آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2506
  • بازدید دیروز : 3232
  • بازدید کل : 1466767

شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد


شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد

عنوان پایان نامه:شش سيگما، مهندسي ارزش و مهندسي مجدد

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 406

شرح مختصر:

شركتها و سازمانهاي تجاري براي بقا در عرصه تجارت بايد سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوي نيازهاي مشتريان خود بوده ودر عين حال با گسترش تجاري و صنعتي، ايجاد فرصتهاي شغلي و پرداخت ماليات به جامعه و كشور خود خدمت نمايند. شرط اول سودآوري براي يك سازمان اينست كه مشتريان به خريد و استفاده از محصول يا خدمت آن سازمان، علاقمند و مايل باشند. اين علاقه و تمايل از تطابق نيازهاي آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت مي‌گيرد. هر مشتري دربارة محصول دريافتي، اعم از كالا يا خدمات، شرايط خاصي را در نظر دارد، در حقيقت مي‌توان گفت مجموعه‌اي از شرايط هستند كه نياز وانتظار مشتري را شكل مي‌دهند. چنانچه سازمان يا شركتي بتواند پاسخگوي شرايط مورد نظر مشتري باشد، سازماني موثر (effective) است كه مسلماً در آينده با اقبالي بيشتر مواجه مي‌شود در غيراينصورت سازماني غيرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازي خطرناك را پيش رو دارد. توقع مشتري بسيار فراتر از پرداخت وجه و دريافت كالا يا خدمات است. رضايتمندي وي زماني حاصل مي شود كه محصول يا خدمتي را كه در قبال پرداخت وجه دريافت مي‌نمايد با مجموعه شرايط وي سازگار باشد. در اين صورت است كه مشتري ادعا مي‌كند كالا يا خدمات دريافتي و از «كيفيت خوبي» برخوردار بوده است.

چنانچه سازماني موفق به خلق چنين تصوري در مشتريان خود گردد مسلماً آينده‌اي روشن را پيش رو دارد و به همين منظور سازمانها و شركتهاي تجاري در سراسر دنيا سالهاست مي‌كوشند تا سطح كيفيت محصول يا خدمات خود را هر چه بيشتر ارتقاء دهند. بنابراين درك مفهوم كيفيت و موضوعات مربوط به آن از قبيل مديريت كيفيت
(Quality Management)، مديريت كيفيت فراگير (Total Quality Management)، كنترل كيفيت (Quality Control)، تضمين كيفيت (Quality Assurance) و.. از نيازهاي اساسي هر سازمان است

فهرست مطالب

عنوان.................................................................................................................... صفحه

فصل اول: مقدمه

بخش اول) مقدمه ................................................................................................. 2

- كيفيت چيست؟ ................................................................................................ 3

- مديريت كيفيت فراگير ..................................................................................... 7

- اصول مديريت كيفيت فراگير .......................................................................... 8

- متدولوژي تحقيق حاضر ................................................................................ 15

فصل دوم : شش سيگما

بخش اول) مقدمه ................................................................................................. 18

- چرا شش سيگما؟............................................................................................. 18

- پديده شش سيگما............................................................................................ 21

بخش دوم) تاريخچه............................................................................................. 25

- تاريخچه........................................................................................................... 25

- بيل اسميت پدر شش سيگما............................................................................. 29

بخش سوم) شش سيگما چيست؟........................................................................ 33

- لزوم اجراي شش سيگما................................................................................. 33

- شش سيگما: فلسفه، ابزار يا استراتژي؟.......................................................... 37

- اهداف نهايي شش سيگما................................................................................. 38

- برخي فوائد اجراي شش سيگما....................................................................... 39

- برخي فوائد مديريتي شش سيگما.................................................................... 42

بخش چهارم) روند اجرائي شش سيگما.............................................................. 44

- اجراي استراتژيك شش سيگما........................................................................ 45

- اجراي تاكتيكي شش سيگما............................................................................. 48

- DMAIC چيست؟............................................................................................. 50

- فاز اول: تعريف................................................................................................ 50

- فاز دوم: اندازه گيري...................................................................................... 54

- فاز سوم: تحليل............................................................................................... 56

- فاز چهارم: بهبود............................................................................................. 59

- فاز پنجم: كنترل............................................................................................... 60

- ساير موارد...................................................................................................... 62

- DMADV چيست؟........................................................................................... 65

- اشكال مختلف اجراي شش سيگما................................................................... 68

بخش پنجم) مباني آماري شش سيگما................................................................ 72

- مقدمه............................................................................................................... 72

- توزيع نرمال..................................................................................................... 75

- توزيع نرمال استاندارد.................................................................................... 76

- توزيع نرمال در حالت كلي............................................................................... 78

- محاسبة سطح سيگما....................................................................................... 83

بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سيگما............................................. 88

- سخت افزار شش سيگما.................................................................................. 88

1) ابزارهاي مقدماتي و سازماندهي اطلاعات....................................................... 89

2) ابزار جمع آوري اطلاعات................................................................................ 94

3) ابزارهاي تحليل داده ها و فرايندها.................................................................. 101

4) ابزارهاي تحليل آماري.................................................................................... 113

- نرم افزار شش سيگما..................................................................................... 115

بخش هفتم) تعليم و آموزش شش سيگما.......................................................... 126

- چه كساني؟ چه تعليماتي؟................................................................................ 127

- ياد‌گيري ساير مهارتها..................................................................................... 132

بخش هشتم) ساختار سازماني شش سيگما...................................................... 136

- كمربند سياه..................................................................................................... 136

- كمربند سياه ارشد........................................................................................... 137

- حامي يا قهرمان............................................................................................... 138

- كمربند سبز...................................................................................................... 140

- رهبري اجرائي................................................................................................. 141

- صاحبان فرايند................................................................................................ 142

بخش نهم) شش سيگما و سايز سازماني........................................................... 143

- محور مديريت.................................................................................................. 144

- محور كاركنان................................................................................................. 148

بخش دهم) علل عملكرد موفق شش سيگما......................................................... 150

- علت اول: مشتري گرائي.................................................................................. 151

- علت دوم: اصلاح عملكرد مديريت.................................................................... 151

- علت سوم: مديريت براساس حقايق................................................................. 152

- علت چهارم: علاج قبل از وقوع........................................................................ 152

- علت پنجم: تيم و مشاركت بي حد و مرز......................................................... 153

- علت ششم: بازيافت سرمايه............................................................................ 153

- ساير علل......................................................................................................... 154

فصل سوم : مهندسي ارزش

بخش اول ) مقدمه ................................................................................................ 157

بخش دوم ) تاريخچه ........................................................................................... 163

- تاريخچه مهندسي ارزش................................................................................. 163

- تاريخچه مهندسي ارزش در ايران ................................................................. 169

بخش سوم ) ارزش و پارامترهاي آن ................................................................ 172

- تعريف ارزش و انواع آن ................................................................................ 172

- هزينه وانواع آن ............................................................................................ 174

- كاركرد و انواع آن .......................................................................................... 177

- كيفيت .............................................................................................................. 181

- ارزش از ديدگاههاي متفاوت ......................................................................... 182

- ساير تعاريف مرتبط ....................................................................................... 184

بخش چهارم) مهندسي ارزش ............................................................................. 186

- تعريف مهندسي ارزش ................................................................................... 186

- فرايند مهندسي ارزش .................................................................................... 192

1) روش تحليلي ................................................................................................... 194

2) روش خلاقيت ................................................................................................ 196

- برخي دستاوردهاي به كارگيري مهندسي ارزش .......................................... 198

بخش پنجم ) زمان اجراي مهندسي ارزش .......................................................... 200

بخش ششم ) روند اجرائي مهندسي ارزش ....................................................... 205

- برنامه كار پيشنهادي انجمن بين المللي ارزش ............................................... 206

- مطالعات مقدماتي ............................................................................................ 208

- مطالعات ارزش................................................................................................ 210

- مطالعات تكميلي .............................................................................................. 216

- بررسي برنامه كار هفت مرحله‌اي مهندسي ارزش ........................................ 216

1) فاز انتخاب ...................................................................................................... 218

2) فاز بررسي يا اطلاعات .................................................................................. 225

3) فاز خلاقيت .................................................................................................... 239

4) فاز ارزيابي ..................................................................................................... 246

5) فاز بسط و توسعه .......................................................................................... 260

6) فاز ارائه ......................................................................................................... 262

7) فاز اجرا و مميزي .......................................................................................... 268

فصل چهارم : مهندسي مجدد

بخش اول) مقدمه.................................................................................................. 275

- مقدمه............................................................................................................... 275

- مهندسي مجدد؛ دگرگون سازي...................................................................... 279

بخش دوم) مهندسي مجدد چيست؟..................................................................... 283

- تعريف و واژه هاي كليدي............................................................................... 283

- دلائل نياز به مهندسي مجدد در دگرگون سازي............................................. 289

1) مشتريان دگرگون شده اند.............................................................................. 290

2) رقابت تنگاتنگ.................................................................................................. 295

3) دگرگوني ها پيوسته اند................................................................................... 297

- مهندسي مجدد سازمانها چيست؟.................................................................... 307

بخش سوم) روند اجرائي مهندسي مجدد............................................................ 316

- گام اول؛ بدانيد چه مي خواهيد........................................................................ 318

1) درك نياز و توان دگرگون كردن..................................................................... 320

2) تحليل ذ ينفعان كليدي و نيازهاي آنها ............................................................ 322

3) چارچوبي براي موفقيت................................................................................... 340

- گام دوم: برنامه ريزي كنيد............................................................................. 345

1) فرايند برنامه ريزي.......................................................................................... 347

- گام سوم: اجرا كنيد......................................................................................... 352

1) تكنيك هاي فني................................................................................................ 352

2) تكنيك هاي فرهنگي.......................................................................................... 359

- گام چهارم: سنجش و ارزيابي كنيد................................................................. 376

1) كنترل و بازبيني عمليات................................................................................... 377

2) كنترل نتايج...................................................................................................... 383

فصل پنجم : مقايسه و نتيجه گيري

بخش اول ) مرور رويكردها ............................................................................... 391

- خلاصه ........................................................................................................... 392

1) شش سيگما چيست؟ ....................................................................................... 392

2) مهندسي ارزش چيست؟ ................................................................................ 393

3) مهندسي مجدد چيست؟ .................................................................................. 394

بخش دوم ) مقايسه رويكردها ............................................................................ 395

- شباهت ها ....................................................................................................... 395

- تفاوت ها ......................................................................................................... 397

- نتيجه گيري و ارائه پيشنهاد ........................................................................... 402

فصل ششم : منابع و مآخذ

- منابع فارسي ................................................................................................... 405

- منابع لاتين ...................................................................................................... 406

 


مبلغ قابل پرداخت 9,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 158

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 10 بهمن 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 10 بهمن1395 کسب درامد میلیونی از ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

از جمله اطلاعاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS ها، MMS ها و تماس های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات شخص مورد هدف و ارسال آن به ایمیل، ضبط صداهای محیط اطراف تلفن و ارسال به ایمیل، پیدا کردن موقعیت تلفن با GPS، ارسال تمامی ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید پستی

پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای خرید پستی ( ۲۳ جلسه ویدیویی و صوتی + کتاب pdf + کتاب صوتی ) برای آگاهی ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

در این روش موزیک ها مستقیما از سرور Spotify دانلود می شوند این روش کاملا جدید، بی دردسر و بسیار سریع است آهنگ های دانلودی توسط این روش دارای بالاترین کیفیت هستند ( کیفیت 320K کاملا واقعی ) در این برنامه قادرید تمام موزیک های مورد نظر خود را از اسپوتیفای با کیفیت فوق العاده ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

تحقیق نیرو و انواع نیرو

در همه این موارد نیروي دست یا نیروي پاي شخص باعث حرکت ، جابه جایی، تغییر شکل یا تغییرجهت جسم می شود.تعاریف:نیرو کشش و رانش است..نیرو عاملی است که باعث توقف اجسام متحرك می شود.نیرو عاملی است که باعث تغییر جهت اجسام می شود.نیرو عاملی است که باعث تغییر شکل اجسام می شود.اقسام ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

بدون شک یکی از مهمترین کتابهایی که علی الخصوص در کنکورهای مختلف ازش استفاده میشه همین کتاب 1100 لغت بارونزه که از نظر طراحان سوال هر سال جایگاه خودش رو در قسمت واژگان کنکور داره و چندین سوال مهم واژگان از این کتاب طراحی میشه ، به جز کنکور باید به ازمونهای بین المللی زبان نیز ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ-نسخه 15(بروز

نرم افزار افزایش بازدید سایت و وبلاگ-نسخه 15(بروز

---{شاید شما حوصله خواندن متن های طولانی را نداشته باشد اما بعضی مواقع 5 دقیقه خواندن یک متن تاثیر فوق العاده ای بر زندگی ما دارد}--- ---تغییرات اساسی در نرم افزار ایجاد شد--- آپدیت 95/9/22 در سیستم های رتبه دهی به سایت ها و وبلاگ ها برحسب تعداد بازدید رتبه داده نمیشود بلکه برحسب ...

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

بهترین و فوق العاده ترین پکیج اموزشی انالیز ترکیبی و احتمال که در قالب جزوه تقدیم شما دوستان عزیز میشه!!!!! برای اولین بار و تنها در ijozve این جزوه اموزشی فوق العاده را با تخفیف ویژه 50% و به صورت کاملا اورجینال تهیه کرده و از ان لذت ببرید.. کافی فقط یک بار امتحان کنید تا ببینید ...

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید دانلودی

پکیج سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن - خرید دانلودی

پکیج کامل « سیر تا پیاز ثروت و ثروتمند شدن » برای دانلود ( ۲۳ جلسه فایل صوتی+ ۴۰۰ صفحه کتاب صوتی و pdf ) چرا کسب درآمد میلیونی برای من سخت و ناممکن شده ؟ چرا هیچ موقعیت کسب ثروت برای من پیش نمی آید و اگر هم موقعیتی داشته باشم اون رو خراب می کنم ؟ آیا ...

فروشنده جذاب

فروشنده جذاب

چگونه یک فروشنده جذاب باشیم؟ (اسرار نفود در ذهن و قلب مشتریان که هر فروشنده ای باید بداند) خواندن این مطلب فقط 5 دقیقه از وقت شما را میگیرد .از اینکه صبورانه این متن را تا انتها می خوانید سپاسگزاریم . ♣آینده از آن کسانی است که بیشتر میدانند♣ ، نه کسانی که بیشتر کار ...

دریافت فایل : فروشنده جذاب

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما