تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS


رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS

عنوان تحقیق: رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 294

شرح مختصر:

با توجه به تأثیر بسیار بالای صنعت بیمه بر رشد و توسعه اقتصادی کشورها، ارزیابی عملکرد در شرکت های بیمه ای از اهمیّت بسیار بالایی برخوردار می باشد و از آنجائیکه شرکت های بیمه از لحاظ ساختاری و نوع فعالیت بسیار گسترده می باشند لذا نیاز به کنترل و ارزیابی عملکرد در آنها مضاعف می گردد. از این رو ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه با بررسی کیفیت و چگونگی عملکرد و مقایسه آن ها گامی برای بهبود مستمر عملکرد شعب می باشد. امروزه مسأله اساسی جهت ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه و یا مؤسساتی که دارای بخش های متعدد و شعب فراوان می باشند، این است که تاکنون روش ارزیابی عملکرد جامع، قابل اعتماد و انعطاف پذیر در این خصوص ارائه نگردیده است؛ لذا این پژوهش بر آن است که با الهام گرفتن از مدل کارت امتیازی متوازن مدلی را برای ارزیابی عملکرد شعب شرکت های بیمه طراحی کرده و سپس به رتبه بندی شعب شرکت های بیمه بپردازد. بدین منظور از طریق مطالعه اسنادی و مصاحبه با خبرگان، کارشناسان و مدیران صنعت بیمه، مؤثرترین شاخص های عملکردی شناسایی و به طور کلی در قالب یازده معیار و 48 شاخص در چهار حوزه مالی، مشتری، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری طبقه بندی گردیده است. سپس از طریق پرسشنامه و نظرسنجی از خبرگان و نیز استفاده از آزمون های آماری به کمک نرم افزار SPSS به آزمون فرضیات تحقیق پرداخته شد. نتایج حاکی از آن بود که مدل کارت امتیازی متوازن و هر یک از ابعاد چهارگانه مدل در ارزیابی شعب بیمه کارآفرین از اهمیّت معناداری برخوردار می باشد و با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که ابعاد مدل کارت امتیازی متوازن در صنعت بیمه از اهمیّت یکسانی برخوردار می باشند. در نهایت نیز با استفاده از تکنیک TOPSIS به رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین در شهرستان های کاشان، همدان و اصفهان در سال های 1389 و 1390 پرداخته شد.

واژگان کلیدی:

ارزیابی عملکرد، کارت امتیازی متوازن، رتبه بندی، تکنیک TOPSIS، شعب شرکت های بیمه

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اوّل: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه3

1-2- تعریف مسأله6

1-3- ضرورت تحقیق8

1-4- سؤالات تحقیق9

1-5- فرضیات تحقیق10

1-6- اهداف تحقیق10

1-7- استفاده کنندگان از نتایج تحقیق11

1-8- روش تحقیق12

1-9- قلمرو تحقیق12

1-9-1- قلمرو موضوعی12

1-9-2- قلمرو مکانی13

1-9-3- قلمرو زمانی13

1-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها 13

1-11- محدودیت های تحقیق14

1-12- سوابق موضوع14

1-13- شرح واژگان كليدي16

فصل دوم: ادبیات تحقیق

2-1- مروری بر صنعت بیمه19

2-1-1- مقدمه19

2-1-2- تعریف بیمه20

2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20

2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21

2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21

2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی21

2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21

2-1-3- تارخچه بیمه22

2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان22

2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران25

2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی27

2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28

2-1-4-انواع بیمه29

2-1-4-1- بیمه های اجتماعی29

2-1-4-2- بیمه های بازرگانی30

2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی31

2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31

2-2- مروری بر ارزیابی عملکرد33

2-2-1- مقدمه33

2-2-2-تاریخچه ارزیابی عملکرد34

2-2-2-1- تاریخچه ارزیابی عملکرد در جهان34

2-2-2-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران35

2-2-3- تعریف اندازه گیری36

2-2-4- دلایل اندازه گیری36

2-2-5- تعریف و مفهوم عملکرد36

2-2-6- انواع ارزیابی37

2-2-6-1-ارزيابي آينده نگر37

2-2-6-2-ارزيابي گذشته نگر37

2-2-7- مراحل ارزیابی38

2-2-8- تعریفو مفهوم ارزیابی عملکرد39

2-2-9- کارکردهای ارزیابی عملکرد40

2-2-10- دلایل ارزیابی عملکرد41

2-2-11- اهداف ارزیابی عملکرد42

2-2-12- ضرورت و اهمیّت ارزیابی عملکرد42

2-2-13- ابعاد ارزیابی عملکرد43

2-2-14- فرآیند ارزیابی عملکرد45

2-2-15- شاخصها و استانداردهای ارزیابی عملکرد48

2-2-15-1-تعریف استاندارد48

عنوان صفحه

2-2-15-2- تعریف شاخص48

2-2-15-3- انواع شاخصهای عملکردی49

2-2-15-4- خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل50

2-2-15-4-1- شاخص های مطلوب عملکرد از نظر پیتر دراکر50

2-2-15-4-2- خصوصیات شاخص های عملکرد از نظر گلوبرسون50

2-2-15-4-3- اصول شاخص های عملکرد از نظر ماسکل51

2-2-15-4-4- شاخص های عملکرد در مدل سینک و تاتل52

2-2-15-4-5- شاخص های عملکرد در مدل نتایج و تعیین کننده ها52

2-2-15-4-6- شاخص های عملکرد در مدل هرم عملکرد53

2-2-16- مدیریت عملکرد54

2-2-16-1- تعریف مدیریت عملکرد54

2-2-16-2- مزيّت هايمديريت عملکرد55

2-2-16-3- پیش نیازهای مدیریت عملکرد56

2-2-16-4- حرکت از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56

2-2-16-5- شرایط حرکت مؤثر از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56

2-2-16-6- تفاوت مدیریت عملکرد با ارزیابی عملکرد57

2-2-17- ديدگاه هاي سنتي و نوين درباره ارزيابي عملکرد59

2-2-17-1- مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد60

2-2-17-2- اشکالات سیستم هایسنتی ارزیابی61

2-3- مدل های ارزیابی عملکرد61

2-3-1-الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد62

2-3-2- ویژگی های یک سیستم ارزیابی عملکرد مناسب62

2-3-3- انواع مدل های ارزیابی عملکرد64

2-3-3-1- مدل های ارزیابی عملکرد مالی66

2-3-3-1-1- تاريخچه سيستم‎هاي ارزيابي مالي66

2-3-3-1-2- تجزيه و تحليل صورت هاي مالي67

2-3-3-1-3- انواع نسبت‎هاي مالي70

2-3-3-1-3-1- نسبت‎هاي نقدينگي70

2-3-3-1-3-2- نسبت‎هاي فعاليت (کارآیی72

2-3-3-1-3-3- نسبت‎هاي ساختار سرمايه (توانایی پردراخت بدهی ها76

2-3-3-1-3-4- نسبت‎هاي سودآوري78

2-3-3-1-5- نسبت‎هاي مالي مربوط به سرمايه‎گذاري سهامداران گردش سرمايه (ارزش بازار81

2-3-3-1-4- نقاط قوت و ضعف نسبت‎هاي مالي84

2-3-3-2- مدل های ارزيابي بهره‎وري85

2-3-3-2-1- تاريخچه بهره‎وري85

2-3-3-2-2- تعريف بهره‎وري86

2-3-3-2-3- انواع بهره‎وري86

2-3-3-2-4- سطوح بهره‎وري88

2-3-3-2-5- مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري88

2-3-3-2-6- مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري90

2-3-3-2-7- شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده90

2-3-3-2-8- روش سريع ارزيابي بهره‎وري93

2-3-3-2-9- محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها95

2-3-3-3- مدل هاي اثربخشي سازماني97

2-3-3-3-1- رويكرد نيل به هدف97

2-3-3-3-2- رويكرد سيستمي97

2-3-3-3-3- رويكرد عوامل استراتژيك98

2-3-3-3-4- رويكرد ارزش‎هاي رقابتي98

2-3-3-3-5- محدوديت مدل‎هاي ارزیابی اثربخشي سازماني98

2-3-3-4- مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني99

2-3-3-4-1- مدل جايزه اروپايي كيفيت (EQA99

2-3-3-4-2- مدل جايزه ملي دمينگ102

2-3- 3-4-3- مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج104

2-3-3-4-5- محدوديتهای مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني106

2-4- مدل ارزیابی عملکرد متوازن107

2-4-1- مقدمه107

2-4-2- ابعاد مدل ارزیابی عملکرد متوازن108

2-4-3- انواع شاخص ها در مدل ارزیابی عملکرد متوازن110

2-4-4- دلایل استفاده از مدل ارزیابی عملکرد متوازن111

2-4-5- کاربردهاي ارزيابي عملکرد متوازن113

2-4-6- گام هاي پياده سازي و توسعه مدل ارزیابی عملکرد متوازن115

2-4-7- سير تكاملى مدل ارزیابی عملکرد متوازن118

2-4-8- مزایای مدل ارزیابی عملکرد متوازن123

2-4-9- محدوديت های مدل ارزيابي عملكرد متوازن124

2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه124

2-5-1- مقدمه125

2-5-2- تعریف رتبه بندی125

2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه125

2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی126

2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126

2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128

2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه128

2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129

2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133

2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133

2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي134

2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135

2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه135

2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق149

2-7- مدل پیشنهادی تحقیق152

عنوان صفحه

2-7-1- مدل کلان (مفهومی152

2-7-2- مدل خرد (عملیاتی153

فصل سوم: روش تحقیق

3-1- مقدمه156

3-2- روش شناسی تحقیق157

3-3- جامعه آماری159

3-4- نمونه و روش نمونه گیری159

3-5- ابزار تحقیق161

3-6- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری162

3-6-1- روايي ابزار اندازه گيري162

3-6-2- پايايي (قابليت اعتماد) ابزار اندازه گيري163

3-7- تکنیک های تجزیه و تحلیل داده ها165

3-7-1- تکنیک رتبه بندی TOPSIS166

3-7-2- مراحل TOPSIS167

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

4-1- مقدمه170

4-2- آمـار توصيـفي (تجزیه و تحلیل توصیفی داده ها171

4-2-1- بررسي و توصيف اطلاعات مربوط به ويژگي هاي عمومي پاسخ دهندگان171

4-2-1-1- عنوان شغلی172

4-2-1-2- میزان تحصیلات173

4-2-1-3- سنوات خدمت در صنعت بیمه174

4-2-1-4- سابقه مدیریت در صنعت بیمه175

4-2-2- تجزیه و تحلیل توصیفی شاخص ها175

4-2-2-1- میزان اهمیّت شاخص های بعد مالی در ارزیابی عملکرد شعب بیمه176

4-2-2-1-1- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مالی در ارزیابی عملکرد181

4-2-2-2- میزان اهمیّت شاخص های بعد مشتری در ارزیابی عملکرد شعب بیمه182

4-2-2-2-1- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مشتری در ارزیابی عملکرد187

4-2-2-3- میزان اهمیّت شاخص های بعد فرآیندهای داخلی در ارزیابی عملکرد شعب بیمه189

4-2-2-3-1- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های فرآیندهای داخلی در ارزیابی عملکرد198

4-2-2-4- میزان اهمیّت شاخص های بعد رشد و یادگیری در ارزیابی عملکرد شعب بیمه200

4-2-2-4-1- توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های رشد و یادگیری در ارزیابی عملکرد205

4-3- آمار استنباطی206

4-3-1- بررسی فرض نرمال بودن شاخص ها206

4-3- 2- آزمون فرضیات تحقیق207

4-3-2-1- فرضیه اصلی اوّل207

4-3-2-1-1- فرضیه فرعی اوّل207

4-3-2-1-2- فرضیه فرعی دوّم210

4-3-2-1-3- فرضیه فرعی سوّم212

4-3-2-1-4- فرضیه فرعی چهارم217

4-3-2-2- فرضیه اصلی دوّم219

 

4-3-3- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی پاسخ افراد220

4-3-3-1- عنوان شغلی در صنعت بیمه220

4-3-3-2- میزان تحصیلات221

4-3-3-3- سنوات خدمت در صنعت بیمه221

4-3-3-4- سابقه مدیریت در صنعت بیمه222

4-3-4- آزمون کفایت نمونه223

4-3-5- اجرای تکنیک رتبه بندی TOPSIS224

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1- مقدمه: 230

5-2- فرآيند تحقيق230

5-3- نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها231

5-3-1- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی اوّل231

5-3-1-1- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی اوّل232

5-3-1-2- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی دوّم232

5-3-1-3- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی سوّم233

5-3-1-4- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی چهارم234

5-3-2- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی دوّم235

5-4- یافته های جانبی تحقیق. 236

5-5- نتایج حاصل از رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین237

5-6- محدودیّت های تحقیق238

عنوان صفحه

5-7- پیشنهادهای اجرایی238

5-8- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی240

 فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول (1-1) مراحل کلی تحقیق5

جدول (2-1) مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد60

جدول (2-2) معیارهای مدل اروپایی کیفیت 101

جدول (2-3) معیارهای اساسی و زیر معیارهای مدل جایزه ملی مالکوم بالدریج 105

جدول (2-4) جمع بندی و مقایسة شاخص های تحقیق150

جدول (2-5) مدل خرد تحقیق 153

جدول(3-1) ضرایب آلفای کرونباخ165

جدول (4-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس عنوان شغلی172

جدول (4-2) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس میزان تحصیلات173

جدول (4-3) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس سنوات خدمت174

جدول (4-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس سابقه مدیریت175

جدول (4-5) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد مالی176

جدول (4-6) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد مالی176

جدول (4-7) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد مالی177

جدول (4-8) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد مالی177

جدول (4-9) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد مالی178

جدول (4-10) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد مالی178

جدول (4-11) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد مالی179

جدول (4-12) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد مالی179

جدول (4-13) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد مالی180

جدول (4-14) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مالی در ارزیابی عملکرد181

جدول (4-15) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد مشتری182

جدول (4- 16) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد مشتری182

جدول (4-17) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد مشتری183

جدول (4-18) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد مشتری183

جدول (4-19) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد مشتری184

جدول (4-20) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد مشتری184

جدول (4-21) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد مشتری185

جدول (4-22) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد مشتری185

جدول (4- 23) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد مشتری186

جدول (4-24) توزیع فراوانی شاخص دهم در بعد مشتری186

جدول (4-25) توزیع فراوانی شاخص یازدهم در بعد مشتری187

جدول (4- 26) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های بعد مشتری در ارزیابی عملکرد188

جدول (4- 27) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد فرآیندهای داخلی189

جدول (4- 28) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد فرآیندهای داخلی189

جدول (4- 29) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد فرآیندهای داخلی190

جدول (4- 30) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد فرآیندهای داخلی190

جدول (4- 31) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد فرآیندهای داخلی191

جدول (4- 32) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد فرآیندهای داخلی191

جدول (4-33) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد فرآیندهای داخلی192

جدول (4- 34) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد فرآیندهای داخلی192

جدول (4- 35) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد فرآیندهای داخلی193

جدول (4-36) توزیع فراوانی شاخص دهم در بعد فرآیندهای داخلی193

جدول (4- 37) توزیع فراوانی شاخص یازدهم در بعد فرآیندهای داخلی194

جدول (4- 38) توزیع فراوانی شاخص دوازدهم در بعد فرآیندهای داخلی194

جدول (4-39) توزیع فراوانی شاخص سیزدهم در بعد فرآیندهای داخلی195

جدول (4- 40) توزیع فراوانی شاخص چهاردهم در بعد فرآیندهای داخلی195

جدول (4-41) توزیع فراوانی شاخص پانزدهم در بعد فرآیندهای داخلی196

جدول (4- 42) توزیع فراوانی شاخص شانزدهم در بعد فرآیندهای داخلی196

جدول (4- 43) توزیع فراوانی شاخص هفدهم در بعد فرآیندهای داخلی197

جدول (4- 44) توزیع فراوانی شاخص هجدهم در بعد فرآیندهای داخلی197

جدول (4- 45) توزیع فراوانی شاخص نوزدهم در بعد فرآیندهای داخلی198

جدول (4- 46) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص بعد فرآیندهای داخلی در ارزیابی عملکرد199

جدول (4-47) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد رشد و یادگیری200

جدول (4-48) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد رشد و یادگیری201

جدول (4-49) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد رشد و یادگیری201

جدول (4-50) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد رشد و یادگیری202

جدول (4-51) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد رشد و یادگیری202

جدول (4-52) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد رشد و یادگیری203

جدول (4-53) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد رشد و یادگیری203

جدول (4-54) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد رشد و یادگیری204

جدول (4-55) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد رشد و یادگیری204

جدول (4-56) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های رشد و یادگیری در ارزیابی عملکرد205

جدول(4- 57) نتایج آزمون کولوموگرف اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن شاخص ها206

جدول (4-58) نتایج آزمون t برای شاخص کلی تحقیق207

جدول (4-59) نتایج آزمون t برای بعد مالی208

جدول (4-60) نتایج «آزمون فریدمن» بمنظور وجود یا عدم وجود تفاوت درشاخص های بعد مالی....209

جدول (4-61) رتبه شاخص های بعد مالی به ترتیب اهمیت209

جدول (4-62) نتایج آزمون t برای بعد مشتری210

جدول (4-63) نتایج«آزمون فریدمن»بمنظور وجود یا عدم وجود تفاوت در شاخص های بعد مشتری211

جدول (4-64) رتبه شاخص های بعد مشتری به ترتیب اهمیت212

جدول (4-65) نتایج آزمون t برای بعد فرآیند های داخلی213

جدول (4-66) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور وجود یا عدم وجود تفاوت در شاخص های بعد فرآیندهای داخلی214

جدول (4-67) رتبه شاخص های بعد فرآیندهای داخلی به ترتیب اهمیت216

جدول (4-68) نتایج آزمون t برای بعد رشد و یاد گیری217

جدول (4-69) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور وجود یا عدم وجود تفاوت در شاخص های بعد رشد و یادگیری218

جدول (4-70) رتبه شاخص های بعد رشد و یادگیری به ترتیب اهمیت219

جدول (4-71) نتایج «آزمون فریدمن» به منظور وجود یا عدم وجود تفاوت در ابعاد چهارگانه219

جدول (4-72) نتایج آزمون کروسکال والیس جهت بررسی تأثیر عنوان شغلی بر پاسخ افراد220

جدول (4-73) نتایج آزمون کروسکال- والیس جهت بررسی تأثیر میزان تحصیلات بر پاسخ افراد221

جدول (4-74) نتایج آزمون کروسکال- والیس جهت بررسی تأثیر سنوات خدمت بر پاسخ افراد221

جدول (4-75) نتایج آزمون کروسکال- والیس جهت بررسی تأثیر سابقه مدیریت بر پاسخ افراد222

جدول (4-76) بررسی کفایت اطلاعات نمونه223

جدول (4-77) گزینه های رتبه بندی224

جدول (4-78) معیارهای رتبه بندی225

جدول (4-79) نتایج رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین در سال 1389226

جدول (4-80) نتایج رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین در سال 1390227

جدول (4-81) نتایج رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین در سال1389 و 1390227

جدول (5-1) نتایج رتبه شعب در سال های 1389 و 1390237

 فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار (4-1) اطلاعات پاسخ دهندگان بر اساس عنوان شغلی172

نمودار (4-2) اطلاعات پاسخ دهندگان بر اساس میزان تحصیلات173

نمودار (4-3) اطلاعات پاسخ دهندگان بر اساس سنوات خدمت174

نمودار (4-4) اطلاعات پاسخ دهندگان بر اساس سابقه مدیریت175

 فهرست شکل ها

عنوان صفحه

شکل(2-1) تقسيم بندي انواع بيمه هاي بازرگاني30

شكل(2-2) چهارچوب مدل اروپايي كيفيت100

شکل(2-3) معیارهای مدل دمینگ103

شکل(2-4) مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج105

شکل (2-5) مدل داده-ستاده111

شکل (2-6) مدل کلان تحقیق152


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 57

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

"اد ممبر بینهایت" {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت و بازكردن پاپ آپ از روي سايت و وبلاگ شاید شما حوصله خواندن متن های طولانی را نداشته باشید اما بعضی مواقع 5 دقیقه خواندن یک متن تاثیر فوق العاده ای بر سایت یا وبلاگ شما داشته ...

آموزش دریافت شارژ رایگان

آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید،نیست.(شارژ هرمی نیست.) دریافت شارژ به صورت آنی، بدون هیچ گونه ...

مجموعه "صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه

"محتوای این مجموعه را حتما با دیگر مجموعه های موجود در اینترنت مقایسه کنید" با تهیه این مجموعه می توانید به مطالب زیر دسترسی داشته باشید: 1. یک کتابچه 40 صفحه ای در زمینه احداث کارگاه جوراب بافی (تجربه شخصی دوران راهبی). 2.کتاب 732 صفحه ای "کار آفرینی" (کتابی فوق ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم مصرف را ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

در آمد اینترنتی | کسب درامد از اینترنت

در آمد اینترنتی | کسب درامد از اینترنت

آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید. می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

از جمله اطلاعاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS ها، MMS ها و تماس های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات شخص مورد هدف و ارسال آن به ایمیل، ضبط صداهای محیط اطراف تلفن و ارسال به ایمیل، پیدا کردن موقعیت تلفن با GPS، ارسال تمامی ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی نرم افزار برنامه ساز اندروید آپدیت جدید ۲۱ آبان ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500 نسخه دیگر به فروش ...

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

یکی از مهمترین معضلات کارآموزان فنی و حرفه ای نداشتن منبع موثق در موضوع امتحانات پایان ترم می باشد این مهم ما را بر آن داشت تا سوالات وارده را بر اساس اولویت مطرح شده در آزمون های هماهنگ جمع آوری و در قالب فایل pdf منتشر کنیم . تعداد سوال : 40 عدد به همراه جواب تعداد صفحات : 4 ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

بهترین و فوق العاده ترین پکیج اموزشی انالیز ترکیبی و احتمال که در قالب جزوه تقدیم شما دوستان عزیز میشه!!!!! برای اولین بار و تنها در ijozve این جزوه اموزشی فوق العاده را با تخفیف ویژه 50% و به صورت کاملا اورجینال تهیه کرده و از ان لذت ببرید.. کافی فقط یک بار امتحان کنید تا ببینید ...

ردیاب حرفه ای

ردیاب حرفه ای

بلاخره برنامه ردیاب حرفه ای موبایل ساخته شد 50%تخفیف فقط برای امروز پیشنهاد ویژه برای کاربران اندروید توضیحات نرم افزار نرم افزار ردیاب حرفه ای به شما امکان ردیابی افراد بروی نقشه را خواهد داد.... ردیابی لحظه ب لحظه فرزندان خود بروی نقشه میخوای دوستتو ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی)

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی)

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی) ⊷قـابـلیـت هـای شگـفـت انـگیـز ⊶ نرم افزار مدیریت کانال تلگرام چیست؟! نرم افزار منحصر بفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام میباشد. این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری ...

پاورپوینت مسئله شر (پاورپوینت اندیشه اسلامی 1)

پاورپوینت مسئله شر (پاورپوینت اندیشه اسلامی 1)

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت اندیشه اسلامی 1 موضوع : پاورپوینت مسئله شر مباحث موجود در پاورپوینت : - تعریف و اقسام شر - راه حل های مسئله شرور - شر لازمه جهان مادی - اشکال کمتر بودن خیرات نسبت به شرور - شر ناشی از آزادی انسان ...

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... مهم نیست فقط به این نکته توجه کنید که یک مغازه ی فرضا فرش فروشی یا یک مغازه ی کامپیوتر فروشی در روز چند مشتری وارد ...

تحقیق کامل درمورد مدرسه

تحقیق کامل درمورد مدرسه

عرض سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم سایت جوبوک در خدمت شما هستم با معرفی و دانلود یکی دیگر از بهترین پژوهشها درمورد مدرسه را برای دانلود شما عزیزان قرار دادم امیدوارم لذت ببرید ... در این تحقیق توضیحات کاملی در مورد مدرسه بیان می شود . مدرسه مکان آموزشی است که ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت این برنامه ساخت شماره مجازی نیست به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران ...

مقاله و پاورپوینت اثر باد بر روی ساختمانهای بلند

مقاله و پاورپوینت اثر باد بر روی ساختمانهای بلند

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول مقاله و پاورپوینت تخصصی کارشناسی ارشد گرایش زلزله موضوع مقاله و پاورپوینت : اثر باد بر روی ساختمانهای بلند و معرفی سیستم دیاگرید برای مقابله با آن مباحث موجود در پاورپوینت : - آوار تولید شده از باد - نیروی ...

پاورپوینت مهاربندی کلان یا mega bracing (سمینار درس

پاورپوینت مهاربندی کلان یا mega bracing (سمینار درس

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت ارشد زلزله سمینار درس سازه های بلند موضوع سمینار : مهاربندی کلان یا Mega Bracing مباحث موجود در پاورپوینت : - تاریخچه سازه های بلند - نمونه ای از سیستم های سازه ای رایج برای سازه های بلند - Mega Bracing - ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما