آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1380
  • بازدید دیروز : 3881
  • بازدید کل : 1618585

شناسائي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتي هاي تجاري اقيانوس پيما


شناسائي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتي هاي تجاري اقيانوس پيما

عنوان تحقیق: شناسائي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 251

شرح مختصر:

نيروي انساني شاغل در سازمانها اصلي ترين سرمايه در اختيار مديران است و مديريت منابع انساني مهمترين و شايد اصلي ترين وظيفه مديران مي باشد. رفتار و فعاليت انسانها ناشي از انگيزه هاي آنان است. از آنجائيکه تقويت انگيزه ها ميتواند منجر به بهبود و موفقيت بيشتر هر سازماني گردد، لذا شناسايي عوامل موثر بر انگيزه مي تواند به مديران و سرپرستان کمک نمايد تا از منشا انگيزه کارکنان خود واقف گرديده و رفتار کارکنان را به سمت اهداف مطلوب سازماني هدايت نمايند. به همين دليل در اين تحقيق سعي نموديم مهمترين عوامل موثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (مطالعه موردي شرکت ملي نفتکش)را شناسايي کرده و در گام بعد به اولويت بندي اين عوامل بپردازيم.اين تحقيق از حيث هدف کاربردي و از حيث روش توصيفي – پيمايشي مي باشد. جامعه آماري اين تحقيق را 540 نفر از دريانوردان خبره شرکت ملي نفتکش که شامل: 1- افسران کليدي با حداقل10 سال سابقه کار 2- کليه افسران جز با درجه آخرين سمت افسري در رده مربوطه با حداقل 5 سال سابقه کاري 3- ملوانان با حداقل مدرک ديپلم و10 سال سابقه کار تشکيل مي دهند. که حجم نمونه آماري بر اساس جدول کرجنسي – مورگان 224 نفر مي باشد و روش نمونه گيري به صورت تصادفي طبقه اي ساده است و روش جمع آوري اطلاعات بصورت کتابخانهاي و ميداني بوده است. در پي مطالعه متون و تحقيقات موجود در زمينه انگيزش و تکنيک هاي تصميم گيري و همچنين مصاحبه با متخصصين و اساتيد که همگي فرمانده و سر مهندس کشتي هاي اقيانوس پيما بودند در قالب روش دلفي پرسشنامه اي بصورت مقياس پنج درجه اي ليکرت تنظيم گرديد و در بين نمونه آماري توزيع شد.پس از تجزيه و تحليل پرسشنامه اول با استفاده از روشهاي آماري و نرم افزار SPSS ، بيست متغير اثر گذار و عوامل نهايي شناسايي شدند و پرسشنامه دوم تهيه وتوزيع گرديد که شامل ماتريس جداول مقايسات زوجي معيارها بوده و داده هاي حاصل از آن به منظور رتبه بندي معيارها در روش AHP از روش ميانگين حسابي و نرم افزار expert choice استفاده شد. يافته هاي تحقيق نشان ميدهد که عوامل اصلي موثر بر انگيزش شغلي دريانوردان به ترتيب عبارتند از:1- شرايط محيط کار2- ميزان حقوق و دستمزد-3-نيازهاي خاص ماهيت شغلي-4-فراهم نمودن امکانات رفاهي5-عوامل سازماني 6- عوامل رشد و پيشرفت 7-نحوه سرپرستي و سبک رهبري. مي باشد و در ادامه رتبه بندي متغيرهاي 20گانه موثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما صورت پذيرفت و در نهايت براي هر متغير اثرگذار پيشنهاداتي در جهت ايجاد و يا افزايش انگيزش دريانوردان ارائه شد

واژگان کليدي : انگيزه شغلي ، دريانوردان ،کشتيهاي اقيانوس پيما ، AHP

 فهرست مطالب

چکيده

1

فصل اول : کليات تحقيق

 

1-1 مقدمه

3

1-2 بيان مسئله

3

1-3 اهميت و ضرورت انجام تحقيق

4

1-4 دلايل انتخاب جامعه تحقيق

6

1-5 فرايند تحقيق

8

1-6 چارچوب نظري و مدل تحليلي تحقيق

9

1-7 اهداف تحقيق

11

1-8 سئوالات تحقيق

11

1-9 قلمرو تحقيق

11

1-10 متغيرهاي تحقيق

11

1-10-1 متغيرهاي مستقل

11

1-10-2 متغير وابسته

12

1-11 تعريف واژه ها و اصطلاحات

12

1-11-1 تعريف نظري واژه ها و اصطلاحات

12

1-11-2 تعريف عملياتي واژه ها و اصطلاحات

15

فصل دوم : ادبيات و پيشينه تحقيق

 

2-1 مقدمه

19

2-2 مباني نظري پژوهش

20

2-2-1 انگيزه

20

2-2-2 تعريف انگيزش

20

2-2-3 مفهوم انگيزش

21

2-2-4 چرخه انگيزش

22

2-2-5 ويژگيهاي انگيزش

22

2-2-6 انگيزش دروني و انگيزش بيروني

23

2-2-7 ديدگاه هاي اوليه انگيزش

23

2-2-8 ديدگاه هاي نوين انگيزش

24

2- 3 اراده

24

2-4 غريزه

26

2-5 سايق

29

2-6 عوامل مؤثر برانگيزش

29

2-7 تئوري هاي انگيزش كار

30

2-7-1 ديدگاه مديريت علمي

30

2-7-2 ديدگاه روابط انساني

30

2- 8 گروه بندي نظريه هاي انگيزش

30

2-8-1 نظريه هاي محتوايي

30

2-8-2 نظريه هاي فرايندي (ساختاري)

31

2-9 برخي از تئوريهاي محتوائي

31

2-9-1 نظرية نيازهاي مزلو

31

2-9-2 نظريه بهداشت ـ انگيزش

33

2-9-3 نظرية نيازهاي سه گانه مک کللند

36

2-9-4 تئوري "Y" مک گريگور

39

2-9-5 تئوري ERG الدرفر

40

2-10 تركيب نظريه هاي محتوا

41

2-11 برخي از تئوريهاي فرايندي

42

2-11-1 تئوري انگيزش انتظار وروم

42

2-11-2 مدل پورتر ـ لاولر

44

2-11-3 نظريه برابري

46

2-11-4 تئوري اسناد

50

2-12سيستم پاداش

51

2-13 ترکيب نظريه هاي نوين انگيزش

52

2-14 مديريت حقوق دستمزد

54

2-14-1 پول عامل انگيزش است!

54

2-14-2 پول موجب انگيزش بيشتر کارکنان نمي شود!

55

2-15 عوامل دروني موثر بازده و رضايت در کار

57

2-16 مشارکت کارکنان چيست؟

58

2-17 تئوري هاي انگيزشي و برنامه هاي مشارکت کارکنان

59

2-18 استقرار عوامل انگيزه زا

59

2-19 کيفيت زندگي کاري

60

2-20 رضايت از حقوق

61

2-21 رضايت از کار

61

2-22 شرايط محيط کار

62

2-23 معيارهاي شرايط کار

62

2-24 الگوهاي روابط کار

63

2-24-1 الگوي روابط انساني کار

63

2-24-2 الگوي معاصر روانشناسي کار

63

2-25 ارتباط در محيط کار

64

2-26 تغيير در شرايط کار دريانوردي از حيث قبول آن به عنوان يک حرفه سخت

64

2-27 پيشينه تحقيق

65

2-27-1 تحقيقات داخلي

65

2-27-2 تحقيقات خارجي

70

2-28 نتيجه گيري کلي از مطالعات داخلي و خارجي

73

2-29 بخش دوم

74

2-29-1 آشنايي با شرکت ملي نفتکش ايران

74

2-29-2 آشنائي با کشتي

74

فصل سوم : روش تحقيق

 

3-1 مقدمه

79

3-2 روش و نوع تحقيق

79

3-3 جامعه آماري

79

3-4 روش نمونه گيري

80

3-5 روش جمع آوري داده ها و اطلاعات

80

3-6 ابزار جمع آوري اطلاعات

80

3-7 روائي ابزار سنجش

82

3-8 پايابي ابزار

82

3-9 روشهاي تجزيه و تحليل داده ها

83

3-9-1 روش دلفي

83

3-9-2 روش AHP

83

3-9-2-1 مزاياي فرايند تحليل سلسله مراتبي

84

3-9-2-2 ساختن درخت سلسله مراتبي

85

3-9-2-3 محاسبه وزن

86

3-9-2-4 روش هاي محاسبه وزن نسبي

87

3-9-2-5 روش بردار ويژه

88

3-9-2-6 محاسبه وزن نهايي

89

3-9-2-7 محاسبه نرخ ناسازگاري

89

3-9-2-8 ماتريس سازگار و خصوصيات آن

89

3-9-2-9 ماتريس ناسازگار و خصوصيات آن

90

3-9-2-10 الگوريتم محاسبه نرخ ناسازگاري يك ماتريس

91

3-9-2-11 الگوريتم محاسبه نرخ ناسازگاري يك سلسله مراتبي

92

فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها

 

4-1 مقدمه

94

4-2 تجزيه و تحليل سؤال اول تحقيق

94

4-2-1 توصيف و تحليل داده ها

94

4-2-1-1 توصيف جمعيت شناختي نمونه ها

94

4-2-1-2 بررسي توزيع فراواني نظرات پاسخگويان (خبرگان) به سؤالهاي پرسشنامه

99

4-2-1-3 يافتههاي حاصل از سؤال اول تحقيق

102

4-3 تجزيه و تحليل سؤال دوم تحقيق

103

4-3-1 توصيف و تحليل داده ها

103

4-3-1-1 توصيف جمعيت شناختي نمونه ها

104

4-3-2 تجزيه و تحليل داده ها

111

4-3-2-1 محاسبه وزن عوامل اصلي با استفاده از AHP از روش ميانگين حسابي

111

4-3-2-2 محاسبه وزن معيارهاي عامل نيازهاي خاص و ماهيت شغلي

113

4-3-2-3 محاسبه وزن معيارهاي عامل سازماني

114

4-3-2-4 محاسبه وزن معيارهاي عامل رشد و پيشرفت

116

4-3-3 محاسبه نرخ ناسازگاري ماتريس ها

117

4-3-3-1 محاسبه نرخ ناسازگاري ماتريس عوامل هفت گانه

118

4-3-3-2 محاسبه نرخ ناسازگاري معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي

119

4-3-3-3 محاسبه نرخ ناسازگاري معيارهاي عامل سازماني

120

4-3-3-4 محاسبه نرخ ناسازگاري معيارهاي عامل رشد و پيشرفت

121

4-3-3-5 نتيجه گيري محاسبه نرخ ناسازگاري

121

4-3-4 تعيين اولويتها

122

4-3-4-1 ترتيب اولويتهاي عوامل اصلي هفت گانه براي کل نمونه (210 نفري)

122

4-3-4-2 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي (براي کل نمونه)

123

4-3-4-3 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني(براي کل نمونه)

124

4-3-4-4 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(براي کل نمونه)

125

4-3-4-5 محاسبه وزن کل متغيرها بر اساس عوامل هفت گانه (کل نمونه)

125

4-3-4-6 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي اقيانوس پيما

127

4-3-4-7 ساختار سلسله مراتبي تأثير عوامل شناسايي شده بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

129

4-3-5 توصيف و تحليل داده ها بر اساس نمونه افسران کليدي

130

4-3-5-1 توصيف جمعيت شناختي نمونه افسران کليدي

130

4-3-5-2محاسبه وزن عوامل اصلي با استفاده ازAHP با بکارگيري نرم افزارexpert choice ( نمونه افسران کليدي)

135

4-3-5-2-1 محاسبه وزن عوامل هفت گانه

135

4-3-5-2-2 محاسبه وزن معيارهاي عامل نيازهاي خاص و ماهيت شغلي(افسران کليدي)

136

4-3-5-2-3 محاسبه وزن معيارهاي عامل سازماني

137

4-3-5-2-4 محاسبه وزن معيارهاي عامل رشد و پيشرفت

138

4-3-5-2-5 نتيجه گيري محاسبه نرخ سازگاري نمونه افسران کليدي

138

4-3-6 تعيين اولويتها

138

4-3-6-1 ترتيب اولويتهاي عوامل اصلي هفت گانه براي نمونه افسران کليدي

138

4-3-6-2 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي (افسران کليدي)

139

4-3-6-3 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني(افسران کليدي)

141

4-3-6-4 ترتيب اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(افسران کليدي)

142

4-3-6-5 محاسبه وزن کل ، متغيرها بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

4-3-6-6 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي اقيانوس پيما (نمونه افسران کليدي)

144

فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادها

 

5-1 مقدمه

148

5-2 نتيجه گيري

148

5-2-1 نتايج مربوط به سؤال اصلي تحقيق

148

5-2-1-1 يافته هاي جمعيت شناختي تحقيق در پرسشنامه اول

148

5-2-1-2 نتايج شناسايي عوامل مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

150

5-2-2 نتايج مربوط به سؤال فرعي تحقيق

152

5-2-2-1 يافته هاي جمعيت شناختي تحقيق در پرسشنامه دوّم نمونه کل

152

5-2-2-2 رتبه بندي عوامل مؤثر بر انگيزش با استفاده از تکنيک AHP براي کل نمونه

153

5-2-2-2-1 رتبه بندي زير معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي براي کل نمونه

154

5-2-2-2-2 رتبه بندي زير معيارهاي عامل سازماني براي کل نمونه

154

5-2-2-2-3 رتبه بندي زير معيارهاي عامل رشد و پيشرفت براي کل نمونه

154

5-2-2-2-4 اولويت بندي کل متغيرها براي کل نمونه

155

5-2-2-3 نتايج مربوط به سؤال فرعي تحقيق (از نظر افسران کليدي)

158

5-2-2-3-1 يافته هاي جمعيت شناختي تحقيق از نظر افسران کليدي

158

5-2-2-3-2 رتبهبندي عوامل مؤثر بر انگيزش با استفاده از تکنيک AHP براي نمونه افسران کليدي

159

5-2-2-3-3 رتبهبندي زير معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(نمونه افسران کليدي)

159

5-2-2-3-4 رتبه بندي زير معيارهاي عامل سازماني (نمونه افسران کليدي)

160

5-2-2-3-5 رتبه بندي زير معيارهاي عامل رشد و پيشرفت (نمونه افسران کليدي)

160

5-2-2-4 اولويت بندي کل متغيرها (نمونه افسران کليدي)

161

5-2-2-5 مقايسه نتايج رتبه بندي عوامل بين دو نمونه (کل و افسران کليدي)

164

5-3 محدوديت هاي تحقيق

164

5-3-1 محدوديت هاي تحت کنترل محقق

164

5-3-2 محدوديت هاي خارج از کنترل محقق

165

5-4 مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات

165

5-4-1 مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات داخلي

165

5-4-2 مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات خارجي

166

5-4-3 وجه تمايز و نقاط قوت اين تحقيق با تحقيقات مشابه

167

5-4-4 نتيجه گيري کلي از مقايسه نتايج تحقيق با ساير تحقيقات

167

5-5 پيشنهادهاي تحقيق

167

5-5-1 پيشنهادهاي مربوط به سؤال اول تحقيق

168

5-5-1-1 توجه به شرايط محيط کار

168

5-5-1-2 ميزان حقوق و دستمزد

168

5-5-1-3 نيازهاي خاص ماهيت شغلي

169

5-5-1-4 فراهم نمودن امکانات رفاهي

169

5-5-1-5 عوامل سازماني

169

5-5-1-6 عوامل رشد و پيشرفت

169

5-5-1-7 نحوه سرپرستي و سبک رهبري

169

5-5-2 پيشنهادهاي مربوط به سؤال دوم تحقيق

170

5-5-2-1 هم سطح سازي دستمزد دريانوردان ايراني با خارجي

170

5-5-2-2 ايجاد مزيت مشارکت در منافع و سود حاصل از درآمدهاي حمل و نقل دريائي براي دريانوردان

170

5-5-2-3 قبول حرفه دريانوردي بعنوان شغل سخت, بهره مندي از مزاياي نقدي وغير نقدي(کوتاه شدن طول خدمت براي بازنشستگي)

171

5-5-2-4 استقرار نظام ارشديت و شايسته سالاري

171

5-5-2-5 ايجاد زمينه هايي يراي افزايش رضايت شغلي

171

5-5-2-6 توجه به منزلت دريانوردان در سازمان و اجتماع

171

5-5-2-7 کوتاه شدن مدت مأموريت دريائي بين 2 تا 3 ماه، افزايش طول مدت استراحت در خشکي بعد از ماموريت دريائي

172

5-5-2-8 رعايت کنوانسيون هاي بين المللي, کنوانسيون بين المللي کار و الحاقات معيارهاي شغلي بين الملل با اهداف رعايت حقوق دريانوردان ملي

172

5-5-2-9 احساس مسئوليت حرفه اي شرکت در مقابل دريانوردان و خانواده آنها

173

5-5-2-10 فراهم کردن شرايط لازم براي پيشرفت شغلي

173

5-5-2-11 توجه به ارتباطات سازماني

173

5-5-2-12 امکان معادل سازي مدارک دريانوردي با مدارک دانشگاهي

173

5-5-2-13 مشارکت کارکنان در تصميم گيري

174

5-6 پيشنهادات کاربردي

174

5-7 توصيه ها به مديران

175

5-8 پيشنهاداتي براي تحقيقات آينده

175

منابع

178

 فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول 2-1 عوامل مؤثر برانگيزش

29

جدول 2-2 نظرية نيازهاي مزلو

32

جدول 2-3 تركيب نظريه هاي محتوا

41

جدول 2-4 راههاي هشتگانه کاهش نابرابري

47

جدول2-5 مقايسه نسبت ورودي به خروجي خود با ديگران

48

جدول 2-6جمع بندي تحقيقات داخلي

68

جدول 2-7 جمع بندي تحقيقات خارجي

72

جدول 3-1 حجم جامعه آماري

80

جدول 3-2 حجم نمونه

80

جدول 3-3 مقادير ترجيحات براي مقايسه هاي زوجي

87

جدول 3-4 شاخص ناسازگاري ماتريس تصادفي

91

جدول 4-1 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات( پرسشنامه اول)

95

جدول 4-2 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سن( پرسشنامه اول)

96

جدول 4-3 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي (پرسشنامه اول)

97

جدول 4-4 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار( پرسشنامه اول)

98

جدول 4-5 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي( پرسشنامه اول)

99

جدول 4-6 تعداد ، مجموع ، ميانگين و انحراف معيار مربوط به هر يک از سؤالات

100

جدول 4-7 سؤالهاي ادغام شده و ميانگين آنها

102

جدول 4-8 متغيرهاي نهايي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما در شرکت ملي نفتکش ايران

103

جدول 4-9 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات( پرسشنامه دوم کل نمونه)

105

جدول 4-10 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سن( پرسشنامه دوم کل نمونه)

106

جدول 4-11 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي( پرسشنامه دوم کل نمونه)

107

جدول 4-12 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب درجه درکشتي( پرسشنامه دوم کل نمونه)

108

جدول 4-13 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار( پرسشنامه دوم کل نمونه)

109

جدول 4-14جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي( پرسشنامه دوم کل نمونه)

110

جدول 4-15 ماتريس زوجي عوامل هفت گانه( کل نمونه)

111

جدول 4-16 ماتريس نرماليزه شده عوامل هفت گانه( کل نمونه)

112

جدول 4-17 وزن عوامل محاسبه شده با استفاده از نرم افزار expert choice (براي کل نمونه)

112

جدول 4-18 ماتريس زوجي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

113

جدول 4-19 ماتريس نرماليزه شده معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

113

جدول 4-20 وزن محاسبه شده معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي با استفاده از نرم افزار expert choice (کل نمونه)

114

جدول 4-21 ماتريس زوجي معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

114

جدول 4-22 ماتريس نرماليزه شده معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

115

جدول4-23 وزن محاسبه شده معيارهاي عامل سازماني با استفاده از نرمافزار expertchoice (کل نمونه)

115

جدول 4-24 ماتريس زوجي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت( کل نمونه)

116

جدول 4-25 ماتريس نرماليزه شده معيارهاي عامل رشد و پيشرفت( کل نمونه)

116

جدول 4-26 وزن محاسبه شده معيارهاي عامل رشد وپيشرفت با استفاده از نرم افزار expert choice (کل نمونه)

116

جدول 4-27 جدول داده هاي محاسبه براي ماتريس عوامل هفت گانه( کل نمونه)

118

جدول 4-28 جدول دادههاي محاسبه براي ماتريس معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

119

جدول 4-29 جدول دادههاي محاسبه براي ماتريس معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

120

جدول 4-30 جدول دادههاي محاسبه براي ماتريس معيارهاي عامل رشد و پيشرفت ( کل نمونه)

121

جدول 4-31 اولويت عوامل اصلي هفت گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني (شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما براي کل نمونه )

122

جدول 4-32 اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي( کل نمونه)

123

جدول 4-33 اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني( کل نمونه)

124

جدول 4-34 اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت( کل نمونه)

125

جدول 4-35 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي بر اساس عوامل هفت گانه (کل نمونه)

126

جدول 4-36 محاسبه وزن کل، متغيرهاي عامل سازماني براساس عوامل هفت گانه (کل نمونه)

126

جدول4-37 محاسبه وزن کل، متغيرهاي عامل رشدو پيشرفت بر اساس عوامل هفتگانه (کل نمونه)

126

جدول 4-38 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني( کل نمونه)

127

جدول 4-39 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(افسران کليدي)

130

جدول 4-40 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سن(افسران کليدي)

131

جدول 4-41 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب درجه(افسران کليدي)

132

جدول 4-42 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(افسران کليدي)

133

جدول 4-43 جدول توزيع پاسخگويان بر حسب سوابق اجرائي(افسران کليدي)

134

جدول 4-44 ماتريس زوجي عوامل هفت گانه(افسران کليدي)

135

جدول 4-45 وزن عوامل هفت گانه محاسبه شده با استفاده از نرم افزارexpert choice (افسران کليدي)

135

جدول 4-46 ماتريس زوجي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(افسران کليدي)

136

جدول 4-47 وزن معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي با استفاده از نرم افزار expert choice (افسران کليدي)

136

جدول 4-48 ماتريس زوجي معيارهاي عامل سازماني(افسران کليدي)

137

جدول4-49 وزن معيار عامل سازماني با استفاده از نرمافزارexert choice (افسران کليدي)

137

جدول 4-50 ماتريس زوجي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(افسران کليدي)

138

جدول 4-51 وزن معيار عامل رشد و پيشرفت با استفاده از نرم افزار exert choice (افسران کليدي)

138

جدول 4-52 اولويت عوامل اصلي هفتگانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان (افسران کليدي)

139

جدول 4-53 اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي (افسران کليدي)

140

جدول 4-54 معيارهاي عامل سازماني (افسران کليدي)

141

جدول 4-55 اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت (افسران کليدي)

142

جدول 4-56 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

جدول 4-57 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل سازماني بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

جدول 4-58 محاسبه وزن کل ، متغيرهاي عامل رشد و پيشرفت بر اساس عوامل هفت گانه (افسران کليدي)

143

جدول 4-59 امتياز نهايي و اولويت بندي کل متغيرهاي 20 گانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي اقيانوس پيما (نمونه افسران کليدي)

144

جدول 5-1 متغيرهاي نهايي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما

151

جدول 5-2 اولويت بندي کل متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (کل نمونه)

155

جدول 5-3 اولويت بندي کل متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (افسران کليدي)

161

 فهرست نمودار

عنوان صفحه

نمودار 1-1 فرآيند انجام پژوهش

8

نمودار 1-2 مدل تحليلي تحقيق

10

نمودار 2-1 سلسله مراتب نيازها از نظر مزلو

32

نمودار 2-2 مقايسه عوامل انگيزشي ـ بهداشتي

34

نمودار2-3 مقايسه ديدگاههاي رضايت و نارضايتي

35

نمودار 2-4 مقايسه افرادي که در پي کسب موفقيت هستند با شرايط کار

38

نمودار 2-5 هدفهاي شخصي کارکنان و هدفهاي سازمان

43

نمودار2-6 رابطة پيچيدة موجود بين انگيزش ، رضايت ، و عملکرد

45

نمودار 2-7 مدل اساسي نظريه برابري

46

نمودار 2-8 مقايسه برابري به عنوان متغير مداخله گرميان پاداش، رضايت خاطر و عملکرد

50

نمودار 2-9 ترکيب يا ادغام نظريه هاي انگيزش

52

نمودار 2-10 عوامل دروني مؤثر، بازده و رضايت در كار

58

نمودار 2-11 چارت سازماني در کشتي

76

نمودار 3-1 نمونه كلي از يك درخت سلسله مراتبي

86

نمودار 4-1 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(پرسشنامه اول)

95

نمودار 4-2 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سن(پرسشنامه اول)

96

نمودار4-3 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي(پرسشنامه اول)

97

نمودار 4-4 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(پرسشنامه اول)

98

نمودار 4-5 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي(پرسشنامه اول)

99

نمودار 4-6 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(پرسشنامه دوم کل نمونه)

105

نمودار 4-7 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سن(پرسشنامه دوم کل نمونه)

106

نمودار 4-8 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سمت درکشتي(پرسشنامه دوم کل نمونه)

107

نمودار4-9 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب درجه درکشتي(پرسشنامه دوم کل نمونه)

108

نمودار 4-10 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(پرسشنامه دوم کل نمونه)

109

 

نمودار4-11 نمودار توزيع پاسخگويان برحسب سابقه اجرا در رابطه با کار دريانوردان به غير از کار در کشتي(پرسشنامه دوم کل نمونه)

 

110

نمودار 4-12 نمودار ميلهاي اولويت عوامل اصلي هفتگانه مؤثر بر انگيزهشغلي دريانوردان(کل نمونه)

122

نمودار 4-13 نمودار ميلهاي اولويتهاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(کل نمونه)

123

نمودار 4-14 نمودار ميلهاي اولويتهاي معيارهاي عامل سازماني(کل نمونه)

124

نمودار 4-15 نمودار ميلهاي اولويتهاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(کل نمونه)

125

نمودار 4- 16 نمودار ميلهاي ترتيب متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(کل نمونه)

128

نمودار4-17 ساختار سلسله مراتب ترتيب تأثير عوامل شناسايي شده انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(کل نمونه)

129

نمودار 4-18 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب تحصيلات(افسران کليدي)

130

نمودار 4- 19 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سن(افسران کليدي)

131

نمودار 4- 20 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب درجه(افسران کليدي)

132

نمودار 4- 21 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه کار(افسران کليدي)

133

نمودار 4-22 نمودار توزيع پاسخگويان بر حسب سابقه اجرائي(افسران کليدي)

134

نمودار 4-23 نمودار ميلهاي اولويت عوامل اصلي هفتگانه مؤثر بر انگيزه شغلي دريانوردي(افسران کليدي)

139

نمودار 4-23 نمودار ميله اي اولويت هاي معيارهاي عامل نيازهاي خاص ماهيت شغلي(افسران کليدي)

140

نمودار 4-24 نمودار ميله اي اولويت هاي معيارهاي عامل سازماني(افسران کليدي)

141

نمودار 4-25 نمودار ميله اي اولويت هاي معيارهاي عامل رشد و پيشرفت(افسران کليدي)

142

نمودار 4-26 نمودار ميله اي ترتيب علمي متغيرهاي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما( نمونه افسران کليدي)

145

نمودار 4-28 ساختار سلسله مراتب ترتيب تأثير عوامل شناسايي شده انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(افسران کليدي)

146

نمودار 5-1 اولويت بندي کل متغيرها ي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما(کل نمونه)

156

نمودار 5-2 ساختار سلسله مراتبي تأثير عوامل شناسايي شده بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما براي کل نمونه

157

نمودار 5-3 اولويت بندي کل متغيرها ي اثرگذار بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (افسران کليدي)

162

نمودار 5- 4 ساختار سلسله مراتبي تأثير عوامل شناسايي شده بر انگيزه شغلي دريانوردان ايراني شاغل بر کشتيهاي تجاري اقيانوس پيما (افسران کليدي)

163


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 92

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 18 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! اگر هدف شما، کسب ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 18 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

پایان نامه طراحی خانه کودک

فصل اول : مطالعات پایه و زمینه 1-1) بخش اول (پایه ): برخورد روانشناسانه با موضوع 1-1-1) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی 1-1-2) مراحل رشد کودک 1-1-2-1)خصوصیات کودک 3 ساله 1-1-2-2) خصوصیات کودک 5-4 ساله 1-1-2-3) خصوصیات کودک 6 ساله 1-1-3) کاردانی کودک 1-1-4) کودک و بازی 1-1-4-1) تاریخچه بازی 1-1-4-2) تعریف ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

زیست گیاهی دکتر ارام فر

زیست گیاهی دکتر ارام فر

کتاب زیست گیاهی دکتر ارام فر بهترین مدرس درس زیست کنکور را هم اکنون بدون نیاز به تهیه فیزیکی ان ، از ما تهیه کنید و از ان لذت ببرید.... ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر و معماری ییل معایب محل قرارگیری دانشگاه آنالیز پلان های طبقات معمار ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل و تجزیه مجتمع تجاری زیست خاور مشهد معایب دسترسی ها عملکرد فضاها و.... ...

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

نام محصول: فیلم آموزش روابط زناشویی زمان (دقیقه) : 120 قالب فایل : MP4 برای افراد بالای 18 سال این فیلم که چندی پیش در ایران توسط متخصصان با مجوز وزارت بهداشت و وزارت ارشاد تهیه شده به بسیاری از مسائل مهم که بیشتر افراد از آن بی خبرند اشاره می کند و همچنین برای فهم بیشتر موضوعات ...

تبلیغات انبوه در تلگرام

تبلیغات انبوه در تلگرام

قیمت فقط4000تومان ولی در بسیاری از سایت های دیگر و سودجو به قیمت ۱۰ هزار توماننرم افزار اتوماتیک ارسال انبوه تلگرام به ارزش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان آموزش کامل بصورت تصویری بعلاوه تمامی نرم افزار ها۲ دریافت نرم افزار تولید شماره مجازی رایگان بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک مشاغل ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

بدون شک یکی از مهمترین کتابهایی که علی الخصوص در کنکورهای مختلف ازش استفاده میشه همین کتاب 1100 لغت بارونزه که از نظر طراحان سوال هر سال جایگاه خودش رو در قسمت واژگان کنکور داره و چندین سوال مهم واژگان از این کتاب طراحی میشه ، به جز کنکور باید به ازمونهای بین المللی زبان نیز ...

جزوه و نکات مهم متون فقه

جزوه و نکات مهم متون فقه, دراین بخش جزوه و نکات مهم متون فقه را برای شما قرار دادیم باخواندن این خلاصه و نکات مهم دیگر نیازی به خواندن کتابهای پر حجم متون فقه ندارید . ...

حل المسائل الکترونیک 1 و 2

حل المسائل الکترونیک 1 و 2 ...

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و iOS بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک ...

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران بسیار مفید با افکت و مطالب آموزنده اهمیت طبقه بندی در زندگی روزانه ، طبقه بندی های مختلفی را می بینید . کتاب های کتابخانه ، اجناس فروشگاه ، داروهای داروخانه و مطالب صفحه های روزنامه ، هر کدام به روش خاصی طبقه بندی شذده اند . طبقه بندی کردن باید ...

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

امروز برای شما آینده سازان عزیزم پیک نوروزی سال 1396 را آماده کرده ایم که در ادامه میتونید دانلود کنید. پیشاپیش عید نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می گویم پیک نوروزی سال 96 پایه ششم دارای 20 صفحه که دارای تمرینات متنوع و جذاب و استفاده از تمرینها و سرگرمی های جالب بر اساس آخرین ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما