لامپ فوق کم مصرف پاک نور
http://kia-ir.ir

پایان نامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی


پایان نامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی

عنوان پایان نامه: تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی( مطالعه موردی شرکت گرانیت )

به همراه پرسشنامه و  خروجی نرم افزار و کار آماری

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 135

شرح مختصر:

در این تحقیق سعی بر این است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا تعریفی از شبکه های اجتماعی ارائه می گردد , سپس تاثیر آن بر بازاریابی و در آخر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش علّی است و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق 60 نفر از مديران متخصص شرکت گرانیت کاشان می باشد.دراين پژوهش،تركيبي از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است ، بدين صورت كه در بررسي ادبيات و پيشينه تحقيق از روش كتابخانه اي و براي تجزيه وتحليل اطلاعات ازروش ميداني استفاده شده است.

دراين تحقيق پايايي پرسشنامه با استفاده از روش اندازه گيري آلفاي کرونباخ به وسیله نرم افزار SPSS محاسبه شده است. در تحقيق حاضر اطلاعات به دست آمده با استفاده از تحليل هاي آمار توصيفي و آمار استنباطي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته است.

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختارهای اجتماعی ساخته شده از گره ها می­باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یکیا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی،دوستی،تجارت،احساسات،تعصبات،سرگرمی­ها و عادات بهم مرتبط می­شوند.شبکه های اجتماعی مردم را با همه­ی علاقه مندی های متفاوت به هم متصل میکنند. یکی از ناحیه های گسترش­ یافته در استفاده از این شبکه ها محیط های صنفی و به صورت شرکت درآمده می باشد.

محققان اجتماعی سالیان زیادی به این سوال اساسی که چگونه تمایلات،رفتارها و نوآوری­ها از طریق شبکه های اجتماعی گسترش پیدا می­کنند علاقه مند بوده اند.

ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمان ها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمان ها در مقابل آنها و میزان بهره برداری مناسب از آنها بستگی دارد. در این مقاله با تشریح مفهوم شبکه های اجتماعی و مثال هایی از آنها، به آنالیز این شبکه ها و سپس به بحث در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی پرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز می شود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوب شبکه های اجتماعی کلیدی ترین عنصر موفقیت در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به عبارت دیگر در این شبکه ها باید مواظب رفتار خود بود. تقویت بازاریابی دهان به دهان.تحقیقات بازاریابی، بازاریابی عمومی، ایجاد ایده و توسعه محصولات جدیدبرخی از کارکرد­های شبکه های اجتماعی هستند. راه های ورود و نحوه فعالیت شرکت ها در شبکه های اجتماعی، موانع قانونی و اشتباهات متداول در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و موضوعات مرتبط دیگری در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب:

چکيده:‌د

 فصل اول: کلیات پژوهش.... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 3

1-3- پيشينه موضوع.. 4

1-4- اهداف تحقيق.. 4

1-4-1- هدف اصلي.. 4

1-4-2- اهداف فرعي.. 5

1-5-ضرورت و اهميت تحقيق.. 5

1-6- سوال تحقیق.. 8

1-7- فرضیه های پژوهش :8

1-8- علت انتخاب موضوع:8

1-9- تعاريف واژه هــا:9

 فصل دوم:نظريه ها و پيشينه مربوط به پژوهش.... 11

2-1- مقدمه. 12

2-2- بازار و بازاريابي.. 13

2-3- فرآيند و عملکرد بازاريابي.. 13

2-4- تجزيه و تحليل محيطي.. 14

2-5- برنامه ريزي و استراتژي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 15

2-6- كالا.. 19

2-7- مبادله. 19

2-8- اجزا و عوامل بازاريابي.. 20

2-9- استراتژي‌هاي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 22

2-10- تعريف بازاريابي داخلي.. 24

2-11- مدل هاي بازاريابي.. 24

2-12- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 30

2-13- تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي.. 31

2-14- اهميت بازاريابي از طريق شبکه هاي اجتماعي.. 44

2-15- ﺑﺮﺧﻲ از ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎي ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در بازاريابي.. 47

2-17- تاثير شبکه هاي اجتماعي در بازاريابي الکترونيکي.. 49

2-18- شبکه هاي اجتماعي گرايشي جديد در بازاريابي الکترونيکي :50

2-19- آيا شبکه هاي اجتماعي تجارت الکترونيک را بهبود مي بخشد؟. 50

2-20- گراف و آناليز ارتباطي در Over stock:51

2-21- شبکه هاي اجتماعي و تجارت الکترونيک:52

2-22- نتيجه گيري... 56

 فصل سوم:روش اجرای تحقیق.. 58

3-1- مقدمه. 59

3-2- روش تحقیق.. 59

3-3- فرضیه های تحقیق.. 60

3-4- جامعه و نمونه آماری... 60

3-5- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری... 60

3-6- روش گرد آوری اطلاعات... 61

3-7- ابزارگردآوري اطلاعات... 61

3-8- روایی پرسشنامه. 62

3-9- پایایی پرسشنامه. 63

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها64

3- 11- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیرهای تحقیق.. 64

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.... 65

4-1- مقدمه. 66

4-2- توصیف داده ها67

4-3- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها71

4-4- نتایج توصیفی.. 72

4-5- بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت:91

4-6- ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای گرانیت:92

4-7- ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت:93

4-8- نتایج استنباطی.. 94

 فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش.... 97

5-1- نتایج پژوهش.... 98

5-2- نتایج فرضیه های پژوهش :99

5-3- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖ ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 99

5-4- نتایج آزمون فرضیه ها:99

5-5- جمعبندي نهایی:100

5-6- نتایج آزمون فرضیه ها :. 101

5-7- محدودیتهای تحقیق.. 101

5-8- پیشنهادات کاربردی... 101

5-9- پیشنهادات جهت تقویت آتی.. 102

5-10- پیشنهاد به محققان آتی.. 102

منابع.. 103

منابع فارسی.. 103

منابع لاتین.. 103

پیوست ها105

پیوست الف-1: پرسشنامه. 106

پیوست الف- 2: خروجی نرم افزار. 109

 فهرست جداول

جدول 3-1 طیف لیکرت... 62

جدول3-2 شماره سوالات پرسشنامه درمورد فرضيه ها62

جدول4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت.... 67

جدول4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 68

جدول4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 69

جدول4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 70

جدول 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 72

جدول 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 73

جدول 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 73

جدول 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 74

جدول 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 74

جدول 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 75

جدول 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 75

جدول 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 76

جدول 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 76

جدول 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 77

جدول 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 78

جدول 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 78

جدول 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 79

جدول 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 79

جدول 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 80

جدول 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 80

جدول 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 81

جدول 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 81

جدول 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 82

جدول 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 82

جدول 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 83

جدول 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 83

جدول 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 83

جدول 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 84

جدول 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 85

جدول 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 85

جدول 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 86

جدول 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 86

جدول 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 87

جدول 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 87

جدول 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 88

جدول 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 88

جدول 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 89

جدول 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 89

جدول 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 90

جدول 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 90

جدول4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت در فعالیتهای بازاریابی.. 91

جدول4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای گرانیت 92

جدول4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت 93

جدول4-44: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن براي فرضیه اول پژوهش.... 94

جدول4-45: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن براي فرضیه دوم پژوهش.... 95

جدول 4-46: بررسي اثر متغیرهای توصیفی بر روي متغيرهایاصلی پژوهش.... 95

 فهرست نمودارها

نمودار4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت.... 67

نمودار4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 68

نمودار4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 69

نمودار4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 70

نمودار 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 72

نمودار 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 73

نمودار 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 73

نمودار 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 74

نمودار 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 74

نمودار 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 75

نمودار 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 75

نمودار 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 76

نمودار 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 76

نمودار 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 77

نمودار 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 78

نمودار 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 79

نمودار 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 79

نمودار 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 79

نمودار 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 80

نمودار 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 80

نمودار 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 81

نمودار 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 81

نمودار 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 82

نمودار 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 82

نمودار 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 83

نمودار 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 83

نمودار 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 84

نمودار 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 84

نمودار 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 85

نمودار 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 85

نمودار 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 86

نمودار 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 86

نمودار 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 87

نمودار 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 87

نمودار 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 88

نمودار 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 88

نمودار 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 89

نمودار 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 89

نمودار 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 90

نمودار 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 90

نمودار4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت در فعالیتهای بازاریابی.. 91

نمودار4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکتهای گرانیت 92

نمودار4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت 93

 فهرست اشکال

 شکل 1- نمایی از شبکه های اجتماعی.. 12

شکل2- اجزاي بازاريابي.. 21

شكل-3 مدل بازاريابي (مورگان و هانت). 27


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید یا برای انها پیام بفرستید یعنی زمانی که شما با دیگران تماس میگیرید شماره دلخواهی که شما ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان

پکیج ساخت شماره مجازی نامحدود و رایگان دانلود پکیج آموزش ساخت شماره مجازی نامحدود + هدیه ویژه هر چقدر نیاز داشته باشید می توانید شماره ی مجازی ایجاد کنید با قابلیت ثبت نام در تلگرام و واتس آپ و وایبر و دیگر برنامه ها مزایای استفاده از پکیج Virtual ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 25 دی 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

دریافت SMS های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! توجه:این نرم افزار جهت ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک(ربات ,

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 20 دی1395 کسب درامد میلیونی از ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا اغلب ثروتمندان تحصیلات کمی دارند؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ راه های ثروتمند شدن شما کدام ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

جزوه آموزش تند خوانی و تقویت حافظه

توضیحات محصول با مشاهده این فیلم آموزشی شما بطور کامل با جزوه تمرینات تندخوانی و تقویت حافظه آشنا می شوید و می توانید با دانلود جزوه و پرینت آن با کیفت بسیار بالا و بعد از مشاهده کامل ویدئو شروع به انجام تمرینات کرده و سرعت مطالعه خود را چندین برابر کنید. با تمرین زیاد می ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

افزایش عضو تلگرام فیک و واقعی

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت کنید. آپدیت :27 مهر 95 +2 پک هدیه 60 هزار ایمیل فعال و بانک شماره های تلگرام . 75 درصد سود شما ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. اگر شما یک دختر هستید بدنیست این متن را بخوانید شاید بتوانید نظر دیگران را درمورد خود تغییر دهید صحیح است که بیشتر ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

آموزش محیط پایپینگ سالیدورک 2 :: DigiMeka

اموزش پایپینگ تکمیلی در سالید ورک سرفصلهای آموزشی اصول پایپینگ ایجاد پایپینگ افزودن اتصالات و ویرایش آنها ایجاد تیوبینگ ویرایش خط و تغییرات سایز و اتصالات پایپینگ و تیوبینگ تنظیم بایگانی قطعات و بروز رسانی آن تبدیل قطعات سه بعدی به قطعات مورد استفاده در پایپینگ ...

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

نمونه سوالات تستی اندیشه اسلامی 1

این نمونه سوالات برگرفته از کتاب آیت الله سبحانی می باشد که بیش از ده دوره سوالت تستی همراه با پاسخ را در برگرفته است ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید

نرم افزار برنامه ساز اندروید 100% مورد تایید مارکت ها تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کارکرد نرم افزار فقط500نسخه بفروش میرسد عجله کنید 80% تخفیف بدلیل درخواست زیاد شما و فقط تا پایان این هفته قیمت نرم افزار با 80% تخفیف= 7500 تومان (نکته: بعد از پایان این هفته این نرم افزار ...

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

آموزش دانلود و ذخیره تمام موزیک های Spotify در

در این روش موزیک ها مستقیما از سرور Spotify دانلود می شوند این روش کاملا جدید، بی دردسر و بسیار سریع است آهنگ های دانلودی توسط این روش دارای بالاترین کیفیت هستند ( کیفیت 320K کاملا واقعی ) در این برنامه قادرید تمام موزیک های مورد نظر خود را از اسپوتیفای با کیفیت فوق العاده ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

مجموعه سوالات پودمان رشته مدیریت خانواده

نمونه سوالات پودمان مدیریت خانواده دروس عمومي مشاوره خانوادهمديريت اقتصاد و برنامه ريزي در خانه كاربري كامپيوتر كاربرد و اصول نگهداري لوازم خانگيروانشناسي و تعليم و تربيت كودكانحقوق خانوادهجمعيت، بهداشت و فوريت‌هاي پزشكيپرورش گلهاي زينتي در خانه دكوراسيون و تزئينات ...

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

نرم افزار مدیریت کانال تلگرام

این نرم افزار مدیریت کانال چیست؟ نرم افزار منحصربفرد و انحصاری برای مدیریت ساده و حرفه ای کانال تلگرام فراهم شد.این نرم افزار با شرایط و کیفیت عالی آماده بهره برداری توسط ادمین های کانال های تلگرامی باشد و هر نیازمند هر مدیر کانال تلگرامی میباشد برای نظم و دقت در مدیریت ...

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن

آموزش ساخت مدار تقويت آنتن در اين آموزش شما ياد خواهيد گرفت كه با ساخت مدار هايي قدرت انتن دهي و دريافت و ارسال فركانس ها و امواج را بالا ببريد ...

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

خرید بازدید | نرم افزار افزایش بازدید

نرم افزار افزایش بازدید سایت نرم افزاری است جهت بالا بردن بازدید سایت یا وبلاگ با ایپی های متفاوت شما میتوانید به جای خرید بازدید از سایت ها از نرم افزار بازدید استفاده کنید نرم افزاری جهت کسب در آمد شما از اینترنت تنها نرم افزاری با قابلیت باز کردن پاپ آپ از روی سایت ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما