آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 967
  • بازدید دیروز : 3352
  • بازدید کل : 1757851

ارائه مدل هايي از رفتار مصرف کننده آنلاين در محيط تجارت الکترونيک وکاربرد آن ها در طراحي سيستم هاي بازاريابي آنلاين


ارائه مدل هايي از رفتار مصرف کننده آنلاين در محيط تجارت الکترونيک وکاربرد آن ها در طراحي سيستم هاي بازاريابي آنلاين

عنوان پایان نامه: ارائه مدل­هايي از رفتار مصرف کننده آنلاين در محيط تجارت الکترونيک وکاربرد آن­ها در طراحي سيستم­هاي بازاريابي آنلاين

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 131

شرح مختصر:

ابزار عمده ي رسيدن به اهداف بازاريابي، ارتباطات است و اينترنت جديدترين و مؤثرترين وسيله ي ارتباطي مي باشد. ابزاري را که اينترنت در تسهيل تجارت الکترونيک فراهم مي کند غالباً تفاوت فاحشي با ديگر اجزاي تجارت الکترونيک دارد. قبول خريد اينترنتي و انجام آن تا حد زيادي به ارتباطات مصرف کننده و چگونگي تعامل افراد با کامپيوتر بستگي دارد.

اين تحقيق در نظر دارد تا در راستاي توسعه ي بازاريابي الکترونيک، روشي را براي آنلاين کردن سيستم هاي بازاريابي سازمان ها ارائه دهد تا مديران را در جهت کسب بيشترين درآمد و رسيدن به بيشترين منفعت حمايت کند. از آنجايي که مشکل بزرگ روش هاي سنتي،عدم توجه به تعامل با مشتريان و عدم در نظر گرفتن نيازها، شرايط و نگرش مشتريان است، در سيستم بازاريابي آنلاين بايد به مدل هاي رفتاري مشتريان توجه شود. در نتيجه در اين رساله، مدل هاي مختلف رفتار مصرف کننده ي آنلاين در محيط تجارت الکترونيک و هم چنين الگوهاي بازاريابي کلاسيک بويژه الگوهاي آميخته بازاريابي معرفي گرديد و مدل آميخته ي بازاريابي 2P+2C+3S که شامل 7 عنصر مي باشد و مناسب براي تحليل و تصميم گيري در فضاي مجازي و اينترنتي است، به عنوان الگوي بازاريابي مناسب براي بازاريابي الکترونيک انتخاب گرديد. در اين مدل ها مفاهيمي مطرح شده است که در آن­­­­­ها باورهاي مشتري را که به ترجيح انجام خريد اينترنتي نسبت به خريد از فروشگاه هاي سنتي مي­انجامد، تقويت مي کند و هم چنين ادراک مشتريان از اعتماد در خريد الکترونيکي و تصميم گيري مشتريان را بيان مي کند. با ذکر تعاريف تجارت الکترونيک و اينترنت و گرايش به اعتماد و بيان مزاياي خريد الکترونيک و تجارت الکترونيک ميزان پذيرش تجارت الکترونيک توسط مصرف کننده مورد توجه قرار مي گيرد که در نهايت منجر به خريد الکترونيک مي شود. با تحليل رفتار مصرف کننده که عاملي کليدي براي موفقيت کسب وکار الکترونيک است، مديران سازمان را در جهت تصميم گيري براي فراهم آوردن سيستم بازاريابي آنلاين مناسب و امن هدايت مي کند.

فهرست مطالب

فصل اول: کليات تحقيق.......................................................................1

1-1 مقدمه..................................................................................................2

2-1 ضرورت انجام تحقيق...........................................................................4

3-1 هدف..........................................................................................6

4-1 تجارت الکترونيک.................................................................................7

1-4-1 مزاياي تجارت الکترونيک B2C...........................................................................8

2-4-1 نقش اينترنت در تجارت الکترونيک...................................................................10

3-4-1 پذيرش تجارت الکترونيک توسط مصرف کننده...............................................11

5-1 تعريف واژه ها......................................................................................11

1-5-1 قصد خريد آنلاين...............................................................................................11

2-5-1 سهولت خريد.....................................................................................................12

3-5-1 سودمندي درک شده...........................................................................................13

4-5-1 اعتماد الکترونيکي .............................................................................................14

5-5-1 هنجارهاي ذهني.................................................................................................14

6-5-1 گرايش به خريد آنلاين ....................................................................................15

7-5-1 خرده فروشان آنلاين........................................................................................... 16

8-5-1 خريد آنلاين.......................................................................................................17

9-5-1 خريدار آنلاين.....................................................................................................17

10-5-1 تفاوت خرده فروشي سنتي و آنلاين.................................................................19

6-1 بازاريابي اينترنتي..........................................................................................20

1-6-1 ويژگي هاي فروشگاه هاي اينترنتي..............................................................20

7-1 بررسي رابطه ي ويژگي هاي شخصيتي و رفتار خريد کاربران اينترنت.........................22

1-7-1 رفتارهاي مختلف در خريداران اينترنتي ......................................................23

2-7-1 تئوري هاي شخصيت در بازاريابي و بازاريابي اينترنتي...............................25

8-1 تأثير ميانجي تجربه ي خريد الکترونيکي.......................................................28

فصل دوم: ادبيات تحقيق............................................................................32

1-2 مقدمه.............................................................................................33

2-2 پيشينه ي تحقيق............................................................................35

3-2 تئوري هاي مرتبط با پذيرش و استفاده از فناوري اطلاعات....................................40

1-3-2 مدل کنش موجه(TRA)......................................................................40

2-3-2 مدل رفتار برنامه ريزي شده(TPB).......................................................43

3-3-2 مدل رفتاري برنامه ريزي شده ي تجزيه شده.........................................45

4-3-2 مدل پذيرش تکنولوژي....................................................................46

4-2 مدل هاي رفتاري مصرف کننده آنلاين در محيط تجارت الکترونيک........................52

5-2 رفتار ارتباطي مشتريان در موقعيت خريد اينترنتي.................................................65

فصل سوم: رابطه ي آميخته ي بازاريابي و رفتار مصرف کننده...........................68

1-3 مقدمه.........................................................................................69

2-3 پيشينه.......................................................................................71

3-3 رفتار خريد مصرف کننده..............................................................71

4-3 آميخته ي بازاريابي....................................................................73

5-3 بازاريابي اينترنتي...........................................................................74

6-3 آميخته ي بازاريابي اينترنتي......................................................................76

1-6-3 پيدايش مفهوم 4P............................................................................77

2-6-3 مدل آميخته ي بازاريابي 4S..........................................................80

3-6-3 مدل آميخته ي بازاريابي 7I.............................................................81

4-6-3 مدل آميخته ي بازاريابي 2P+2C+3S.....................................................82

7-3 عوامل نوين در آميخته ي بازاريابي..........................................................83

8-3 گرايش خريدار........................................................................86

9-3 گرايش خريدار و بازارياب.....................................................................90

10-3 رفتار خريدار و آميخته ي بازاريابي.............................................................91

فصل چهارم: چگونگي استفاده از آميخته بازاريابي 2P+2C+3S در طراحي سيستم

بازاريابي آنلاين............................................................................93

1-4 مقدمه.......................................................................................................94

2-4 ويژگي هاي مدل اينترنتي چند به چند.............................................................95

3-4 محدوديت ها و انتقادات وارده بر آميخته ي بازاريابي.....................................98

4-4 چگونگي استفاده از مدل آميخته بازاريابي 2P+2C+3S در طراحي سيستم

بازاريابي آنلاين..........................................................................................99

فصل پنجم: نتيجه گيري و پيشنهادات............................................................116

1-5 نتيجه گيري.............................................................................117

2-5 پيشنهادات........................................................................................118

منابع............................................................................................119

 فهرست جداول

جدول 1: بررسي تفاوت ميان بازاريابي سنتي و بازاريابي اينترنتي از جنبه هاي مختلف..........75

جدول 2: آميخته ي بازاريابي نوين.........................................................................85

جدول 3: 5 معيار گرايش خريدار.......................................................................87

جدول 4: جدول مقايسه اي مدل هاي آميخته بازاريابي..........................................99

جدول 5: موارد پيشنهادي در جهت طراحي سيستم بازاريابي آنلاين سازمان بر اساس عناصر

الگوي 2P+2C+3S و مدل های رفتار مصرف کننده آنلاين........................................114

 فهرست نمودارها

1-2 تئوري کنش موجه.....................................................................................41

2-2 الگوي تئوري رفتار برنامه ريزي شده...........................................................44

3-2 تئوري رفتار برنامه ريزي شده ي تجزيه شده............................................46

4-2 مدل پذيرش تکنولوژي ديويس...........................................47

5-2 مسير خريد استاندارد براي مشتريان بالقوه و با تجربه............................................52

6-2 چهارچوب تمايل مصرف کنندگان به خريد آنلاين.....................................53

7-2 مدل توصيفي فرايند خريد آنلاين .....................................54

8-2 مشخصه هاي تجربه ي خريد آنلاين....................................................55

9-2 مدل ارزش- نگرش- رفتار در خريد الکترونيکي.......................................55

10-2 ويژگي هاي مصرف کننده، نگرش و خريدآنلاين............................................56

11-2 مدل ارتباطي رفتار خريد آنلاين...................................................................57

12-2 مدل فرآيندي خريد الکترونيک.....................................................58

13-2 مدل رفتاري از خريدار آنلاين......................................................59

14-2 يک مدل سيستمي براي تحقيق عوامل انساني در تجارت الکترونيک..........................61

15-2 مدل مفهومي از رفتار هدايت گر وب...........................................................62

16-2 مدل رقابتي، يک مدل مفهومي از کيفيت وب سايت، رضايت مشتري و مقاصد خريد...........63

17-2 مدل رقابتي از کيفيت وب سايت، رضايت مشتري و مقاصد خريد............................64

1-3 مدل رفتار خريد مصرف کننده و متغيرهاي تأثيرگذار برآن....................................73

2-3 تأثير اينترنت بر آميخته ي بازاريابي.................................................................78

3-3 اجزاي آميخته ي بازاريابي اينترنتي...............................................................82

4-3 تعامل گرايش خريدار و بازارياب................................................................90

5-3 ارتباط بين رفتار خريد مصرف کننده و آميخته ي بازاريابي.......................92

 


مبلغ قابل پرداخت 12,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 167
اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 28 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

-بسم الله الرحمن الرحیم- شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 28 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

کسب درآمد میلیونی با نرم افزار faster ea

کسب درآمد میلیونی با نرم افزار faster ea

ربات فستر یک ربات افزایش دهنده فالوور در اینستاگرام میباشد با این ربات شما میتوانید به سرعت فالوور جذب کنید و همچنین محصولات خودتان را در اینستاگرام به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید موفق باشید ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

مدار داخلی واکی تاکی(اموزش ساخت)

مدار داخلی واکی تاکی(اموزش ساخت)

مدار داخلی واکی تاکی این مجموعه دارای 4 کتاب و 10 عکس از مدارات فرستنده وگیرنده در فرکانس مورد استفاده شده گذاشته شده است.مدار واکی تاکی یکی از مداراتی است که هر کسی ارزوی ساخت ان را دارد.شما با استفاده از دانلود این فایل میتوانید به ارزوی خود برسید. آموزش ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و iOS بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک ...

دانلود کتاب آموزش فال شمع

دانلود کتاب آموزش فال شمع

با دانلود کتاب آموزش فال شمع می توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ استاد یا راهنمایی، خودتان همه مراحل فال شمع را تفسیر نمایید. کتاب کاملا گویا و مرحله به مرحله می باشد. اگر شمع جرقه بزند، از سمتی که جرقه زده برای شما خبرهای خوشی می رسد. در فال شمع، برای فهمیدن اینکه خبر ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

دانلود رایگان کتاب چشم طلایی با لینک مستقیم

دانلود رایگان کتاب چشم طلایی با لینک مستقیم

کتاب چشم طلایی اولین و بزرگترین مرجع کامل شناخت آثار و علائم دفینه و برترین کتاب باستان شناسی به صورت کاملا رنگی و نفیس است. دانلود کتاب چشم طلایی ، بزرگترین مرجع گنج یابی کتاب چشم طلایی اولین و بزرگترین مرجع کامل اثار و علائم باستانی : دانلود الکترونیکی کتاب چشم طلایی ...

دانلود رایگان کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی

دانلود رایگان کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی

پیشگفتار: اگر به جزیره ای دور افتاده تبعید میشدم و تنها میتوانستم یک کتاب با خود ببرم چه بسا کتاب شفای زندگی لوییز هی را با خود می بردم. این کتاب نه تنها شیره ی آموزگاری بزرگ ،که جوهر قدرتمند و تجربه ی شخصی بانوی بزرگی نیز است. کتاب شفای زندگی نوشته شده توسط لوییز هی یکی از ...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و کامل نرم افزار برنامه ساز اندروید با گوشی و کامپیوتر آپدیت جدید 15 دی ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم ...

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

امروز برای شما آینده سازان عزیزم پیک نوروزی سال 1396 را آماده کرده ایم که در ادامه میتونید دانلود کنید. پیشاپیش عید نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می گویم پیک نوروزی سال 96 پایه ششم دارای 20 صفحه که دارای تمرینات متنوع و جذاب و استفاده از تمرینها و سرگرمی های جالب بر اساس آخرین ...

اموزش تعمیر لامپ های کم مصرف

اموزش تعمیر لامپ های کم مصرف

اموزش تعمیر لامپ های کم مصرف کاملا تصویری و فقط در 12 قدم 80% تخفیف فقط به دلیل درخواست شما و فقط تا پایان این هفته درامد ماهیانه 3 میلیون تومان برای اولین بار در ایران 100% گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت کامل ترین اموزش موجود در اینترنت شغلی مناسب برای : خانم و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

نرم افزار ساخت شماره مجازی رایگان

نرم افزار ساخت شماره مجازی رایگان

دلت میخواد یک شماره بین المللی داشته باشی؟ دوست داری تو تلگرام با یه شماره آمریکایی تو گروه دوستات باشی و کلاس بزاری پیششون؟ تو هم نرم افزار تبلیغاتی داری و دنبال شماره مجازی هستی؟ پس با ما همراه شو... اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو ...

مقاله و پاورپوینت اثر باد بر روی ساختمانهای بلند

مقاله و پاورپوینت اثر باد بر روی ساختمانهای بلند

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول مقاله و پاورپوینت تخصصی کارشناسی ارشد گرایش زلزله موضوع مقاله و پاورپوینت : اثر باد بر روی ساختمانهای بلند و معرفی سیستم دیاگرید برای مقابله با آن مباحث موجود در پاورپوینت : - آوار تولید شده از باد - نیروی ...

نرم افزار ممبر پلاس (ویژه) با ۸۰ درصد تخفیف

نرم افزار ممبر پلاس (ویژه) با ۸۰ درصد تخفیف

آموزش افزایش ممبر واقعی و ایرانی کانال تلگرام (80 درصد تخفیف ویژه) یکی از امکانات پرطرفدار تلگرام قابلیت ساختن کانال است . شما می توانید کانال خود را بسازید و مطالب مورد نظر خود را با اعضای (ممبر) کانال خود به اشتراک بگذارید یا اینکه محصول مورد نظر خود را برای فروش قرار ...

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی مجموعه مسکونی با رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی» (فایل word قابل ویرایش) این پروژه توسط گروه معماری تلار تهیه شده است. از این بابت مشابه آن در وب وجود ندارد. رساله در 157 صفحه تنظمیم شده و دارای 77 منبع است. متن مطابق ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود کتاب بررسی اقلیمی ابنیه سنتی ایران دکتر

دانلود کتاب بررسی اقلیمی ابنیه سنتی ایران دکتر وحید قبادیان فرمت:PDF ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما