تقویم لایه باز 96
http://kia-ir.ir

پایان نامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی


پایان نامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی

عنوان پایان نامه: تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی( مطالعه موردی شرکت گرانیت )

به همراه پرسشنامه و  خروجی نرم افزار و کار آماری

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 135

شرح مختصر:

در این تحقیق سعی بر این است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا تعریفی از شبکه های اجتماعی ارائه می گردد , سپس تاثیر آن بر بازاریابی و در آخر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش علّی است و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق 60 نفر از مديران متخصص شرکت گرانیت کاشان می باشد.دراين پژوهش،تركيبي از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است ، بدين صورت كه در بررسي ادبيات و پيشينه تحقيق از روش كتابخانه اي و براي تجزيه وتحليل اطلاعات ازروش ميداني استفاده شده است.

دراين تحقيق پايايي پرسشنامه با استفاده از روش اندازه گيري آلفاي کرونباخ به وسیله نرم افزار SPSS محاسبه شده است. در تحقيق حاضر اطلاعات به دست آمده با استفاده از تحليل هاي آمار توصيفي و آمار استنباطي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته است.

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختارهای اجتماعی ساخته شده از گره ها می­باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یکیا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی،دوستی،تجارت،احساسات،تعصبات،سرگرمی­ها و عادات بهم مرتبط می­شوند.شبکه های اجتماعی مردم را با همه­ی علاقه مندی های متفاوت به هم متصل میکنند. یکی از ناحیه های گسترش­ یافته در استفاده از این شبکه ها محیط های صنفی و به صورت شرکت درآمده می باشد.

محققان اجتماعی سالیان زیادی به این سوال اساسی که چگونه تمایلات،رفتارها و نوآوری­ها از طریق شبکه های اجتماعی گسترش پیدا می­کنند علاقه مند بوده اند.

ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمان ها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمان ها در مقابل آنها و میزان بهره برداری مناسب از آنها بستگی دارد. در این مقاله با تشریح مفهوم شبکه های اجتماعی و مثال هایی از آنها، به آنالیز این شبکه ها و سپس به بحث در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی پرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز می شود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوب شبکه های اجتماعی کلیدی ترین عنصر موفقیت در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به عبارت دیگر در این شبکه ها باید مواظب رفتار خود بود. تقویت بازاریابی دهان به دهان.تحقیقات بازاریابی، بازاریابی عمومی، ایجاد ایده و توسعه محصولات جدیدبرخی از کارکرد­های شبکه های اجتماعی هستند. راه های ورود و نحوه فعالیت شرکت ها در شبکه های اجتماعی، موانع قانونی و اشتباهات متداول در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و موضوعات مرتبط دیگری در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب:

چکيده:‌د

 فصل اول: کلیات پژوهش.... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 3

1-3- پيشينه موضوع.. 4

1-4- اهداف تحقيق.. 4

1-4-1- هدف اصلي.. 4

1-4-2- اهداف فرعي.. 5

1-5-ضرورت و اهميت تحقيق.. 5

1-6- سوال تحقیق.. 8

1-7- فرضیه های پژوهش :8

1-8- علت انتخاب موضوع:8

1-9- تعاريف واژه هــا:9

 فصل دوم:نظريه ها و پيشينه مربوط به پژوهش.... 11

2-1- مقدمه. 12

2-2- بازار و بازاريابي.. 13

2-3- فرآيند و عملکرد بازاريابي.. 13

2-4- تجزيه و تحليل محيطي.. 14

2-5- برنامه ريزي و استراتژي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 15

2-6- كالا.. 19

2-7- مبادله. 19

2-8- اجزا و عوامل بازاريابي.. 20

2-9- استراتژي‌هاي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 22

2-10- تعريف بازاريابي داخلي.. 24

2-11- مدل هاي بازاريابي.. 24

2-12- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 30

2-13- تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي.. 31

2-14- اهميت بازاريابي از طريق شبکه هاي اجتماعي.. 44

2-15- ﺑﺮﺧﻲ از ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎي ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در بازاريابي.. 47

2-17- تاثير شبکه هاي اجتماعي در بازاريابي الکترونيکي.. 49

2-18- شبکه هاي اجتماعي گرايشي جديد در بازاريابي الکترونيکي :50

2-19- آيا شبکه هاي اجتماعي تجارت الکترونيک را بهبود مي بخشد؟. 50

2-20- گراف و آناليز ارتباطي در Over stock:51

2-21- شبکه هاي اجتماعي و تجارت الکترونيک:52

2-22- نتيجه گيري... 56

 فصل سوم:روش اجرای تحقیق.. 58

3-1- مقدمه. 59

3-2- روش تحقیق.. 59

3-3- فرضیه های تحقیق.. 60

3-4- جامعه و نمونه آماری... 60

3-5- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری... 60

3-6- روش گرد آوری اطلاعات... 61

3-7- ابزارگردآوري اطلاعات... 61

3-8- روایی پرسشنامه. 62

3-9- پایایی پرسشنامه. 63

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها64

3- 11- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیرهای تحقیق.. 64

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.... 65

4-1- مقدمه. 66

4-2- توصیف داده ها67

4-3- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها71

4-4- نتایج توصیفی.. 72

4-5- بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت:91

4-6- ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای گرانیت:92

4-7- ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت:93

4-8- نتایج استنباطی.. 94

 فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش.... 97

5-1- نتایج پژوهش.... 98

5-2- نتایج فرضیه های پژوهش :99

5-3- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖ ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 99

5-4- نتایج آزمون فرضیه ها:99

5-5- جمعبندي نهایی:100

5-6- نتایج آزمون فرضیه ها :. 101

5-7- محدودیتهای تحقیق.. 101

5-8- پیشنهادات کاربردی... 101

5-9- پیشنهادات جهت تقویت آتی.. 102

5-10- پیشنهاد به محققان آتی.. 102

منابع.. 103

منابع فارسی.. 103

منابع لاتین.. 103

پیوست ها105

پیوست الف-1: پرسشنامه. 106

پیوست الف- 2: خروجی نرم افزار. 109

 فهرست جداول

جدول 3-1 طیف لیکرت... 62

جدول3-2 شماره سوالات پرسشنامه درمورد فرضيه ها62

جدول4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت.... 67

جدول4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 68

جدول4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 69

جدول4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 70

جدول 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 72

جدول 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 73

جدول 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 73

جدول 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 74

جدول 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 74

جدول 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 75

جدول 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 75

جدول 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 76

جدول 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 76

جدول 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 77

جدول 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 78

جدول 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 78

جدول 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 79

جدول 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 79

جدول 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 80

جدول 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 80

جدول 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 81

جدول 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 81

جدول 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 82

جدول 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 82

جدول 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 83

جدول 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 83

جدول 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 83

جدول 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 84

جدول 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 85

جدول 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 85

جدول 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 86

جدول 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 86

جدول 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 87

جدول 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 87

جدول 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 88

جدول 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 88

جدول 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 89

جدول 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 89

جدول 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 90

جدول 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 90

جدول4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت در فعالیتهای بازاریابی.. 91

جدول4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای گرانیت 92

جدول4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت 93

جدول4-44: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن براي فرضیه اول پژوهش.... 94

جدول4-45: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن براي فرضیه دوم پژوهش.... 95

جدول 4-46: بررسي اثر متغیرهای توصیفی بر روي متغيرهایاصلی پژوهش.... 95

 فهرست نمودارها

نمودار4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت.... 67

نمودار4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 68

نمودار4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 69

نمودار4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 70

نمودار 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 72

نمودار 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 73

نمودار 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 73

نمودار 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 74

نمودار 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 74

نمودار 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 75

نمودار 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 75

نمودار 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 76

نمودار 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 76

نمودار 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 77

نمودار 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 78

نمودار 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 79

نمودار 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 79

نمودار 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 79

نمودار 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 80

نمودار 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 80

نمودار 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 81

نمودار 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 81

نمودار 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 82

نمودار 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 82

نمودار 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 83

نمودار 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 83

نمودار 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 84

نمودار 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 84

نمودار 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 85

نمودار 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 85

نمودار 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 86

نمودار 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 86

نمودار 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 87

نمودار 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 87

نمودار 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 88

نمودار 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 88

نمودار 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 89

نمودار 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 89

نمودار 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 90

نمودار 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 90

نمودار4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت در فعالیتهای بازاریابی.. 91

نمودار4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکتهای گرانیت 92

نمودار4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت 93

 فهرست اشکال

 شکل 1- نمایی از شبکه های اجتماعی.. 12

شکل2- اجزاي بازاريابي.. 21

شكل-3 مدل بازاريابي (مورگان و هانت). 27


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

"اد ممبر بینهایت" {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید سایت

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت و بازكردن پاپ آپ از روي سايت و وبلاگ شاید شما حوصله خواندن متن های طولانی را نداشته باشید اما بعضی مواقع 5 دقیقه خواندن یک متن تاثیر فوق العاده ای بر سایت یا وبلاگ شما داشته ...

آموزش دریافت شارژ رایگان

آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید،نیست.(شارژ هرمی نیست.) دریافت شارژ به صورت آنی، بدون هیچ گونه ...

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

"محتوای این مجموعه را حتما با دیگر مجموعه های موجود در اینترنت مقایسه کنید" با تهیه این مجموعه می توانید به مطالب زیر دسترسی داشته باشید: 1. یک کتابچه 40 صفحه ای در زمینه احداث کارگاه جوراب بافی (تجربه شخصی دوران راهبی). 2.کتاب 732 صفحه ای "کار آفرینی" (کتابی فوق ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

تعمیر لامپ کم مصرف | کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم مصرف را ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

بسته آموزشی کسب درآمد واقعی از اینترنت فقط هزار

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

از جمله اطلاعاتی که می توانید با این پکیج به آن ها دسترسی داشته باشید و برای شما ارسال می کند عبارتند از: SMS ها، MMS ها و تماس های ورودی و خروجی، ضبط مکالمات شخص مورد هدف و ارسال آن به ایمیل، ضبط صداهای محیط اطراف تلفن و ارسال به ایمیل، پیدا کردن موقعیت تلفن با GPS، ارسال تمامی ...

در آمد اینترنتی | کسب درامد از اینترنت

در آمد اینترنتی | کسب درامد از اینترنت

آیا می دانید؟ یک راز مهم در مورد سایت های کسب درآمد از اینترنت که ممکن است ندانید. می دانید چرا سایت های مختلفی که دیده اید نتوانسته اند به شما کمک کنند کسب درآمد کنید؟حقیقت این است که اکثر این سایت های آموزشی برای کسب درآمد در اینترنت توسط کسانی ایجاد شده اند که ...

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

آموزش آسان ساختن نرم افزار اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی نرم افزار برنامه ساز اندروید آپدیت جدید ۲۱ آبان ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500 نسخه دیگر به فروش ...

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب و کار اینترنتی در منزل

کسب درآمد میلیونی اینترنتی و تضمینی در منزل جدید ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد در سال 1394 تعهد و ضمانت ما : در عرض فقط یک ساعت اول کسب درآمد نمایید بعد از درآمد آن این مجموعه را خریداری نمایید می دانیم همه ما از مطالب تبلیغاتی و الکی که در مورد کسب و کار اینترنتی است خسته ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

ICDL2 - سوال کتبی ( سری اول )

یکی از مهمترین معضلات کارآموزان فنی و حرفه ای نداشتن منبع موثق در موضوع امتحانات پایان ترم می باشد این مهم ما را بر آن داشت تا سوالات وارده را بر اساس اولویت مطرح شده در آزمون های هماهنگ جمع آوری و در قالب فایل pdf منتشر کنیم . تعداد سوال : 40 عدد به همراه جواب تعداد صفحات : 4 ...

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

جزوه انالیز ترکیبی و احتمال

بهترین و فوق العاده ترین پکیج اموزشی انالیز ترکیبی و احتمال که در قالب جزوه تقدیم شما دوستان عزیز میشه!!!!! برای اولین بار و تنها در ijozve این جزوه اموزشی فوق العاده را با تخفیف ویژه 50% و به صورت کاملا اورجینال تهیه کرده و از ان لذت ببرید.. کافی فقط یک بار امتحان کنید تا ببینید ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی)

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی)

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام (نسخه طلایی) ⊷قـابـلیـت هـای شگـفـت انـگیـز ⊶ نرم افزار مدیریت کانال تلگرام چیست؟! نرم افزار منحصر بفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام میباشد. این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری ...

ردیاب حرفه ای

ردیاب حرفه ای

بلاخره برنامه ردیاب حرفه ای موبایل ساخته شد 50%تخفیف فقط برای امروز پیشنهاد ویژه برای کاربران اندروید توضیحات نرم افزار نرم افزار ردیاب حرفه ای به شما امکان ردیابی افراد بروی نقشه را خواهد داد.... ردیابی لحظه ب لحظه فرزندان خود بروی نقشه میخوای دوستتو ...

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ

کسب درآمد میلیونی از وبلاگ خیلی ها وبلاگ دارند ولی نمی توانند از آن کسب درآمد نمایند. وبلاگ شما شاید صد نفر بازدید کننده در روز داشته باشد و یا بیشتر و یا کمتر ... مهم نیست فقط به این نکته توجه کنید که یک مغازه ی فرضا فرش فروشی یا یک مغازه ی کامپیوتر فروشی در روز چند مشتری وارد ...

پاورپوینت مسئله شر (پاورپوینت اندیشه اسلامی 1)

پاورپوینت مسئله شر (پاورپوینت اندیشه اسلامی 1)

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول پاورپوینت اندیشه اسلامی 1 موضوع : پاورپوینت مسئله شر مباحث موجود در پاورپوینت : - تعریف و اقسام شر - راه حل های مسئله شرور - شر لازمه جهان مادی - اشکال کمتر بودن خیرات نسبت به شرور - شر ناشی از آزادی انسان ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره دلخواه

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت این برنامه ساخت شماره مجازی نیست به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

تحقیق کامل درمورد مدرسه

تحقیق کامل درمورد مدرسه

عرض سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم سایت جوبوک در خدمت شما هستم با معرفی و دانلود یکی دیگر از بهترین پژوهشها درمورد مدرسه را برای دانلود شما عزیزان قرار دادم امیدوارم لذت ببرید ... در این تحقیق توضیحات کاملی در مورد مدرسه بیان می شود . مدرسه مکان آموزشی است که ...

کسب درامد از تلگرام

کسب درامد از تلگرام

اگر یک نفر توانسته کاری را انجام دهد پس شما هم میتوانید بیش از 500 فروش موفق از این محصول اتفاقی نیست این دلیل اعتماد کاربران به این سایت است آیا می دانید ۲۲ میلیون ایرانی از مسنجر تلگرام استفاده می کنند؟ و این یعنی یک بازار کار بسیار عالی که از طریق ان میتوانید ...

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

آموزش سریع کلیک کردن تبلیغات،بی دردسر و با صرفه

دوست دارید تبلیغهای سایتهای کلیکی PTC برای شما هم به این راحتی کلیک بشن؟ نسخه جدید در تاریخ 28 شهریور 1395 اضافه شد آیا لود شدن تبلیغات خستتون کرده؟ آیا به نظرتون هزینه اینترنت، از درآمد این تبلیغها بیشتره؟ آیا عکسها و فیلمهای موجود در تبلیغها ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما