آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1781
  • بازدید دیروز : 3723
  • بازدید کل : 2575387

تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی


تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی

عنوان پایان نامه: تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی( همراه با پرسشنامه و کار آماری )

فرمت فایل: word و pdf

تعداد صفحات: 198

شرح مختصر:

در این تحقیق سعی بر این است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا تعریفی از شبکه های اجتماعی ارائه می گردد , سپس تاثیر آن بر بازاریابی و در آخر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختارهای اجتماعی ساخته شده از گره ها می­باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یک یا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی،دوستی،تجارت،احساسات،تعصبات،سرگرمی­ها و عادات بهم مرتبط می­شوند.شبکه های اجتماعی مردم را با همه­ی علاقه مندی های متفاوت به هم متصل میکنند. یکی از ناحیه های گسترش­یافته در استفاده از این شبکه ها محیط های صنفی و به صورت شرکت درآمده می باشد.

محققان اجتماعی سالیان زیادی به این سوال اساسی که چگونه تمایلات،رفتارها و نوآوری­ها از طریق شبکه های اجتماعی گسترش پیدا می­کنند علاقه مند بوده اند.

ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمان ها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمان ها در مقابل آنها و میزان بهره برداری مناسب از آنها بستگی دارد. در این مقاله با تشریح مفهوم شبکه های اجتماعی و مثال هایی از آنها، به آنالیز این شبکه ها و سپس به بحث در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعیپرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز می شود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوبشبکه های اجتماعی کلیدی ترین عنصر موفقیت در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به عبارت دیگر در این شبکه ها باید مواظب رفتار خود بود. تقویت بازاریابی دهان به دهان.تحقیقات بازاریابی، بازاریابی عمومی، ایجاد ایده و توسعه محصولات جدیدبرخی از کارکرد­های شبکه های اجتماعی هستند. راه های ورود و نحوه فعالیت شرکت ها در شبکه های اجتماعی، موانع قانونی و اشتباهات متداول در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و موضوعات مرتبط دیگری در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب

چکيده:1

 فصل اول: کلیات پژوهش.... 3

1-1- مقدمه. 4

1-2- بيان مسئله. 6

1-3- پيشينه موضوع. 8

1-4- اهداف تحقيق.. 9

1-4-1- هدف اصلي9

1-4-2- اهداف فرعي9

1-5-ضرورت و اهميت تحقيق.. 10

1-6- سوال تحقیق.. 15

1-7- فرضیه های پژوهش :16

1-8- علت انتخاب موضوع:16

1-9- تعاريف واژه هــا:17

 فصل دوم:نظريه ها و پيشينه مربوط به پژوهش.... 20

2-1- مقدمه. 21

2-2- بازار و بازاريابي.. 23

2-3- فرآيند و عملکرد بازاريابي.. 23

2-4- تجزيه و تحليل محيطي.. 25

2-5- برنامه ريزي و استراتژي بازاريابياز ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 26

2-6- كالا.. 32

2-7- مبادله. 33

2-8- اجزا و عوامل بازاريابي.. 35

2-9- استراتژي‌هاي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 37

2-10- تعريف بازاريابي داخلي.. 40

2-11- مدل هاي بازاريابي.. 40

2-12- مزاياي بازاريابياز ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 50

2-13- تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي.. 52

2-14- اهميت بازاريابي از طريق شبکه هاي اجتماعي.. 75

2-15- ﺑﺮﺧﻲ از ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎي ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در بازاريابي.. 81

2-17- تاثير شبکه هاي اجتماعي در بازاريابي الکترونيکي.. 84

2-18- شبکه هاي اجتماعي گرايشي جديد در بازاريابي الکترونيکي :85

2-19- آيا شبکه هاي اجتماعي تجارت الکترونيک را بهبود مي بخشد؟. 85

2-20- گراف و آناليز ارتباطي در Over stock:87

2-21- شبکه هاي اجتماعي و تجارت الکترونيک:89

2-22- نتيجه گيري.. 96

 فصل سوم:روش اجرای تحقیق... 98

3-1- مقدمه. 99

3-2- روش تحقیق.. 100

3-3- فرضیه های تحقیق.. 101

3-4- جامعه و نمونه آماری.. 101

3-5- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 102

3-6- روش گرد آوری اطلاعات... 103

3-7- ابزارگردآورياطلاعات... 104

3-8- روایی پرسشنامه. 105

3-9- پایایی پرسشنامه. 106

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها107

3- 11- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیرهای تحقیق.. 108

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.... 109

4-1- مقدمه. 110

4-2- توصیف داده ها111

4-3- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها115

4-4- نتایج توصیفی.. 116

4-5- بررسی رویکردهای رابطهای مدیران شرکتهای فرش:135

4-6- ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای فرش:136

4-7- ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای فرش:137

4-8- نتایج استنباطی.. 138

 فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش.... 142

5-1- نتایج پژوهش.... 143

5-2- نتایج فرضیه های پژوهش :144

5-3- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖ ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 145

5-4- نتایج آزمون فرضیه ها:146

5-5- جمعبندي نهایی:146

5-6- نتایج آزمون فرضیه ها :148

5-7- محدودیتهای تحقیق.. 148

5-8- پیشنهادات کاربردی.. 149

5-9- پیشنهادات جهت تقویت آتی.. 150

5-10- پیشنهاد به محققان آتی.. 150

منابع. 151

منابع فارسی151

منابع لاتین151

پیوست ها154

پیوست الف-1: پرسشنامه155

پیوست الف- 2: خروجی نرم افزار158

 فهرست جداول

جدول 3-1 طیف لیکرت... 105

جدول3-2 شماره سوالات پرسشنامه درمورد فرضيه ها105

جدول4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت... 111

جدول4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 112

جدول4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 113

جدول4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 114

جدول 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 116

جدول 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 117

جدول 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 117

جدول 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 118

جدول 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 118

جدول 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 119

جدول 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 119

جدول 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 120

جدول 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 120

جدول 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 121

جدول 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 122

جدول 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 122

جدول 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 123

جدول 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 123

جدول 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 124

جدول 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 124

جدول 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 125

جدول 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 125

جدول 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 126

جدول 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 126

جدول 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 127

جدول 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 127

جدول 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 128

جدول 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 128

جدول 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 129

جدول 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 129

جدول 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 130

جدول 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 130

جدول 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 131

جدول 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 131

جدول 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 132

جدول 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 132

جدول 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 133

جدول 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 133

جدول 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 134

جدول 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 134

جدول4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای فرش در فعالیتهای بازاریابی.. 135

جدول4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای فرش... 136

جدول4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای فرش... 137

جدول4-44: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمنبراي فرضیهاول پژوهش.... 138

جدول4-45: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمنبراي فرضیهدوم پژوهش.... 139

جدول 4-46: بررسي اثر متغیرهای توصیفی بر روي متغيرهایاصلی پژوهش.... 140

 فهرست نمودارها

نمودار4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت... 111

نمودار4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 112

نمودار4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 113

نمودار4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 114

نمودار 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 116

نمودار 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 117

نمودار 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 117

نمودار 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 118

نمودار 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 118

نمودار 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 119

نمودار 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 119

نمودار 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 120

نمودار 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 120

نمودار 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 121

نمودار 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 122

نمودار 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 122

نمودار 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 123

نمودار 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 123

نمودار 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 124

نمودار 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 124

نمودار 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 125

نمودار 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 125

نمودار 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 126

نمودار 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 126

نمودار 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 127

نمودار 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 127

نمودار 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 128

نمودار 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 128

نمودار 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 129

نمودار 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 129

نمودار 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 130

نمودار 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 130

نمودار 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 131

نمودار 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 131

نمودار 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 132

نمودار 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 132

نمودار 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 133

نمودار 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 133

نمودار 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 134

نمودار 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 134

نمودار4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای فرش در فعالیتهای بازاریابی.. 135

نمودار4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکتهای فرش... 136

نمودار4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای فرش... 137

 فهرست اشکال

 شکل 1- نمایی از شبکه های اجتماعی.. 21

شکل2- اجزاي بازاريابي.. 35

شكل-3 مدل بازاريابي (مورگان و هانت)46


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 384

برچسب های مهم

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

-بسم الله الرحمن الرحیم- شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

نمونه سوال پایه چهارم تمای دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه چهارم تمای دروس به صورت هفتگی و

بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه چهارم سال تحصیلی 97-96نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه چهارم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه پنجم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه پنجم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه ششم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه ششم سال تحصیلی 97-96نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای ...

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه دوم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه دوم دریافت کنید. برای دانلود از درگاه ...

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه سوم تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه بروز ترین و محبوب ترین نمونه سوالات ابتدایی پایه سوم سال تحصیلی 97-96 نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروسنمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید1 تیر1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام

پکیج افزایش فالوور،لایک،کامنت اینستاگرام

به دلیل درخواست زیاد کاربران قیمت برنامه از 13000 تومان به 2600 تومان کاهش پیدا کرد به اندازه قیمت یک نوشابه!فقط برای مدت محدود تغییرات 25 شهریور اضافه شدن نرم افزار کامنت نامحدود : با این نرم افزار شما میتوانید به تعداد نامحدود برای پست های خودتان ...

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و

نمونه سوال پایه اول تمامی دروس به صورت هفتگی و ماهانه نمونه سوالات هفتگی برای تمامی دروس نمونه سوالات ماهانه برای تمایی دروسنمونه سوالات سالانه برای تمامی دروسبا دانلود این پکیج 300 صفحه نمونه سوال برای پایه اول دریافت کنید. برای دانلود از درگاه زیر ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

- ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps ردیابی و کنترل از از راه دور ، با وارد کردن شماره موبایل نرم افزار ردیاب شماره موبایل کاملا ایرانی و فارسی بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل با استفاده از این نرم افزار ردیاب شماره موبایل فرزندان و افراد ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

گام به گام نهم

گام به گام نهم

دانلود گام به گام نهم با کمترین قیمت 50%تخفیف فقط 2000تومان تمامی دروس (ریاضی و فارسی و علوم و ....) ...

دریافت فایل : گام به گام نهم
تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

این بسته پیشنهادی که توسط سایت نسیم بوک جمع آوری شده شامل جزوء کامل و نکته به نکته و 250نمونه سوال با جواب آزمون ادواری فنی حرفه ای متصدی کافی شاپ(قهوه سرا) می باشد که در ادامه با قیمت بدون رقیب در سطح اینترنت می توانید دانلود کنید: قابل استفاده برای مهارت آموزان،دانش آموزان ...

دانلود کتاب فیزیک الکترونیک استریتمن فارسی

دانلود کتاب فیزیک الکترونیک استریتمن فارسی به صورت خلاصه زبان فارسی نسخه پی دی اف ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی نوین دکتر علی اکبر سیف بسیار کامل مناسب دانشجویان و متقاضیان کنکور ارشد و دکتری جزوه ای 134 صفحه ای دارای خلاصه ای از 21 فصل کتاب +پاورپوینت روانشناسی تربیتی ...

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

اندیکاتور حرفه ای برای کسب درآمد از سایت های

کسب درآمد از سایت alpari.com . به وسیله اندیکاتور حرفه ای +iqoption شما با استفاده از سیگنال هایی که اندیکاتور به شما میدهد در سایت های باینری اپشن کسب درآمد میکنید برای آشنا شدن بیشتر با نحوه کار این اندیکاتور ما ویدیویی را برای شما تهیه کردیم که میتوانید با تماشای آن با روش کار ...

دانلودآموزش حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن( تله

دانلودآموزش حرکت دادن اجسام با نیروی ذهن( تله

مشخصات کتاب نام کتاب : آموزش تله کینزی زبان کتاب : کاملا فارسی فرمت : PDF تعداد صفحات :70 حجم: 6.5 MB تله کینزی توانایی حرکت دادن اجسام توسط انرژی روانی می باشد.تئوری که در ارتباط با تله کینزی وجود دارد که آن به وسیله میدانهای انرژی یا امواج انرژی روانی به میزان کافی متراکم ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به تغییرات تلگرام 25تیر1396 کسب ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و کامل نرم افزار برنامه ساز اندروید با گوشی و کامپیوتر آپدیت جدید 15 دی ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما