تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

اثر بازارچه های مرزی بر گردشگری خرید


اثر بازارچه های مرزی بر گردشگری خرید

عنوان تحقیق: اثر بازارچه های مرزی بر گردشگری خرید

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 148

شرح مختصر:

در این تحقیق ما به بررسی میزان تاثیر گذاری عوامل موثر بر انتخاب مقصد خرید بانه پرداخته ایم . بررسی میزان این اثر گذاری نقش و ضریب اثر گذاری هر کدام از سه عامل شکل دهنده مقصد های خرید یعنی کالا ، مزیت قیمتی و مقصد را در انتخاب این مقصد تبیین می کند . با تبیین نقش این عوامل در انتخاب مقصد های خرید می توان به گونه ای جهت یافته و منطقی به برنامه ریزی برای این مقصد ها پرداخت و از توسعه پایدار انها بهره برد . در این راستا تعداد 384 نمونه از گردشگران ورودی به شهر بانه در فصل بهار انتخاب شد و به همین تعداد پرسشنامه در بین انها توزیع شد . داده های جمع اوری شده با امار توصیفی و استنباطی مورد تحلیل قرار گرفتند و اثبات یا رد فرضیه ها نیز با استفاده از ازمون مقایسه میانگین مورد تحلیل قرار گرفت . نتایج حاکی از انست که مزیت قیمتی موثرترین عامل در جذب گردشگران به بانه شناخته شده و کالاها و خود مقصد کمترین اثر گذاری را بر جذب گردشگران داشته است . با تحلیل این نتایج می توان به این نکته دست یافت که حمل و نقل و اقامت از کمبود های اساسی این منطقه هستند که برای بهبود انها باید دست به جذب سرمایه های داخلی و خارجی زد و همچنین تمام تلاشها باید در حفظ و ثبات قیمتها انجام گردد .

کلید واژ ه ها : مقصد خرید[1] ، مزیت قیمتی[2] ، کالاها[3] ، بازارچه های مرزی[4] ، بانه [5]

 فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش. 1

1-1مقدمه. 2

2-1 اهمیت و ضرورت موضوع:2

3-1گزاره های تحقیق:3

1-3- 1پرسش های اصلی و فرعی:3

2-3-1 فرضیه های تحقیق:3

3-3-1هدف های تحقیق یا نتایج مورد انتظار:3

4-1 روش کلی تحقیق:4

1-4-1قلمرو مکانی-جامعه تحقیق:4

2-4-1 قلمرو زمانی تحقیق:4

3-4-1 روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه:4

4-4-1 روشهای گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن:4

5-4-1 روشهای تحلیل داده ها:4

5-1 موانع ومحدودیتهای تحقیق :5

6-1چارچوب کلان نظری تحقیق:5

7-1نقشه راه:6

8-1 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق:6

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق.. 7

1-2مقدمه. 8

2-2گردشگری.. 8

3-2 مصرف گرایی.. 9

1-3-2خرید. 10

1-1-3-2فرایند خرید مصرف کننده10

1-1-1-3-2 آگاهی و اطلاع. 11

2-1-1-3-2 پژوهش و درک... 11

3-1-1-3-2 بسط و توسعه نگرش... 11

4-1-1-3-2 ارزشیابی.. 11

5-1-1-3-2خرید. 11

6-1-1-3-2رفتار پس از خرید. 12

2-1-3-2 اهداف خرید مصرف کننده12

1-2-1-3-2 گرایش به خرید یادگاری و یادبود. 13

2-2-1-3-2 در جستجوی اصالت.. 14

1-2-2-1-3-2 بی مانند بودن یک کالا. 15

2-2-2-1-3-2 پیوستگی فرهنگی و تاریخی.. 15

3-2-2-1-3-2 بعد زیبا شناختی.. 15

4-2-2-1-3-2 دست ساخت بودن کالا. 16

5-2-2-1-3-2 تجربه خرید. 16

6-2-2-1-3-2 کاربرد و سودمندی.. 16

7-2-2-1-3-2 تضمین اصالت.. 16

3-1-3-2 در جستجوی تازگی.. 17

4-1-3-2 گونه شناسی خریداران. 17

1-4-1-3-2 گونه شناسی استون. 18

2-4-1-3-2 گونه شناسی لسر و هیوگ... 18

3-4-1-3-2 گونه شناسی فین و همکاران. 19

4-4-1-3-2 گونه شناسی بلاچ و همکاران. 20

5-1-3-2 خرید کارکردی.. 20

6-1-3-2 خرید فراغتی.. 22

6-2 گردشگری خرید. 24

7-2 خرید در بازارچه های مرزی.. 26

8-2 مرز26

1-8-2مرزها از نظر تعیین خط مرز :27

2-8-2 مرزها از نظر شکل گیری.. 27

3-8-2مرزهای غربی.. 28

9-2 بازارچه های مرزی.. 28

1-9-2 اهداف تشکیل بازارچه های مرزی.. 31

2-9-2 مزایا بازارچه های مرزی.. 31

3-9-2 مشکلات تجارت خارجی از طریق بازارچه های مرزی.. 32

4-9-2 قوانین بازارچه های مرزی.. 32

10-2 اجزای گردشگری خرید. 33

1-10-2 کالا. 33

1-1-10-2 کالای گردشگری.. 34

1-1-1-10-2 کالا در گردشگری خرید. 34

1-1-1-1-10-2کالاهای خاص... 34

2-1-1-1-10-2سوغاتی / صنایع دستی.. 35

3-1-1-1-10-2 کالاهای معاف از مالیات 37

2-10-2 مقصد. 38

1-2-10-2مقاصدی که دارای مناطق خرید معروفی هستند. 38

2-2-10-2مقاصد خرید موضوعی.. 39

3-2-10-2مراکز خرید معروف بزرگ... 40

4-2-10-2جشنواره های خرید. 41

3-10-2 قیمت.. 42

11-2 انتخاب مقصد 43

12-2 منطقه مورد مطالعه. 43

1-12-2بازارچه مرزی سیران بند45

2-12-2 جمعیت شهر بانه. 44

3-12-2جاذبه های بانه. 45

4-12-2 اقامتگاههای شهر بانه. 46

1-4-12-2 متوسط مدت اقامت گردشگران در شهر بانه. 47

2-4-12-2 درصد اشغال واحدهای اقامتی.. 48

5-12-2امار ورودی گردشگران به شهر بانه طی سالهای 1384-1391. 48

13-2پیشینه تحقیق.. 49

1-13-2مطالعات داخلی :49

2-13-2 مطالعات خارجی :51

1-3مقدمه:55

1-2-3دسته بندی تحقیقات بر مبنای هدف.. 55

2-2-3دسته بندی تحقیقات بر مبنای نحوه گردآوری داده ها55

3-3 متغیرهای تحقیق.. 55

4-3 جامعه اماری.. 56

1-4-3 روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه. 56

5-3 روش گرداوری داده ها56

1-5-3 مطالعات کتابخانه ای.. 57

2-5-3 مطالعات میدانی.. 57

6-3 : روایی و پایایی پرسشنامه. 59

1-6-3 روایی پرسشنامه. 59

2-6-3 پایایی پرسشنامه. 59

7-3 روشهای تجزیه و تحلیل داده ها61

1-4 مقدمه. 63

2-4 تحلیل‌های آماری توصیفی.. 63

1-2-4 اطلاعات دموگرافیک مربوط به افراد پاسخ دهنده63

1-1-2-4 جنسیت.. 64

2-1-2-4سن.. 65

3-2-1-4درآمد. 66

4-2-1-4تحصیلات.. 67

2-2-4ویِژ گیهای رفتاری اعضای نمونه. 68

1-2 -2- 4کالای خریداری شده68

2-2-2-4مبدأ افراد بازدید کننده از شهر بانه. 69

3-2-2-4میزان رضایت از خرید در بانه. 71

4-2-2-4 تعداد شب‌های اقامت افراد در بانه. 72

5-2-2-4متوسط هزینه اقامت.. 73

6-2-2-4 متوسط هزینه حمل و نقل.. 74

7-2-2-4حساسیت نسبت به تغییر قیمتها75

8-2-2-4 پیش بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا. 76

9-2-2-4 پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا. 77

3-4 تحلیل آماری متغیرهای پژوهش... 78

1-3-4 تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید. 78

4-4 آمار استنباطی.. 79

1-4-4 بررسی فرض نرمال بودن داده‌ها با استفاده از آزمون کولموگرف- اسمیرنوف (K- S)79

5-4 بررسي وضعيت متغيرهاي تحقيق.. 80

1-5-4 وضعيت انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و عوامل مؤثر در رونق شهر بانه. 80

6-4 آزمون فرض‌ها81

1-6-4فرضیات پژوهش... 81

1-1-6-4 فرضیه اصلی:81

2-1-6-4فرضیات فرعی:82

1-2-1-6-4 فرضیه اول: مزیت قیمتی بازارچه‌های مرزی با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید همبستگی مثبت دارد.82

2-2-1-6-4 فرضیه دوم: کالاهای بازارچه‌های مرزی با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید همبستگی مثبت دارد.83

3-2-1-6-4 فرضیه سوم: مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچه‌های مرزی با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید همبستگی مثبت دارد.84

7-4 مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس اطلاعات دموگرافیک... 86

1-7-4 مقایسه انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و دلایل رونق شهر بانه بر اساس اطلاعات دموگرافیک... 86

1-1-7-4 بررسی وجود تفاوت در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس جنسیت.. 86

2-1-7-4 بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس سن.. 87

3-1-7-4 بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس درآمد. 88

4-1-7-4 بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس تحصیلات.. 89

2-7-4 مقایسه میزان رضایت از خرید در بانه بر اساس اطلاعات دموگرافیک... 91

1-2-7-4 بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت.. 91

2-2-7-4 بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس سن.. 91

3-2-7-4 بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد. 92

4-2-7-4 بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس تحصیلات.. 93

1-5 مقدمه. 95

2-5 نتایج یافته های تحقیق.. 95

3-5 نتایج استنباطی.. 97

1-3-5 نتایج فرضیه اصلی.. 97

2-3--5 نتایج فرضیه فرعی 1. 98

3-3-5 نتایج فرضیه فرعی 2. 98

4-3-5 نتایج فرضیه فرعی 3. 98

4-2-5 نتایج کاربردی.. 99

1-2-4-5مستقیم. 99

2-2-4-5غیر مستقیم. 99

5-2-5 پیشنهاداتی برای تحقیقات اینده100

6-2-5 محدودیتهای تحقیق.. 100

فهرست منابع:101

منابع فارسی.. 101

منابع لاتین.. 103

منابع الکترونیکی.. 106

 فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول شماره 1-2 : محرکهای ممکن برای خرید گردشگری.. 12

جدول 2-2 : ده دلیل برای خرید. 13

جدول3-2 : جدول موضوعات مرتبط با خرید کارکردی.. 22

جدول 5-2 : انواع سوغاتی ها. 36

جدول شماره 6-2 : نمایش بخشهای بانه. 45

جدول 7-2 لیست اماکن اقامتی.. 46

جدول 8-2: متوسط اقامت گردشگران در شهر بانه طی سالهای 1384-1391. 47

جدول 9-2: درصد اشغال واحدهای اقامتی شهر بانه طی 1384-1391. 48

جدول 10-2: گردشگران ورودی به شهر بانه طی سالهای 1384-1391. 48

جدول 1-3 : نمایش نوع تحقیق حاضر از جنبه های مختلف.. 55

جدول 2-3 : متغیرهای تحقیق.. 56

جدول 3-3 ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در هر سوال.. 58

جدول 4-3 : ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در ان.. 58

جدول 5-3 : سنجه های طیف لیکرت.. 59

جدول شماره (3-3): ميزان آلفاي کرونباخ پرسشنامه. 60

جدول1-4: توزيع فراواني مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان.. 64

جدول 2-4: توزيع فراواني مربوط به سن پاسخ دهندگان.. 65

جدول 3-4: توزيع فراواني مربوط به درآمد پاسخ دهندگان.. 66

جدول4-4: توزيع فراواني مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان.. 67

جدول 5-4: توزيع فراواني مربوط به کالای خریداری شده پاسخ دهندگان.. 68

جدول 6-7: توزيع فراواني مربوط به مبدأ پاسخ دهندگان.. 69

جدول 7-4: توزيع فراواني مربوط به میزان رضایت از خرید در بانه پاسخ دهندگان.. 71

جدول 8-4: توزيع فراواني مربوط تعداد شب‌های اقامت افراد در بانه. 72

جدول 9-4: توزيع فراواني مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان.. 73

جدول 10-4: توزيع فراواني مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان.. 74

جدول 11-4: توزيع فراواني مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمتها توسط پاسخ دهندگان.. 75

جدول 12-4: توزيع فراواني پیش بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان.. 76

جدول 13-4: توزيع فراواني مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان.. 77

جدول14-4: تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید. 78

جدول 15-4: نتيجه آزمون نرمال بودن متغيرهای مستقل.. 79

جدول 16-4: آزمون ميانگين يک جامعه آماري.. 80

جدول 18-4 :آزمون ميانگين يک جامعه آماري برای بررسی وضعیت رونق بازارچه‌های مرزی.. 81

جدول 18-4 :آزمون ميانگين يک جامعه آماري برای بررسی وضعیت مزیت قیمتی بازارچه‌های مرزی.. 82

جدول 19-4 :آزمون ميانگين يک جامعه آماري برای بررسی وضعیت کالاهای بازارچه‌های مرزی.. 83

جدول 20-4 :آزمون ميانگين يک جامعه آماري برای بررسی وضعیت مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچه‌های مرزی 85

جدول 21-4: نتیجه آزمون T نمونه‌های مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس جنسیت 86

جدول 22-4: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید 87

جدول23-4: رتبه بندي جريان موثر اطلاعات بر اساس سن.. 88

جدول 24-4: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید 88

جدول25-4: رتبه بندي انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و ابعاد آن بر اساس درآمد. 89

جدول 26-4: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید 90

جدول27-4: رتبه بندي قیمت و مقصد بر اساس تحصیلات.. 90

جدول 28-4: نتیجه آزمون T نمونه‌های مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت 91

جدول 29-4: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با رضایت از خرید در بانه 91

جدول 30-4: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با رضایت از خرید در بانه 92

جدول31-4: رتبه بندي رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد. 92

جدول 32-4: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با رضایت از خرید در بانه 93

   فهرست اشکال

عنوان صفحه

شکل 1-1 : عوامل موثر بر انتخاب مقصد های خرید. 5

شکل شماره1-2: طیف خرید کارکردی-فراغتی.. 23

شکل 2-2 : عوامل موثر بر انتخاب یک مقصد خرید. 33

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار 1-4: توزيع درصد فراواني مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان.. 64

نمودار 2-4:‌درصد فراواني مربوط به سن پاسخ دهندگان.. 65

نمودار 3-4: درصد فراواني مربوط به درآمد پاسخ دهندگان.. 66

نمودار(4-4): درصد فراواني مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان.. 67

نمودار 5-4: درصد فراواني مربوط به کالای خریداری شده پاسخ دهندگان.. 68

نمودار 6-4: درصد فراواني مربوط به مبدأ پاسخ دهندگان.. 70

نمودار 7-4: درصد فراواني مربوط به میزان رضایت از خرید در بانه پاسخ دهندگان.. 71

نمودار 8-4: درصد فراواني مربوط بهتعداد شب‌های اقامت افراد در بانه. 72

نمودار 9-4: درصد فراواني مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان.. 73

نمودار 10-4: درصد فراواني مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان.. 74

نمودار 11-4: درصد فراواني مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمتها توسط پاسخ دهندگان.. 75

نمودار 12-4: درصد فراواني مربوط به پیش بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان.. 76

نمودار 13-4: درصد فراواني مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا پاسخ دهندگان.. 77

نمودار 17-4: هیستوگرام به انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید. 80

نمودار15-4: هیستوگرام رونق بازارچه‌های مرزی.. 82

نمودار16-4: هیستوگرام مزیت قیمتی بازارچه‌های مرزی.. 83

نمودار17-4: هیستوگرام کالاهای بازارچه‌های مرزی.. 84

نمودار18-4: هیستوگرام مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچه‌های مرزی.. 86


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 53

برچسب های مهم

دانلود رایگان برنامه پولی ردیابی شماره موبایل

دانلود رایگان برنامه پولی ردیابی شماره موبایل

نصب‌های فعال ۲۰٬۰۰۰+ در بسیاری از موارد این نرم افزار کاربرد دارد و میتوانید از آن استفاده نمایید نرم افزار دارای مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال می باشد که نشان از صحت کار نرم افزار می باشد هنگامی که می خواهید گوشی موبایلی را ردیابی کنید و این کار به صورت ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

"اد ممبر بینهایت" {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

آموزش دریافت شارژ رایگان

آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید،نیست.(شارژ هرمی نیست.) دریافت شارژ به صورت آنی، بدون هیچ گونه ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

دانلود کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

دانلود کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

دانلود کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار با ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

دانلود نرم افزار ردیابی افراد با شماره موبایل

دانلود نرم افزار ردیابی افراد با شماره موبایل

نصب‌های فعال ۲۰٬۰۰۰+ در بسیاری از موارد این نرم افزار کاربرد دارد و میتوانید از آن استفاده نمایید نرم افزار دارای مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال می باشد که نشان از صحت کار نرم افزار می باشد هنگامی که می خواهید گوشی موبایلی را ردیابی کنید نرم افزار بر روی دو گوشی ...

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

نرم افزار برنامه ساز ققنوس

نرم افزار برنامه ساز ققنوس

نرم افزار برنامه ساز اندروید ققنوس قابلیت اجرا در ویندوز ویستا و سون وxp جهت ساخت برنامه اندروید به کمک این نرم افزار میتوانید برنامه اندروید بسازید در بازار بفروشید و کسب درآمد کنید دوستان و ...

ردیاب حرفه ای

ردیاب حرفه ای

بلاخره برنامه ردیاب حرفه ای موبایل ساخته شد 50%تخفیف فقط برای امروز پیشنهاد ویژه برای کاربران اندروید توضیحات نرم افزار نرم افزار ردیاب حرفه ای به شما امکان ردیابی افراد بروی نقشه را خواهد داد.... ردیابی لحظه ب لحظه فرزندان خود بروی نقشه میخوای دوستتو ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت این برنامه ساخت شماره مجازی نیست به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران ...

مجموعه آموزش احداث تولیدی جوراب

مجموعه آموزش احداث تولیدی جوراب

"محتوای این مجموعه را حتما با دیگر مجموعه های موجود در اینترنت مقایسه کنید" با تهیه این مجموعه می توانید به محتوای زیر دسترسی داشته باشید: 1. یک مقاله 40 صفحه ای در مورد جوراب بافی است که عنوان مطالب این کتابچه را میتوانید در انتهای همین نوشته ...

کسب درامد از تلگرام

کسب درامد از تلگرام

اگر یک نفر توانسته کاری را انجام دهد پس شما هم میتوانید بیش از 500 فروش موفق از این محصول اتفاقی نیست این دلیل اعتماد کاربران به این سایت است آیا می دانید ۲۲ میلیون ایرانی از مسنجر تلگرام استفاده می کنند؟ و این یعنی یک بازار کار بسیار عالی که از طریق ان میتوانید ...

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

یکی از مهمترین معضلات کارآموزان فنی و حرفه ای نداشتن منبع موثق در موضوع امتحانات پایان ترم می باشد این مهم ما را بر آن داشت تا سوالات وارده را بر اساس اولویت مطرح شده در آزمون های هماهنگ جمع آوری و در قالب فایل pdf منتشر کنیم . تعداد سوال : 40 عدد به همراه جواب تعداد صفحات : 4 ...

جلوگیری از هک وای فای + آموزش و نرم افزار

جلوگیری از هک وای فای + آموزش و نرم افزار

جلوگیری از هک وای فای + آموزش و نرم افزار در زندگی های امروزی کمتر کسی پیدا می شود که از اینترنت استفاده نکند در حالی که روز به روز به تعداد افرادی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود. حتما شما هم در خانه خود برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده می کنید و همیشه ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای خرید پستی ( ۲۳ جلسه ویدیویی و صوتی + کتاب pdf + کتاب صوتی ) برای آگاهی درباره محتوای پکیج « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » میتوانید به فایل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

پاورپوینت فصل اخلاق نقد - پاورپوینت آیین زندگی

پاورپوینت فصل اخلاق نقد - پاورپوینت آیین زندگی

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت آیین زندگی ( اخلاق کاربردی) موضوع :پاورپوینت فصل اخلاق نقد - پاورپوینت آیین زندگی مباحث موجود در پاورپوینت : - اهمیت و جایگاه نقد در اسلام - چرا در جامعه ي ما توليد علم جاي خود را به تقليد و ترجمه ...

پاورپوینت فصل اخلاق سیاست (زمامداری) - پاورپوینت

پاورپوینت فصل اخلاق سیاست (زمامداری) - پاورپوینت

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت آیین زندگی ( اخلاق کاربردی) موضوع :پاورپوینت فصل اخلاق سیاست (زمامداری) - پاورپوینت آیین زندگی مباحث موجود در پاورپوینت : - تعریف سیاست و رابطه آن با اخلاق - دیدگاه ها و نظریه های معروف در مورد ...

پاورپوینت اخلاق معیشت ( آیین زندگی)

پاورپوینت اخلاق معیشت ( آیین زندگی)

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت آیین زندگی ( اخلاق کاربردی) موضوع :پاورپوینت آیین زندگی - فصل اخلاق معیشت مباحث موجود در پاورپوینت : - اهمیت و جایگاه - کار در سیره اولیای دین - نقش نیت در ارزشمندی کار - رابطه اخلاق و معیشت - نقش ...

پاورپوینت مکتب رئالیسم

پاورپوینت مکتب رئالیسم

پاورپوینت مکتب رئالیسم 16 صفحه کاملا تمیز و مزتب همراه با تصاویر مرتبط ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان فارسی ...

بانک شماره تلگرام و موبایل

بانک شماره تلگرام و موبایل

بانک شماره تلگرام و موبایل + بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک استان (همراه اول و ایرانسل) + بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک شغل کل ایران در دستان شما شما برای تبلیغات پیامکی، تبلیغات شبکه های اجتماعی به خصوص تبلیغات تلگرامی به این بسته احتیاج پیدا خواهید کرد بجای ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار جهت ...

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی نرم افزار برنامه ساز اندروید آپدیت جدید ۲۱ تیر ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500 نسخه دیگر به فروش می ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما