آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3451
  • بازدید دیروز : 3968
  • بازدید کل : 2573334

بررسي كيفيت خدمات خرده فروشي از ديدگاه مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي


بررسي كيفيت خدمات خرده فروشي از ديدگاه مشتريان فروشگاه هاي زنجيره اي

عنوان پایان نامه: بررسي كيفيت خدمات خرده فروشي از ديدگاه مشتريان فروشگاه هاي زنجيره­اي(همراه با پرسشنامه و کار آماری)

پایان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي رشته مدیریت بازرگانی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 150

شرح مختصر:

امروزه افراد در محيطي زندگي مي كنند كه به طور روز افزون به سوي اقتصاد مبتني بر خدمات پيش مي رود. خدمات تنها به خدمات بانكي، پستي، بيمه اي، بهداشتي و آموزشي محدود نمي شود؛ بلكه اغلب محصولاتي كه خريداري مي كنيم مجموعی از خدمات را نيز شامل مي شوند . در واقع طيف وسيعي از كالاها براي داشتن مزيت رقابتي بر فعاليت هاي مبتني بر خدمت تكيه دارند. در اين پژوهش ما به اين سوال پاسخ خواهيم داد كه نگرش مشتريان فروشگاه­هاي زنجيره­اي سلمان فارسي كاشان نسبت به كيفيت خدمات فروشي ارائه شده توسط اين مجموعه چگونه است. در این پژوهش کیفیت خدمات فروشی براساس مدل کیم و جین (2002) بر پایه چهار متغیر جنبه فیزیکی، قابليت اعتماد، تعامل شخصي و حل مسأله سنجیده می­شود.جامعه آماری در این پژوهش كليه مشتریان فروشگاه زنجیره­ای سلمان" می‌باشد.ما 270 نفر را به عنوان حجم نمونه در نظر می­گیرم. مشخص شد میانگین تمام عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده فروشی از ديدگاه مشتريان فروشگاه­هاي زنجيره­اي سلمان فارسي  از حد متوسط بالاتر است. هم­چنين كيفيت خدمات خرده فروشي از ديدگاه مشتريان فروشگاه ­هاي زنجيره­اي سلمان کاشان در وضعیت مطلوبی قرار دارد. علاوه بر این، جنبه فیزیکی، قابلیت اعتماد، تعامل شخصی و حل مسئله بر كيفيت خدمات خرده فروشي از ديدگاه مشتريان فروشگاه­ هاي زنجيره­اي سلمان  تاثیر معناداری دارد. درنهایت با استفاده از آزمون فريدمن، تعامل شخصی، قابلیت اعتماد، جتبه فیزیکی و حل مسئله به ترتیب در اولویت اول تا چهارم عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده­ فروشی از ديدگاه مشتريان قرار گرفتند.

فهرست مطالب

فصل اول: كليات پژوهش

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 2

1-3- اهميت و ضرورت پژوهش... 3

1-4- اهداف پژوهش... 4

1-4-1- هدف اصلي.. 4

1-4-2- اهداف جزئي.. 4

1-5- فرضيات پژوهش... 4

1-6- سوالات پژوهش... 5

1-6-1- سوال اصلي.. 5

1-6-2- سوالات فرعي.. 5

1-7- قلمرو پژوهش:5

1-7-1- قلمرو موضوعي:5

1-7-2- قلمرو زماني:5

1-7-3- قلمرو مكاني:5

1-8- چارچوب نظري پژوهش... 6

1-9- مدل پژوهش... 6

1-10- متدولوژي پژوهش... 6

1-11- جامعه و نمونه آماري تحقيق.. 7

1-11-1- جامعه آماري.. 7

1-11-2- نمونه آماري.. 7

1-12- تعريف واژه ها و اصطلاحات.. 7

فصل دوم: ادبيات پژوهش

2-1- مقدمه. 10

2-2- كيفيت.. 10

2-2-1- تاريخچه كيفيت :10

2-2-2- تعریف کیفیت.. 12

2-2-2-1- تعريف كيفيت از ديدگاه فلسفي :13

2-2-2-2- تعريف كيفيت مبتني بر محصول :13

2-2-2-3- تعريف كيفيت مبتني بر مصرف كننده :13

2-2-2-4- تعريف كيفيت مبتني بر توليد :13

2-2-2-5- تعريف كيفيت مبتني بر ارزش :14

2-2-2-6- كيفيت يعني انجام كار درست و صحيح :15

2-2-3- تعريف مشتري در فرهنگ كيفيت :15

2-2-4- شش وسیله برای بهبودکیفیت:16

2-3- خدمات.. 16

2-3-1- تعريف خدمت:16

2-3-2- طبقه بندي خدمات:17

2-3-3- ويژگي هاي خدمات:17

2-3-3-1- غیر قابل لمس بودن. 18

2-3-3-2- تفکیک ناپذیری.. 18

2-3-3-3- تغییر پذیری.. 18

2-3-3-4- غیر قابل انباشت بودن. 18

2-3-4- مدیریت خدمات.. 19

2-3-5- نگرش به کیفیت خدمات.. 20

2-4- كيفيت خدمات.. 20

2-4-1- تئوري شكاف خدمات :22

2-4-1-1- مدیریت شکافهای کیفیت.. 24

2-4-1-2- مدل سروکوال اصلاح شده30

2-4-2- فضای کیفیت خدمات.. 35

2-4-2-1- نشان دادن علاقه به مشتری:35

2-4-2-2- موانع بهبود كيفيت خدمات.. 36

2-4-3- عوامل موثر بر کیفیت خدمات.. 36

2-4-4- اهميت كيفيت در ارايه خدمات به مشتريان. 38

2-4-5- رابطه بين رضايت و كيفيت.. 38

2-4-6- ضرورت توجه به كيفيت خدمات.. 39

2-4-6-1- انتظارات مشتريان. 40

2-4-6-2- شرايط رقابتي.. 40

2-4-6-3- عوامل تغييرات محيطي.. 40

2-4-6-4- ماهيت خدمات.. 40

2-4-6-5- عوامل درون سازماني.. 40

2-4-6-6- مزاياي ناشي از كيفيت خدمات.. 41

2-4-7- كيفيت خدمات و رضايت مشتري ، دوقلوهاي به هم چسبيده42

2-4-8- رویکردی به مدیریت کیفیت خدمات.. 42

2-5- بررسي نظريات نظريه پردازان. 43

2-5-1- ادوارد دمينگ... 43

2-5-2- ژوزف جوران. 44

2-5-3- فيليپ كرازبي.. 46

2-5-4- بيل كانوي.. 48

2-6- مشتري.. 48

2-6-1- تعریف مشتری.. 48

2-6-2- انواع مشتری.. 48

2-6-3- نیاز مشتری.. 49

2-6-4- انواع نیازهای مشتری.. 49

2-6-5- انتظارات مشتری.. 50

2-6-6- عوامل موثر بر انتظارات مشتریان. 52

2-6-7- رضایت مشتری.. 53

2-6-8- کیفیت خدمات ادراک شده53

2-7- ارزیابی کیفیت خدمات.. 57

2-7-1- مدل سروکوال. 57

2-7-2- مدل BSQ.. 57

2-7-3- مدل SYSTRA – SQ.. 58

2-7-4- مدل لن بری و همکارانش... 58

2-7-5- مدل کانو. 59

2-7-6- ابزار اندازه گیری کیفیت خدمات ارائه شده به مشتری.. 62

2-7-7- مدل ارزیابی عملکرد (سروپرف)63

2-8- فروشگاههاي زنجيره اي.. 64

2-8-1- تعريف فروشگاههاي زنجيرهاي.. 65

2-8-2- اهداف و علل شكل گيري.. 65

2-8-3- ويژگيها66

2-8-4- فوائد اجتماعي.. 68

2-8-5- فوائد بهداشتي.. 68

2-8-6- مزاياي ويژه مصرف كنندگان و مشتريان. 69

2-8-7- عوامل رشد. 69

2-8-7-1- عوامل بيروني.. 69

2-8-7-2- عوامل اقتصادي.. 70

2-8-7-3- عوامل جمعيتي.. 71

2-8-7-4- عوامل فني.. 72

2-8-7-5- تغيير سليقه مصرف كنندگان. 73

2-8-7-6- عوامل دروني.. 73

2-8-7-7- تعيين دقيق اهداف.. 73

2-8-7-8- تشكيلات قابل انعطاف و متناسب.. 74

2-8-7-9- مديريت كارآمد. 74

2-8-7-10- بكارگيري فنون علمي.. 75

2-8-8- مساله لجستيك... 76

2-8-9- فناوري اطلاعات (IT)77

2-8-10- توجه به نيروي انساني.. 78

2-8-11- روشهاي جلب مشتري.. 78

2-8-12- نظارت بر سيستم. 79

فصل سوم: روش پژوهش

3-1- مقدمه. 82

3-2- روش پژوهش... 82

3-3- مدل پژوهش... 82

3-4- جامعه آماری.. 83

3-5- حجم نمونه و نمونه گیری.. 83

3-6- نحوه گردآوری داده ها84

3-7- ابزار پژوهش... 84

3-7-1- اعتبار و روايي.. 85

3-7-2- تفسیر نتایج.. 85

3-8- روش جمع آوری اطلاعات.. 85

3-9- تجزیه وتحلیل اطلاعات.. 85

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها

4-1- مقدمه. 87

4-2- تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 87

4-3- تحلیل توصیفی مقدماتی.. 89

4-4- بررسی فرضیه های تحقیق.. 90

4-5- آزمون رتبه بندی فریدمن.. 104

فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري

5-1- مقدمه. 107

5-2- يافته هاي پژوهش... 107

5-3- پیشنهادات پژوهش... 110

5-3-1- پیشنهادات کاربردی.. 110

5-3-2- پیشنهادات برای پژوهش های آتی.. 110

5-4- محدودیت های پژوهش... 111

منابع و مآخذ

الف- منابع فارسي.. 113

ب- منابع لاتین.. 115

پیوست ها

پرسشنامه. 119

جداول خروجي SPSS. 121

 فهرست جداول

جدول 4-1: توزیع افراد بر حسب جنس... 87

جدول 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. 88

جدول 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات.. 88

جدول 4-4: شاخصه های توصیفی مربوط به عوامل موثر بر كيفيت خدمات خرده فروشي.. 89

جدول 4-5: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای اصلی تحقیق.. 90

جدول 4-6: نتایج آزمون t تک نمونهای برای کیفیت خدمات خرده فروشی.. 91

جدول 4-7: شاخصه های توصیفی نمرات کیفیت خدمات خرده فروشی به تفکیک زن و مرد. 91

جدول 4-8: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات کیفیت خدمات خرده فروشی بین زن و مرد. 91

جدول 4-9: میانگین و انحراف معیار نمرات کیفیت خدمات خرده فروشی به تفکیک گروه سنی.. 92

جدول 4-10: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین کیفیت خدمات خرده فروشی بین گروه های سنی.. 92

جدول 4-11: میانگین و انحراف معیار نمرات کیفیت خدمات خرده فروشی به تفکیک سطح تحصیلات.. 93

جدول 4-12: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین کیفیت خدمات خرده فروشی بین سطح تحصیلات.. 93

جدول 4-13: نتایج آزمون t تک نمونهای برای جنبه فیزیکی.. 94

جدول 4-14: شاخصه های توصیفی نمرات جنبه فیزیکی به تفکیک زن و مرد. 94

جدول 4-15: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات جنبه فیزیکی بین زن و مرد. 94

جدول 4-16: میانگین و انحراف معیار نمرات جنبه فیزیکی به تفکیک گروه سنی.. 95

جدول 4-17: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین جنبه فیزیکی بین گروه های سنی.. 95

جدول 4-18: میانگین و انحراف معیار نمرات جنبه فیزیکی به تفکیک سطح تحصیلات.. 95

جدول 4-19: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین جنبه فیزیکی بین سطح تحصیلات.. 96

جدول 4-21: شاخصه های توصیفی نمرات قابلیت اعتماد به تفکیک زن و مرد. 97

جدول 4-23: میانگین و انحراف معیار نمرات قابلیت اعتماد به تفکیک گروه سنی.. 97

جدول 4-24: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین قابلیت اعتماد بین گروه های سنی.. 98

جدول 4-25: میانگین و انحراف معیار نمرات قابلیت اعتماد به تفکیک سطح تحصیلات.. 98

جدول 4-26: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین قابلیت اعتماد بین سطح تحصیلات.. 98

جدول 4-27: نتایج آزمون t تک نمونهای برای تعامل شخصی.. 99

جدول 4-28: شاخصه های توصیفی نمرات تعامل شخصی به تفکیک زن و مرد. 99

جدول 4-29: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات تعامل شخصی بین زن و مرد. 100

جدول 4-31: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین تعامل شخصی بین گروه های سنی.. 100

جدول 4-32: میانگین و انحراف معیار نمرات تعامل شخصی به تفکیک سطح تحصیلات.. 101

جدول 4-33: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین تعامل شخصی بین سطح تحصیلات.. 101

جدول 4-34: نتایج آزمون t تک نمونهای برای حل مسئله. 102

جدول 4-35: شاخصه های توصیفی نمرات حل مسئله به تفکیک زن و مرد. 102

جدول 4-36: نتایج آزمون تی مستقل برای مقایسه میانگیننمرات حل مسئله بین زن و مرد. 102

جدول 4-37: میانگین و انحراف معیار نمرات حل مسئله به تفکیک گروه سنی.. 103

جدول 4-38: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین حل مسئله بین گروه های سنی.. 103

جدول 4-39: میانگین و انحراف معیار نمرات حل مسئله به تفکیک سطح تحصیلات.. 103

جدول 4-40: نتایج آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین حل مسئله بین سطح تحصیلات.. 104

جدول 4-41: نتیجه آزمون معنیداری فریدمن برای اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات خرده فروشی.. 104

 فهرست نمودارها

نمودار 4-1: چگونگی توزیع افراد بر حسب جنس... 87

نمودار 4-2: چگونگی توزیع افراد بر حسب گروه سنی.. 88

نمودار 4-3: چگونگی توزیع افراد بر حسب سطح تحصیلات.. 89

 فهرست اشكال

شکل 2-1- مدل شکافها کیفیت خدمات (سروکوال)24

شكل 2-2: نمودار ضرورت توجه به كيفيت خدمات.. 41

شكل 2-3: چرخه كيفيت خدمات.. 42

شکل 2-4: نیازها، ادراکات، انتظارات.. 51

شکل 2-5: سطوح خدمات.. 51

شکل 2-6: ادراکات و انتظارات.. 52

شکل 2-7: الگوی رضایتمندی مشتری.. 54

شکل 2-8: عوامل اولیه موثر بر ادراکات مشتری.. 55

شکل 2-9: سطوح انتظارات مشتری.. 56

شکل 2-10: مدل کانو. 59

شکل 2-11: مدل تامین رضایت مشتری.. 60


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 377

برچسب های مهم

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

-بسم الله الرحمن الرحیم- شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

نمونه سوال پایه چهارم تمای دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه چهارم تمای دروس به صورت هفتگی و

بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه چهارم سال تحصیلی 97-96نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه چهارم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه پنجم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه ششم سال تحصیلی 97-96نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای ...

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه دوم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه سوم سال تحصیلی 97-96 نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید1 تیر1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام

پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام

به دلیل درخواست زیاد کاربران قیمت برنامه از 13000 تومان به 2600 تومان کاهش پیدا کرد به اندازه قیمت یک نوشابه!فقط برای مدت محدود تغییرات 25 شهریور اضافه شدن نرم افزار کامنت نامحدود : با این نرم افزار شما میتوانید به تعداد نامحدود برای پست های خودتان ...

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه اول دریافت کنید. برای دانلود از درگاه زیر ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

- ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps ردیابی و کنترل از از راه دور ، با وارد کردن شماره موبایل نرم افزار ردیاب شماره موبایل کاملا ایرانی و فارسی بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل با استفاده از این نرم افزار ردیاب شماره موبایل فرزندان و افراد ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

گام به گام نهم

گام به گام نهم

دانلود گام به گام نهم با کمترین قیمت 50%تخفیف فقط 2000تومان تمامی دروس (ریاضی و فارسی و علوم و ....) ...

دریافت فایل : گام به گام نهم
تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

این بسته پیشنهادی که توسط سایت نسیم بوک جمع آوری شده شامل جزوء کامل و نکته به نکته و 250نمونه سوال با جواب آزمون ادواری فنی حرفه ای متصدی کافی شاپ(قهوه سرا) می باشد که در ادامه با قیمت بدون رقیب در سطح اینترنت می توانید دانلود کنید: قابل استفاده برای مهارت آموزان،دانش آموزان ...

دانلود کتاب فیزیک الکترونیک استریتمن فارسی

دانلود کتاب فیزیک الکترونیک استریتمن فارسی به صورت خلاصه زبان فارسی نسخه پی دی اف ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی نوین دکتر علی اکبر سیف بسیار کامل مناسب دانشجویان و متقاضیان کنکور ارشد و دکتری جزوه ای 134 صفحه ای دارای خلاصه ای از 21 فصل کتاب +پاورپوینت روانشناسی تربیتی ...

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

کسب درآمد از سایت alpari.com . به وسیله اندیکاتور حرفه ای +iqoption شما با استفاده از سیگنال هایی که اندیکاتور به شما میدهد در سایت های باینری اپشن کسب درآمد میکنید برای آشنا شدن بیشتر با نحوه کار این اندیکاتور ما ویدیویی را برای شما تهیه کردیم که میتوانید با تماشای آن با روش کار ...

دانلودآموزش حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن( تله

دانلودآموزش حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن( تله

مشخصات کتاب نام کتاب : آموزش تله کینزی زبان کتاب : کاملا فارسی فرمت : PDF تعداد صفحات :70 حجم: 6.5 MB تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرژی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود دارد که آن به وسیله میدانهای انرژی یا امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به تغییرات تلگرام 25تیر1396 کسب ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و کامل نرم افزار برنامه ساز اندروید با گوشی و کامپیوتر آپدیت جدید 15 دی ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما