لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری مشتريان بانک رفاه


رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری  مشتريان بانک رفاه

عنوان تحقیق: رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری مشتريان بانک رفاه

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 142

شرح مختصر:

تحقیق حاضر تحت عنوان رابطه بین تصوير سازماني با وفاداری مشتريان شعب بانک رفاه شمال تهران انجام گرفته است . برای تجزیه و تحلیل تصویر سازمانی و عوامل موثر بر آن یعنی هويت سازماني، اعتبار سازمانی، محیط فیزیکی، ويژگي هاي پرسنل در ارتباط با مشتري، ارتباطات، سطح خدمات، ويژگي هاي تكنولوژيك از پرسشنامه ای شامل 28سوال و وفاداری مشتریان پرسشنامه ای 5 سوالی استفاده شده است.

روش تحقیق توصیفی و از شاخه همبستگی به روش پیمایشی انجام شده است. جامعه مورد نظر پژوهش حاضر متشکل از تمامی مشتریانی می باشد که در محدوده زمانی مشخص تحقیق به شعب بانک رفاه شمال تهران مراجعه می کنند. محقق در این تحقیق به صورت تصادفی ساده این نمونه گیری را انجام می دهد که حجم نمونه این تحقیق 384 نفر بدست آمد.

از آزمون همبستگی اسپیرمن برای آزمون فرضیه های تحقیق بهره برداری شد، نتایج حاکی از وجود رابطه مثبت و معنادار بین تصویر سازمانی و عوامل موثر بر آن با وفاداری مشتریان شعب بانک رفاه شمال تهران است.

 واژگان کلیدی :

تصوير سازماني ، وفاداری مشتریان، شعب بانک رفاه شمال تهران

فهرست مطالب

چکیده............................................. 1

 فصل اول : کلیات طرح تحقیق

1-1مقدمه......................................... 3

1-2- بيان مسأله........................................... 4

1-3-اهميت و ضرورت تحقیق .............. 8

1-4- اهداف پژوهش............................... 9

1-5- فرضیه های تحقیق................ 10

1-6- قلمرو تحقیق .................... 11

1 -6-1 - قلمرو موضوعي........................ 11

1-6-2 - قلمرو مكاني........................... 11

1-6-3 -قلمرو زماني........................... 11

1-7- تعريف واژگان کليدي تحقيق...... 12

فصل دوم : ادبیات تحقیق

2-1-مقدمه..................................... 15

2-2- تصوير سازمانی.......................... 16

2-2-1- تصوير.................................. 16

2-2-2- پيچيدگي تصوير در حوزه خدمات............ 18

2-2-3- تصویر سازمان............................. 20

2-2-4- اهميت مديريت تصويرسازمانی.......... 20

2-2-5- مدل هاي ارائه شده در زمينه تصوير سازمانی.. 22

2-2-5- 1- مدل كرنليسن........................... 23

2-2-5- 2- مدل آبرات و موفوكنگ................... 25

2-2-5- 3- مدل لمينيك، شوجيف و استروكنز........ 28

2-2-5- 4- مدل ويگودا گدت و بن زاين............. 29

2-2-5- 5- مدل كاندامپلي و هوي.................. 30

2-2- 6- عوامل اثرگذار بر تصوير سازماني......... 32

2-2- 6-1- هويت سازمانی......................... 322-2- 6-1-1- تعاریف هويت سازمانی................ 34

2-2- 6-1-2- تفاوت هويت و تصویرسازمانی......... 36

2-2- 6-1-3- رابطه هويت و تصویرسازمانی......... 38

2-2- 6-1-4- شاخص هاي اندازه گيري هويت سازماني.. 39

2-2- 6-2- اعتبار سازمانی....................... 40

2-2- 6-2-1- تعاریف اعتبار سازمانی............... 41

2-2-6-2-2-رابطه اعتبار سازمانی با تصوير سازمانی.. 43

2-2- 6-2-3- فرايند شكل گيري اعتبار.............. 45

2-2- 6-3- محيط فيزيكي .......................... 46

2-2-6-4- كاركنان مرتبط با مشتري.................. 48

2-2- 6-5- ارتباطات .......................... 52

2-2- 6-5-1- مدل های ارتباطات سازماني.......... 52

2-2- 6-6- سطح خدمات .......................... 61

2-2-6-7- تكنولوژي.............................. 63

2-3- وفاداري مشتري............... 65

2-3-1- شکل هاي وفاداري مشتري ............ 68

2-3-2- رویکردهای سه گانه به وفاداری............. 71

2-4- رابطه تصویر سازمانی و وفاداري مشتري.. 71

2-5- پیشینه تحقیق............................ 73

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

3-1- مقدمه.................................... 81

3-2- روش شناسی تحقیق..................... 81

3-3- متغیر مستقل و وابسته..................... 82

3-4 - ابزار های گرد آوری داده ها.............. 84

3-5- روایی و پایایی ابزار سنجش................ 88

3-6- جامعه آماری............................. 89

3-7- روش نمونه گيري و تعیین حجم نمونه آماری.. 92

3-8- قلمرو تحقیق ....................... 93

3-8-1 - قلمرو موضوعي......................... 93

3-8-2 - قلمرو مكاني.......................... 93

3-8-3 - قلمرو زماني ....................... 93

3-9- روش های تجزیه و تحلیل داده ها....... 93

 

فصل چهارم : تجزيه و تحليل داده ها

4-1- مقدمه.................................. 97

4-2- آمار توصيفي ........................... 98

4-2-1- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر جنسیت....... 98

4-2-2- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر سن.......... 99

4-2-3- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر میزان تحصیلات.. 99

4-2-4- وضعیت افراد پاسخ‎دهنده از نظر درآمد....... 101

4-2-5- متغيرهاي تحقیق............................ 102

4-3 - نتایج حاصل از تحلیل استنباطی داده‌ها....... 102

4-3-1- آزمون کالموگروف-اسمیرنوف.................. 103

4-3-2- آزمون فرضیات............................ 104

4-3-2-1- فرضیه فرعی اول........................ 104

4-3-2-2- فرضیه فرعي دوم........................ 105

4-3-2-3- فرضیه فرعي سوم...................... 105

4-3-2-4- فرضیه فرعي چهارم... ................ 107

4-3-2-5- فرضیه فرعي پنجم .................... 108

4-3-2-6- فرضیه فرعی ششم........................ 109

4-3-2-7- فرضیه فرعی هفتم...................... 110

4-3-2-8- فرضیه اصلی............................ 111

4-4 - ساير يافته­هاي تحقيق................ 112

4-4-1- آزمون من- ويتني (آزمون U)......... 112

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1-مقدمه..................................... 130

5-2- نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی........... 131

5-3- نتایج حاصل از آمارتوصیفی................. 131

5-2-2- نتایج آمار استنباطی.................... 132

5-2-1-1-بحث درباره‏ي نتایج حاصل از آزمون کالموگروف-اسمیرنوف. 132

5-2-2-2-2-بحث درباره‏ي نتایج حاصل از آزمون فرضیه های تحقیق 133

5-2-2- 2-3- نتایج رگرسیون خطی................ 133

5-2-2-4- بحث درباره‏ي نتایج حاصل از آزمون من- ويتني (آزمون.. 135

5-2-2- 4- بحث درباره‏ي نتایج حاصل از زمون كروسكال–واليس(آزمونH).. 136

5-3- پيشنهادها............................ 137

5-3- 1- پيشنهاد های مبتنی برتحقیق............... 137

5-3-2- ارائه پيشنهادهاي برای تحقیقات آتی....... 140

5-4- محدودیت های تحقیق ........................ 140

پیوست الف : پرسشنامه ها ..................... 141

منابع......................................... 145

چکیده لاتین.................................... 151

 فهرست جداول

عنوان صفحه

 جدول 1-1: متغیرهای تحقیق........................... 8

جدول شماره 3-1:متغيرها و شاخص ها و پژوهش........... 83

جدول شماره 3- :متغير ها و ‌ سئوالات پرسشنامه........ 86

جدول شماره 3-3: نحوه نمره دهی به سوالات مربوط به متغیر های پژوهش........................................ 87

جدول3-4 :آلفای کرونباخ متغیر های تحقیق........... 89

جدول3-5: شعب منطقه شمال تهران بانک رفاه........... 90

جدول4-1:توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب جنسیت.. 98

جدول4-2:توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن.. 99

جدول 4-3:توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات. 100

جدول 4-4 : توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب درآمد 101

جدول 4-5 : توزیع توصيفي متغیرهای تحقیق........... 102

جدول 4-6:نتایج مربوط به آزمون نرمال بودن متغيرهاي تحقیق 103

جدول 4-7 : مقادیر ضریب همبستگی................. 104

جدول 4-8: مقادیر ضریب همبستگی..................... 105

جدول 4-9 : مقادیر ضریب همبستگی......................................... 106

جدول 4-10 : مقادیر ضریب همبستگی................. 107

جدول 4-11 : مقادیر ضریب همبستگی........................................ 108

جدول 4-12 : مقادیر ضریب همبستگی....................................... 109

جدول 4-13 :: مقادیر ضریب همبستگی........................................ 110

جدول 4-14 : مقادیر ضریب همبستگی.......................................... 112

جدول 4-15 : نتایج آزمون من- ويتني.............. 112

جدول 4-16 : نتایج آزمون من- ویتني............... 113

جدول 4-17 : نتایج آزمون من- ويتني................ 114

جدول 4-18 : نتایج آزمون من-ويتني............... 115

جدول 4-19 : نتایج آزمون من- ويتني.............. 116

جدول 4-20 : نتایج آزمون من- ويتني............... 117

جدول 4-21 : نتایج آزمون من- ويتني.............. 118

جدول 4-22 : نتایج آزمون من- ويتني.............. 119

جدول 4-23 : نتایج آزمون من- ويتني................. 119

جدول 4-24 : نتایج آزمون كروسكال – واليس....... 120

جدول 4-25 : نتایج آزمون كروسكال – واليس....... 121

جدول 4-26 : نتایج آزمون كروسكال – واليس....... 121

جدول 4-27 : نتایج آزمون كروسكال – واليس....... 123

جدول 4-28 : نتایج آزمون كروسكال – واليس....... 124

جدول 4-29 : نتایج آزمون كروسكال – واليس........ 125

جدول 4-30 : نتایج آزمون كروسكال – واليس........ 126

جدول 4-31: نتایج آزمون كروسكال – واليس......... 127

جدول 4-32 : نتایج آزمون كروسكال –واليس........ 128

جدول 5-1 : نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی

متغیرهای جمعیت شناختی......................... 131

جدول 5-2 :نتایج اجمالی آزمون رگرسیون............ 132

جدول5-3 : نتایج آزمون رگرسیون................... 134

جدول5-4:خلاصه نتایج آزمون من- ويتني (آزمون U) مقادیر... 135

جدول شماره5-5:خلاصه نتایج آزمون کروسکال-والیس(آزمون H). 136

 فهرست نمودار ها

عنوان صفحه

 نمودار 4-1 : توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب جنسیت98

نمودار 4-2 : نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن 99

نمودار 4-3 : نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تحصیلات100

نمودار 4-4 : نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب درآمد101

نمودار 4-5 : کمینه، بیشینه و میانگین متغیرهای تحقیق102

 فهرست شکل ها

عنوان صفحه

 شكل 2-1- مدل جديد ارتباطات سازماني: تعامل و منابع چندگانه پيام منبع:(كرنليسن،200024

 شكل 2-2- فرآيند مديريت تصوير سازماني .منبع:آبرات، 1989وآبرات وموفوكنگ( 200127

 شكل 2-3- مدل پيشنهادي لمينيك، شوجيف و استروكنز منبع: (لمينيك و همکاران،200329

 شكل 2-4- مدل ارائه شده توسط ويگوداگوت و بن زاين منبع: (ويگوداگدت و بن زاين،200430

 شكل 2- 5- مدل ارائه شده توسط كاندامپلي و هوي .منبع:

(كاندامپلي وهوی200732

شكل 2- 6- رابطه هويت و تصوير‌(كرنليسن،2000).........38

شكل 2- 7- رابطه اعتبار سازمانی با تصوير سازمانی منبع: (بارنت جرمير و لافرتي200645

 شكل 2- 8- مدل ارائه شده توسط گري و بالمر(1998)......54

شکل2- 9- مدل جديد ارتباطات سازماني: تعامل و منابع چندگانه پيام.منبع: (كرنليسن،2000 57

 شکل2-10- مدل پيشنهادي لمينيك و ديگران(200361

 شکل2-11- مدل مفهومی تحقیق79


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 88

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 25 دی 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار جهت ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 20 دی1395 کسب درامد میلیونی از ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

توضیحات محصول با مشاهده این فیلم آموزشی شما بطور کامل با جزوه تمرینات تندخوانی و تقویت حافظه آشنا می شوید و می توانید با دانلود جزوه و پرینت آن با کیفت بسیار بالا و بعد از مشاهده کامل ویدئو شروع به انجام تمرینات کرده و سرعت مطالعه خود را چندین برابر کنید. با تمرین زیاد می ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. اگر شما یک دختر هستید بدنیست این متن را بخوانید شاید بتوانید نظر دیگران را درمورد خود تغییر دهید صحیح است که بیشتر ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

اموزش پایپینگ تکمیلی در سالید ورک سرفصلهای آموزشی اصول پایپینگ ایجاد پایپینگ افزودن اتصالات و ویرایش آنها ایجاد تیوبینگ ویرایش خط و تغییرات سایز و اتصالات پایپینگ و تیوبینگ تنظیم بایگانی قطعات و بروز رسانی آن تبدیل قطعات سه بعدی به قطعات مورد استفاده در پایپینگ ...

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

این نمونه سوالات برگرفته از کتاب آیت الله سبحانی می باشد که بیش از ده دوره سوالت تستی همراه با پاسخ را در برگرفته است ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

در این روش موزیک ها مستقیما از سرور Spotify دانلود می شوند این روش کاملا جدید، بی دردسر و بسیار سریع است آهنگ های دانلودی توسط این روش دارای بالاترین کیفیت هستند ( کیفیت 320K کاملا واقعی ) در این برنامه قادرید تمام موزیک های مورد نظر خود را از اسپوتیفای با کیفیت فوق العاده ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومي مشاوره خانوادهمديريت اقتصاد و برنامه ريزي در خانه كاربري كامپيوتر كاربرد و اصول نگهداري لوازم خانگيروانشناسي و تعليم و تربيت كودكانحقوق خانوادهجمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكيپرورش گلهاي زينتي در خانه دكوراسيون و تزئينات ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

این نرم افزار مدیریت کانال چیست؟ نرم افزار منحصربفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام فراهم شد.این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری توسط ادمین های کانال های تلگرامی باشد و هر نیازمند هر مدیر کانال تلگرامی میباشد برای نظم و دقت در مدیریت ...

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن در اين آموزش شما ياد خواهيد گرفت كه با ساخت مدار هايي قدرت انتن دهي و دريافت و ارسال فركانس ها و امواج را بالا ببريد ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت شما میتوانید به جای خرید بازدید از سایت ها از نرم افزار بازدید استفاده کنید نرم افزاری جهت کسب در آمد شما از اینترنت تنها نرم افزاری با قابلیت باز کردن پاپ آپ از روی سایت ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما