آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1045
  • بازدید دیروز : 3409
  • بازدید کل : 1733812

پایان نامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی


پایان نامه تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی

عنوان پایان نامه: تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی( مطالعه موردی شرکت گرانیت )

به همراه پرسشنامه و  خروجی نرم افزار و کار آماری

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 135

شرح مختصر:

در این تحقیق سعی بر این است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر بازاریابی مورد بررسی قرار گیرد. در ابتدا تعریفی از شبکه های اجتماعی ارائه می گردد , سپس تاثیر آن بر بازاریابی و در آخر بازاریابی رابطه مند و بازاریابی اجتماعی مورد بررسی قرار می گیرد.

این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر روش علّی است و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه مورد مطالعه در این تحقیق 60 نفر از مديران متخصص شرکت گرانیت کاشان می باشد.دراين پژوهش،تركيبي از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده شده است ، بدين صورت كه در بررسي ادبيات و پيشينه تحقيق از روش كتابخانه اي و براي تجزيه وتحليل اطلاعات ازروش ميداني استفاده شده است.

دراين تحقيق پايايي پرسشنامه با استفاده از روش اندازه گيري آلفاي کرونباخ به وسیله نرم افزار SPSS محاسبه شده است. در تحقيق حاضر اطلاعات به دست آمده با استفاده از تحليل هاي آمار توصيفي و آمار استنباطي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته است.

به طور کلی شبکه های اجتماعی به عنوان ساختارهای اجتماعی ساخته شده از گره ها می­باشند که معمولا افراد یا سازمان ها به وسیله یکیا چند نوع خاص ارتباط مثل تبادلات مالی،دوستی،تجارت،احساسات،تعصبات،سرگرمی­ها و عادات بهم مرتبط می­شوند.شبکه های اجتماعی مردم را با همه­ی علاقه مندی های متفاوت به هم متصل میکنند. یکی از ناحیه های گسترش­ یافته در استفاده از این شبکه ها محیط های صنفی و به صورت شرکت درآمده می باشد.

محققان اجتماعی سالیان زیادی به این سوال اساسی که چگونه تمایلات،رفتارها و نوآوری­ها از طریق شبکه های اجتماعی گسترش پیدا می­کنند علاقه مند بوده اند.

ارزش و کاربری رسانه های شبکه های اجتماعی برای سازمان ها همانند همه رسانه های دیگر بیشتر از اینکه به ماهیت خود آن رسانه بستگی داشته باشد، به رویکرد سازمان ها در مقابل آنها و میزان بهره برداری مناسب از آنها بستگی دارد. در این مقاله با تشریح مفهوم شبکه های اجتماعی و مثال هایی از آنها، به آنالیز این شبکه ها و سپس به بحث در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی پرداخته شده است. بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی با ارتباط و تعامل آغاز می شود و این تعامل باید به طور مستمر میان شرکت و مشتریان بالقوه و بالفعل آن برقرار باشد. رفتار مطلوب شبکه های اجتماعی کلیدی ترین عنصر موفقیت در شبکه های اجتماعی محسوب می شود. به عبارت دیگر در این شبکه ها باید مواظب رفتار خود بود. تقویت بازاریابی دهان به دهان.تحقیقات بازاریابی، بازاریابی عمومی، ایجاد ایده و توسعه محصولات جدیدبرخی از کارکرد­های شبکه های اجتماعی هستند. راه های ورود و نحوه فعالیت شرکت ها در شبکه های اجتماعی، موانع قانونی و اشتباهات متداول در بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و موضوعات مرتبط دیگری در این مقاله به تفصیل مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست مطالب:

چکيده:‌د

 فصل اول: کلیات پژوهش.... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 3

1-3- پيشينه موضوع.. 4

1-4- اهداف تحقيق.. 4

1-4-1- هدف اصلي.. 4

1-4-2- اهداف فرعي.. 5

1-5-ضرورت و اهميت تحقيق.. 5

1-6- سوال تحقیق.. 8

1-7- فرضیه های پژوهش :8

1-8- علت انتخاب موضوع:8

1-9- تعاريف واژه هــا:9

 فصل دوم:نظريه ها و پيشينه مربوط به پژوهش.... 11

2-1- مقدمه. 12

2-2- بازار و بازاريابي.. 13

2-3- فرآيند و عملکرد بازاريابي.. 13

2-4- تجزيه و تحليل محيطي.. 14

2-5- برنامه ريزي و استراتژي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 15

2-6- كالا.. 19

2-7- مبادله. 19

2-8- اجزا و عوامل بازاريابي.. 20

2-9- استراتژي‌هاي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 22

2-10- تعريف بازاريابي داخلي.. 24

2-11- مدل هاي بازاريابي.. 24

2-12- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 30

2-13- تفاوت بازاريابي تجاري و بازاريابي اجتماعي.. 31

2-14- اهميت بازاريابي از طريق شبکه هاي اجتماعي.. 44

2-15- ﺑﺮﺧﻲ از ﻛﺎرﻛﺮدﻫﺎي ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در بازاريابي.. 47

2-17- تاثير شبکه هاي اجتماعي در بازاريابي الکترونيکي.. 49

2-18- شبکه هاي اجتماعي گرايشي جديد در بازاريابي الکترونيکي :50

2-19- آيا شبکه هاي اجتماعي تجارت الکترونيک را بهبود مي بخشد؟. 50

2-20- گراف و آناليز ارتباطي در Over stock:51

2-21- شبکه هاي اجتماعي و تجارت الکترونيک:52

2-22- نتيجه گيري... 56

 فصل سوم:روش اجرای تحقیق.. 58

3-1- مقدمه. 59

3-2- روش تحقیق.. 59

3-3- فرضیه های تحقیق.. 60

3-4- جامعه و نمونه آماری... 60

3-5- تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری... 60

3-6- روش گرد آوری اطلاعات... 61

3-7- ابزارگردآوري اطلاعات... 61

3-8- روایی پرسشنامه. 62

3-9- پایایی پرسشنامه. 63

3-10- روش تجزیه و تحلیل داده ها64

3- 11- بررسی عوامل دموگرافیک بر روی متغیرهای تحقیق.. 64

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.... 65

4-1- مقدمه. 66

4-2- توصیف داده ها67

4-3- فرضیه های پژوهش و تحلیل داده ها71

4-4- نتایج توصیفی.. 72

4-5- بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت:91

4-6- ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای گرانیت:92

4-7- ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت:93

4-8- نتایج استنباطی.. 94

 فصل پنجم: ارائه نتایج ، پیشنهادات و محدودیت های پژوهش.... 97

5-1- نتایج پژوهش.... 98

5-2- نتایج فرضیه های پژوهش :99

5-3- مزاياي بازاريابي از ﻃﺮﻳﻖ ﺷﺒﻜﻪ‌هاي اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ.. 99

5-4- نتایج آزمون فرضیه ها:99

5-5- جمعبندي نهایی:100

5-6- نتایج آزمون فرضیه ها :. 101

5-7- محدودیتهای تحقیق.. 101

5-8- پیشنهادات کاربردی... 101

5-9- پیشنهادات جهت تقویت آتی.. 102

5-10- پیشنهاد به محققان آتی.. 102

منابع.. 103

منابع فارسی.. 103

منابع لاتین.. 103

پیوست ها105

پیوست الف-1: پرسشنامه. 106

پیوست الف- 2: خروجی نرم افزار. 109

 فهرست جداول

جدول 3-1 طیف لیکرت... 62

جدول3-2 شماره سوالات پرسشنامه درمورد فرضيه ها62

جدول4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت.... 67

جدول4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 68

جدول4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 69

جدول4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 70

جدول 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 72

جدول 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 73

جدول 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 73

جدول 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 74

جدول 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 74

جدول 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 75

جدول 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 75

جدول 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 76

جدول 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 76

جدول 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 77

جدول 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 78

جدول 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 78

جدول 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 79

جدول 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 79

جدول 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 80

جدول 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 80

جدول 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 81

جدول 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 81

جدول 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 82

جدول 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 82

جدول 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 83

جدول 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 83

جدول 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 83

جدول 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 84

جدول 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 85

جدول 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 85

جدول 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 86

جدول 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 86

جدول 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 87

جدول 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 87

جدول 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 88

جدول 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 88

جدول 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 89

جدول 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 89

جدول 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 90

جدول 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 90

جدول4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت در فعالیتهای بازاریابی.. 91

جدول4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیتهای بازاریابی در شرکتهای گرانیت 92

جدول4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت 93

جدول4-44: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن براي فرضیه اول پژوهش.... 94

جدول4-45: خلاصه داده های ضریب همبستگی اسپیرمن براي فرضیه دوم پژوهش.... 95

جدول 4-46: بررسي اثر متغیرهای توصیفی بر روي متغيرهایاصلی پژوهش.... 95

 فهرست نمودارها

نمودار4-1: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب جنسیت.... 67

نمودار4-2: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سن.. 68

نمودار4-3: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب تحصیلات... 69

نمودار4-4: توزيع فراوانی و درصد مدیران مورد مطالعه بر حسب سمت شغلی.. 70

نمودار 4-5: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه1. 72

نمودار 4-6: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه2. 73

نمودار 4-7: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه3. 73

نمودار 4-8: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه4. 74

نمودار 4-9: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه5. 74

نمودار 4-10: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه6. 75

نمودار 4-11: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه7. 75

نمودار 4-12: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه8. 76

نمودار 4-13: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه9. 76

نمودار 4-14: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 77

نمودار 4-15: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 78

نمودار 4-16: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 79

نمودار 4-17: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 79

نمودار 4-18: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 79

نمودار 4-19: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 80

نمودار 4-20: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 80

نمودار 4-21: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 81

نمودار 4-22: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 81

نمودار 4-23: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 82

نمودار 4-24: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 82

نمودار 4-25: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 83

نمودار 4-26: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 13. 83

نمودار 4-27: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 14. 84

نمودار 4-28: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 15. 84

نمودار 4-29: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 1. 85

نمودار 4-30: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 2. 85

نمودار 4-31: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 3. 86

نمودار 4-32: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 4. 86

نمودار 4-33: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 5. 87

نمودار 4-34: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 6. 87

نمودار 4-35: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 7. 88

نمودار 4-36: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 8. 88

نمودار 4-37: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 9. 89

نمودار 4-38: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 10. 89

نمودار 4-39: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 11. 90

نمودار 4-40: ارزيابي نظرات پاسخگویان نسبت به گویه 12. 90

نمودار4-41:بررسی رویکردهای رابطه ای مدیران شرکتهای گرانیت در فعالیتهای بازاریابی.. 91

نمودار4-42:ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی در شرکتهای گرانیت 92

نمودار4-43:ارزیابی پویایی محیط رقابت شرکتهای گرانیت 93

 فهرست اشکال

 شکل 1- نمایی از شبکه های اجتماعی.. 12

شکل2- اجزاي بازاريابي.. 21

شكل-3 مدل بازاريابي (مورگان و هانت). 27


مبلغ قابل پرداخت 14,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 655

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 28 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

-بسم الله الرحمن الرحیم- شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظور، ما نرم افزاری را برای شما دوستان عزیز، آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 28 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

کسب درآمد میلیونی با نرم افزار faster ea

کسب درآمد میلیونی با نرم افزار faster ea

ربات فستر یک ربات افزایش دهنده فالوور در اینستاگرام میباشد با این ربات شما میتوانید به سرعت فالوور جذب کنید و همچنین محصولات خودتان را در اینستاگرام به فروش بگذارید و کسب درآمد کنید موفق باشید ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

تمامی روش های تضمینی وجدید کسب درآمدازاینترنت

فقط توضیحات را بخوانید راهی که خود ما با آن به موفقیت رسیدیم قابل توجه عزیزانی که به دنبال روش های یک شبه راه صدساله رو رفتن هستند!!! همین جا به عرض این دوستان عزیزمون برسونیم که مطالب این صفحه به شما هیچ کمکی نمیتونه بکنه! لطفا، اگر می خواهید در زمان کم و بدون سرمایه ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

مدار داخلی واکی تاکی(اموزش ساخت)

مدار داخلی واکی تاکی(اموزش ساخت)

مدار داخلی واکی تاکی این مجموعه دارای 4 کتاب و 10 عکس از مدارات فرستنده وگیرنده در فرکانس مورد استفاده شده گذاشته شده است.مدار واکی تاکی یکی از مداراتی است که هر کسی ارزوی ساخت ان را دارد.شما با استفاده از دانلود این فایل میتوانید به ارزوی خود برسید. آموزش ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و iOS بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک ...

دانلود کتاب آموزش فال شمع

دانلود کتاب آموزش فال شمع

با دانلود کتاب آموزش فال شمع می توانید به راحتی و بدون نیاز به هیچ استاد یا راهنمایی، خودتان همه مراحل فال شمع را تفسیر نمایید. کتاب کاملا گویا و مرحله به مرحله می باشد. اگر شمع جرقه بزند، از سمتی که جرقه زده برای شما خبرهای خوشی می رسد. در فال شمع، برای فهمیدن اینکه خبر ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

دانلود رایگان کتاب چشم طلایی با لینک مستقیم

دانلود رایگان کتاب چشم طلایی با لینک مستقیم

کتاب چشم طلایی اولین و بزرگترین مرجع کامل شناخت آثار و علائم دفینه و برترین کتاب باستان شناسی به صورت کاملا رنگی و نفیس است. دانلود کتاب چشم طلایی ، بزرگترین مرجع گنج یابی کتاب چشم طلایی اولین و بزرگترین مرجع کامل اثار و علائم باستانی : دانلود الکترونیکی کتاب چشم طلایی ...

دانلود رایگان کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی

دانلود رایگان کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی

پیشگفتار: اگر به جزیره ای دور افتاده تبعید میشدم و تنها میتوانستم یک کتاب با خود ببرم چه بسا کتاب شفای زندگی لوییز هی را با خود می بردم. این کتاب نه تنها شیره ی آموزگاری بزرگ ،که جوهر قدرتمند و تجربه ی شخصی بانوی بزرگی نیز است. کتاب شفای زندگی نوشته شده توسط لوییز هی یکی از ...

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

برنامه ساز طلایی رایگان اندروید با گوشی و

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و کامل نرم افزار برنامه ساز اندروید با گوشی و کامپیوتر آپدیت جدید 15 دی ۱۳۹۵ 100% مورد تایید کلیه مارکت ها از جمله بازار 500+دانلود درکمتراز7روز پس از آپدیت با رضایت کامل اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم ...

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

امروز برای شما آینده سازان عزیزم پیک نوروزی سال 1396 را آماده کرده ایم که در ادامه میتونید دانلود کنید. پیشاپیش عید نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می گویم پیک نوروزی سال 96 پایه ششم دارای 20 صفحه که دارای تمرینات متنوع و جذاب و استفاده از تمرینها و سرگرمی های جالب بر اساس آخرین ...

اموزش تعمیر لامپ های کم مصرف

اموزش تعمیر لامپ های کم مصرف

اموزش تعمیر لامپ های کم مصرف کاملا تصویری و فقط در 12 قدم 80% تخفیف فقط به دلیل درخواست شما و فقط تا پایان این هفته درامد ماهیانه 3 میلیون تومان برای اولین بار در ایران 100% گارانتی برگشت وجه در صورت عدم رضایت کامل ترین اموزش موجود در اینترنت شغلی مناسب برای : خانم و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

نرم افزار ساخت شماره مجازی رایگان

نرم افزار ساخت شماره مجازی رایگان

دلت میخواد یک شماره بین المللی داشته باشی؟ دوست داری تو تلگرام با یه شماره آمریکایی تو گروه دوستات باشی و کلاس بزاری پیششون؟ تو هم نرم افزار تبلیغاتی داری و دنبال شماره مجازی هستی؟ پس با ما همراه شو... اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو ...

مقاله و پاورپوینت اثر باد بر روی ساختمانهای بلند

مقاله و پاورپوینت اثر باد بر روی ساختمانهای بلند

Welcome to VirgooL.net مقاله ، پاورپوینت ، پایان نامه ---- ویرگــ ، ــول مقاله و پاورپوینت تخصصی کارشناسی ارشد گرایش زلزله موضوع مقاله و پاورپوینت : اثر باد بر روی ساختمانهای بلند و معرفی سیستم دیاگرید برای مقابله با آن مباحث موجود در پاورپوینت : - آوار تولید شده از باد - نیروی ...

نرم افزار ممبر پلاس (ویژه) با ۸۰ درصد تخفیف

نرم افزار ممبر پلاس (ویژه) با ۸۰ درصد تخفیف

آموزش افزایش ممبر واقعی و ایرانی کانال تلگرام (80 درصد تخفیف ویژه) یکی از امکانات پرطرفدار تلگرام قابلیت ساختن کانال است . شما می توانید کانال خود را بسازید و مطالب مورد نظر خود را با اعضای (ممبر) کانال خود به اشتراک بگذارید یا اینکه محصول مورد نظر خود را برای فروش قرار ...

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی

رساله کارشناسی ارشد معماری با عنوان «طراحی مجموعه مسکونی با رویکرد ارتقاء تعاملات اجتماعی» (فایل word قابل ویرایش) این پروژه توسط گروه معماری تلار تهیه شده است. از این بابت مشابه آن در وب وجود ندارد. رساله در 157 صفحه تنظمیم شده و دارای 77 منبع است. متن مطابق ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود کتاب بررسی اقلیمی ابنیه سنتی ایران دکتر

دانلود کتاب بررسی اقلیمی ابنیه سنتی ایران دکتر وحید قبادیان فرمت:PDF ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما