آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1921
  • بازدید دیروز : 2421
  • بازدید کل : 3288372

پایان نامه بررسي رابطه بين تصوير برند شركت مواد غذايي بهروز و عرضه از ديدگاه مشتريان


عنوان پایان نامه: بررسي رابطه بين تصوير برند شركت مواد غذايي بهروز و عرضه از ديدگاه مشتريان 

پایان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي - رشته مدیریت بازرگانی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 93

قسمتی از متن:

تصویر برند مجموعه ادراکاتی است که در ذهن مصرف­کننده وجود دارد. به بیان دیگر ادراک مصرف­کننده از ویژگی­های برجسته محصول. مشتری، تصویری را از ترکیب تمام علایم ارسالی توسط برندشامل نام، علایم ظاهری، محصولات، نحوه عرضه، تبلیغات، پیام‌ها و اطلاعیه­های رسمی و غیره، در ذهن خود شکل می­دهد. این ادراکات را می­توان با نشان گرهای مناسب از ذهن مصرف­کننده در مورد برند کاهش داده و سطح رضایت و وفاداری مصرف­کننده را افزایش می­دهد.برای شناسایی و شناخت مفهوم تصویر برند ابتدا می بایست نگرش مشتری مورد بررسی قرار گیرد. يكي از روش هاي شكل گيري نگرش افراد از يك برند از طریق عرضه مناسب كالاها يا محصول مورد نظر حاصل شود. عرضه كالا يا محصول به شكل مناسب نقش بسيار مهمي در شكل گيري تصوير برند در ذهن مشتري دارد (فیرکلوث و کاپلا، 2001).

برند‌، به نوبه‌ خود، می‌تواند به درآمد بیشتر، هزینه‌های پایین‌تر و سود بالاتری منجر شود و اثرات‌ مستقیمی‌ بر توانایی‌ سازمان در اتّخاذ تصمیمات مـناسب در مـورد افـزایش قیمت خدمات، اثربخشی‌ اتباطات بازاریابی و موفقیت‌ در‌ توسعه‌ی تجاری داشته باشد (کلر، 2003: 16).

1-1- بيان مسئله

باتوجه به نقش و جايگاه حياتي مشتریان به­عنوان سرمايه‌هاي هر سازمان در پيشرفت، موفقيت و ادامه حيات آنها، نگرش و حركت به سمت مشتری مداری از مقبوليت ويژه‌اي برخوردار گشته است. هر مشتری انتظارات و خواسته­ها و نیازها و ترجیحات و تمایلات منحصر به فرد خاص خود را دارد این عوامل مبنایی هستند برای تصمیمات خرید او، درک او از کیفیت خدمات، احتمال مراجعه مجدد او و ارزشی که او برای نام تجاری قایل می­شود. شرکت­هایی که قادرند در فرایند تولید خود نیازها و ترجیحات مشتری را به موقع برآورده سازد از یک مزیت رقابتی بهتر نسبت به رقبایش برخوردار است (وازکز و همکاران، 2002).

در سال­های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت كرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای كیفی و كمی را یادآوری كرده است. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تكیه بر ویژگی های كاركردی محصولات و خدمات حاصل نمی­شود، بلكه در عصر حاضر، برند مهم­ترین عامل متمایزكننده یك شركت تجاری از رقبا است. اگرچه رویكردهای ارزشیابی برند در سطح جهان متفاوت است، لیكن تنها متدولوژی­ها و ابزارهای معدودی قادرند با بررسی محیط پیرامون سازمان، تكیه بر نگرش برون به درون سازمانی و بهره­مندی از شیوه­های تحقیقاتی و اجرایی منسجم و هدفمند، داده­های صحیحی را در خصوص وضعیت پویای بازار جمع آوری كرده و با تحلیل اكوسیستم تقاضای هر برند، وضعیت آن را به لحاظ مالی ارزیابی كنند (آكر، 1991).

فهرست مطالب:

فصل اول:كليات پژوهش... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 2

1-3- اهميت و ضرورت پژوهش.... 3

1-4- اهداف پژوهش.... 5

1-4-1- هدف اصلی.. 5

1-4-2- اهداف فرعی.. 5

1-5- فرضیات پژوهش.... 5

1-5-1- فرضیه اصلی.. 5

1-5-2- فرضیات فرعی.. 5

1-6- سوالات پژوهش.... 5

1-6-1- سوال اصلی.. 5

1-6-2- سوالات فرعی.. 5

1-7- چارچوب نظری پژوهش.... 6

1-8- مدل پژوهش.... 6

1-9- قلمرو پژوهش.... 6

1-9-1- قلمرو موضوعي.. 6

1-9-2- قلمرو زماني.. 6

1-9-3- قلمرو مكاني.. 6

1-10- تعریف واژگان کلیدی.. 6

فصل دوم:ادبیات پژوهش... 8

2-1- مقدمه. 9

2-2- برند. 9

2-2-1- مفاهیم کلیدی برند. 9

2-2-2- تعریف برند از نظر انجمن بازاریابی آمریکا10

2-2-3- تعریف برند و ریشه لغوی برند. 10

2-2-4- تعریف برند از دید کیفیت و ارزش.... 11

2-2-5- تعریف برند از دید کلی و جامع نگر. 11

2-2-6- تاریخچه نام تجاری یا برند. 12

2-2-7- تعابیر مختلف از نام تجاری یا برند. 13

2-2-7-1- نام تجاری به عنوان یک آرم. 14

2-2-7-2- نام تجاری به عنوان ابزاری قانونی.. 14

2-2-7-3- نام تجاری به عنوان شرکت... 14

2-2-7-4- نام تجاری به عنوان یک میان بر. 15

2-2-7-5- نام تجاری به عنوان یک کاهش دهنده ریسک... 15

2-2-7-6- نام تجاری به عنوان موضع یابی.. 16

2-2-7-7- نام تجاری به عنوان شخصیت... 17

2-2-7-8- نام تجاری به عنوان مجموعه ای از ارزش ها17

2-2-7-9- نام تجاری به عنوان چشم انداز18

2-2-7-10- نام تجاری به عنوان اضافه ارزش.... 18

2-2-7-11- نام تجاری به عنوان هویت... 19

2-2-7-12- نام تجاری به عنوان تصویر ذهنی.. 19

2-2-7-13- نام تجاری به عنوان رابطه. 19

2-2-7-14- نام تجاری به عنوان عامل وفاداری.. 20

2-2-8- اهمیت برند. 20

2-2-8-1- برای مشتریان.. 21

2-2-8-2- برای شرکت ها21

2-2-9- برند سازی.. 22

2-2-10- ارزش برند. 23

2-2-10-1- ارزش مالی نام تجاری.. 24

2-2-10-2- سرمایه گذاری برای توسعه برند. 25

2-2-10-3- محاسبه ارزش برند. 26

2-2-11- انواع برند. 27

2-2-12- خصوصیات یک برند خوب... 27

2-3- تصویر برند. 28

2-3-1- تعاریف تصویر برند. 28

2-3-2- مروری بر مفاهیم تصویر برند. 30

2-3-3- ابعاد تصویر برند. 32

2-3-3-1- شخصیت برند. 32

2-3-3-2- ویژگی های محصول.. 37

2-3-3-3- فواید استفاده از یک برند. 37

2-3-4- اندازه‌گیری تصویر محصول در ذهن مشتري.. 37

2-3-5- انواع تصویر. 38

2-3-5-1- تصویر علامت تجاری.. 38

2-3-5-2- تصویر محصول.. 38

2-3-5-3- تصویر تداعی کننده38

2-3-5-4- تصویر استفاده کننده38

2-3-5-5- تصویر استفاده38

2-3-5-6- تصویر ذهنی.. 39

2-4- پیشینه تحقیق.. 40

2-4-1- پژوهشهای داخلی.. 40

2-4-2- پژوهش های خارجی.. 41

فصل سوم:روش پژوهش... 42

3-1- مقدمه. 43

3-2- روش پژوهش.... 43

3-3- مدل پژوهش.... 43

3-4- جامعه آماری.. 44

3-5- حجم نمونه و نمونه گیری.. 44

3-6- نحوه گردآوری داده ها44

3-7- ابزار پژوهش.... 45

3-7-1- اعتبار و روايي.. 45

3-8- روش جمع آوری اطلاعات... 45

3-9- تجزیه وتحلیل اطلاعات... 45

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها46

4-1- مقدمه. 47

4-2- تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان.. 47

4-3- تحلیل توصیفی مقدماتی.. 50

4-4- آزمون نرمال بودن متغیرها50

4-5- بررسی فرضیه های پژوهش.... 51

4-5-1- فرضیه اصلی پژوهش.... 51

4-5-2- فرضیات فرعی پژوهش.... 52

4-6- آزمون رگرسیون چندگانه. 58

4-7- تحلیل مدل پژوهش.... 58

فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري.. 60

5-1- مقدمه. 61

5-2- نتيجه گيري فرضيه ها61

5-3- يافته هاي پژوهش.... 63

5-4- نتايج پژوهش.... 63

5-5- محدودیت ها و مشكلات پژوهش.... 64

5-6- پیشنهادات پژوهش.... 64

5-6-1- پیشنهادات کاربردی.. 64

5-6-2- پیشنهادات به محققان بعدي.. 64

منابع. 65

منابع فارسی.. 66

منابع لاتین.. 66

پیوست ها68

پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی.. 69

خروجی های نرم افزار SPSS.. 71

 فهرست جداول

جدول3-1: ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد. 45

جدول 4-1: توزیع افراد بر حسب جنسیت... 47

جدول 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه سنی.. 48

جدول 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات... 49

جدول 4-4: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه. 50

جدول 4-5: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای تصویر برند و عرضه. 50

جدول 4-6: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و عرضه محصولات... 51

جدول 4-7: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و عرضه محصولات... 51

جدول 4-8: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 52

جدول 4-9: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق عرضه محصولات... 52

جدول 4-10: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و خدمات عرضه شده52

جدول 4-11: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و خدمات عرضه شده53

جدول 4-12: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 53

جدول 4-13: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق خدمات عرضه شده53

جدول 4-14: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و مناسب بودن برند. 53

جدول 4-15: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و مناسب بودن برند. 54

جدول 4-16: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 54

جدول 4-17: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق مناسب بودن برند. 54

جدول 4-18: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و کیفیت برند. 55

جدول 4-19: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و کیفیت برند. 55

جدول 4-20: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 55

جدول 4-21: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق کیفیت برند. 55

جدول 4-22: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و تنوع برند. 56

جدول 4-23: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و تنوع برند. 56

جدول 4-24: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 56

جدول 4-25: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق تنوع برند. 57

جدول 4-26: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و جو برند. 57

جدول 4-27: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و جو برند. 57

جدول 4-28: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 57

جدول 4-29: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق جو برند. 58

جدول 4-30: نتایج رگرسیون چندگانه به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق ابعاد عرضه محصولات... 58

 فهرست نمودارها

نمودار 1-1: مدل پژوهش (واهی و پاسوان (2006))6

نمودار 4-1: توزیع افراد بر حسب جنسیت... 47

نمودار 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. 48

نمودار 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات... 49

شکل 4-4: ضریب همبستگی بین هر بعد از عرضه و تصویر برند. 59

 


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 986

برچسب های مهم

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30

این محصول آپدیت شد تاریخ 1397/01/27 بسم الله الرحمن الرحیم سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته باشیم مثلا یک فرد به طور میانگین اگر 12 ساعت کارکند و ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 15 اردیبهشت 1397 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای ...

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300هزار تومان در 60دقیقه

کسب درآمد 300/000تومان در 60 دقیقه فقط کافیست 5دقیقه متن زیر را بخوانید تا با ارزش میلیونی این پکیج آشناشوید. اولین پکیج 100% تضمینی اشتغازایی در ایران با این پکیج استثنایی که میلیونی ارزش دارد، شما میتوانید به صورت کاملا تضمینی از شر بیکاری خلاص شوید. و ما به شما قول میدهیم ...

کتاب اعجاب انگیز افزایش سایز آلت تناسلی|مسائل

در اين سايت روشي را به شما معرفي مي كنيم براي بزرگ كردن آلت تناسلي كه نتايج فوق العاده اي براي شما در بر خواهد داشت،كه خودتان هم باور نمي كنيد: . . . 1-افزايش طول و ضخامت به اندازه 3cm الي 8cm 2-افزايش طول تا بيش از50%اندازه فعلي در حالت راست وسفت ...

دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

دانلود کتاب نایاب مادرکافی جوفراست در مورد

مادر احسان از دستش کلافه شده است. احسان ۱۰ سال دارد و در کلاس چهارم ابتدایی تحصیل می‌کند. او گاهی اوقات رفتارهای بد و پرخاشگرانه‌ای از خود نشان می‌دهد. احسان وقتی عصبانی می‌شود همه چیز را به هم می‌ریزد؛ از کوسن‌های مبل که به اطراف پرتاب می‌شود بگیرید تا کاغذ ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره ناشناس به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت به وسیله این برنامه میتوانید با شماره دلخواه خود به دیگران زنگ بزنید. یعنی زمانی که شما با دیگران تماس می گیرید شماره دلخواهی که شما در برنامه وارد کرده اید برای شخصی که ...

مستند جدید و جنجالی تن فروشی

مستند جدید و جنجالی تن فروشی

جنجالی ترین و جدید ترین فیلم تاریخ جنسی ایران مستند جدید تن فروشی این فیلم ۱۰۰ درصد مورد نیاز شماست خلاصه فیلم ما امروز در ابتدای مسیری هستیم که غرب از ۲۰۰ سال پیش در راه آزادی‌های جنسی طی کرده‌است. مستند انقلاب جنسی، آزادی‌های جنسی در ایران را نمایش می‌دهد و ...

آموزش کامل تله کینزی در دو روز

آموزش کامل تله کینزی در دو روز

فقط در 2 روز...! با سلام. در این کتاب آموزش کامل تله کینزی را بصورت خیلی ساده و روان در اختیار شما قرار دادیم که هرکسی حتی در مبتدی ترین سطح میتواند تله کینزی را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرد. آموزش هایی که داده شده همراه با تصویر میباشند و باعث یاد گیری بهتر شما عزیزان ...

کسب درآمد در هر 3 دقیقه 5000 تومان

کسب درآمد در هر 3 دقیقه 5000 تومان

برای اینکه از همین امروز صاحب کسب و کار میلیونی شوید کافی است فقط چند دقیقه وقت بگذارید و توضیحات زیر را بخوانید. کسب درآمد میلیونی بدون نیاز به اینترنت شما توسط این پکیج می توانید در هر سه دقیقه ۵ هزار تومان درآمد کسب کنید. اگر شما فرد بیکاری هستید ؟ اگر ...

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست

این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. ...

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

کتاب « الفبای جامع ثروت و ثروتمندشدن » برای

قوانین ثروتمند شدن چیست؟ ذهن ثروتمندان چگونه کار می کند؟ وجود ثروت ساز چگونه وجودی است؟ چرا بعضی افراد با اینکه سخت کار می کنند هیچ وقت پولدار نمیشوند؟ ذهن فقرا با ذهن ثروتمندان چه تفاوتی دارد؟ نوع مشاغل ثروتمند شدن شما کدام است؟ چرا اکثر مردم از پیشرفت و بهبود ...

دانلود بسته آموزشی تقویت هوش جنین

دانلود بسته آموزشی تقویت هوش جنین

تقویت هوش جنین!!!!!!!!!!!! امروز برای شما همراهان همیشکی نسیم بوک کتابی در رابطه با اجرای تکنیکهای موفق دنیا در مورد تضمین سلامت روان،تقویت هوش جنین و زیبایی چهره آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید دانلود کنید.... مطابق با آخرین یافته های دانشمندان بزرگ دنیااز جمله پروفسور ...

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و مرتب و منظم به همراه راهنما در هر بخش، با قیمتی کم در ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: تمام افراد مبتدی که حداقل سرمایه ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است نسخه ی 100%تست شده با توجه به فیلترینگ تلگرام 15 اردیبهشت ...

خلاصه کتاب وسؤالات تستي کتاب تفسیر قرآن کریم -

خلاصه کتاب وسؤالات تستي کتاب تفسیر قرآن کریم -

مجموعه سؤالات تستي كتاب تفسیر قرآن کریم (آیات برگزیده) (ويراست دوم، نشر معارف) مشتمل بر 600 سؤال. 2 جزوه و خلاصه درس (تفسیر قرآن کریم(آیات برگزیده) فایل pdfکتاب حجم فایل:20kb گردآورنده این فایل وب سایت نسیم بوک ...

دانلود کتاب الگوهای شمعی ژاپنی استیو نیسون

دانلود کتاب الگوهای شمعی ژاپنی استیو نیسون

راهنمای معاصر از شیوه سرمایه گذاری کهن شرق دور آیا مایلید سیستمی در تحلیل تکنیکال را که عصاره قرن‌ها کار مداوم است بیاموزید؟ سیستمی که انعطاف‌پذیری آن به حدی است که می‌توان آنرا با سایر ابزارهای تحلیل تکنیکال آمیخت؟ سیستمی قدرتمند که استفاده از آن، لذت وافری را به ...

جزوه انتگرال مهندس امیر مسعودی

جزوه انتگرال مهندس امیر مسعودی

جزوه انتگرال و سری مسعودی که شما را در کوتاه ترین زمان‌ ممکن و بی نیاز از مشاهده مستقیم dvd های پر حجم و زمان بر استاد به تسلط 100% در این مبحث میرسونه!!!!!! برای اولین بار و تنها در ijozve این مبحث را با تخفیف ویژه 50% و به صورت کاملا اورجینال تهیه کرده و از ان لذت ...

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک

بلند قامت بودن یک امتیاز بزرگ برای شماست! سلام بیتا بیات هستم کارشناس فیزیولوژی ورزشی،لازم دانستم قبل از این که شما با روش گرو تالر داینامیک آشنا شوید چند تا نکته رو صادقانه خدمتتان عرض کنم همانطور که تو اینستاگرام(khosh.andam@)نوشتم خیلی اتفاقی با این متد آشنا ...

دانلود تمامی محصولات عباس منش

دانلود تمامی محصولات عباس منش

دانلود تمامی محصولات عباس منش شما میتوانید با خرید این پکیج تمام آموزش های عباس منش رو دریافت کنید. محصولات موجود در پکیچ : دانلود رایکان دوره چگونه هدف گذاری کنیم و به آن برسیم دانلود رایگان قانون آفرینش استاد عباس منش دانلود رایگان دوره تندخوانی، تقویت حافظه و شیوه ...

افزایش لایک بینهایت اینستاگرام

افزایش لایک بینهایت اینستاگرام

نرم افزار افزایش لایک بینهایت اینستاگرام – بدون هزینه اضافی امروز برای شما دوستان نرم افزار افزایش لایک بینهایت اینستاگرام که کاربرد بسیار فوق العاده عالی رو داره در اختیارتون قرار دادیم با کمک این برنامه شما در عرض یک ساعت تبدیل به فروشنده لایک اینستاگرام میشوید این ...

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF

نوع فایل:PDF زبان:فارسی حجم فایل:18KB در چند دهه اخیر با توجه به افزایش رشد آپارتمان سازی ، تعداد متقاضیان ساخت کابینت نیز افزایش پیدا کرد و با توجه به تغییر ماهیت کابینت ها از فلزی به MDF و تمایل به تغییر مکرر دکوراسیون آشپزخانه از سوی خانواده ها ، کابینت سازی نیز در میان مشاغل ...

دانلود نمونه سوالات سیستم سوخت رسانی انژکتور

دانلود نمونه سوالات سیستم سوخت رسانی انژکتور

این پکیج مناسب افرادی است که میخواهن در آزمون های ادواری شرکت کنند و قبولی خود را تضمین کنند محتوای پکیج: عنـوان رشته : سیستم سوخت رسانی انژکتور پراید سری اول135:بدون جواب سری دوم30:با جواب فرمت فایل:pdf تعداد سوالات:165 ...

جزوه های دروس مهندس عمران

جزوه های دروس مهندس عمران

جزوه های دروس مهندس عمران این مجموعه شامل جزوات زیر است : جزوه بارگذاریجزوه بتن 1 و 2جزوه دیفرانسیلجزوه راهسازیجزوه زبان تخصصیجزوه کامل ریاضیات مهندسی 1 و 2جزوه سد های خاکی جزوه سیالاتجزوه استاتیک جزوه بازرسی جوشجزوه تاسیسات مکانیکی و برقیجزوه تحلیل سازه ها - روش اجزاء ...

دانلود نمونه سوالات فرزکاری درجه 2

دانلود نمونه سوالات فرزکاری درجه 2

این بسته پیشنهادی که توسط سایت نسیم بوک جمع آوری شده شامل: 380نمونه سوال تستی باجواب نام محصول: دانلود نمونه سوالات فرزکاری درجه 2 تعداد مجموع سوالات: 380نمونه سوال با جواب قابل استفاده برای مهارت آموزان،دانش آموزان ،متقاضیان آزمون های ادواری و مربیان ...

دانلود پرسشنامه اعتیاد به کار اسپنس و رابینز

دانلود پرسشنامه اعتیاد به کار اسپنس و رابینز

پرسشنامه اعتیاد به کار ( اسپنس و رابینز، 1992) روایی و پایایی دارد منبع معتبر دارد پرسشنامه استاندارد دارد نمونه منبع فارسی دارد تعداد سوالات:10 سوال با طیف لیکرت ابعاد:عجین شدن با کار،تعامل درونی در کار،لذت از کار فایل:word دسته بندی:پرسشنامه رفتار سازمان،پرسشنامه منابع ...

دانلود نرم افزاربرنامه ساز طلایی اندروید +آموزش

دانلود نرم افزاربرنامه ساز طلایی اندروید +آموزش

دانلود برنامه ساز طلایی اندروید نسخه PRO بیش از 100دانلود تا حالا و با رضایت 100% تماس های زیادی در مورد آموزش استفاده از این نرم افزار را داشتیم با توجه، بر آن شدیم تا طریقه استفاده از این نرم افزار و گذاشتن آن در مارکت اندروید را کاملا تصویری و جزء به جزء برای شما آموزش دهیم ...

نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی

شاه نعمت‌الله ولی نسخه خطی اشعار و پیشگویی های شاه نعمت الله ولی پر فروشترین کتاب نسخه خطی با بیش از 2000000 فروش تا کنون به دليل استقبال بي نظيز شما كاربران گرامي نسخه خطي فوق فقط تا پايان اسفند ماه با 20% تخفيف به فروش مي رسد و بعد از آن به قیمت ...

خلاصه و نکات مهم مدنی 1تا 8 کاتوزیان

خلاصه و نکات مهم مدنی 1 تا 8 , جزوه مدنی 1تا 8 کاتوزیان , تمام نکات مهم حقوق مدنی , در این بخش خلاصه و نکات مهم حقوق مدنی 1 تا 8 دکتر کاتوزیان رابرای دانلود و استفاده شما عزیزان قرار دادیم با تخفیف ویژه ...

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تحول اداری سازمان مسعود

دانلود خلاصه کتاب مدیریت تحول اداری سازمان مسعود

در این بخش خلاصه کامل کتاب مدیریت تحول اداری سازمان با رویکرد پژوهشی به نظام اداری ایران تالیف مسعود احمدی را با فرمت PDF در 58 صفحه با کیفیت عالی مخصوص دانشجویان ارشد دانشگاه پیام نور آماده دانلود کرده ایم،در صورت نیاز می توانید این فایل را از فروشگاه خریداری و دانلود ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما