لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

پایان نامه بررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک


پایان نامه بررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک

عنوان پایان نامه: بررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک(همراه با پرسشنامه و کار آماری)

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت - گرایش بازرگانی

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 95

شرح مختصر:

در سال های اخیر واژه «مدیریت ارتباط با مشتری » توجه فراوانی را در حوزه بازاریابی و فناوری اطلاعات و... به خود جلب نموده است.مخصوصاً افراد دانشگاهی، فروشندگان نرم افزار، مشاوران کسب و کارها در این زمینه درگیر شده اند؛ و مفهوم CRM را که به معنی تلاش های سازمان جهت ایجاد و ارائه ارزش بالاتر به مشتری است، توسعه داده اند. سازمان ها به طور گسترده ای تشخیص داده اند که مشتریان مهمترین دارایی شان هستند و به روابط با مشتریان به عنوان مبادلاتی سودمند و متقابل و نیز فرصت هایی که نیاز به مدیریت دارند می نگرند (Plakoyiannaki،2005 ). این سیستم ها با ارائه اطلاعات در مورد پروفایل و تاریخچه مشتریان زمینه ی مهمی از فرآیندهای اصلی شرکت بخصوص در حوزه بازاریابی، فروش و خدمات به مشتری را پشتیبانی می کنند (ling and Yen ، 2001).

با ظهور اینترنت و توسعه تجارت الکترونی، نحوه تجارت و داد و ستد شکل تازه ای به خود گرفت. با توجه به حجم معاملات تجارت الکترونیکی، شرکت ها در معرض رقابت سنگینی قرار گرفته اند. موج تجارت الکترونیکی تقریباً همه شرکت ها را در تمامی اقتصاد ها تحت تأثیر قرار داده است و این شرکت ها ناگزیر از ورود به عرصه تجارت الکترونیکی هستند.این پژوهش در خصوص بررسی ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک می باشد که مشتمل بر تعریف مشتری و رضایتمندی او، تعریف مدیریت ارتباط با مشتری و مزایا و اهداف آن، تعریف مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری و مزایای آن ، تعریفی از تجارت الکترونیک ، بانکداری الکترونیک و پست بانک است.روش پژوهش در این تحقیق آماری – توصیفی می باشد که داده های جمع آوری شده از طریق پرسشنامه وارد برنامه SPSS شده و تحلیل داده ها به صورت جدول و نمودار گزارش شده است. جامعه آماری انتخاب شده 45 نفر می باشد که در سال 92 در دفاتر پست بانک های کاشان مشغول به کار هستند و نمونه انتخاب شده 31 نفر است؛که با استفاده از جدول مورگان تعیین شده است پرسشنامه این پژوهش دارای 21 سوال می باشد.که سوالات 1تا13 برای سنجش ضرورت اجرای (E-CRM) و از سوال 14تا 21 برای سنجش توجه به حفظ و مراقبت مشتری ایجاد شده . با توجه به بررسی های انجام شده حدود 84 درصد از پاسخگویان معتقدند که اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان یک امر ضروری است.همچنین 41.4 درصد پاسخگویان معتقدند که تا حدودی به حفاظت و مراقبت از مشتریان خود توجه دارند و اکثریت آنها یعنی 80.6 درصد معتقدند به حفاظت و مراقبت از مشتریان خود کاملاً توجه دارند و رضایت مشتریان را یک موضوع مهم تلقی می کنند.

نتایج پژوهش نشان می دهد رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک و حفظ و نگهداری مشتریان با اطمینان 95% و در سطح خطای)) کوچکتراز 0.05 معنادار است . بنابراین بین دو متغیر مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک و حفظ و نگهداری مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.همچنین از بین تمامی متغیرهای توصیفی مطرح شده (سن، سابقه کار، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی ، جنسیت) ،متغیر سن با توجه به ضریب خطای کوچکتر از 0.05 (sig=42% ) بر روی متغیر مدیریت ارتباط با مشتری (E-CRM) و متغیر سابقه کار با توجه به ضریب خطای کوچکتر از 0.05 (sig=46%) بر روی متغیر مراقبت و حفاظت از مشتری تأثیر گذار بوده اند.

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول:کلیــات تحقیق

مقدمه. 3

1-1)بیان مسئله. 4

1-2) اهمیت پژوهش... 5

1-3) سوالات پژوهش... 6

1-4) اهداف پژوهش:6

1-4-1) هدف کلی:6

1-4-2) اهداف جزئی:6

1-5) فرضیه های پژوهش... 6

1-6) متغیرهای پژوهش... 6

1-7) تعریف مفاهیم و اصطلاحات.. 6

1-8) پیشینه پژوهش... 7

1-8-1) تحقیقات داخلی:7

1-8-2) تحقیقات خارجی:8

 فصل دوم: ادبیات تحقیق

مقدمه. 10

2-1)مفهوم مشتری و رضایتمندی مشتری.. 10

2-2)تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری:11

2-2-1)تعریف مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری:11

2-2-2)مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتری(i-CRM)12

2-3)بررسی مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری:12

2-4)پیشینه و سیر تکامل مدیریت ارتباط با مشتری.. 13

2-4-1)پیش از مرحله تجارت الکترونیک:14

2-4-2)دوره پیش از کسب و کار الکترونیک:14

2-4-3)مرحله رشد کسب و کار الکترونیک:14

2-5)اهداف CRM:14

2-5-1)اهداف CRM از دیدگاه بارنت:14

2-5-2) اهداف CRM از نقطه نظر نول:15

2-5-3) اهداف CRM از نظر کالاکوتا و رابینسون :15

2-5-4) اهداف CRM از دیدگاه گالبریث و راجرز:15

2-6) دیدگاه های مختلف در مورد مدیریت ارتباط با مشتری:15

2-6-1)دیدگاه اول: تلقی CRM به عنوان یک فرآیند. 16

2-6-2)دیدگاه دوم: تلقی CRM به عوان یک استراتژی.. 16

2-6-3) دیدگاه سوم: تلقی CRM به عنوان فلسفه. 16

2-6-4)دیدگاه چهارم : تلقی CRM به عنوان یک توانمندی.. 17

2-6-5) دیدگاه پنجم: تلقی CRM به عنوان تکنولوژی.. 17

2-7) مزایای مدیریت ارتباط با مشتری:17

2-8) عوامل مؤثر در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری.. 18

2-9) ریشه اصلی E-CRM تعریف و تمایز. 19

2-10)تعریف E-CRM.. 20

2-11)اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی :20

2-12) انواع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی :20

2-13)مزایای استفاده از E-CRM به صورت کاربردی نسبت به بازاریابی رسانهای سنتی:21

2-14)نقش اینترنت در E-CRM.. 22

2-15)تاثیر بهبود کسب وکارهای اینترنتی در پیاده سازی E-CRM.. 23

2-16)مراحل پیاده سازی : E-CRM.. 24

2-17)منافع اقتصادی حاصل از کاربرد E-CRM.. 24

2-18)چالشهای موجود در مسیر E-CRM.. 25

2-19)نمونه های کاربردی در استفاده موفق از E-CRM:25

2-20)نوآوری در بازاریابی و تفاوت(CRM) با (E-CRM) در اثر به کارگیری فناوری اطلاعات.. 26

2-21) ویژگیها و جایگاه E-CRM.. 28

2-22) شش «e» کلیدی در E-CRM.. 28

2-23) جایگاه اقتصادی E-CRM.. 29

2-24)تعریف تجارت الکترونیک.... 30

2-24-1)جایگاه تجارت الکترونیک.... 31

2-25)چالش بانکداری الکترونیک.... 31

2-25-1) بانکداری الکترونیک.... 31

2-25-2) تعریف بانکداری الکترونیک.... 32

2-25-3) سرویس‌های بانک الکترونیک.... 32

2-25-4)شاخه‌های بانکداری الکترونیک.... 33

2-25-5) کانال‌های بانکداری الکترونیک.... 33

2-25-6) مزایای بانکداری الکترونیک.... 33

2-25-7) بانکداری الکترونیک ؛ تیغ دولبه فرصت و تهدید. 34

2-26)پست بانک.... 35

2-26-1) تاریخچه پست بانک در ایران:35

2-26-2)اهداف ووظایف دفاتر پیشخوان. 36

2-26-3) امور خدماتی پست بانک.... 36

2-26-4) خدمات ارزی پست بانک به شرح ذیل است:36

2-26-5)خريد وفروش ارز. 37

2-26-6) افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه جاري ارزي.. 38

2-26-7) افتتاح حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز ارزي.. 38

نتیجه گیری.. 39

 فصل سوم : روش تحقیق

مقدمه. 41

3-1)جامعه آماری مورد بررسی.. 41

3-2)نمونه شیوه نمونهگیری.. 41

3-3)واحد تحلیلی.. 42

3-4) روش و ابزار گردآوری اطلاعات.. 42

3-5) روایی و پایایی ابزار سنجش... 42

3-5-1) روایی.. 42

3-6) پایایی.. 43

3-6-1) پایایی پژوهش... 43

3-7) روش های تحلیل آماری.. 43

 فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1) مقدمه. 45

4-2) توصیف داده ها:45

4-3) فرضیه های پژوهش و تحلیل دادهها49

4-4) نتایج توصیفی:50

4-5) تأثیر متغیرهای توصیفی بر متغیرهای اصلی پژوهش:62

4-6)نتایج استنباطی:63

4-7) نتایج آزمون فرضیه ها64

فصل پنجم: نتایج تحقیق

5-1) مقدمه. 66

5-2) بحث و نتیجه گیری.. 66

5-3) محدودیتهای پژوهش... 67

5-4)پیشنهاد. 67

5-4-1) پیشنهادات محقق. 68

 منابع

الف) منابع فارسی.. 69

ب)منابع لاتین.. 70

ضــمائــم

الف-1) پرسشنامه. 74

ب-2) امتیاز و تفسیربندی.. 76

ج-3) خروجی نرم افزار Spss. 77

 فهرست جداول

جدول4-1: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت... 45

جدول4-2: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سن.. 46

جدول4-3: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. 47

جدول4-4: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب رشته تحصیلی.. 48

جدول4-5: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار. 49

جدول 4-6 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 1. 50

جدول 4-7 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 2. 50

جدول 4-8 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 3. 51

جدول 4-9 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه4. 51

جدول 4-10 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 5. 52

جدول 4-11 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 6. 52

جدول 4-12 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 7. 53

جدول 4-13 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 8. 53

جدول 4-14 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 9. 54

جدول 4-15 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 10. 54

جدول 4-16 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 11. 55

جدول 4-17 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 12. 55

جدول 4-18 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 13. 56

جدول 4-19 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 14. 56

جدول 4-20 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 15. 57

جدول 4-21 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 16. 57

جدول 4-22 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 17. 58

جدول 4-23 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 18. 58

جدول 4-24 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 19. 59

جدول 4-25 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 20. 59

جدول 4-26 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 21. 60

جدول4-27: ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک.... 61

جدول4-28: سطح توجه به حفاظت و مراقبت از مشتریان. 62

جدول 4-29: بررسي اثر متغیرهای توصیفی بر روي متغيرهاي اصلی پژوهش... 63

 فهرست نمودارها

نمودار4-1: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب جنسیت... 45

نمودار4-2: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سن.. 46

نمودار4-3: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب تحصیلات.. 47

نمودار4-4: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب رشته تحصیلی.. 48

نمودار4-5: توزيع فراوانی و درصد کارکنان مورد مطالعه بر حسب سابقه کار. 49

نمودار 4-6 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 1. 50

نمودار 4-7 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 2. 50

نمودار 4-8 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 3. 51

نمودار 4-9 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 4. 51

نمودار 4-10 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 5. 52

نمودار 4-11 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 6. 52

نمودار 4-12 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 7. 53

نمودار 4-13 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 8. 53

نمودار 4-14 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 9. 54

نمودار 4-15 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 10. 54

نمودار 4-16 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 11. 55

نمودار 4-17 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 12. 55

نمودار 4-18 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 13. 56

نمودار 4-19 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 14. 56

نمودار 4-20 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 15. 57

نمودار 4-21 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 16. 57

نمودار 4-22 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 17. 58

نمودار 4-23 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 18. 58

نمودار 4-24 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 19. 59

نمودار 4-25 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 20. 59

نمودار 4-26 : ارزيابي نظرات پاسخگويان نسبت به گويه 21. 60

نمودار4-27: ضرورت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیک.... 61

نمودار4-28: سطح توجه به حفاظت و مراقبت از مشتریان. 62


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 238

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 25 دی 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار جهت ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 20 دی1395 کسب درامد میلیونی از ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

توضیحات محصول با مشاهده این فیلم آموزشی شما بطور کامل با جزوه تمرینات تندخوانی و تقویت حافظه آشنا می شوید و می توانید با دانلود جزوه و پرینت آن با کیفت بسیار بالا و بعد از مشاهده کامل ویدئو شروع به انجام تمرینات کرده و سرعت مطالعه خود را چندین برابر کنید. با تمرین زیاد می ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. اگر شما یک دختر هستید بدنیست این متن را بخوانید شاید بتوانید نظر دیگران را درمورد خود تغییر دهید صحیح است که بیشتر ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

اموزش پایپینگ تکمیلی در سالید ورک سرفصلهای آموزشی اصول پایپینگ ایجاد پایپینگ افزودن اتصالات و ویرایش آنها ایجاد تیوبینگ ویرایش خط و تغییرات سایز و اتصالات پایپینگ و تیوبینگ تنظیم بایگانی قطعات و بروز رسانی آن تبدیل قطعات سه بعدی به قطعات مورد استفاده در پایپینگ ...

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

این نمونه سوالات برگرفته از کتاب آیت الله سبحانی می باشد که بیش از ده دوره سوالت تستی همراه با پاسخ را در برگرفته است ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

در این روش موزیک ها مستقیما از سرور Spotify دانلود می شوند این روش کاملا جدید، بی دردسر و بسیار سریع است آهنگ های دانلودی توسط این روش دارای بالاترین کیفیت هستند ( کیفیت 320K کاملا واقعی ) در این برنامه قادرید تمام موزیک های مورد نظر خود را از اسپوتیفای با کیفیت فوق العاده ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومي مشاوره خانوادهمديريت اقتصاد و برنامه ريزي در خانه كاربري كامپيوتر كاربرد و اصول نگهداري لوازم خانگيروانشناسي و تعليم و تربيت كودكانحقوق خانوادهجمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكيپرورش گلهاي زينتي در خانه دكوراسيون و تزئينات ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

این نرم افزار مدیریت کانال چیست؟ نرم افزار منحصربفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام فراهم شد.این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری توسط ادمین های کانال های تلگرامی باشد و هر نیازمند هر مدیر کانال تلگرامی میباشد برای نظم و دقت در مدیریت ...

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن در اين آموزش شما ياد خواهيد گرفت كه با ساخت مدار هايي قدرت انتن دهي و دريافت و ارسال فركانس ها و امواج را بالا ببريد ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت شما میتوانید به جای خرید بازدید از سایت ها از نرم افزار بازدید استفاده کنید نرم افزاری جهت کسب در آمد شما از اینترنت تنها نرم افزاری با قابلیت باز کردن پاپ آپ از روی سایت ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما