آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3080
  • بازدید دیروز : 3667
  • بازدید کل : 1636836

تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده


تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد،  دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده

عنوان تحقیق: تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 167

شرح مختصر:

هدف از این تحقیق بررسی تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده بوده است که بدین منظور 385 نفر از مصرف کنندگان مواد شوینده ای که از فروشگاه های زنجیره ای در سطح شهر تهران خرید می کنند به عنوان نمونه انتخاب و به پرسشنامه استاندار برگرفته از مقاله لوئیس و لومبارت (2010) پاسخ گفتند. در پایان نتایج به دست آمده از پرسشنامه های تحقیق به کمک آزمون رگرسیون خطی دومتغیره مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج نشان داد که شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده تأثیر معنی داری (p<0/01) دارد.

 

کلید واژه ها:شخصیت نام تجاری، اعتماد، دلبستگی، تعهد به نام تجاری، صنعت مواد شوینده

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1-مقدمه3

1-2-بيان مسئله4

1-3-اهميت پژوهش6

1-4-اهداف پژوهش7

1-5-سوالات پژوهش:7

1-6-فرضيه‏هاي تحقیق:8

1-7-مدل تحقيق:9

1-8-قلمرو تحقيق10

1-9-ابزار گردآوری اطلاعات:10

1-10- تعریف متغیرها و واژه هاي كليدي تحقیق11

1-11- ساختار پژوهش11

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

2-1-مقدمه14

بخش اول: مبانی نظری تحقیق15

2-2-تاریخچه‏ی برند15

2-3-تعریف برند17

2-4-نام تجاری و مدیریت برند21

2-5-پیدایش ارزش ویژه برند22

2-6-تعاریف ارائه شده از ارزش ویژه‏ی برند22

2-7-مدلهای اندازه‏گیـری نام‏تجاری24

2-7-1-تحقیقات اندازه‏گیری ارزش ویژه نام تجاری از دیدگاه بازاریابی(مصـرف‏کننده)24

2-7-2-مدل‏های اندازه‏گیـری ارزش ویژه‏ی نام تجاری (ابعاد ادراکی مصـرف‏کننده)26

2-7-3-مدل‏های اندازه‏گیـری ارزش نام تجاری، (ابعاد رفتاری مصـرف‏کننده)32

2-8-رابطه شخصیت نام تجاری و وفاداری نسبت به نام تجاری33

2-9-گونه شناسی روابط برند34

2-10- تأثیر رسانه‌ها در توسعه رابطه برند35

2-11- ساخته شدن شخصیت نام تجاری36

2-12-تشخیص شخصیت برند و روابط بین شخصیت مصرف‏کننده و شخصیت برند37

2-13- تبلیغات به عنوان یک محرک برند38

2-14- مروری بر دیدگاه های مرتبط با نام تجاری40

2-15- ساخت نام تجاری شرکت42

2-16- گرایش به نام تجاری45

2-17- رهبری نام تجاری47

2-18- مدیریت دارایی نام تجاری50

2-19-ارتباط بین مفاهیم عملکرد کالا، شهرت نام تجاری، وفاداری و رضایت مشتریان52

بخش دوم- پیشینه تحقیق57

2-20- تحقیقات انجام شده داخلی57

2-21- تحقیقات انجام شده خارجی60

2-22- جمع بندی مبانی نظری و پیشینه و مدل مفهومی تحقیق63

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1-مقدمه66

3-2-روششناسی تحقيق66

3-3-متغیرهای تحقیق67

3-4-روش و ابزار گرد آوري اطلاعات67

3-4- جامعه آماري تحقیق67

3-5-نمونه آماري68

3-6-روش نمونه گيري69

3-7-قلمرو تحقيق69

3-8-ابزار سنجش69

3-9-بخش سنجش اعتماد71

3-10- بخش سنجش دلبستگی72

3-11- بخش سنجش تعهد72

3-12- بخش سنجش شخصیت نام تجاری73

3-13- اعتبار و روایی ابزار تحقیق73

3-13-1-................................. روايي پرسشنامه74

3-13-2-................................ پايايي پرسشنامه74

3-14- روش‌های تجزيه و تحليل اطلاعات75

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1-مقدمه79

در این فصل از تحقیق، داده‏های گردآوری شده در راستای اهداف تحقیق در دو سطح توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. به این منظور در ابتدا به بررسی ویژگی‏های جمعیت‏شناختی افراد نمونه تحقیق پرداخته شده و سپس سؤالات اساسی تحقیق، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‏اند.79

4-2-بخش تحلیل توصیفی تحقیق80

4-2-1-........................................... جنسیت80

4-2-2-.............................................. سن81

4-2-3-.......................................... تحصیلات82

4-2-4-............................................ تأهل83

4-2-5-....................................... نام تجاری84

4-3-بخش تحلیل استنباطی تحقیق86

4-4-اولویت بندی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ابعاد متغیرهای اعتماد، دلبستگی و تعهد101

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1-مقدمه103

5-2-نتایج سؤالات تحقیق103

5-3-پیشنهادات تحقیق107

5-3-1-................................ پیشنهادات اجرایی107

5-3-2-.......................... پیشنهادات پژهشی تحقیقی107

5-4-محدودیت‏های تحقیق107

پیوست ها109

منابع و مآخذ150

فهرست منابع فارسی151

فهرست منابع انگلیسی152

چکیده انگلیس155

 فهرست جدول ها

عنوان صفحه

جدول 2-1- دیدگاه‌های مختلف در تعاریف برند20

جدول2-2- تغییر نگرش مدیریت نام تجاری از دیدگاه تاکتیکی به استراتژیک21

جدول 2-3- استراتژی بازاریابی42

جدول 2-4- تغییر نگرش از مدیریت سنتی نام تجاری50

جدول 3-1- متغيرهاي جمعيت شناختي پرسشنامه.70

جدول 3- طيف ليكرت.71

جدول 3-3- بخش اعتماد72

جدول 3-4- بخش سنجش دلبستگی72

جدول 3-5- بخش سنجش تعهد73

جدول 3-5- بخش سنجش شخصیت نام تجاری73

جدول 3-7- آلفاي كرونباخ پرسش‌نامه‌ها75

جدول 4-1- توزیع جنسیت80

جدول 4-2- توزیع سن81

جدول 4-4- توزیع تأهل83

جدول 4-5- توزیع نام تجاری84

جدول 4-6- آماره های مربوط به آزمون کولموگروف اسمیرنف86

جدول شماره 4-7- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر اعتماد به نام تجاری87

جدول 4-8- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و اعتماد به نام تجاری87

جدول شماره 4-9- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر دلبستگی88

جدول 4-10- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و دلبستگی88

جدول شماره 4-11- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر تعهد89

جدول 4-12- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و تعهد90

جدول شماره 4-13- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر اعتماد اعتباری90

جدول 4-14- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و اعتماد اعتباری91

جدول شماره 4-15- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر اعتماد صفاتی92

جدول 4-16- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و اعتماد صفاتی92

جدول شماره 4-17- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر دلبستگی رفتاری93

جدول 4-18- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و دلبستگی رفتاری93

جدول شماره 4-19- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر دلبستگی نگرشی94

جدول 4-20- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و دلبستگی نگرشی94

جدول شماره 4-21- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر تعهد عاطفی95

جدول 4-22- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و تعهد عاطفی96

جدول شماره 4-23- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر تعهد هنجاری97

جدول 4-24- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و تعهد هنجاری97

جدول شماره 4-25- مشخص‏كننده‌هاي كلي تحليل رگرسيوني تأثير شخصیت نام تجاری بر تعهد مستمر98

جدول 4-26- ضریب رگرسیونیِ شخصیت نام تجاری و تعهد مستمر99

جدول 4-27- نتایج مربوط به اولویت بندی تأثیر شخصیت نام تجاری بر ابعاد متغیرهای اعتماد، دلبستگی و تعهد101

 فهرست شکل ها

عنوان صفحه

شکل 2-1): تأثیر نام تجاری بر ارزش محصول18

شکل 2-2) : چهارچوب مفهومی ارزش ویژه‏ی نام تجاری از منظر پرفسور آکر23

شکل 2-3): تأثیر تصویر بر ارزش ویژه‏ی نام تجاری27

شکل 2-4): سه جزء اصلی تصویر نام تجاری29

شکل 2-5): عناصر ساخت نام تجاری شرکت44

شکل 2-6) شش قرارداد ساخت نام تجاری شرکت45

شکل 2-7): شش ضلعی نام تجاری47

شکل 2-8): وظایف رهبری نام تجاری49

شکل 2-9): فرآیندهای مدیریت دارایی نام تجاری52

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار 4-1: توزیع جنسیت80

نمودار 4-2: توزیع سن81

نمودار 4-3: توزیع تحصیلات82

نمودار 4-4: توزیع تأهل83

نمودار 4-5: توزیع نام تجاری84

نمودار 4-6: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر اعتماد به نام تجاری87

نمودار 4-7: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر دلبستگی89

نمودار 4-8: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر تعهد90

نمودار 4-9: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر اعتماد اعتباری91

نمودار 4-10: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر اعتماد صفاتی92

نمودار 4-11: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر دلبستگی رفتاری93

نمودار 4-12: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر دلبستگی نگرشی95

نمودار 4-13: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر تعهد عاطفی96

نمودار 4-14: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر تعهد هنجاری98

نمودار 4-15: تأثير رگرسيوني متغير شخصیت نام تجاری بر تعهد مستمر99


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 95

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 18 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! اگر هدف شما، کسب ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 18 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

پایان نامه طراحی خانه کودک

فصل اول : مطالعات پایه و زمینه 1-1) بخش اول (پایه ): برخورد روانشناسانه با موضوع 1-1-1) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی 1-1-2) مراحل رشد کودک 1-1-2-1)خصوصیات کودک 3 ساله 1-1-2-2) خصوصیات کودک 5-4 ساله 1-1-2-3) خصوصیات کودک 6 ساله 1-1-3) کاردانی کودک 1-1-4) کودک و بازی 1-1-4-1) تاریخچه بازی 1-1-4-2) تعریف ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

زیست گیاهی دکتر ارام فر

زیست گیاهی دکتر ارام فر

کتاب زیست گیاهی دکتر ارام فر بهترین مدرس درس زیست کنکور را هم اکنون بدون نیاز به تهیه فیزیکی ان ، از ما تهیه کنید و از ان لذت ببرید.... ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر و معماری ییل معایب محل قرارگیری دانشگاه آنالیز پلان های طبقات معمار ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل و تجزیه مجتمع تجاری زیست خاور مشهد معایب دسترسی ها عملکرد فضاها و.... ...

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

نام محصول: فیلم آموزش روابط زناشویی زمان (دقیقه) : 120 قالب فایل : MP4 برای افراد بالای 18 سال این فیلم که چندی پیش در ایران توسط متخصصان با مجوز وزارت بهداشت و وزارت ارشاد تهیه شده به بسیاری از مسائل مهم که بیشتر افراد از آن بی خبرند اشاره می کند و همچنین برای فهم بیشتر موضوعات ...

تبلیغات انبوه در تلگرام

تبلیغات انبوه در تلگرام

قیمت فقط4000تومان ولی در بسیاری از سایت های دیگر و سودجو به قیمت ۱۰ هزار توماننرم افزار اتوماتیک ارسال انبوه تلگرام به ارزش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان آموزش کامل بصورت تصویری بعلاوه تمامی نرم افزار ها۲ دریافت نرم افزار تولید شماره مجازی رایگان بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک مشاغل ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

بدون شک یکی از مهمترین کتابهایی که علی الخصوص در کنکورهای مختلف ازش استفاده میشه همین کتاب 1100 لغت بارونزه که از نظر طراحان سوال هر سال جایگاه خودش رو در قسمت واژگان کنکور داره و چندین سوال مهم واژگان از این کتاب طراحی میشه ، به جز کنکور باید به ازمونهای بین المللی زبان نیز ...

جزوه و نکات مهم متون فقه

جزوه و نکات مهم متون فقه, دراین بخش جزوه و نکات مهم متون فقه را برای شما قرار دادیم باخواندن این خلاصه و نکات مهم دیگر نیازی به خواندن کتابهای پر حجم متون فقه ندارید . ...

حل المسائل الکترونیک 1 و 2

حل المسائل الکترونیک 1 و 2 ...

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و iOS بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک ...

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران بسیار مفید با افکت و مطالب آموزنده اهمیت طبقه بندی در زندگی روزانه ، طبقه بندی های مختلفی را می بینید . کتاب های کتابخانه ، اجناس فروشگاه ، داروهای داروخانه و مطالب صفحه های روزنامه ، هر کدام به روش خاصی طبقه بندی شذده اند . طبقه بندی کردن باید ...

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

امروز برای شما آینده سازان عزیزم پیک نوروزی سال 1396 را آماده کرده ایم که در ادامه میتونید دانلود کنید. پیشاپیش عید نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می گویم پیک نوروزی سال 96 پایه ششم دارای 20 صفحه که دارای تمرینات متنوع و جذاب و استفاده از تمرینها و سرگرمی های جالب بر اساس آخرین ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما