آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3444
  • بازدید دیروز : 3590
  • بازدید کل : 1624239

تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی


تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی

عنوان پایان نامه: تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی( همراه با پرسشنامه و کار آماری )

فرمت فایل: word و pdf

تعداد صفحات: 198

شرح مختصر:

در این تحقیق سعی بر این است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا تعریفی از شبکه های اجتماعی ارائه می گردد , سپس تاثیر آن بر بازاریابی و در آخر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختارهای اجتماعی ساخته شده از گره ها می­باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یک یا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی،دوستی،تجارت،احساسات،تعصبات،سرگرمی­ها و عادات بهم مرتبط می­شوند.شبکه های اجتماعی مردم را با همه­ی علاقه مندی های متفاوت به هم متصل میکنند. یکی از ناحیه های گسترش­یافته در استفاده از این شبکه ها محیط های صنفی و به صورت شرکت درآمده می باشد.

محققان اجتماعی سالیان زیادی به این سوال اساسی که چگونه تمایلات،رفتارها و نوآوری­ها از طریق شبکه های اجتماعی گسترش پیدا می­کنند علاقه مند بوده اند.

ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمان ها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمان ها در مقابل آنها و میزان بهره برداری مناسب از آنها بستگی دارد. در این مقاله با تشریح مفهوم شبکه های اجتماعی و مثال هایی از آنها، به آنالیز این شبکه ها و سپس به بحث در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعیپرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز می شود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوبشبکه های اجتماعی کلیدی ترین عنصر موفقیت در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به عبارت دیگر در این شبکه ها باید مواظب رفتار خود بود. تقویت بازاریابی دهان به دهان.تحقیقات بازاریابی، بازاریابی عمومی، ایجاد ایده و توسعه محصولات جدیدبرخی از کارکرد­های شبکه های اجتماعی هستند. راه های ورود و نحوه فعالیت شرکت ها در شبکه های اجتماعی، موانع قانونی و اشتباهات متداول در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و موضوعات مرتبط دیگری در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب

چکيده:1

 فصل اول: کلیات پژوهش.... 3

1-1- مقدمه. 4

1-2- بيان مسئله. 6

1-3- پيشينه موضوع. 8

1-4- اهداف تحقيق.. 9

1-4-1- هدف اصلي9

1-4-2- اهداف فرعي9

1-5-ضرورت و اهميت تحقيق.. 10

1-6- سوال تحقیق.. 15

1-7- فرضیه های پژوهش :16

1-8- علت انتخاب موضوع:16

1-9- تعاريف واژه هــا:17

 فصل دوم:نظريه ها و پيشينه مربوط به پژوهش.... 20

2-1- مقدمه. 21

2-2- بازار و بازاريابي.. 23

2-3- فرآيند و عملکرد بازاريابي.. 23

2-4- تجزيه و تحليل محيطي.. 25

2-5- برنامه ريزي و استراتژي بازاريابياز ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 26

2-6- كالا.. 32

2-7- مبادله. 33

2-8- اجزا و عوامل بازاريابي.. 35

2-9- استراتژي‌هاي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 37

2-10- تعريف بازاريابي داخلي.. 40

2-11- مدل هاي بازاريابي.. 40

2-12- مزاياي بازاريابياز ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 50

2-13- تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي.. 52

2-14- اهميت بازاريابي از طريق شبکه هاي اجتماعي.. 75

2-15- ﺑﺮﺧﻲ از ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎي ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در بازاريابي.. 81

2-17- تاثير شبکه هاي اجتماعي در بازاريابي الکترونيکي.. 84

2-18- شبکه هاي اجتماعي گرايشي جديد در بازاريابي الکترونيکي :85

2-19- آيا شبکه هاي اجتماعي تجارت الکترونيک را بهبود مي بخشد؟. 85

2-20- گراف و آناليز ارتباطي در Over stock:87

2-21- شبکه هاي اجتماعي و تجارت الکترونيک:89

2-22- نتيجه گيري.. 96

 فصل سوم:روش اجرای تحقیق... 98

3-1- مقدمه. 99

3-2- روش تحقیق.. 100

3-3- فرضیه های تحقیق.. 101

3-4- جامعه و نمونه آماری.. 101

3-5- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 102

3-6- روش گرد آوری اطلاعات... 103

3-7- ابزارگردآورياطلاعات... 104

3-8- روایی پرسشنامه. 105

3-9- پایایی پرسشنامه. 106

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها107

3- 11- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیرهای تحقیق.. 108

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.... 109

4-1- مقدمه. 110

4-2- توصیف داده ها111

4-3- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها115

4-4- نتایج توصیفی.. 116

4-5- بررسی رویکردهای رابطهای مدیران شرکتهای فرش:135

4-6- ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای فرش:136

4-7- ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای فرش:137

4-8- نتایج استنباطی.. 138

 فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش.... 142

5-1- نتایج پژوهش.... 143

5-2- نتایج فرضیه های پژوهش :144

5-3- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖ ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 145

5-4- نتایج آزمون فرضیه ها:146

5-5- جمعبندي نهایی:146

5-6- نتایج آزمون فرضیه ها :148

5-7- محدودیتهای تحقیق.. 148

5-8- پیشنهادات کاربردی.. 149

5-9- پیشنهادات جهت تقویت آتی.. 150

5-10- پیشنهاد به محققان آتی.. 150

منابع. 151

منابع فارسی151

منابع لاتین151

پیوست ها154

پیوست الف-1: پرسشنامه155

پیوست الف- 2: خروجی نرم افزار158

 فهرست جداول

جدول 3-1 طیف لیکرت... 105

جدول3-2 شماره سوالات پرسشنامه درمورد فرضيه ها105

جدول4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت... 111

جدول4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 112

جدول4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 113

جدول4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 114

جدول 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 116

جدول 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 117

جدول 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 117

جدول 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 118

جدول 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 118

جدول 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 119

جدول 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 119

جدول 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 120

جدول 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 120

جدول 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 121

جدول 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 122

جدول 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 122

جدول 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 123

جدول 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 123

جدول 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 124

جدول 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 124

جدول 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 125

جدول 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 125

جدول 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 126

جدول 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 126

جدول 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 127

جدول 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 127

جدول 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 128

جدول 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 128

جدول 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 129

جدول 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 129

جدول 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 130

جدول 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 130

جدول 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 131

جدول 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 131

جدول 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 132

جدول 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 132

جدول 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 133

جدول 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 133

جدول 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 134

جدول 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 134

جدول4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای فرش در فعالیتهای بازاریابی.. 135

جدول4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای فرش... 136

جدول4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای فرش... 137

جدول4-44: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمنبراي فرضیهاول پژوهش.... 138

جدول4-45: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمنبراي فرضیهدوم پژوهش.... 139

جدول 4-46: بررسي اثر متغیرهای توصیفی بر روي متغيرهایاصلی پژوهش.... 140

 فهرست نمودارها

نمودار4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت... 111

نمودار4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 112

نمودار4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 113

نمودار4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 114

نمودار 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 116

نمودار 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 117

نمودار 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 117

نمودار 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 118

نمودار 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 118

نمودار 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 119

نمودار 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 119

نمودار 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 120

نمودار 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 120

نمودار 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 121

نمودار 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 122

نمودار 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 122

نمودار 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 123

نمودار 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 123

نمودار 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 124

نمودار 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 124

نمودار 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 125

نمودار 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 125

نمودار 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 126

نمودار 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 126

نمودار 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 127

نمودار 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 127

نمودار 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 128

نمودار 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 128

نمودار 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 129

نمودار 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 129

نمودار 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 130

نمودار 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 130

نمودار 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 131

نمودار 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 131

نمودار 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 132

نمودار 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 132

نمودار 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 133

نمودار 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 133

نمودار 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 134

نمودار 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 134

نمودار4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای فرش در فعالیتهای بازاریابی.. 135

نمودار4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکتهای فرش... 136

نمودار4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای فرش... 137

 فهرست اشکال

 شکل 1- نمایی از شبکه های اجتماعی.. 21

شکل2- اجزاي بازاريابي.. 35

شكل-3 مدل بازاريابي (مورگان و هانت)46


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 210

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 18 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! اگر هدف شما، کسب ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 18 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

پایان نامه طراحی خانه کودک

فصل اول : مطالعات پایه و زمینه 1-1) بخش اول (پایه ): برخورد روانشناسانه با موضوع 1-1-1) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی 1-1-2) مراحل رشد کودک 1-1-2-1)خصوصیات کودک 3 ساله 1-1-2-2) خصوصیات کودک 5-4 ساله 1-1-2-3) خصوصیات کودک 6 ساله 1-1-3) کاردانی کودک 1-1-4) کودک و بازی 1-1-4-1) تاریخچه بازی 1-1-4-2) تعریف ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

زیست گیاهی دکتر ارام فر

زیست گیاهی دکتر ارام فر

کتاب زیست گیاهی دکتر ارام فر بهترین مدرس درس زیست کنکور را هم اکنون بدون نیاز به تهیه فیزیکی ان ، از ما تهیه کنید و از ان لذت ببرید.... ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر و معماری ییل معایب محل قرارگیری دانشگاه آنالیز پلان های طبقات معمار ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل و تجزیه مجتمع تجاری زیست خاور مشهد معایب دسترسی ها عملکرد فضاها و.... ...

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

نام محصول: فیلم آموزش روابط زناشویی زمان (دقیقه) : 120 قالب فایل : MP4 برای افراد بالای 18 سال این فیلم که چندی پیش در ایران توسط متخصصان با مجوز وزارت بهداشت و وزارت ارشاد تهیه شده به بسیاری از مسائل مهم که بیشتر افراد از آن بی خبرند اشاره می کند و همچنین برای فهم بیشتر موضوعات ...

تبلیغات انبوه در تلگرام

تبلیغات انبوه در تلگرام

قیمت فقط4000تومان ولی در بسیاری از سایت های دیگر و سودجو به قیمت ۱۰ هزار توماننرم افزار اتوماتیک ارسال انبوه تلگرام به ارزش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان آموزش کامل بصورت تصویری بعلاوه تمامی نرم افزار ها۲ دریافت نرم افزار تولید شماره مجازی رایگان بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک مشاغل ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

بدون شک یکی از مهمترین کتابهایی که علی الخصوص در کنکورهای مختلف ازش استفاده میشه همین کتاب 1100 لغت بارونزه که از نظر طراحان سوال هر سال جایگاه خودش رو در قسمت واژگان کنکور داره و چندین سوال مهم واژگان از این کتاب طراحی میشه ، به جز کنکور باید به ازمونهای بین المللی زبان نیز ...

جزوه و نکات مهم متون فقه

جزوه و نکات مهم متون فقه, دراین بخش جزوه و نکات مهم متون فقه را برای شما قرار دادیم باخواندن این خلاصه و نکات مهم دیگر نیازی به خواندن کتابهای پر حجم متون فقه ندارید . ...

حل المسائل الکترونیک 1 و 2

حل المسائل الکترونیک 1 و 2 ...

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و iOS بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک ...

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران بسیار مفید با افکت و مطالب آموزنده اهمیت طبقه بندی در زندگی روزانه ، طبقه بندی های مختلفی را می بینید . کتاب های کتابخانه ، اجناس فروشگاه ، داروهای داروخانه و مطالب صفحه های روزنامه ، هر کدام به روش خاصی طبقه بندی شذده اند . طبقه بندی کردن باید ...

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

امروز برای شما آینده سازان عزیزم پیک نوروزی سال 1396 را آماده کرده ایم که در ادامه میتونید دانلود کنید. پیشاپیش عید نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می گویم پیک نوروزی سال 96 پایه ششم دارای 20 صفحه که دارای تمرینات متنوع و جذاب و استفاده از تمرینها و سرگرمی های جالب بر اساس آخرین ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما