آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4288
  • بازدید دیروز : 2931
  • بازدید کل : 2580825

پایان نامه بررسي رابطه بين تصوير برند شركت مواد غذايي بهروز و عرضه از ديدگاه مشتريان


عنوان پایان نامه: بررسي رابطه بين تصوير برند شركت مواد غذايي بهروز و عرضه از ديدگاه مشتريان 

پایان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي - رشته مدیریت بازرگانی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 93

قسمتی از متن:

تصویر برند مجموعه ادراکاتی است که در ذهن مصرف­کننده وجود دارد. به بیان دیگر ادراک مصرف­کننده از ویژگی­های برجسته محصول. مشتری، تصویری را از ترکیب تمام علایم ارسالی توسط برندشامل نام، علایم ظاهری، محصولات، نحوه عرضه، تبلیغات، پیام‌ها و اطلاعیه­های رسمی و غیره، در ذهن خود شکل می­دهد. این ادراکات را می­توان با نشان گرهای مناسب از ذهن مصرف­کننده در مورد برند کاهش داده و سطح رضایت و وفاداری مصرف­کننده را افزایش می­دهد.برای شناسایی و شناخت مفهوم تصویر برند ابتدا می بایست نگرش مشتری مورد بررسی قرار گیرد. يكي از روش هاي شكل گيري نگرش افراد از يك برند از طریق عرضه مناسب كالاها يا محصول مورد نظر حاصل شود. عرضه كالا يا محصول به شكل مناسب نقش بسيار مهمي در شكل گيري تصوير برند در ذهن مشتري دارد (فیرکلوث و کاپلا، 2001).

برند‌، به نوبه‌ خود، می‌تواند به درآمد بیشتر، هزینه‌های پایین‌تر و سود بالاتری منجر شود و اثرات‌ مستقیمی‌ بر توانایی‌ سازمان در اتّخاذ تصمیمات مـناسب در مـورد افـزایش قیمت خدمات، اثربخشی‌ اتباطات بازاریابی و موفقیت‌ در‌ توسعه‌ی تجاری داشته باشد (کلر، 2003: 16).

1-1- بيان مسئله

باتوجه به نقش و جايگاه حياتي مشتریان به­عنوان سرمايه‌هاي هر سازمان در پيشرفت، موفقيت و ادامه حيات آنها، نگرش و حركت به سمت مشتری مداری از مقبوليت ويژه‌اي برخوردار گشته است. هر مشتری انتظارات و خواسته­ها و نیازها و ترجیحات و تمایلات منحصر به فرد خاص خود را دارد این عوامل مبنایی هستند برای تصمیمات خرید او، درک او از کیفیت خدمات، احتمال مراجعه مجدد او و ارزشی که او برای نام تجاری قایل می­شود. شرکت­هایی که قادرند در فرایند تولید خود نیازها و ترجیحات مشتری را به موقع برآورده سازد از یک مزیت رقابتی بهتر نسبت به رقبایش برخوردار است (وازکز و همکاران، 2002).

در سال­های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت كرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای كیفی و كمی را یادآوری كرده است. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تكیه بر ویژگی های كاركردی محصولات و خدمات حاصل نمی­شود، بلكه در عصر حاضر، برند مهم­ترین عامل متمایزكننده یك شركت تجاری از رقبا است. اگرچه رویكردهای ارزشیابی برند در سطح جهان متفاوت است، لیكن تنها متدولوژی­ها و ابزارهای معدودی قادرند با بررسی محیط پیرامون سازمان، تكیه بر نگرش برون به درون سازمانی و بهره­مندی از شیوه­های تحقیقاتی و اجرایی منسجم و هدفمند، داده­های صحیحی را در خصوص وضعیت پویای بازار جمع آوری كرده و با تحلیل اكوسیستم تقاضای هر برند، وضعیت آن را به لحاظ مالی ارزیابی كنند (آكر، 1991).

فهرست مطالب:

فصل اول:كليات پژوهش... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 2

1-3- اهميت و ضرورت پژوهش.... 3

1-4- اهداف پژوهش.... 5

1-4-1- هدف اصلی.. 5

1-4-2- اهداف فرعی.. 5

1-5- فرضیات پژوهش.... 5

1-5-1- فرضیه اصلی.. 5

1-5-2- فرضیات فرعی.. 5

1-6- سوالات پژوهش.... 5

1-6-1- سوال اصلی.. 5

1-6-2- سوالات فرعی.. 5

1-7- چارچوب نظری پژوهش.... 6

1-8- مدل پژوهش.... 6

1-9- قلمرو پژوهش.... 6

1-9-1- قلمرو موضوعي.. 6

1-9-2- قلمرو زماني.. 6

1-9-3- قلمرو مكاني.. 6

1-10- تعریف واژگان کلیدی.. 6

فصل دوم:ادبیات پژوهش... 8

2-1- مقدمه. 9

2-2- برند. 9

2-2-1- مفاهیم کلیدی برند. 9

2-2-2- تعریف برند از نظر انجمن بازاریابی آمریکا10

2-2-3- تعریف برند و ریشه لغوی برند. 10

2-2-4- تعریف برند از دید کیفیت و ارزش.... 11

2-2-5- تعریف برند از دید کلی و جامع نگر. 11

2-2-6- تاریخچه نام تجاری یا برند. 12

2-2-7- تعابیر مختلف از نام تجاری یا برند. 13

2-2-7-1- نام تجاری به عنوان یک آرم. 14

2-2-7-2- نام تجاری به عنوان ابزاری قانونی.. 14

2-2-7-3- نام تجاری به عنوان شرکت... 14

2-2-7-4- نام تجاری به عنوان یک میان بر. 15

2-2-7-5- نام تجاری به عنوان یک کاهش دهنده ریسک... 15

2-2-7-6- نام تجاری به عنوان موضع یابی.. 16

2-2-7-7- نام تجاری به عنوان شخصیت... 17

2-2-7-8- نام تجاری به عنوان مجموعه ای از ارزش ها17

2-2-7-9- نام تجاری به عنوان چشم انداز18

2-2-7-10- نام تجاری به عنوان اضافه ارزش.... 18

2-2-7-11- نام تجاری به عنوان هویت... 19

2-2-7-12- نام تجاری به عنوان تصویر ذهنی.. 19

2-2-7-13- نام تجاری به عنوان رابطه. 19

2-2-7-14- نام تجاری به عنوان عامل وفاداری.. 20

2-2-8- اهمیت برند. 20

2-2-8-1- برای مشتریان.. 21

2-2-8-2- برای شرکت ها21

2-2-9- برند سازی.. 22

2-2-10- ارزش برند. 23

2-2-10-1- ارزش مالی نام تجاری.. 24

2-2-10-2- سرمایه گذاری برای توسعه برند. 25

2-2-10-3- محاسبه ارزش برند. 26

2-2-11- انواع برند. 27

2-2-12- خصوصیات یک برند خوب... 27

2-3- تصویر برند. 28

2-3-1- تعاریف تصویر برند. 28

2-3-2- مروری بر مفاهیم تصویر برند. 30

2-3-3- ابعاد تصویر برند. 32

2-3-3-1- شخصیت برند. 32

2-3-3-2- ویژگی های محصول.. 37

2-3-3-3- فواید استفاده از یک برند. 37

2-3-4- اندازه‌گیری تصویر محصول در ذهن مشتري.. 37

2-3-5- انواع تصویر. 38

2-3-5-1- تصویر علامت تجاری.. 38

2-3-5-2- تصویر محصول.. 38

2-3-5-3- تصویر تداعی کننده38

2-3-5-4- تصویر استفاده کننده38

2-3-5-5- تصویر استفاده38

2-3-5-6- تصویر ذهنی.. 39

2-4- پیشینه تحقیق.. 40

2-4-1- پژوهشهای داخلی.. 40

2-4-2- پژوهش های خارجی.. 41

فصل سوم:روش پژوهش... 42

3-1- مقدمه. 43

3-2- روش پژوهش.... 43

3-3- مدل پژوهش.... 43

3-4- جامعه آماری.. 44

3-5- حجم نمونه و نمونه گیری.. 44

3-6- نحوه گردآوری داده ها44

3-7- ابزار پژوهش.... 45

3-7-1- اعتبار و روايي.. 45

3-8- روش جمع آوری اطلاعات... 45

3-9- تجزیه وتحلیل اطلاعات... 45

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها46

4-1- مقدمه. 47

4-2- تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان.. 47

4-3- تحلیل توصیفی مقدماتی.. 50

4-4- آزمون نرمال بودن متغیرها50

4-5- بررسی فرضیه های پژوهش.... 51

4-5-1- فرضیه اصلی پژوهش.... 51

4-5-2- فرضیات فرعی پژوهش.... 52

4-6- آزمون رگرسیون چندگانه. 58

4-7- تحلیل مدل پژوهش.... 58

فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري.. 60

5-1- مقدمه. 61

5-2- نتيجه گيري فرضيه ها61

5-3- يافته هاي پژوهش.... 63

5-4- نتايج پژوهش.... 63

5-5- محدودیت ها و مشكلات پژوهش.... 64

5-6- پیشنهادات پژوهش.... 64

5-6-1- پیشنهادات کاربردی.. 64

5-6-2- پیشنهادات به محققان بعدي.. 64

منابع. 65

منابع فارسی.. 66

منابع لاتین.. 66

پیوست ها68

پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی.. 69

خروجی های نرم افزار SPSS.. 71

 فهرست جداول

جدول3-1: ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد. 45

جدول 4-1: توزیع افراد بر حسب جنسیت... 47

جدول 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه سنی.. 48

جدول 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات... 49

جدول 4-4: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه. 50

جدول 4-5: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای تصویر برند و عرضه. 50

جدول 4-6: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و عرضه محصولات... 51

جدول 4-7: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و عرضه محصولات... 51

جدول 4-8: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 52

جدول 4-9: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق عرضه محصولات... 52

جدول 4-10: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و خدمات عرضه شده52

جدول 4-11: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و خدمات عرضه شده53

جدول 4-12: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 53

جدول 4-13: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق خدمات عرضه شده53

جدول 4-14: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و مناسب بودن برند. 53

جدول 4-15: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و مناسب بودن برند. 54

جدول 4-16: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 54

جدول 4-17: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق مناسب بودن برند. 54

جدول 4-18: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و کیفیت برند. 55

جدول 4-19: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و کیفیت برند. 55

جدول 4-20: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 55

جدول 4-21: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق کیفیت برند. 55

جدول 4-22: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و تنوع برند. 56

جدول 4-23: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و تنوع برند. 56

جدول 4-24: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 56

جدول 4-25: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق تنوع برند. 57

جدول 4-26: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و جو برند. 57

جدول 4-27: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و جو برند. 57

جدول 4-28: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 57

جدول 4-29: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق جو برند. 58

جدول 4-30: نتایج رگرسیون چندگانه به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق ابعاد عرضه محصولات... 58

 فهرست نمودارها

نمودار 1-1: مدل پژوهش (واهی و پاسوان (2006))6

نمودار 4-1: توزیع افراد بر حسب جنسیت... 47

نمودار 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. 48

نمودار 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات... 49

شکل 4-4: ضریب همبستگی بین هر بعد از عرضه و تصویر برند. 59

 


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 749

برچسب های مهم

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

دانلود کتاب آموزش خوشنویسی با قلم و خودکار همراه

محتوای این مجموعه کامل آموزش خوشنویسی: 1- آموزش خوشنویسی با خودکار 2-سرمشق های خوشنویسی 3- آموزش خط تحریری 4-آداب خوش نویسی فايده اول خوشنويسی: كه روحي و دروني است ٬رويت خط زيبا موجب بهجت روحي و حظ معنوي مي شود و البته بهره معنوي خوشنويس مضاعف و مبتدا است و آثار و بركاتي ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید1 تیر1396 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) وضعیت پکیج : کاملا فعال تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک (نسخه جدید)

آموزش جدیدترین و بهترین راه افزایش قد کودکان و بزرگسالان با متد گرو تالر داینامیک دکتر فیلیپ میلر افزایش قد با متد گروتالر داینامیک بعد از بلوغ از ۶ تا ۱۲ سانتیمتر افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟دکتر فلیپ میلر محقق سلامت،متخصص درمانهای طبیعی و فوق تخصص ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلود کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این زمینه ها ...

دانلود نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند

دانلود نمونه سوالات دوره ضمن خدمت راهبری هوشمند

دوره آموزشی راهبری هوشمند سازی مدارس - مرحله مقدماتی (۹۲۰۰۲۵۶۶) نوع برگزاری : آزمون بصورت الکترونیکی می باشد که نمونه سوالات و جزوات این ازمون با دانلود این مجموعه ارزان و ارزشمند قطعا قبولی شما تضمین میگردد این مجموعه نمونه سئوالات و سئوالات دوره قبلی بی نظیر شامل حدود 700 ...

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نیست. متاسفانه بعضی افراد با کپی تبلیغات کتاب و ...

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps

- ردیاب شماره موبایل افراد رو نقشه بدن نیاز به Gps ردیابی و کنترل از از راه دور ، با وارد کردن شماره موبایل نرم افزار ردیاب شماره موبایل کاملا ایرانی و فارسی بدون نیاز به فعال بودن GPS گوشی شما و طرف مقابل با استفاده از این نرم افزار ردیاب شماره موبایل فرزندان و افراد ...

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

دانلود خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی دکتر علی اکبر

خلاصه کتاب روانشناسی پرورشی نوین دکتر علی اکبر سیف بسیار کامل مناسب دانشجویان و متقاضیان کنکور ارشد و دکتری جزوه ای 134 صفحه ای دارای خلاصه ای از 21 فصل کتاب +پاورپوینت روانشناسی تربیتی ...

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

دانلود پکیج درآمدزایی 400هزارتومن ناچیز در 40دقیقه

جهت دانلود نرم افزار، روی عکس زیر کلیک کنید و از پشتیبانی سایت، خانوم عزیزی، این نرم افزار هدیه خودتون رو دریافت کنید: برای درآمدزایی فوق العاده، فقط توضیحات زیر را تا انتها بخوانید! ما درآمد شما را تضمین می کنیم راهی که خود ما با آن به موفقیت ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

دانلود کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام +خلاصه کتاب

دانلود کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام +خلاصه کتاب

شما با خرید این محصول سه فایل دانلود میکنید: فایل اول: خلاصه کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام محمد نصیری یکی از دروس عمومی دانشگاهی تعداد صفحات : 40 ص جزوه تهیه شده در هفت فصل و به صورت نموداری و توضیحی و با کیفیت عالی تهیه شده است. تا دانشجویان عزیز در کوتاه ترین مدت ...

پکیج فوق العاده حرفه ای آموزش دریافت شارژ رایگان

پکیج فوق العاده حرفه ای آموزش دریافت شارژ رایگان

دیگر نگران تمام شدن شارژ تلفن همراهتان نباشید!!! آموزشی ویژه به راحتی هرچه تمام تر روزانه هرمقدار شارژ از هر اپراتوری(ایرانسل-همراه اول-تالیا-رایتل) که میخواهید دریافت نمایید. توجه:این آموزش، کدهایی که هرچند نفر بزنند و هزار تومان دریافت می کنید، نیست. این پکیج، نرم ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به تغییرات تلگرام 25تیر1396 کسب ...

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوال عملی ICDL 2 همراه با جواب - ( سری اول )

سوالات عملی ICDL2 همراه با جواب (ویندوز - اینترنت و ایمیل ) تعداد فایل : 7 نوع فایل : Pdf ...

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ارزان خیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول ...

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

»دانلود جزوه و سوالات فنی و حرفه ای متصدی کافی

این بسته پیشنهادی که توسط سایت نسیم بوک جمع آوری شده شامل جزوء کامل و نکته به نکته و 250نمونه سوال با جواب آزمون ادواری فنی حرفه ای متصدی کافی شاپ(قهوه سرا) می باشد که در ادامه با قیمت بدون رقیب در سطح اینترنت می توانید دانلود کنید: قابل استفاده برای مهارت آموزان،دانش آموزان ...

دانلود بسته آموزشی تقویت هوش جنین

دانلود بسته آموزشی تقویت هوش جنین

تقویت هوش جنین!!!!!!!!!!!! امروز برای شما همراهان همیشکی نسیم بوک کتابی در رابطه با اجرای تکنیکهای موفق دنیا در مورد تضمین سلامت روان،تقویت هوش جنین و زیبایی چهره آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید دانلود کنید.... مطابق با آخرین یافته های دانشمندان بزرگ دنیااز جمله پروفسور ...

دانلود کتاب زیست شناسی گیاهی (دکتر ارام فر)

دانلود کتاب زیست شناسی گیاهی (دکتر ارام فر)

زیست شناسی گیاهی(کتابی کامل به منظور آمادگی برای کنکور) نوع فایل :Pdf حجم فایل:15مگابایت تعداد صفحه:130 فهرست مطالب: فصل اول: اندامک ها،سلول ها و بافت های گیاهی فصل دوم:ساختار نخستین ریشه وساقه فصل سوم:رشد نخستین و رشد پسین فصل چهارم:دستگاه های گیاهی فصل پنچم:رویش و تکثیر ...

دانلود خلاصه کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری :

دانلود خلاصه کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری :

دانلود خلاصه کتاب روش های تحقیق در علوم رفتاری : این کتاب هم به صورت ورد و هم به صورت پی دی اف در اختیار شما قرار می گیرد.روش های تحقیق در علوم رفتاری / دکتر زهره سرمد – دکتر عباس بازرگان – دکتر الهه حجازی نشر آگه تألیف این کتاب مبتنی بر موارد زیر است: تجربه های تدریس ...

علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان انگلیسی

علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان انگلیسی

یک مجموعه کامل از تمام علائم راهنمایی و رانندگی به سه زبان انگلیسی وعربی و فارسی که کابرد بسیار زیادی دارد . امیدوارم از این محصول نهایت استفاده را ببرید. ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

پاورپوینت آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

پاورپوینت آموزشی نرم افزار حسابداری هلو

تعداد اسلاید ها : 63 نوع فایل : Powerpoint این نرم افزار کلیه عملیات مرتبط با حسابداری ، خرید و فروش ، انبارداری ، گردش چک و بانک را ساده نموده است. همچنین به کاربران کمک میکند تا کلیه عملیات مالی و کنترل فروشگاه خود را با سرعت و امنیت بالا در دست داشته باشد. قابلیت اتصال به تمامی ...

نقش اقلیم در معماری( طراحی اقلیمی)

نقش اقلیم در معماری( طراحی اقلیمی)

نقش اقلیم در معماری باتوجه به مصرف روزافزون انرژی های فسیلی در منازل وباتوجه به اینکه این انرژی در حال اتمام میباشد میتوان گفت که طراحی بر اساس اقلیم یکی از ارکان اصلی طراحی معماری مدرن شده وکشورهای صنعتی پس از بحران نفت سال۱۹۷۳ سعی در از بین بردن وکم کردن نیاز به انرژی فسیلی ...

دانلود کتاب پرورش پرندگان زینتی و درآمد زا

دانلود کتاب پرورش پرندگان زینتی و درآمد زا

کتاب پرورش پرندگان زینتی و غیر زینتی (درآمد زا) : حاوی نکات کاربردی وتخصصی همراه با معرفی انواع نژادهای پرندگان زینتی و غیر زینتی می باشد این مجموعه شامل 16کتاب می باشد . محتوای این مجموعه با ارزش: فایل چند رسانه ای شامل: آموزش پرورش قناری آموزش پرورش سهره ...

رایانه کار حسابدار مالی

رایانه کار حسابدار مالی

شامل 3 سری سوالات رسمی و اساسی رایانه کار مالی همراه با جواب و همچنین شامل 2 سری سوالات پراکنده و عمومی مطرح درباره موضوع درس ******** مدت خرید با تخفیف محدود می باشد. ...

نمونه سوالات تاپ ناچ فاندامنتال a

نمونه سوالات تاپ ناچ فاندامنتال a

نمونه سوالات تاپ ناچ فاندامنتال a این فایل شامل یک سری نمونه سوال فاینال تاپ ناچ فاندامنتال a می باشد. ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما