لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات با بهبودکیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال


رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات با بهبودکیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال

عنوان تحقیق: رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات با بهبود کیفیت خدمات بانکی مبتنی بر الگوی سروکوال

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 201

شرح مختصر:

تجارت نوین نیازمند ابزارها و زیر ساخت های مناسبی برای گسترش فرآیندهای اقتصادی است.هنگامی که از پیوند میان فناوری اطلاعات و ارتباطات با امورمختلف صحبت میکنیم، پیوند میان فناوری اطلاعات و ارتباطات و بانکداری یکی از ملموس ترین و بدیهی ترین نکاتی است که به ذهن متبادر می شود.این تحقیق نیز بطورموردی به رابطه بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت خدمات بانکی مبینی برالگوی سروکوال در شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در شهر قم می پردازد:برای انجام این تحقیق در ابتدا سعی بر این شدکه مفاهیم کلیدی همچون بهبودکیفیت خدمات، فناوری اطلاعات و ارتباطات ،مدل سروکوال تبیین شود

این مقیاس دارای 5 بعد (شامل عوامل محسوس، قابلیت اعتبار، پاسخگویی، اطمینان و همدلی )است، که مجموعا شامل 30مولفه (شاخص)میباشد.

برای بررسی سوالات مربوطه با توجه به مدل مفهومی ارائه شده از روش تحقیق همبستگی-پیمایشی وروش نمونه گیری تصادفی طبقاتی بهره گیری شد. به منظور جمع آوری اطلاعات با استفاده از ابزار پرسشنامه به نظر سنجی از مشتریان بانک مهر ایران پرداخته شد.پس از بررسی ادبیات موضوع، پرسشنامه سروکوال بین 185نفراز مشتریان بانک مهر ایران در شهر قم توزیع شد.در نهایت160 پرسشنامه به دست محقق رسید و کار تحلیل شروع و نتایج استخراج شد.

در ارتباط با آزمون سوالات تحقیق از آزمون anova برای میانگین یک جامعه آماری و آزمون دانکن بهره گیری و تمامی محاسبات آماری تحقیق توسط محقق ومشاور آماری و بوسیله نرم افزار spss excel انجام گرفت. نتایج به دست آمده ازآمارتوصیفی بدین صورت می باشد که 9/71 %ازجامعه ی آماری این تحقیق رامردان، 45 % افراد دارای تحصیلات لیسانس ،25 %ازافرادجامعه کارمند بخش دولتی وبیشترین گروه سنی بین گروه 25 تا35 سال بودند. نتایج به دست آمده از آماراستنباطی بدین صورت است که دربین ابعاد سروکوال بعد همدلی بالاترین رتبه رابه خود اختصاص داده است. دربررسی مقایسه ی مولفه های فناوری اطلاعات وارتباطات مولفه کامپیوتروخودپرداز در بعد پاسخگویی، پایانه ی فروش در بعد پاسخگویی،همدلی و اطمینان معنادار می باشند.

کلید واژه ها:

فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهبود کیفیت خدمات بانکی، الگوی سروکوال

فهرست مطالب

فهرست مطالب

چکیده فارسی1

فصل اول:کلیات تحقیق

مقدمه3

1-1)بیان مسئله تحقیق5

1-2) اهمیت وضرورت6

1-3)اهداف تحقیق8

1-4)فرضیات تحقیق8

1-5)روش گردآوری اطلاعات9

1-6)قلمرو تحقیق9

1-7)تعریف برخی مفاهیم و واژه های تحقیق10

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه تحقیق

مقدمه13

2-1)خدمات13

2-1-1)تعریف خدمات بانکی13

2-1-2)انواع خدمات بانکی14

2-1-3)اهمیت خدمات بانکی16

2-1-4)مفهوم جدید خدمت به مشتریان17

2-1-5)وجه تمایز خدمات باکالا18

2-1-6)ویژگی خدمات19

2-1-7)ویژگی های خاص خدمات بانک داری22

2-1-8)کانالهای توزیع خدمات بانکی23

2-1-9)استراتژی های بازار یابی بانکها24

2-2)مفاهیم کیفیت وکیفیت خدمات27

2-2-1)تعریف کیفیت27

2-2-2)کیفیت ازکدام دیدگاه29

2-2-3)ابعادکیفیت30

2-2-4)کیفیت خدمات بانکی31

2-2-5)اهمیت کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان31

2-2-6)هزینه های کیفیت خدمات33

2-2-7)مفهوم مدیریت کیفیت فراگیر34

2-2-8)بهبودکیفیت خدمات بانک35

2-2-9)عوامل موثر برکیفیت خدمات بانکی37

2-2-10)موانع دستیابی به بهبودکیفیت خدمات بانکی38

2-2-11)اجزای تشکیل دهنده ی کیفیت خدمات39

2-2-12)ابعادکیفیت خدمات40

2-2-13)مدلهای کیفیت خدمات41

2-2-13-1)مدل عملیاتی/فنی کیفیت خدمات41.

2-2-13-2)مدل تحلیل شکافهای پنجگانه کیفیت42

2-2-13-3)مدل تطبقی تکنولوژی اطلاعات44

2-2-13-4)مدل بانکداری اینترنتی45

2-2-13-5)مدل مبتنی برفناوری اطلاعات46

2-2-13-6)مدل کیفیت خدمات الکترونیکی48

2-3)فناوری اطلاعات و ارتباطات50

مقدمه50.

2-3-1)تعریف فناوری اطلاعات و ارتباطات50

2-3-2)اهمیت و لزوم فناوری اطلاعات و ارتباطات51

2-3-3)ویژگی های مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات52

2-3-4)ارکان اساسی فناوری اطلاعات و ارتباطات53

2-3-5)نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان56

2-3-6)آمارهایی از آخرین وضعیت فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران58

2-3-6-1):تصویر اجمالی وضعیت موجود58

2-3-6-2):جایگاه ایران در میان شاخص‌های فناوری اطلاعات58.

2-3-6-3):میزان دسترسی به ICT در ایران در مقایسه با جهان59.

2-3-6-4):میزان استفاده ازICT در ایران در مقایسه با جهان59

2-3-6-4-1)اقتصاد دیجیتالی61

2-3-6-4-2)وضعیت دولت الکترونیک61

2-4)تجارت الکترونیک62

2-4-1)تاریخچه مختصر تجارت الکترونیک62

2-4-2)تعریف تجارت الکترونیک62

2-4-3)سازمان های تجارت الکترونیک63

2-4-4)مدل های تجارت الکترونیک63

2-4-5)نقش بانکها در تجارت الکترونیکی65

2-4-6)فواید تجارت الکترونیکی برای بانکها66

2-5)بانکداری الکترونیک66

2-5-1)سطوح بانکداری الکترونیک68

2-5-2)مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی69

2-5-3)فناوری های بانکداری الکترونیکی70

2-5-3-1)بانکداری موبایل70

2-5-3-2)بانکداری اینترنتی70

2-5-3-3)ماشین خودپرداز71

2-5-3-4)بانکداری بر اساس پایانه فروش72

2-5-3-5)بانکداری تلفنی72

2-5-3-6)بانکداری خانگی و اداری73

2-5-4)ابزارهای پرداخت در دنیای الکترونیک74

2-5-5)ویژگی های سیستم های پرداخت الکترونیکی مناسب75

2-5-6)اجزای بانکداری الکترونیک در ایران75

2-5-7)مشکلات و موانع گسترش بانکداری الکترونیکی درایران77

2-6)مدل سروکوال78

2-7)پیشینه پژوهش83

2-7-1)مطالعات داخلی83

2-7-2)مطالعات خارجی88

2-7-3)تحلیلی گذرا برپیشینه تحقیقات89

2-8)شاخص های بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات وکیفیت خدمات90

2-9)نتیجه گیری فصل دوم و ارائه مدل نظری پژوهش91

فصل سوم:روش تحقیق

مقدمه93

3-1)روش تحقیق93

3-2)جامعه آماری94

3-3)نمونه آماری و شیوه ی نمونه گیری94

3-4)حجم نمونه95

3-5)ابزار و روش جمع آوری اطلاعات95

3-6)روایی و پایایی ابزار سنجش96

3-7)مراحل انجام تحقیق97

3-8)روش تجزیه و تحلیل اطلاعات99

3-9)تحلیلی گذرا بر فصل سوم99

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل اطلاعات ویافته ها

مقدمه101

4-1) بخش اول تجزیه وتحلیل توصیفی داده ها101

4-1-1) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت101

4-1-2)توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب تحصیلات102

4-1-3)توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب شغل103

4-1-4) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان برحسب سن104

4-2) تجزیه وتحلیل استنباطی داده ها105

4-2-1) بررسی میزان بکار گیری فناوری اطلاعات وارتباطات از دیدگاه مشتریان105

4-2-2)بررسی مقایسه مولفه های فناوری اطلاعات وارتباطات با ابعاد سروکوال107

 فصل پنجم: نتیجه گیری وپیشنهادها

5-1)نتیجه گیری از یافته های پژوهش140

5-1-1) نتایج بدست آمده ار آمار توصیفی140

5-1-2)نتایج بدست آمده از آمار استنباطی141

5-1-2-1)بررسی مقایسه مولفه های ICT با ابعاد سروکوال142

5-2)مشکلات ومحدودیتهای پژوهش147

5-3)پیشنهاد های تحقیق147

5-4)پیشنهادها برای تحقیق های بعدی148

.فهرست جداول:

جدول(2-1): تفاوت کالاها و خدمات19

جدول(2-2): ابعاد کیفیت30

جدول(2-3) : مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی69

جدول(2-4) : شاخص های بکارگیری فناوری اطلاعات وارتباطات وکیفیت خدمات90

جدول(4-1) :توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس جنس101

جدول (4-2): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس میزان تحصیلات102.

جدول(4-3): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس شغل103

جدول (4-4): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس گروههای سنی104

 جدول(4-5): میانگین و انحراف معیار فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی به کار گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی توسط نمونه های تحت پژوهش105

جدول(4-6): توزیع فراوانی فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی به کار گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی توسط نمونه های تحت پژوهش106

جدول (4-7): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی107

جدول (4-8): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات108

جدول(4-9): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی109

جدول(4-10): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان110

جدول (4-11): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین111

جدول (4-12): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی113

جدول(4-13): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات114

جدول(4-14): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی115

جدول(4-15): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان116

جدول (4-16): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین117

جدول (4-17): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی119

جدول (4-18): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات120

جدول (4-19): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی121

جدول (4-20): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان122

جدول (4-21): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین123

جدول(22-4)مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی124

جدول 23-4)): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات125

جدول(4-24): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی127

جدول(4-25): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان128

جدول (4-26): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین129

جدول 27-4)): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی130

جدول (4-28(: مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات132

جدول (29-4): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی133.

جدول 30-4)): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان134

جدول (431-): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین136

جدول(4-32): میانگین و انحراف معیار ابعاد رضایتمندی بر اساس الگوی سروکوال از دیدگاه نمونه های تحت پژوهش بر اساس 100 نمره137

جدول (4-33): میانگین و انحراف معیار ساده سازی و روان سازی خدمات بانکی از دیدگاه نمونه های تحت پژوهش بر اساس 100 نمره138

جدول (4-34): میانگین و انحراف معیار ابعاد رضایتمندی بر اساس الگوی سروکوال از دیدگاه نمونه های

تحت پژوهش138

فهرست نمودارها:

نمودار(4-1): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس جنس102

نمودار (4-2): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس میزان تحصیلات103

نمودار (4-3): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس شغل104

نمودار(4-4): توزیع فراوانی نمونه های تحت پژوهش بر اساس گروههای سنی105

نمودار(4-5): توزیع فراوانی فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی به کار گرفته شده برای ارائه خدمات بانکی توسط نمونه های تحت پژوهش106

نمودار(4-6): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی108

نمودار(4-7): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات109

نمودار (4-8): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی110

نمودار (4-9): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان111

.نمودار(4-10): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری کامپیوتر در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین112

نمودار(4-11): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی113

نمودار(4-12): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات114

نمودار(4-13): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی115

 نمودار (4-14): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان117

نمودار (4-15): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری تلفن در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین118

نمودار(4-16): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی119

نمودار(4-17): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات120

نمودار (4-18): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی121

نمودار(4-19): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان122

نمودار(4-20): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری اینترنت در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین123

نمودار (4-21): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی125

نمودار(4-22): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات126

نمودار(4-23): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی127

نمودار(4-24): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان128

نمودار(4-25): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری دستگاه خودپرداز در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین130

نمودار(4-26): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد پاسخگویی131

نمودار(4-27): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد ملموسات132

نمودار(4-28): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد همدلی134

نمودار(4-29): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد اطمینان135

نمودار(4-30): مقایسه میانگین به کارگیری فناوری پایانه فروش یا دستگاه کارت خوان بانکی در میزان رضایتمندی نمونه های تحت پژوهش در بعد تضمین137

 فهرست اشکال

شکل(2-1):تعریف کیفیت از دید هانسن29

شکل(2-2): زنجیره واکنشی بهبود کیفیت35

شکل( 2-3 ):مدل عملیاتی/فنی کیفیت خدمات42

شکل(2-4): مدل تحلیل شکاف های پنج گانه کیفیت خدمات43

شکل(2-5)مدل تطبیق تکنولوژی اطلاعات 45

شکل(2-6): مدل بانکداری اینترنتی46

شکل(2-7) :مدل مبتنی بر فن آوری اطلاعات48

شکل(2-8):مدل کیفیت خدمات الکترونیکی49

شکل(2-9): میزان استفاده ازICT در ایران در مقایسه با جهان60

شکل(2-10): نقش بانک در تجارت الکترونیک65

شکل(2-11):مدل مفهومی تاثیرICT دربهود کیفیت خدمات بانکی براساس الگوی سروکوال91

ضمائم:

پرسشنامه149

منابع وماخذ:

منابع فارسی153

منابع انگلیسی158

سایت های مورداستفاده160

چکیده انگلیسی161

 


مبلغ قابل پرداخت 16,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 80

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 25 دی 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار جهت ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 20 دی1395 کسب درامد میلیونی از ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

توضیحات محصول با مشاهده این فیلم آموزشی شما بطور کامل با جزوه تمرینات تندخوانی و تقویت حافظه آشنا می شوید و می توانید با دانلود جزوه و پرینت آن با کیفت بسیار بالا و بعد از مشاهده کامل ویدئو شروع به انجام تمرینات کرده و سرعت مطالعه خود را چندین برابر کنید. با تمرین زیاد می ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. اگر شما یک دختر هستید بدنیست این متن را بخوانید شاید بتوانید نظر دیگران را درمورد خود تغییر دهید صحیح است که بیشتر ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

اموزش پایپینگ تکمیلی در سالید ورک سرفصلهای آموزشی اصول پایپینگ ایجاد پایپینگ افزودن اتصالات و ویرایش آنها ایجاد تیوبینگ ویرایش خط و تغییرات سایز و اتصالات پایپینگ و تیوبینگ تنظیم بایگانی قطعات و بروز رسانی آن تبدیل قطعات سه بعدی به قطعات مورد استفاده در پایپینگ ...

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

این نمونه سوالات برگرفته از کتاب آیت الله سبحانی می باشد که بیش از ده دوره سوالت تستی همراه با پاسخ را در برگرفته است ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

در این روش موزیک ها مستقیما از سرور Spotify دانلود می شوند این روش کاملا جدید، بی دردسر و بسیار سریع است آهنگ های دانلودی توسط این روش دارای بالاترین کیفیت هستند ( کیفیت 320K کاملا واقعی ) در این برنامه قادرید تمام موزیک های مورد نظر خود را از اسپوتیفای با کیفیت فوق العاده ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومي مشاوره خانوادهمديريت اقتصاد و برنامه ريزي در خانه كاربري كامپيوتر كاربرد و اصول نگهداري لوازم خانگيروانشناسي و تعليم و تربيت كودكانحقوق خانوادهجمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكيپرورش گلهاي زينتي در خانه دكوراسيون و تزئينات ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

این نرم افزار مدیریت کانال چیست؟ نرم افزار منحصربفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام فراهم شد.این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری توسط ادمین های کانال های تلگرامی باشد و هر نیازمند هر مدیر کانال تلگرامی میباشد برای نظم و دقت در مدیریت ...

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن در اين آموزش شما ياد خواهيد گرفت كه با ساخت مدار هايي قدرت انتن دهي و دريافت و ارسال فركانس ها و امواج را بالا ببريد ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت شما میتوانید به جای خرید بازدید از سایت ها از نرم افزار بازدید استفاده کنید نرم افزاری جهت کسب در آمد شما از اینترنت تنها نرم افزاری با قابلیت باز کردن پاپ آپ از روی سایت ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما