کليدي با حداقل10 سال سابقه کار 2- کليه افسران جز با درجه آخرين سمت افسري در رده مربوطه با حداقل 5 سال سابقه کاري 3- ملوانان با حداقل مدرک ديپلم و10 سال سابقه کار تشکيل مي دهند. که حجم نمونه آماري بر اساس جدول کرجنسي – مورگان 224 نفر مي باشد و روش نمونه گيري به صورت تصادفي طبقه اي ساده است و روش جمع آوري اطلاعات بصورت کتابخانهاي و ميداني بوده است. در پي مطالعه متون و تحقيقات موجود در زمينه انگيزش و تکنيک هاي تصميم گيري و همچنين مصاحبه با متخصصين و اساتيد که همگي فرمانده و سر مهندس کشتي هاي اقيانوس پيما بودند در قالب روش دلفي پرسشنامه اي بصورت مقياس پنج درجه اي ليکرت تنظيم گرديد و در بين نمونه آماري توزيع شد.پس از تجزيه و تحليل پرسشنامه اول با استفاده از روشهاي آماري و نرم افزار SPSS ، بيست متغير اثر گذار و عوامل نهايي شناسايي شدند و پرسشنامه دوم تهيه وتوزيع گرديد که شامل ماتريس جداول مقايسات زوجي معيارها بوده و داده هاي حاصل از آن به منظور رتبه بندي معيارها در روش AHP از روش ميانگين حسابي و نرم افزار expert choice استفاده شد. يافته هاي تحقيق نشان ميدهد که عوامل اصلي موثر بر انگيزش شغلي دريانوردان به ترتيب عبارتند از:1- شرايط محيط کار2- ميزان حقوق و دستمزد-3-نيازهاي خاص ماهيت شغلي-4-فراهم نمودن امکانات رفاهي5-عوامل سازماني 6- عوامل رشد و پيشرفت 7-نحوه سرپرستي و سبک رهبري. مي باشد و در ادامه رتبه بندي متغيرهاي 20گانه موثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما صورت پذيرفت و در نهايت براي هر متغير اثرگذار پيشنهاداتي در جهت ايجاد و يا افزايش انگيزش دريانوردان ارائه شد

واژگان کليدي : انگيزه شغلي ، دريانوردان ،کشتيهاي اقيانوس پيما ، AHP

 فهرست مطالب

چکيده

1

فصل اول : کليات تحقيق

 

1-1 مقدمه

3

1-2 بيان مسئله

3

1-3 اهميت و ضرورت انجام تحقيق

4

1-4 دلايل انتخاب جامعه تحقيق

6

1-5 فرايند تحقيق

8

1-6 چارچوب نظري و مدل تحليلي تحقيق

9

1-7 اهداف تحقيق

11

1-8 سئوالات تحقيق

11

1-9 قلمرو تحقيق

11

1-10 متغيرهاي تحقيق

11

1-10-1 متغيرهاي مستقل

11

1-10-2 متغير وابسته

12

1-11 تعريف واژه ها و اصطلاحات

12

1-11-1 تعريف نظري واژه ها و اصطلاحات

12

1-11-2 تعريف عملياتي واژه ها و اصطلاحات

15

فصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق

 

2-1 مقدمه

19

2-2 مباني نظري پژوهش

20

2-2-1 انگيزه

20

2-2-2 تعريف انگيزش

20

2-2-3 مفهوم انگيزش

21

2-2-4 چرخه انگيزش

22

2-2-5 ويژگيهاي انگيزش

22

2-2-6 انگيزش دروني و انگيزش بيروني

23

2-2-7 ديدگاه هاي اوليه انگيزش

23

2-2-8 ديدگاه هاي نوين انگيزش

24

2- 3 اراده

24

2-4 غريزه

26

2-5 سايق

29

2-6 عوامل مؤثر برانگيزش

29

2-7 تئوري هاي انگيزش كار

30

2-7-1 ديدگاه مديريت علمي

30

2-7-2 ديدگاه روابط انساني

30

2- 8 گروه بندي نظريه هاي انگيزش

30

2-8-1 نظريه هاي محتوايي

30

2-8-2 نظريه هاي فرايندي (ساختاري)

31

2-9 برخي از تئوريهاي محتوائي

31

2-9-1 نظرية نيازهاي مزلو

31

2-9-2 نظريه بهداشت ـ انگيزش

33

2-9-3 نظرية نيازهاي سه گانه مک کللند

36

2-9-4 تئوري "Y" مک گريگور

39

2-9-5 تئوري ERG الدرفر

40

2-10 تركيب نظريه هاي محتوا

41

2-11 برخي از تئوريهاي فرايندي

42

2-11-1 تئوري انگيزش انتظار وروم

42

2-11-2 مدل پورتر ـ لاولر

44

2-11-3 نظريه برابري

46

2-11-4 تئوري اسناد

50

2-12سيستم پاداش

51

2-13 ترکيب نظريه هاي نوين انگيزش

52

2-14 مديريت حقوق دستمزد

54

2-14-1 پول عامل انگيزش است!

54

2-14-2 پول موجب انگيزش بيشتر کارکنان نمي شود!

55

2-15 عوامل دروني موثر بازده و رضايت در کار

57

2-16 مشارکت کارکنان چيست؟

58

2-17 تئوري هاي انگيزشي و برنامه هاي مشارکت کارکنان

59

2-18 استقرار عوامل انگيزه زا

59

2-19 کيفيت زندگي کاري

60

2-20 رضايت از حقوق

61

2-21 رضايت از کار

61

2-22 شرايط محيط کار

62

2-23 معيارهاي شرايط کار

62

2-24 الگوهاي روابط کار

63

2-24-1 الگوي روابط انساني کار

63

2-24-2 الگوي معاصر روانشناسي کار

63

2-25 ارتباط در محيط کار

64

2-26 تغيير در شرايط کار دريانوردي از حيث قبول آن به عنوان يک حرفه سخت

64

2-27 پيشينه تحقيق

65

2-27-1 تحقيقات داخلي

65

2-27-2 تحقيقات خارجي

70

2-28 نتيجه گيري کلي از مطالعات داخلي و خارجي

73

2-29 بخش دوم

74

2-29-1 آشنايي با شرکت ملي نفتکش ايران

74

2-29-2 آشنائي با کشتي

74

فصل سوم : روش تحقيق

 

3-1 مقدمه

79

3-2 روش و نوع تحقيق

79

3-3 جامعه آماري

79

3-4 روش نمونه گيري

80

3-5 روش جمع آوري داده ها و اطلاعات

80

3-6 ابزار جمع آوري اطلاعات

80

3-7 روائي ابزار سنجش

82

3-8 پايابي ابزار

82

3-9 روشهاي تجزيه و تحليل داده ها

83

3-9-1 روش دلفي

83

3-9-2 روش AHP

83

3-9-2-1 مزاياي فرايند تحليل سلسله مراتبي

84

3-9-2-2 ساختن درخت سلسله مراتبي

85

3-9-2-3 محاسبه وزن

86

3-9-2-4 روش هاي محاسبه وزن نسبي

87

3-9-2-5 روش بردار ويژه

88

3-9-2-6 محاسبه وزن نهايي

89

3-9-2-7 محاسبه نرخ ناسازگاري

89

3-9-2-8 ماتريس سازگار و خصوصيات آن

89

3-9-2-9 ماتريس ناسازگار و خصوصيات آن

90

3-9-2-10 الگوريتم محاسبه نرخ ناسازگاري يك ماتريس

91

3-9-2-11 الگوريتم محاسبه نرخ ناسازگاري يك سلسله مراتبي

92

فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها

 

4-1 مقدمه

94

4-2 تجزيه و تحليل سؤال اول تحقيق

94

4-2-1 توصيف و تحليل داده ها

94

4-2-1-1 توصيف جمعيت شناختي نمونه ها

94

4-2-1-2 بررسي توزيع فراواني نظرات پاسخگويان (خبرگان) به سؤالهاي پرسشنامه

99

4-2-1-3 يافتههاي حاصل از سؤال اول تحقيق

102

4-3 تجزيه و تحليل سؤال دوم تحقيق

103

4-3-1 توصيف و تحليل داده ها

103

4-3-1-1 توصيف جمعيت شناختي نمونه ها

104

4-3-2 تجزيه و تحليل داده ها

111

4-3-2-1 محاسبه وزن عوامل اصلي با استفاده از AHP از روش ميانگين حسابي

111

4-3-2-2 محاسبه وزن معيارهاي عامل نيازهاي خاص و ماهيت شغلي

113

4-3-2-3 محاسبه وزن معيارهاي عامل سازماني

114

4-3-2-4 محاسبه وزن معيارهاي عامل رشد و پيشرفت

116

4-3-3 محاسبه نرخ ناسازگاري ماتريس ها

117

4-3-3-1 محاسبه نرخ ناسازگاري ماتريس عوامل هفت گانه

118

4-3-3-2 محاسبه نرخ ناسازگاري معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي

119

4-3-3-3 محاسبه نرخ ناسازگاري معيارهاي عامل سازماني

120

4-3-3-4 محاسبه نرخ ناسازگاري معيارهاي عامل رشد و پيشرفت

121

4-3-3-5 نتيجه گيري محاسبه نرخ ناسازگاري

121

4-3-4 تعيين اولويتها

122

4-3-4-1 ترتيب اولويتهاي عوامل اصلي هفت گانه براي کل نمونه (210 نفري)

122

4-3-4-2 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي (براي کل نمونه)

123

4-3-4-3 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني(براي کل نمونه)

124

4-3-4-4 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(براي کل نمونه)

125

4-3-4-5 محاسبه وزن کل متغيرها بر اساس عوامل هفت گانه (کل نمونه)

125

4-3-4-6 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي اقيانوس پيما

127

4-3-4-7 ساختار سلسله مراتبي تأثير عوامل شناسايي شده بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

129

4-3-5 توصيف و تحليل داده ها بر اساس نمونه افسران کليدي

130

4-3-5-1 توصيف جمعيت شناختي نمونه افسران کليدي

130

4-3-5-2محاسبه وزن عوامل اصلي با استفاده ازAHP با بکارگيري نرم افزارexpert choice ( نمونه افسران کليدي)

135

4-3-5-2-1 محاسبه وزن عوامل هفت گانه

135

4-3-5-2-2 محاسبه وزن معيارهاي عامل نيازهاي خاص و ماهيت شغلي(افسران کليدي)

136

4-3-5-2-3 محاسبه وزن معيارهاي عامل سازماني

137

4-3-5-2-4 محاسبه وزن معيارهاي عامل رشد و پيشرفت

138

4-3-5-2-5 نتيجه گيري محاسبه نرخ سازگاري نمونه افسران کليدي

138

4-3-6 تعيين اولويتها

138

4-3-6-1 ترتيب اولويتهاي عوامل اصلي هفت گانه براي نمونه افسران کليدي

138

4-3-6-2 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي (افسران کليدي)

139

4-3-6-3 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني(افسران کليدي)

141

4-3-6-4 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(افسران کليدي)

142

4-3-6-5 محاسبه وزن کل ، متغيرها بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

4-3-6-6 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي اقيانوس پيما (نمونه افسران کليدي)

144

فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادها

 

5-1 مقدمه

148

5-2 نتيجه گيري

148

5-2-1 نتايج مربوط به سؤال اصلي تحقيق

148

5-2-1-1 يافته هاي جمعيت شناختي تحقيق در پرسشنامه اول

148

5-2-1-2 نتايج شناسايي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

150

5-2-2 نتايج مربوط به سؤال فرعي تحقيق

152

5-2-2-1 يافته هاي جمعيت شناختي تحقيق در پرسشنامه دوّم نمونه کل

152

5-2-2-2 رتبه بندي عوامل مؤثر بر انگيزش با استفاده از تکنيک AHP براي کل نمونه

153

5-2-2-2-1 رتبه بندي زير معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي براي کل نمونه

154

5-2-2-2-2 رتبه بندي زير معيارهاي عامل سازماني براي کل نمونه

154

5-2-2-2-3 رتبه بندي زير معيارهاي عامل رشد و پيشرفت براي کل نمونه

154

5-2-2-2-4 اولويت بندي کل متغيرها براي کل نمونه

155

5-2-2-3 نتايج مربوط به سؤال فرعي تحقيق (از نظر افسران کليدي)

158

5-2-2-3-1 يافته هاي جمعيت شناختي تحقيق از نظر افسران کليدي

158

5-2-2-3-2 رتبهبندي عوامل مؤثر بر انگيزش با استفاده از تکنيک AHP براي نمونه افسران کليدي

159

5-2-2-3-3 رتبهبندي زير معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(نمونه افسران کليدي)

159

5-2-2-3-4 رتبه بندي زير معيارهاي عامل سازماني (نمونه افسران کليدي)

160

5-2-2-3-5 رتبه بندي زير معيارهاي عامل رشد و پيشرفت (نمونه افسران کليدي)

160

5-2-2-4 اولويت بندي کل متغيرها (نمونه افسران کليدي)

161

5-2-2-5 مقايسه نتايج رتبه بندي عوامل بين دو نمونه (کل و افسران کليدي)

164

5-3 محدوديت هاي تحقيق

164

5-3-1 محدوديت هاي تحت کنترل محقق

164

5-3-2 محدوديت هاي خارج از کنترل محقق

165

5-4 مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات

165

5-4-1 مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات داخلي

165

5-4-2 مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات خارجي

166

5-4-3 وجه تمايز و نقاط قوت اين تحقيق با تحقيقات مشابه

167

5-4-4 نتيجه گيري کلي از مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات

167

5-5 پيشنهادهاي تحقيق

167

5-5-1 پيشنهادهاي مربوط به سؤال اول تحقيق

168

5-5-1-1 توجه به شرايط محيط کار

168

5-5-1-2 ميزان حقوق و دستمزد

168

5-5-1-3 نيازهاي خاص ماهيت شغلي

169

5-5-1-4 فراهم نمودن امکانات رفاهي

169

5-5-1-5 عوامل سازماني

169

5-5-1-6 عوامل رشد و پيشرفت

169

5-5-1-7 نحوه سرپرستي و سبک رهبري

169

5-5-2 پيشنهادهاي مربوط به سؤال دوم تحقيق

170

5-5-2-1 هم سطح سازي دستمزد دريانوردان ايراني با خارجي

170

5-5-2-2 ايجاد مزيت مشارکت در منافع و سود حاصل از درآمدهاي حمل و نقل دريائي براي دريانوردان

170

5-5-2-3 قبول حرفه دريانوردي بعنوان شغل سخت, بهره مندي از مزاياي نقدي وغير نقدي(کوتاه شدن طول خدمت براي بازنشستگي)

171

5-5-2-4 استقرار نظام ارشديت و شايسته سالاري

171

5-5-2-5 ايجاد زمينه هايي يراي افزايش رضايت شغلي

171

5-5-2-6 توجه به منزلت دريانوردان در سازمان و اجتماع

171

5-5-2-7 کوتاه شدن مدت مأموريت دريائي بين 2 تا 3 ماه، افزايش طول مدت استراحت در خشکي بعد از ماموريت دريائي

172

5-5-2-8 رعايت کنوانسيون هاي بين المللي, کنوانسيون بين المللي کار و الحاقات معيارهاي شغلي بين الملل با اهداف رعايت حقوق دريانوردان ملي

172

5-5-2-9 احساس مسئوليت حرفه اي شرکت در مقابل دريانوردان و خانواده آنها

173

5-5-2-10 فراهم کردن شرايط لازم براي پيشرفت شغلي

173

5-5-2-11 توجه به ارتباطات سازماني

173

5-5-2-12 امکان معادل سازي مدارک دريانوردي با مدارک دانشگاهي

173

5-5-2-13 مشارکت کارکنان در تصميم گيري

174

5-6 پيشنهادات کاربردي

174

5-7 توصيه ها به مديران

175

5-8 پيشنهاداتي براي تحقيقات آينده

175

منابع

178

 فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول 2-1 عوامل مؤثر برانگيزش

29

جدول 2-2 نظرية نيازهاي مزلو

32

جدول 2-3 تركيب نظريه هاي محتوا

41

جدول 2-4 راههاي هشتگانه کاهش نابرابري

47

جدول2-5 مقايسه نسبت ورودي به خروجي خود با ديگران

48

جدول 2-6جمع بندي تحقيقات داخلي

68

جدول 2-7 جمع بندي تحقيقات خارجي

72

جدول 3-1 حجم جامعه آماري

80

جدول 3-2 حجم نمونه

80

جدول 3-3 مقادير ترجيحات براي مقايسه هاي زوجي

87

جدول 3-4 شاخص ناسازگاري ماتريس تصادفي

91

جدول 4-1 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات( پرسشنامه اول)

95

جدول 4-2 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سن( پرسشنامه اول)

96

جدول 4-3 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي (پرسشنامه اول)

97

جدول 4-4 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار( پرسشنامه اول)

98

جدول 4-5 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي( پرسشنامه اول)

99

جدول 4-6 تعداد ، مجموع ، ميانگين و انحراف معيار مربوط به هر يک از سؤالات

100

جدول 4-7 سؤالهاي ادغام شده و ميانگين آنها

102

جدول 4-8 متغيرهاي نهايي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما در شرکت ملي نفتکش ايران

103

جدول 4-9 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات( پرسشنامه دوم کل نمونه)

105

جدول 4-10 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سن( پرسشنامه دوم کل نمونه)

106

جدول 4-11 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي( پرسشنامه دوم کل نمونه)

107

جدول 4-12 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب درجه درکشتي( پرسشنامه دوم کل نمونه)

108

جدول 4-13 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار( پرسشنامه دوم کل نمونه)

109

جدول 4-14جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي( پرسشنامه دوم کل نمونه)

110

جدول 4-15 ماتريس زوجي عوامل هفت گانه( کل نمونه)

111

جدول 4-16 ماتريس نرماليزه شده عوامل هفت گانه( کل نمونه)

112

جدول 4-17 وزن عوامل محاسبه شده با استفاده از نرم افزار expert choice (براي کل نمونه)

112

جدول 4-18 ماتريس زوجي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

113

جدول 4-19 ماتريس نرماليزه شده معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

113

جدول 4-20 وزن محاسبه شده معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي با استفاده از نرم افزار expert choice (کل نمونه)

114

جدول 4-21 ماتريس زوجي معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

114

جدول 4-22 ماتريس نرماليزه شده معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

115

جدول4-23 وزن محاسبه شده معيارهاي عامل سازماني با استفاده از نرمافزار expertchoice (کل نمونه)

115

جدول 4-24 ماتريس زوجي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت( کل نمونه)

116

جدول 4-25 ماتريس نرماليزه شده معيارهاي عامل رشد و پيشرفت( کل نمونه)

116

جدول 4-26 وزن محاسبه شده معيارهاي عامل رشد وپيشرفت با استفاده از نرم افزار expert choice (کل نمونه)

116

جدول 4-27 جدول داده هاي محاسبه براي ماتريس عوامل هفت گانه( کل نمونه)

118

جدول 4-28 جدول دادههاي محاسبه براي ماتريس معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

119

جدول 4-29 جدول دادههاي محاسبه براي ماتريس معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

120

جدول 4-30 جدول دادههاي محاسبه براي ماتريس معيارهاي عامل رشد و پيشرفت ( کل نمونه)

121

جدول 4-31 اولويت عوامل اصلي هفت گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني (شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما براي کل نمونه )

122

جدول 4-32 اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

123

جدول 4-33 اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

124

جدول 4-34 اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت( کل نمونه)

125

جدول 4-35 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي بر اساس عوامل هفت گانه (کل نمونه)

126

جدول 4-36 محاسبه وزن کل، متغيرهاي عامل سازماني براساس عوامل هفت گانه (کل نمونه)

126

جدول4-37 محاسبه وزن کل، متغيرهاي عامل رشدو پيشرفت بر اساس عوامل هفتگانه (کل نمونه)

126

جدول 4-38 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني( کل نمونه)

127

جدول 4-39 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(افسران کليدي)

130

جدول 4-40 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سن(افسران کليدي)

131

جدول 4-41 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب درجه(افسران کليدي)

132

جدول 4-42 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(افسران کليدي)

133

جدول 4-43 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سوابق اجرائي(افسران کليدي)

134

جدول 4-44 ماتريس زوجي عوامل هفت گانه(افسران کليدي)

135

جدول 4-45 وزن عوامل هفت گانه محاسبه شده با استفاده از نرم افزارexpert choice (افسران کليدي)

135

جدول 4-46 ماتريس زوجي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(افسران کليدي)

136

جدول 4-47 وزن معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي با استفاده از نرم افزار expert choice (افسران کليدي)

136

جدول 4-48 ماتريس زوجي معيارهاي عامل سازماني(افسران کليدي)

137

جدول4-49 وزن معيار عامل سازماني با استفاده از نرمافزارexert choice (افسران کليدي)

137

جدول 4-50 ماتريس زوجي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(افسران کليدي)

138

جدول 4-51 وزن معيار عامل رشد و پيشرفت با استفاده از نرم افزار exert choice (افسران کليدي)

138

جدول 4-52 اولويت عوامل اصلي هفتگانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان (افسران کليدي)

139

جدول 4-53 اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي (افسران کليدي)

140

جدول 4-54 معيارهاي عامل سازماني (افسران کليدي)

141

جدول 4-55 اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت (افسران کليدي)

142

جدول 4-56 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

جدول 4-57 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل سازماني بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

جدول 4-58 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل رشد و پيشرفت بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

جدول 4-59 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي اقيانوس پيما (نمونه افسران کليدي)

144

جدول 5-1 متغيرهاي نهايي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

151

جدول 5-2 اولويت بندي کل متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (کل نمونه)

155

جدول 5-3 اولويت بندي کل متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (افسران کليدي)

161

 فهرست نمودار

عنوان صفحه

نمودار 1-1 فرآيند انجام پژوهش

8

نمودار 1-2 مدل تحليلي تحقيق

10

نمودار 2-1 سلسله مراتب نيازها از نظر مزلو

32

نمودار 2-2 مقايسه عوامل انگيزشي ـ بهداشتي

34

نمودار2-3 مقايسه ديدگاههاي رضايت و نارضايتي

35

نمودار 2-4 مقايسه افرادي که در پي کسب موفقيت هستند با شرايط کار

38

نمودار 2-5 هدفهاي شخصي کارکنان و هدفهاي سازمان

43

نمودار2-6 رابطة پيچيدة موجود بين انگيزش ، رضايت ، و عملکرد

45

نمودار 2-7 مدل اساسي نظريه برابري

46

نمودار 2-8 مقايسه برابري به عنوان متغير مداخله گرميان پاداش، رضايت خاطر و عملکرد

50

نمودار 2-9 ترکيب يا ادغام نظريه هاي انگيزش

52

نمودار 2-10 عوامل دروني مؤثر، بازده و رضايت در كار

58

نمودار 2-11 چارت سازماني در کشتي

76

نمودار 3-1 نمونه كلي از يك درخت سلسله مراتبي

86

نمودار 4-1 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(پرسشنامه اول)

95

نمودار 4-2 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سن(پرسشنامه اول)

96

نمودار4-3 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي(پرسشنامه اول)

97

نمودار 4-4 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(پرسشنامه اول)

98

نمودار 4-5 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي(پرسشنامه اول)

99

نمودار 4-6 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(پرسشنامه دوم کل نمونه)

105

نمودار 4-7 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سن(پرسشنامه دوم کل نمونه)

106

نمودار 4-8 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي(پرسشنامه دوم کل نمونه)

107

نمودار4-9 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب درجه درکشتي(پرسشنامه دوم کل نمونه)

108

نمودار 4-10 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(پرسشنامه دوم کل نمونه)

109

 

نمودار4-11 نمودار توزيع پاسخگويان برحسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي(پرسشنامه دوم کل نمونه)

 

110

نمودار 4-12 نمودار ميلهاي اولويت عوامل اصلي هفتگانه مؤثر بر انگيزهشغلي دريانوردان(کل نمونه)

122

نمودار 4-13 نمودار ميلهاي اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(کل نمونه)

123

نمودار 4-14 نمودار ميلهاي اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني(کل نمونه)

124

نمودار 4-15 نمودار ميلهاي اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(کل نمونه)

125

نمودار 4- 16 نمودار ميلهاي ترتيب متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(کل نمونه)

128

نمودار4-17 ساختار سلسله مراتب ترتيب تأثير عوامل شناسايي شده انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(کل نمونه)

129

نمودار 4-18 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(افسران کليدي)

130

نمودار 4- 19 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سن(افسران کليدي)

131

نمودار 4- 20 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب درجه(افسران کليدي)

132

نمودار 4- 21 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(افسران کليدي)

133

نمودار 4-22 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرائي(افسران کليدي)

134

نمودار 4-23 نمودار ميلهاي اولويت عوامل اصلي هفتگانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردي(افسران کليدي)

139

نمودار 4-23 نمودار ميله اي اولويت هاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(افسران کليدي)

140

نمودار 4-24 نمودار ميله اي اولويت هاي معيارهاي عامل سازماني(افسران کليدي)

141

نمودار 4-25 نمودار ميله اي اولويت هاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(افسران کليدي)

142

نمودار 4-26 نمودار ميله اي ترتيب علمي متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما( نمونه افسران کليدي)

145

نمودار 4-28 ساختار سلسله مراتب ترتيب تأثير عوامل شناسايي شده انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(افسران کليدي)

146

نمودار 5-1 اولويت بندي کل متغيرها ي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(کل نمونه)

156

نمودار 5-2 ساختار سلسله مراتبي تأثير عوامل شناسايي شده بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما براي کل نمونه

157

نمودار 5-3 اولويت بندي کل متغيرها ي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (افسران کليدي)

162

نمودار 5- 4 ساختار سلسله مراتبي تأثير عوامل شناسايي شده بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (افسران کليدي)

163


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 58

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

"اد ممبر بینهایت" {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت و بازكردن پاپ آپ از روي سايت و وبلاگ شاید شما حوصله خواندن متن های طولانی را نداشته باشید اما بعضی مواقع 5 دقیقه خواندن یک متن تاثیر فوق العاده ای بر سایت یا وبلاگ شما داشته ...

آموزش دریافت شارژ رایگان

آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید،نیست.(شارژ هرمی نیست.) دریافت شارژ به صورت آنی، بدون هیچ گونه ...

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

"محتوای این مجموعه را حتما با دیگر مجموعه های موجود در اینترنت مقایسه کنید" با تهیه این مجموعه می توانید به مطالب زیر دسترسی داشته باشید: 1. یک کتابچه 40 صفحه ای در زمینه احداث کارگاه جوراب بافی (تجربه شخصی دوران راهبی). 2.کتاب 732 صفحه ای "کار آفرینی" (کتابی فوق ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم مصرف را ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

از جمله اطلاعاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS ها، MMS ها و تماس های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات شخص مورد هدف و ارسال آن به ایمیل، ضبط صداهای محیط اطراف تلفن و ارسال به ایمیل، پیدا کردن موقعیت تلفن با GPS، ارسال تمامی ...

در آمد اینترنتی | کسب درامد از اینترنت

در آمد اینترنتی | کسب درامد از اینترنت

آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید. می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که ...

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی نرم افزار برنامه ساز اندروید آپدیت جدید ۲۱ آبان ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500 نسخه دیگر به فروش ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

یکی از مهمترین معضلات کارآموزان فنی و حرفه ای نداشتن منبع موثق در موضوع امتحانات پایان ترم می باشد این مهم ما را بر آن داشت تا سوالات وارده را بر اساس اولویت مطرح شده در آزمون های هماهنگ جمع آوری و در قالب فایل pdf منتشر کنیم . تعداد سوال : 40 عدد به همراه جواب تعداد صفحات : 4 ...

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

بهترین و فوق العاده ترین پکیج اموزشی انالیز ترکیبی و احتمال که در قالب جزوه تقدیم شما دوستان عزیز میشه!!!!! برای اولین بار و تنها در ijozve این جزوه اموزشی فوق العاده را با تخفیف ویژه 50% و به صورت کاملا اورجینال تهیه کرده و از ان لذت ببرید.. کافی فقط یک بار امتحان کنید تا ببینید ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی)

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی)

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی) ⊷قـابـلیـت هـای شگـفـت انـگیـز ⊶ نرم افزار مدیریت کانال تلگرام چیست؟! نرم افزار منحصر بفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام میباشد. این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری ...

ردیاب حرفه ای

ردیاب حرفه ای

بلاخره برنامه ردیاب حرفه ای موبایل ساخته شد 50%تخفیف فقط برای امروز پیشنهاد ویژه برای کاربران اندروید توضیحات نرم افزار نرم افزار ردیاب حرفه ای به شما امکان ردیابی افراد بروی نقشه را خواهد داد.... ردیابی لحظه ب لحظه فرزندان خود بروی نقشه میخوای دوستتو ...

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... مهم نیست فقط به این نکته توجه کنید که یک مغازه ی فرضا فرش فروشی یا یک مغازه ی کامپیوتر فروشی در روز چند مشتری وارد ...

پاورپوینت مسئله شر (پاورپوینت اندیشه اسلامی 1)

پاورپوینت مسئله شر (پاورپوینت اندیشه اسلامی 1)

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت اندیشه اسلامی 1 موضوع : پاورپوینت مسئله شر مباحث موجود در پاورپوینت : - تعریف و اقسام شر - راه حل های مسئله شرور - شر لازمه جهان مادی - اشکال کمتر بودن خیرات نسبت به شرور - شر ناشی از آزادی انسان ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت این برنامه ساخت شماره مجازی نیست به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

تحقیق کامل درمورد مدرسه

تحقیق کامل درمورد مدرسه

عرض سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم سایت جوبوک در خدمت شما هستم با معرفی و دانلود یکی دیگر از بهترین پژوهشها درمورد مدرسه را برای دانلود شما عزیزان قرار دادم امیدوارم لذت ببرید ... در این تحقیق توضیحات کاملی در مورد مدرسه بیان می شود . مدرسه مکان آموزشی است که ...

کسب درامد از تلگرام

کسب درامد از تلگرام

اگر یک نفر توانسته کاری را انجام دهد پس شما هم میتوانید بیش از 500 فروش موفق از این محصول اتفاقی نیست این دلیل اعتماد کاربران به این سایت است آیا می دانید ۲۲ میلیون ایرانی از مسنجر تلگرام استفاده می کنند؟ و این یعنی یک بازار کار بسیار عالی که از طریق ان میتوانید ...

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما