آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2936
  • بازدید دیروز : 5559
  • بازدید کل : 2295644

بررسی مؤلفه‌های مؤثر در تجاری‌سازی يافته‌های رشته مديريت در دانشگاه‌های استان قم


بررسی مؤلفه‌های مؤثر در تجاری‌سازی يافته‌های رشته مديريت در دانشگاه‌های استان قم

عنوان تحقیق:بررسی مؤلفه‌های مؤثر در تجاری‌سازی يافته‌های رشته مديريت در دانشگاه‌های استان قم

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 264

شرح مختصر:

امروزه دانشگاه‌ها علاوه بر پژوهش و آموزش به ایفای نقش در جهت مأموریت جدید مشارکت در توسعه اقتصادی جامعه نیز می‌پردازند. در پژوهش حاضر تلاش شده است با ارائه چارچوبی، فرآیند تجاری‌سازی و نتایج تحقیقات دانشگاهی را توضیح و عوامل مؤثر در تجاری‌سازی یافته‌های رشته مدیریت را در سطح دانشگاه‌های استان قم بررسی و با توجه به اهمیت آنها اولویت‌بندی می‌نماییم.

جامعه آماری شامل دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه‌های استان قم به تعداد6100 نفر، روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای و تعداد نمونه آماری تحقیق 349 نفر می‌باشد. پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی پیمایشی می‌باشد. نتایج بدست آمده از این پژوهش بر گرفته از یک پرسشنامه 32 سؤالی است که پایایی آن بوسیله روش آلفای کرونباخ به مقدار 813/0 محاسبه و روایی پرسشنامه توسط اساتید محترم تأیید شده است.

پژوهش حاضر، مشتمل بر هشت فرضیه فرعی در قالب دو بخش کلی عوامل درون سازمانی و عوامل برون سازمانی بوده که با توجه به تجزیه و تحلیل داده‌ها و بررسی نتایج آزمون فرضیه‌های تحقیق، مشخص گردید که دلایلی برای رد متغیرهای مستقل مطرح شده در فرضیات به عنوان مؤلفه‌های مؤثر در تجاری‌سازی یافته‌های رشته مدیریت، یافت نشد.

کلمات کلیدی: تجاری‌سازی دانش، انتقال فناوری، دفاتر انتقال فناوری، مکانیزم‌های تجاری‌سازی دانش.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول كلیات تحقیق

1

1-1- مقدمه

2

1-2- بیان مسئله

8

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق

13

1-4- اهداف تحقیق

18

1-4-1- هدف اصلی تحقیق

18

1-4-2- اهداف فرعی تحقیق

18

1-5- سؤال‌های تحقیق

19

1-6- فرضیات تحقیق

20

1-6-1- فرضیه اصلی

20

1-6-2- فرضیه‌های فرعی

21

1-7- پیشینه تحقیق

22

1-8- متغیرهای تحقیق

24

1-8-1- متغیر مستقل

24

1-8-2- متغیر وابسته

24

1-9- روش تحقیق

25

1-10- قلمرو تحقیق

25

1-11- تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی طرح

26

1-12- تعاریف عملیاتی پژوهش

27

فصل دوم ادبیات تحقیق 

29

2-1- مقدمه

30

2-2- مفهوم و تعاریف تجاری‌سازی

33

2-3- تاریخچه تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی

41

2-4- اهمیت تجاری‌سازی نتایج تحقیق .

45

2-5- روند تجاری‌سازی دانش

47

2-6- فرآیند تجاری‌سازی

49

2-7- انواع تجاری‌سازی

66

2-8- روش‌های تجاری‌سازی

66

2-9- مدل‌ها و الگوهای تجاری‌سازی

69

2-10- مراحل تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی

86

2-11- موانع انتقال تجاری‌سازی

92

2-12- ساختار نوآوری

105

2-13- كارآفرینی

109

2-15- بررسی روند تجاری‌سازی در بخش دانشگاهی كشور ایران

121

فصل سوم: روش‌شناسی تحقیق

124

3-1- مقدمه

125

3-2- روش تحقیق

126

3-3- جامعه آماری

130

3-4- روش نمونه‌گیری و حجم نمونه

130

3-4-1- تعیین حجم نمونه

131

3-5- روش جمع‌آوری اطلاعات

131

3-6- ابزارهای گردآوری

132

3-6-1- پرسشنامه

132

3-6-2- مقیاس لیكرت

132

3-7- متغیرهای پژوهش

133

3-7-1- متغیر مستقل در پژوهش حاضر

133

3-7-2- متغیر وابسته در پژوهش حاضر

134

3-8- روایی

134

3-9- پایایی

135

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

136

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

138

4-1- مقدمه

139

4-2- تجزیه و تحلیل یافته‌ها

140

4-2-1- آمار توصیفی

140

4-3- آمار استنباطی

159

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادها

199

5-1- مقدمه

200

5-2- خلاصه تحقیق

201

5-3- نتایج به دست آمده از آمار توصیفی

202

5-3-1-نتایج مبتنی بر ویژگی‌های جمعیت شناختی

202

5-3-2- نتایج بدست آمده از پاسخ به فرضیه‌ها

203

5-3-2-1- فرضیه‌های مربوط به عوامل درون سازمانی

203

5-3-2-2- فرضیه‌های مربوط به عوامل برون سازمانی

204

5-4- نتایج به دست آمده از آمار استنباطی

205

5-4-1- بررسی رابطه عوامل درون سازمانی با مؤلفه‌های جمعیت شناختی بوسیله آزمون من‌ویتنی

205

5-4-2- بررسی رابطه عوامل برون سازمانی با مؤلفه‌های جمعیت شناختی بوسیله آزمون من‌ویتنی

205

5-4-3- نتایج مبتنی بر فرضیات تحقیق

206

5-5- پیشنهادهای محقق در راستای موضوع پژوهش

212

5-6- محدودیت‌های تحقیق

215

پیوست

216

منابع و مآخذ

231

فهرست فارسی

232

فهرست انگلیسی

235

فهرست جداول

عنوان

صفحه

2-1- سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته

119

3-1- ترتیب امتیازبندی پرسشنامه

132

3-2- ترتیب سؤالات پرسشنامه براساس هر یك از متغیرهای تحقیق

133

3-3- آماره پایایی

136

4-1- توزیع فراوانی و درصد پراكندگی پاسخگویان بر حسب جنسیت

141

4-2- توزیع فراوانی و درصد پراكندگی پاسخگویان برحسب میزان تحصیلات

142

4-3- توزیع فراوانی و درصد پراكندگی پاسخگویان برحسب رشته تحصیلی

144

4-4- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه پشتیبانی مالی و انسانی دانشكده از محققین

145

4-5- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه وجود اهداف و برنامه‌های مدون در دانشگاه

147

4-6- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه ایجاد رابطه مؤثر بین محققین و بازار

148

4-7- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه آموزش تخصصی پژوهشگران

149

4-8- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه تدوین قوانین و مقررات حمایتی از پژوهش

150

4-9- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه ایجاد فرهنگ كارآفرینی هماهنگ با تجاری‌سازی

151

4-10- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه تشویق و ترغیب بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری

152

4-11- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه حفاظت و صیانت دولت از دارایی‌های فكری پژوهشگران

154

4-12- میانگین و انحراف معیار متغیرها (فرضیه‌های فرعی عوامل درون سازمانی

155

4-13- میانگین و انحراف معیار متغیرها ( فرضیه‌های فرعی عوامل برون سازمانی

156

4-14- میانگین سؤالات پرسشنامه

158

4-15- بررسی توزیع داده‌ها توسط آزمون كولموگوروف- اسمیرنوف و شاپیرو- ویلك

160

4-16- ارزش‌گذاری و میانه پاسخ به سؤالات

161

4-17- نرمالیتی با آزمون كولموگورف- اسمیرنوف تك نمونه‌ای

162

4-18- رتبه‌ها برحسب فرضیه‌های درون سازمانی با توجه به جنسیت پاسخگویان

163

4-19- آماره آزمون فرضیه‌های درون سازمانی

164

4-20- رتبه‌ها برحسب فرضیه‌های درون سازمانی با توجه به مقطع تحصیلی پاسخگویان

165

4-21- آماره آزمون فرضیه‌های درون سازمانی ( آزمون كروسكال‌وایس

166

4-22- رتبه‌ها برحسب فرضیه‌های درون سازمانی با توجه به رشته تحصیلی پاسخگویان

167

4-23- آمار آزمون فرضیه‌های درون سازمانی

168

4-24- رتبه‌ها بر حسب فرضیه‌های برون سازمانی با توجه به جنسیت پاسخگویان

169

4-25- آماره آزمون فرضیه‌های برون سازمانی

170

4-26- رتبه‌ها بر حسب فرضیه‌های برون سازمانی با توجه به مقطع تحصیلی پاسخگویان

171

4-27- آماره آزمون فرضیه‌های برون سازمانی

172

4-28- رتبه‌ها بر حسب فرضیه‌های برون سازمانی با توجه به رشته تحصیلی پاسخگویان

173

4-29- آماره آزمون فرضیه‌های برون سازمانی

174

4-30- تست نرمالیتی

175

4-31- رتبه‌ها

176

4-32- آماره آزمون

177

4-33- تست نرمالیتی

178

4-34- رتبه‌ها

179

4-35- آماره آزمون

180

4-36- تست نرمالیتی

181

4-37- رتبه‌ها

182

4-38- آماره آزمون

183

4-39- تست نرمالیتی

184

4-40- رتبه‌ها.....................................................

185

4-43- رتبه‌ها......................................................

188

4-44- آماره آزمون ........................................................

189

4-45- تست نرمالیتی.....................................................................................

190

4-46- رتبه‌ها...............................................................................................

191

4-47- آماره آزمون .........................................................................................

192

4-48- تست نرمالیتی..................................................................................

193

4-49- رتبه‌ها..........................................................................

194

4-50- آماره آزمون ..................................................................

195

4-51- تست نرمالیتی...............................................

196

4-52- رتبه‌ها..............................................................................

197

4-53- آماره آزمون ...........

198

 

 


فهرست اشکال

عنوان

صفحه

2-1- نمایش مدل فرآیند تجاری‌سازی ایده‌ها ....

50

2-2- مراحل اصلی فرآیند توسعه فناوری جدید.......

51

2-3- فرآیند نظری انتقال فناوری از دانشگاه به یك شركت..

53

2-4- فرآیند جهانی ایجاد ارزش از طریق ایجاد شركت‌های انشعابی .

55

2-5- فرآیند انتقال دانش

56

2-6- فرآیند خطی تجاری‌سازی دانش........

58

2-7- فراگرد تجاری‌سازی محصول .....

60

2-8- مراحل اصلی تجاری‌سازی دستاوردهای علمی....

63

2-9- فرآیند كلان پژوهش و تولید صنعتی...................

66

2-10- نمایش مدل پلكان تجاری‌سازی...........

69

2-11- انتقال دانش...............

70

2-12- مارپیچ سه‌گانه................

76

2-13- تجاری‌سازی دانش فیشر .....

77

2-14- اقتضایی اثربخشی انتقال فناوری....

79

2-15- فعالیت‌‌های مرحله‌ای توئیس ........

80

2-16- فراگرد تبدیلی توئیس.......

81

2-17- پویای بازنگری شده ..

82

2-18- تجاری‌سازی زوا براساس ابعاد 5s.......

83

2-19- مدل تركیبی تجاری‌سازی مك‌فادزن و همكاران .......

84

2-20- عوامل بازدارنده تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی.......

94

2-21- چارچوب مفهومی تجاری‌سازی دانش ....

113

 فهرست نمودارها

عنوان

صفحه

4-1- توزیع فراوانی و درصد پراكندگی پاسخگویان برحسب جنسیت ..

142

4-2- توزیع فراوانی و درصد پراكندگی پاسخگویان بر حسب مقطع تحصیلی...

143

4-3- توزیع فراوانی و درصد پراكندگی برحسب رشته تحصیلی...

145

4-4- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه پشتیبانی مالی و انسانی دانشكده از محققین...

146

4-5- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه وجود اهداف و برنامه‌های مدون در دانشگاه .

147

4-6- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه ایجاد رابطه مؤثر بین محققین و بازار

148

4-7- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه آموزش تخصصی پژوهشگران..

149

4-8- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه تدوین قوانین و مقررات حمایتی از پژوهش

150

4-9- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه ایجاد فرهنگ كارآفرینی هماهنگ با تجاری‌سازی

152

4-10- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه تشویق و ترغیب بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری

153

4-11- فراوانی پاسخ‌ها به فرضیه حفاظت و صیانت دولت از دارایی‌های فكری پژوهشگران

154

4-12- میانگین و انحراف معیار متغیرها (فرضیه‌های فرعی عوامل درون سازمانی)

156

4-13- میانگین و انحراف معیار متغیرها ( فرضیه‌های فرعی عوامل برون سازمانی)

157


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 150

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

بسم الله الرحمن الرحیم شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان

خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر جان احمدی + نمونه سوالات توضیحات: دانلود فایل خلاصه کتاب تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دکتر فاطمه جان احمدی از انتشارات معارف، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور همراه با تست های طبقه بندی شده فصول مختلف کتاب و آزمون های ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 28 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

پکیج افزایش فالوور تضمینی برای اینستاگرام

پکیج افزایش فالوور تضمینی برای اینستاگرام

اگر به دنبال تعداد زیاد فالوور هستید و از تمام روش ها ناامید شده اید ما خرید این پکیج را به شما توصیه می کنیم چندین فالوور (Follower) واقعی و ایرانی و فعال بدست آورید. محدودیت های اینستاکرام را دور بزنید * همراه آموزش کامل و پشتیبانی دائم رازِ پیچ های بزرگ ایرانی این ...

خلاصه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت + 700تست

خلاصه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت + 700تست

خلاصه کتاب دانش خانواده و جمعیت براساس کتاب جمعی از نویسندگان از انتشارات معارف، به انضمام تست های تالیفی جامع و بانک نمونه سوالات دانشگاه پیام نور از این مبحث با پاسخنامه، مناسب برای تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور با کد رشته 1233043 . محتویات محصول :نکات مهم و کلیدی فصول ...

دانلودکتاب آموزش هنر پته دوزی

دانلودکتاب آموزش هنر پته دوزی

دانلود کتاب آموزش هنر پته دوزی یکی از رو دوزی‌های زیبای ایران پته دوزی است و هنری است که اختصاص به زنان خوش ذوق در استان کرمان دارد و زیبایی خیره کننده و چشم نوازی دارد مواد تشکیل دهنده پته شامل عریض (پارچه زمینه) و ریس (نخ‌های رنگین) می‌باشند چنانچه فرد علاقمندی هنر ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

حل المسائل الکترونیک 1 و 2

حل المسائل الکترونیک 1 و 2 ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

کسب درآمد از سایت alpari.com و یا iqoption.com . به وسیله اندیکاتور حرفه ای +iqoption شما با استفاده از سیگنال هایی که اندیکاتور به شما میدهد در سایت های باینری اپشن کسب درآمد میکنید برای آشنا شدن بیشتر با نحوه کار این اندیکاتور ما ویدیویی را برای شما تهیه کردیم که میتوانید با تماشای آن با ...

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و کامل نرم افزار برنامه ساز اندروید با گوشی و کامپیوتر آپدیت جدید 15 دی ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم ...

دانلود کتاب راهکارهای هکر ویرایش دوم

دانلود کتاب راهکارهای هکر ویرایش دوم

موضوع:امنیت و شبکه سطح آموزش:پیشرفته نسخه:pdf تعداد صفحات:571 کتاب راهکارهای هکر ویرایش دوم در قالب یک فایل پی دی اف ۵۷۰ صفحه ای و ۱۶ فصل ارایه شده است . آزمایش های انجام گرفته در این کتاب از ویرایش دوم کتاب مشهور The Hacker Playbook 2 گرفته شده است که یکی از پرفروش ترین کتاب های تست نفوذ ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام (تضمینی) نسخه

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام (تضمینی) نسخه

پست فوق ویژه ! ؛ دوستان عزیز این نرم افزار برای اولین بار در ایران ساخته شده است ! روزانه تا ۲۰۰۰ فالوور ایرانی و فعال دریافت کنید ! بدون نیاز به صرف وقت ! نرم افزار فالوور نامحدود اینستاگرام !! + هدیه ویژه ۴۰ هزار تومانی !!! بیش از ۲۱۰۰۰ فروش موفق و رضایت ۱۰۰ درصدی خریداران ...

مجموعه  صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

آپلود بالا 2 دقیقه اینستاگرام برای اولین بار در

آپلود بالا 2 دقیقه اینستاگرام برای اولین بار در

بلاخره توسط تیم ما این مشکل حل شد آپلود فایل و ویدیو نامحدود فیلم ها- نرم افزارها-عکس های با حجم بالای خود را به راحتی آپلود کنید فیلم ها و سریال های خود را با سرعت بالا و بدون اخطار آپلود کنید. اختصاصی دیجی دانلود جدیدا که در اینستاگرام مشغول گشت و گذار باشید ، حتما با ...

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت!!!

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت!!!

کسب درآمد از سرگرمی و مهارت بدون نیاز به تخصصی خاص، ساده و راحت با ترفندی متفاوت تر از همه ی روش ها. توجه:دوستان عزیز و بزرگوار بنا به درخواست های مکرر که به ایمیل بنده شد قیمت این آموزش را با تخفیف 80%درصدی برای شما قرار دادیم تا نهایت استفاده رو ببرید دوست عزیز خواهشا تا ...

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

دانلود رایگان فیلم های آموزش رانندگی با ماشین

آموزش رانندگي به زبان فارسي آموزشي كاملا فارسي و صد در صد اورجينال آيا مي خواهيد تمام فوت و فن رانندگي را به طور كامل بدانيد؟ آيا مخواهيد تنها با يكبار امتحان رانندگي قبول شويد؟ آيا چندين بار تست رانندگي داده و قبول نشده ايد؟ بهترين روش آموزش رانندگي در منزل ...

دانلود برنامه ردیابی گوشی روی نقشه بدون نیاز به

دانلود برنامه ردیابی گوشی روی نقشه بدون نیاز به

میخوای بدونی همسر،فرزند یا دوستت الان کجاست؟ این برنامه دارای مجوز و گواهی ثبت به شماره 20101256 از مرکز رسانه های دیجیتال می باشد ردیابی آسان و بی دردسر تمامی اشخاصنرم افزار کاملا ایرانی و فارسیبدون نیاز به فعال بودن GPS و اینترنت گوشی طرف مقابلنرم افزار دارای مجوز شماره ...

دانلود آموزش روش های یادسپاری لغات با تکنیک های

دانلود آموزش روش های یادسپاری لغات با تکنیک های

S-W-S10: با قرار دادن هر لغت انگلیسی یا عربی و… در یکی از این ۱۰ فرمول قادر می شوید هر لغت را در مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه بدون تکرار- بدون نوشتن و بدون فراموشی, یک بار برای همیشه به خاطر بسپارید این تکنیک برق آسا از بزرگترین معجزات شرکت بازار دانش نصرت است که بصورت فایل صوتی تقدیم شما ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما