تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات با بهبودکیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال


رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات با بهبودکیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال

عنوان تحقیق: رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهبود کیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 201

شرح مختصر:

تجارت نوین نیازمند ابزارها و زیر ساخت های مناسبی برای گسترش فرآیندهای اقتصادی است.هنگامی که از پیوند میان فناوری اطلاعات و ارتباطات با امورمختلف صحبت میکنیم، پیوند میان فناوری اطلاعات و ارتباطات و بانکداری یکی از ملموس ترین و بدیهی ترین نکاتی است که به ذهن متبادر می شود.این تحقیق نیز بطورموردی به رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت خدمات بانکی مبینی برالگوی سروکوال در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در شهر قم می پردازد:برای انجام این تحقیق در ابتدا سعی بر این شدکه مفاهیم کلیدی همچون بهبودکیفیت خدمات، فناوری اطلاعات و ارتباطات ،مدل سروکوال تبیین شود

این مقیاس دارای 5 بعد (شامل عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان و همدلی )است، که مجموعا شامل 30مولفه (شاخص)میباشد.

برای بررسی سوالات مربوطه با توجه به مدل مفهومی ارائه شده از روش تحقیق همبستگی-پیمایشی وروش نمونه گیری تصادفی طبقاتی بهره گیری شد. به منظور جمع آوری اطلاعات با استفاده از ابزار پرسشنامه به نظر سنجی از مشتریان بانک مهر ایران پرداخته شد.پس از بررسی ادبیات موضوع، پرسشنامه سروکوال بین 185نفراز مشتریان بانک مهر ایران در شهر قم توزیع شد.در نهایت160 پرسشنامه به دست محقق رسید و کار تحلیل شروع و نتایج استخراج شد.

در ارتباط با آزمون سوالات تحقیق از آزمون anova برای میانگین یک جامعه آماری و آزمون دانکن بهره گیری و تمامی محاسبات آماری تحقیق توسط محقق ومشاور آماری و بوسیله نرم افزار spss excel انجام گرفت. نتایج به دست آمده ازآمارتوصیفی بدین صورت می باشد که 9/71 %ازجامعه ی آماری این تحقیق رامردان، 45 % افراد دارای تحصیلات لیسانس ،25 %ازافرادجامعه کارمند بخش دولتی وبیشترین گروه سنی بین گروه 25 تا35 سال بودند. نتایج به دست آمده از آماراستنباطی بدین صورت است که دربین ابعاد سروکوال بعد همدلی بالاترین رتبه رابه خود اختصاص داده است. دربررسی مقایسه ی مولفه های فناوری اطلاعات وارتباطات مولفه کامپیوتروخودپرداز در بعد پاسخگویی، پایانه ی فروش در بعد پاسخگویی،همدلی و اطمینان معنادار می باشند.

کلید واژه ها:

فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهبود کیفیت خدمات بانکی، الگوی سروکوال

فهرست مطالب

فهرست مطالب

چکیده فارسی1

فصل اول:کلیات تحقیق

مقدمه3

1-1)بیان مسئله تحقیق5

1-2) اهمیت وضرورت6

1-3)اهداف تحقیق8

1-4)فرضیات تحقیق8

1-5)روش گردآوری اطلاعات9

1-6)قلمرو تحقیق9

1-7)تعریف برخی مفاهیم و واژه های تحقیق10

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه13

2-1)خدمات13

2-1-1)تعریف خدمات بانکی13

2-1-2)انواع خدمات بانکی14

2-1-3)اهمیت خدمات بانکی16

2-1-4)مفهوم جدید خدمت به مشتریان17

2-1-5)وجه تمایز خدمات باکالا18

2-1-6)ویژگی خدمات19

2-1-7)ویژگی های خاص خدمات بانک داری22

2-1-8)کانالهای توزیع خدمات بانکی23

2-1-9)استراتژی های بازار یابی بانکها24

2-2)مفاهیم کیفیت وکیفیت خدمات27

2-2-1)تعریف کیفیت27

2-2-2)کیفیت ازکدام دیدگاه29

2-2-3)ابعادکیفیت30

2-2-4)کیفیت خدمات بانکی31

2-2-5)اهمیت کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان31

2-2-6)هزینه های کیفیت خدمات33

2-2-7)مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر34

2-2-8)بهبودکیفیت خدمات بانک35

2-2-9)عوامل موثر برکیفیت خدمات بانکی37

2-2-10)موانع دستیابی به بهبودکیفیت خدمات بانکی38

2-2-11)اجزای تشکیل دهنده ی کیفیت خدمات39

2-2-12)ابعادکیفیت خدمات40

2-2-13)مدلهای کیفیت خدمات41

2-2-13-1)مدل عملیاتی/فنی کیفیت خدمات41.

2-2-13-2)مدل تحلیل شکافهای پنجگانه کیفیت42

2-2-13-3)مدل تطبقی تکنولوژی اطلاعات44

2-2-13-4)مدل بانکداری اینترنتی45

2-2-13-5)مدل مبتنی برفناوری اطلاعات46

2-2-13-6)مدل کیفیت خدمات الکترونیکی48

2-3)فناوری اطلاعات و ارتباطات50

مقدمه50.

2-3-1)تعریف فناوری اطلاعات و ارتباطات50

2-3-2)اهمیت و لزوم فناوری اطلاعات و ارتباطات51

2-3-3)ویژگی های مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات52

2-3-4)ارکان اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات53

2-3-5)نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان56

2-3-6)آمارهایی از آخرین وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران58

2-3-6-1):تصویر اجمالی وضعیت موجود58

2-3-6-2):جایگاه ایران در میان شاخص‌های فناوری اطلاعات58.

2-3-6-3):میزان دسترسی به ICT در ایران در مقایسه با جهان59.

2-3-6-4):میزان استفاده ازICT در ایران در مقایسه با جهان59

2-3-6-4-1)اقتصاد دیجیتالی61

2-3-6-4-2)وضعیت دولت الکترونیک61

2-4)تجارت الکترونیک62

2-4-1)تاریخچه مختصر تجارت الکترونیک62

2-4-2)تعریف تجارت الکترونیک62

2-4-3)سازمان های تجارت الکترونیک63

2-4-4)مدل های تجارت الکترونیک63

2-4-5)نقش بانکها در تجارت الکترونیکی65

2-4-6)فواید تجارت الکترونیکی برای بانکها66

2-5)بانکداری الکترونیک66

2-5-1)سطوح بانکداری الکترونیک68

2-5-2)مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی69

2-5-3)فناوری های بانکداری الکترونیکی70

2-5-3-1)بانکداری موبایل70

2-5-3-2)بانکداری اینترنتی70

2-5-3-3)ماشین خودپرداز71

2-5-3-4)بانکداری بر اساس پایانه فروش72

2-5-3-5)بانکداری تلفنی72

2-5-3-6)بانکداری خانگی و اداری73

2-5-4)ابزارهای پرداخت در دنیای الکترونیک74

2-5-5)ویژگی های سیستم های پرداخت الکترونیکی مناسب75

2-5-6)اجزای بانکداری الکترونیک در ایران75

2-5-7)مشکلات و موانع گسترش بانکداری الکترونیکی درایران77

2-6)مدل سروکوال78

2-7)پیشینه پژوهش83

2-7-1)مطالعات داخلی83

2-7-2)مطالعات خارجی88

2-7-3)تحلیلی گذرا برپیشینه تحقیقات89

2-8)شاخص های بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات وکیفیت خدمات90

2-9)نتیجه گیری فصل دوم و ارائه مدل نظری پژوهش91

فصل سوم:روش تحقیق

مقدمه93

3-1)روش تحقیق93

3-2)جامعه آماری94

3-3)نمونه آماری و شیوه ی نمونه گیری94

3-4)حجم نمونه95

3-5)ابزار و روش جمع آوری اطلاعات95

3-6)روایی و پایایی ابزار سنجش96

3-7)مراحل انجام تحقیق97

3-8)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات99

3-9)تحلیلی گذرا بر فصل سوم99

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل اطلاعات ویافته ها

مقدمه101

4-1) بخش اول تجزیه وتحلیل توصیفی داده ها101

4-1-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت101

4-1-2)توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب تحصیلات102

4-1-3)توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب شغل103

4-1-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب سن104

4-2) تجزیه وتحلیل استنباطی داده ها105

4-2-1) بررسی میزان بکار گیری فناوری اطلاعات وارتباطات از دیدگاه مشتریان105

4-2-2)بررسی مقایسه مولفه های فناوری اطلاعات وارتباطات با ابعاد سروکوال107

 فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادها

5-1)نتیجه گیری از یافته های پژوهش140

5-1-1) نتایج بدست آمده ار آمار توصیفی140

5-1-2)نتایج بدست آمده از آمار استنباطی141

5-1-2-1)بررسی مقایسه مولفه های ICT با ابعاد سروکوال142

5-2)مشکلات ومحدودیتهای پژوهش147

5-3)پیشنهاد های تحقیق147

5-4)پیشنهادها برای تحقیق های بعدی148

.فهرست جداول:

جدول(2-1): تفاوت کالاها و خدمات19

جدول(2-2): ابعاد کیفیت30

جدول(2-3) : مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی69

جدول(2-4) : شاخص های بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات وکیفیت خدمات90

جدول(4-1) :توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس جنس101

جدول (4-2): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس میزان تحصیلات102.

جدول(4-3): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس شغل103

جدول (4-4): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس گروههای سنی104

 جدول(4-5): میانگین و انحراف معیار فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی به کار گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی توسط نمونه های تحت پژوهش105

جدول(4-6): توزیع فراوانی فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی به کار گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی توسط نمونه های تحت پژوهش106

جدول (4-7): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی107

جدول (4-8): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات108

جدول(4-9): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی109

جدول(4-10): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان110

جدول (4-11): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین111

جدول (4-12): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی113

جدول(4-13): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات114

جدول(4-14): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی115

جدول(4-15): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان116

جدول (4-16): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین117

جدول (4-17): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی119

جدول (4-18): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات120

جدول (4-19): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی121

جدول (4-20): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان122

جدول (4-21): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین123

جدول(22-4)مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی124

جدول 23-4)): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات125

جدول(4-24): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی127

جدول(4-25): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان128

جدول (4-26): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین129

جدول 27-4)): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی130

جدول (4-28(: مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات132

جدول (29-4): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی133.

جدول 30-4)): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان134

جدول (431-): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین136

جدول(4-32): میانگین و انحراف معیار ابعاد رضایتمندی بر اساس الگوی سروکوال از دیدگاه نمونه های تحت پژوهش بر اساس 100 نمره137

جدول (4-33): میانگین و انحراف معیار ساده سازی و روان سازی خدمات بانکی از دیدگاه نمونه های تحت پژوهش بر اساس 100 نمره138

جدول (4-34): میانگین و انحراف معیار ابعاد رضایتمندی بر اساس الگوی سروکوال از دیدگاه نمونه های

تحت پژوهش138

فهرست نمودارها:

نمودار(4-1): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس جنس102

نمودار (4-2): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس میزان تحصیلات103

نمودار (4-3): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس شغل104

نمودار(4-4): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس گروههای سنی105

نمودار(4-5): توزیع فراوانی فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی به کار گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی توسط نمونه های تحت پژوهش106

نمودار(4-6): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی108

نمودار(4-7): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات109

نمودار (4-8): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی110

نمودار (4-9): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان111

.نمودار(4-10): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین112

نمودار(4-11): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی113

نمودار(4-12): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات114

نمودار(4-13): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی115

 نمودار (4-14): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان117

نمودار (4-15): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین118

نمودار(4-16): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی119

نمودار(4-17): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات120

نمودار (4-18): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی121

نمودار(4-19): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان122

نمودار(4-20): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین123

نمودار (4-21): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی125

نمودار(4-22): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات126

نمودار(4-23): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی127

نمودار(4-24): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان128

نمودار(4-25): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین130

نمودار(4-26): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی131

نمودار(4-27): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات132

نمودار(4-28): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی134

نمودار(4-29): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان135

نمودار(4-30): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین137

 فهرست اشکال

شکل(2-1):تعریف کیفیت از دید هانسن29

شکل(2-2): زنجیره واکنشی بهبود کیفیت35

شکل( 2-3 ):مدل عملیاتی/فنی کیفیت خدمات42

شکل(2-4): مدل تحلیل شکاف های پنج گانه کیفیت خدمات43

شکل(2-5)مدل تطبیق تکنولوژی اطلاعات 45

شکل(2-6): مدل بانکداری اینترنتی46

شکل(2-7) :مدل مبتنی بر فن آوری اطلاعات48

شکل(2-8):مدل کیفیت خدمات الکترونیکی49

شکل(2-9): میزان استفاده ازICT در ایران در مقایسه با جهان60

شکل(2-10): نقش بانک در تجارت الکترونیک65

شکل(2-11):مدل مفهومی تاثیرICT دربهود کیفیت خدمات بانکی براساس الگوی سروکوال91

ضمائم:

پرسشنامه149

منابع وماخذ:

منابع فارسی153

منابع انگلیسی158

سایت های مورداستفاده160

چکیده انگلیسی161

 


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 63

برچسب های مهم

دانلود رایگان برنامه پولی ردیابی شماره موبایل

دانلود رایگان برنامه پولی ردیابی شماره موبایل

نصب‌های فعال ۲۰٬۰۰۰+ در بسیاری از موارد این نرم افزار کاربرد دارد و میتوانید از آن استفاده نمایید نرم افزار دارای مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال می باشد که نشان از صحت کار نرم افزار می باشد هنگامی که می خواهید گوشی موبایلی را ردیابی کنید و این کار به صورت ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

"اد ممبر بینهایت" {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

آموزش دریافت شارژ رایگان

آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید،نیست.(شارژ هرمی نیست.) دریافت شارژ به صورت آنی، بدون هیچ گونه ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

دانلود کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

دانلود کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

دانلود کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار با ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

دانلود نرم افزار ردیابی افراد با شماره موبایل

دانلود نرم افزار ردیابی افراد با شماره موبایل

نصب‌های فعال ۲۰٬۰۰۰+ در بسیاری از موارد این نرم افزار کاربرد دارد و میتوانید از آن استفاده نمایید نرم افزار دارای مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال می باشد که نشان از صحت کار نرم افزار می باشد هنگامی که می خواهید گوشی موبایلی را ردیابی کنید نرم افزار بر روی دو گوشی ...

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

نرم افزار برنامه ساز ققنوس

نرم افزار برنامه ساز ققنوس

نرم افزار برنامه ساز اندروید ققنوس قابلیت اجرا در ویندوز ویستا و سون وxp جهت ساخت برنامه اندروید به کمک این نرم افزار میتوانید برنامه اندروید بسازید در بازار بفروشید و کسب درآمد کنید دوستان و ...

ردیاب حرفه ای

ردیاب حرفه ای

بلاخره برنامه ردیاب حرفه ای موبایل ساخته شد 50%تخفیف فقط برای امروز پیشنهاد ویژه برای کاربران اندروید توضیحات نرم افزار نرم افزار ردیاب حرفه ای به شما امکان ردیابی افراد بروی نقشه را خواهد داد.... ردیابی لحظه ب لحظه فرزندان خود بروی نقشه میخوای دوستتو ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت این برنامه ساخت شماره مجازی نیست به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران ...

مجموعه آموزش احداث تولیدی جوراب

مجموعه آموزش احداث تولیدی جوراب

"محتوای این مجموعه را حتما با دیگر مجموعه های موجود در اینترنت مقایسه کنید" با تهیه این مجموعه می توانید به محتوای زیر دسترسی داشته باشید: 1. یک مقاله 40 صفحه ای در مورد جوراب بافی است که عنوان مطالب این کتابچه را میتوانید در انتهای همین نوشته ...

کسب درامد از تلگرام

کسب درامد از تلگرام

اگر یک نفر توانسته کاری را انجام دهد پس شما هم میتوانید بیش از 500 فروش موفق از این محصول اتفاقی نیست این دلیل اعتماد کاربران به این سایت است آیا می دانید ۲۲ میلیون ایرانی از مسنجر تلگرام استفاده می کنند؟ و این یعنی یک بازار کار بسیار عالی که از طریق ان میتوانید ...

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

یکی از مهمترین معضلات کارآموزان فنی و حرفه ای نداشتن منبع موثق در موضوع امتحانات پایان ترم می باشد این مهم ما را بر آن داشت تا سوالات وارده را بر اساس اولویت مطرح شده در آزمون های هماهنگ جمع آوری و در قالب فایل pdf منتشر کنیم . تعداد سوال : 40 عدد به همراه جواب تعداد صفحات : 4 ...

جلوگیری از هک وای فای + آموزش و نرم افزار

جلوگیری از هک وای فای + آموزش و نرم افزار

جلوگیری از هک وای فای + آموزش و نرم افزار در زندگی های امروزی کمتر کسی پیدا می شود که از اینترنت استفاده نکند در حالی که روز به روز به تعداد افرادی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود. حتما شما هم در خانه خود برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده می کنید و همیشه ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای خرید پستی ( ۲۳ جلسه ویدیویی و صوتی + کتاب pdf + کتاب صوتی ) برای آگاهی درباره محتوای پکیج « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » میتوانید به فایل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

پاورپوینت فصل اخلاق نقد - پاورپوینت آیین زندگی

پاورپوینت فصل اخلاق نقد - پاورپوینت آیین زندگی

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت آیین زندگی ( اخلاق کاربردی) موضوع :پاورپوینت فصل اخلاق نقد - پاورپوینت آیین زندگی مباحث موجود در پاورپوینت : - اهمیت و جایگاه نقد در اسلام - چرا در جامعه ي ما توليد علم جاي خود را به تقليد و ترجمه ...

پاورپوینت فصل اخلاق سیاست (زمامداری) - پاورپوینت

پاورپوینت فصل اخلاق سیاست (زمامداری) - پاورپوینت

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت آیین زندگی ( اخلاق کاربردی) موضوع :پاورپوینت فصل اخلاق سیاست (زمامداری) - پاورپوینت آیین زندگی مباحث موجود در پاورپوینت : - تعریف سیاست و رابطه آن با اخلاق - دیدگاه ها و نظریه های معروف در مورد ...

پاورپوینت اخلاق معیشت ( آیین زندگی)

پاورپوینت اخلاق معیشت ( آیین زندگی)

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت آیین زندگی ( اخلاق کاربردی) موضوع :پاورپوینت آیین زندگی - فصل اخلاق معیشت مباحث موجود در پاورپوینت : - اهمیت و جایگاه - کار در سیره اولیای دین - نقش نیت در ارزشمندی کار - رابطه اخلاق و معیشت - نقش ...

پاورپوینت مکتب رئالیسم

پاورپوینت مکتب رئالیسم

پاورپوینت مکتب رئالیسم 16 صفحه کاملا تمیز و مزتب همراه با تصاویر مرتبط ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان فارسی ...

بانک شماره تلگرام و موبایل

بانک شماره تلگرام و موبایل

بانک شماره تلگرام و موبایل + بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک استان (همراه اول و ایرانسل) + بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک شغل کل ایران در دستان شما شما برای تبلیغات پیامکی، تبلیغات شبکه های اجتماعی به خصوص تبلیغات تلگرامی به این بسته احتیاج پیدا خواهید کرد بجای ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار جهت ...

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی نرم افزار برنامه ساز اندروید آپدیت جدید ۲۱ تیر ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500 نسخه دیگر به فروش می ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما