آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1424
  • بازدید دیروز : 3590
  • بازدید کل : 1622219

پایان نامه بررسي رابطه بين تصوير برند شركت مواد غذايي بهروز و عرضه از ديدگاه مشتريان


عنوان پایان نامه: بررسي رابطه بين تصوير برند شركت مواد غذايي بهروز و عرضه از ديدگاه مشتريان 

پایان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي - رشته مدیریت بازرگانی

قالب بندی: WORD

تعداد صفحات: 93

قسمتی از متن:

تصویر برند مجموعه ادراکاتی است که در ذهن مصرف­کننده وجود دارد. به بیان دیگر ادراک مصرف­کننده از ویژگی­های برجسته محصول. مشتری، تصویری را از ترکیب تمام علایم ارسالی توسط برندشامل نام، علایم ظاهری، محصولات، نحوه عرضه، تبلیغات، پیام‌ها و اطلاعیه­های رسمی و غیره، در ذهن خود شکل می­دهد. این ادراکات را می­توان با نشان گرهای مناسب از ذهن مصرف­کننده در مورد برند کاهش داده و سطح رضایت و وفاداری مصرف­کننده را افزایش می­دهد.برای شناسایی و شناخت مفهوم تصویر برند ابتدا می بایست نگرش مشتری مورد بررسی قرار گیرد. يكي از روش هاي شكل گيري نگرش افراد از يك برند از طریق عرضه مناسب كالاها يا محصول مورد نظر حاصل شود. عرضه كالا يا محصول به شكل مناسب نقش بسيار مهمي در شكل گيري تصوير برند در ذهن مشتري دارد (فیرکلوث و کاپلا، 2001).

برند‌، به نوبه‌ خود، می‌تواند به درآمد بیشتر، هزینه‌های پایین‌تر و سود بالاتری منجر شود و اثرات‌ مستقیمی‌ بر توانایی‌ سازمان در اتّخاذ تصمیمات مـناسب در مـورد افـزایش قیمت خدمات، اثربخشی‌ اتباطات بازاریابی و موفقیت‌ در‌ توسعه‌ی تجاری داشته باشد (کلر، 2003: 16).

1-1- بيان مسئله

باتوجه به نقش و جايگاه حياتي مشتریان به­عنوان سرمايه‌هاي هر سازمان در پيشرفت، موفقيت و ادامه حيات آنها، نگرش و حركت به سمت مشتری مداری از مقبوليت ويژه‌اي برخوردار گشته است. هر مشتری انتظارات و خواسته­ها و نیازها و ترجیحات و تمایلات منحصر به فرد خاص خود را دارد این عوامل مبنایی هستند برای تصمیمات خرید او، درک او از کیفیت خدمات، احتمال مراجعه مجدد او و ارزشی که او برای نام تجاری قایل می­شود. شرکت­هایی که قادرند در فرایند تولید خود نیازها و ترجیحات مشتری را به موقع برآورده سازد از یک مزیت رقابتی بهتر نسبت به رقبایش برخوردار است (وازکز و همکاران، 2002).

در سال­های اخیر، اهمیت نقش دارایی های نامشهود در اثربخشی فعالیت ها، خلق و بقای عملكرد مالی كسب و كارها در سطح صنایع مختلف بر همگان آشكار شده است. شناخت این نقش، نیاز سازمان ها به ارزیابی وضعیت برند خود و مقایسه آن با سایر رقبا را تقویت كرده و ضرورت سنجش ارزش آن با بهره گیری از جدیدترین شیوه ها و ابزارهای كیفی و كمی را یادآوری كرده است. دستیابی به مزیت رقابتی در دنیای امروز، تنها با تكیه بر ویژگی های كاركردی محصولات و خدمات حاصل نمی­شود، بلكه در عصر حاضر، برند مهم­ترین عامل متمایزكننده یك شركت تجاری از رقبا است. اگرچه رویكردهای ارزشیابی برند در سطح جهان متفاوت است، لیكن تنها متدولوژی­ها و ابزارهای معدودی قادرند با بررسی محیط پیرامون سازمان، تكیه بر نگرش برون به درون سازمانی و بهره­مندی از شیوه­های تحقیقاتی و اجرایی منسجم و هدفمند، داده­های صحیحی را در خصوص وضعیت پویای بازار جمع آوری كرده و با تحلیل اكوسیستم تقاضای هر برند، وضعیت آن را به لحاظ مالی ارزیابی كنند (آكر، 1991).

فهرست مطالب:

فصل اول:كليات پژوهش... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مسئله. 2

1-3- اهميت و ضرورت پژوهش.... 3

1-4- اهداف پژوهش.... 5

1-4-1- هدف اصلی.. 5

1-4-2- اهداف فرعی.. 5

1-5- فرضیات پژوهش.... 5

1-5-1- فرضیه اصلی.. 5

1-5-2- فرضیات فرعی.. 5

1-6- سوالات پژوهش.... 5

1-6-1- سوال اصلی.. 5

1-6-2- سوالات فرعی.. 5

1-7- چارچوب نظری پژوهش.... 6

1-8- مدل پژوهش.... 6

1-9- قلمرو پژوهش.... 6

1-9-1- قلمرو موضوعي.. 6

1-9-2- قلمرو زماني.. 6

1-9-3- قلمرو مكاني.. 6

1-10- تعریف واژگان کلیدی.. 6

فصل دوم:ادبیات پژوهش... 8

2-1- مقدمه. 9

2-2- برند. 9

2-2-1- مفاهیم کلیدی برند. 9

2-2-2- تعریف برند از نظر انجمن بازاریابی آمریکا10

2-2-3- تعریف برند و ریشه لغوی برند. 10

2-2-4- تعریف برند از دید کیفیت و ارزش.... 11

2-2-5- تعریف برند از دید کلی و جامع نگر. 11

2-2-6- تاریخچه نام تجاری یا برند. 12

2-2-7- تعابیر مختلف از نام تجاری یا برند. 13

2-2-7-1- نام تجاری به عنوان یک آرم. 14

2-2-7-2- نام تجاری به عنوان ابزاری قانونی.. 14

2-2-7-3- نام تجاری به عنوان شرکت... 14

2-2-7-4- نام تجاری به عنوان یک میان بر. 15

2-2-7-5- نام تجاری به عنوان یک کاهش دهنده ریسک... 15

2-2-7-6- نام تجاری به عنوان موضع یابی.. 16

2-2-7-7- نام تجاری به عنوان شخصیت... 17

2-2-7-8- نام تجاری به عنوان مجموعه ای از ارزش ها17

2-2-7-9- نام تجاری به عنوان چشم انداز18

2-2-7-10- نام تجاری به عنوان اضافه ارزش.... 18

2-2-7-11- نام تجاری به عنوان هویت... 19

2-2-7-12- نام تجاری به عنوان تصویر ذهنی.. 19

2-2-7-13- نام تجاری به عنوان رابطه. 19

2-2-7-14- نام تجاری به عنوان عامل وفاداری.. 20

2-2-8- اهمیت برند. 20

2-2-8-1- برای مشتریان.. 21

2-2-8-2- برای شرکت ها21

2-2-9- برند سازی.. 22

2-2-10- ارزش برند. 23

2-2-10-1- ارزش مالی نام تجاری.. 24

2-2-10-2- سرمایه گذاری برای توسعه برند. 25

2-2-10-3- محاسبه ارزش برند. 26

2-2-11- انواع برند. 27

2-2-12- خصوصیات یک برند خوب... 27

2-3- تصویر برند. 28

2-3-1- تعاریف تصویر برند. 28

2-3-2- مروری بر مفاهیم تصویر برند. 30

2-3-3- ابعاد تصویر برند. 32

2-3-3-1- شخصیت برند. 32

2-3-3-2- ویژگی های محصول.. 37

2-3-3-3- فواید استفاده از یک برند. 37

2-3-4- اندازه‌گیری تصویر محصول در ذهن مشتري.. 37

2-3-5- انواع تصویر. 38

2-3-5-1- تصویر علامت تجاری.. 38

2-3-5-2- تصویر محصول.. 38

2-3-5-3- تصویر تداعی کننده38

2-3-5-4- تصویر استفاده کننده38

2-3-5-5- تصویر استفاده38

2-3-5-6- تصویر ذهنی.. 39

2-4- پیشینه تحقیق.. 40

2-4-1- پژوهشهای داخلی.. 40

2-4-2- پژوهش های خارجی.. 41

فصل سوم:روش پژوهش... 42

3-1- مقدمه. 43

3-2- روش پژوهش.... 43

3-3- مدل پژوهش.... 43

3-4- جامعه آماری.. 44

3-5- حجم نمونه و نمونه گیری.. 44

3-6- نحوه گردآوری داده ها44

3-7- ابزار پژوهش.... 45

3-7-1- اعتبار و روايي.. 45

3-8- روش جمع آوری اطلاعات... 45

3-9- تجزیه وتحلیل اطلاعات... 45

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها46

4-1- مقدمه. 47

4-2- تحلیل ویژگی های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان.. 47

4-3- تحلیل توصیفی مقدماتی.. 50

4-4- آزمون نرمال بودن متغیرها50

4-5- بررسی فرضیه های پژوهش.... 51

4-5-1- فرضیه اصلی پژوهش.... 51

4-5-2- فرضیات فرعی پژوهش.... 52

4-6- آزمون رگرسیون چندگانه. 58

4-7- تحلیل مدل پژوهش.... 58

فصل پنجم: بحث و نتيجه گيري.. 60

5-1- مقدمه. 61

5-2- نتيجه گيري فرضيه ها61

5-3- يافته هاي پژوهش.... 63

5-4- نتايج پژوهش.... 63

5-5- محدودیت ها و مشكلات پژوهش.... 64

5-6- پیشنهادات پژوهش.... 64

5-6-1- پیشنهادات کاربردی.. 64

5-6-2- پیشنهادات به محققان بعدي.. 64

منابع. 65

منابع فارسی.. 66

منابع لاتین.. 66

پیوست ها68

پرسشنامه تصویر برند شرکت های خصوصی.. 69

خروجی های نرم افزار SPSS.. 71

 فهرست جداول

جدول3-1: ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد. 45

جدول 4-1: توزیع افراد بر حسب جنسیت... 47

جدول 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه سنی.. 48

جدول 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات... 49

جدول 4-4: میانگین و انحراف معیار نمرات متغیرهای مورد مطالعه. 50

جدول 4-5: آزمون تعیین نرمال بودن متغیرهای تصویر برند و عرضه. 50

جدول 4-6: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و عرضه محصولات... 51

جدول 4-7: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و عرضه محصولات... 51

جدول 4-8: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 52

جدول 4-9: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق عرضه محصولات... 52

جدول 4-10: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و خدمات عرضه شده52

جدول 4-11: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و خدمات عرضه شده53

جدول 4-12: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 53

جدول 4-13: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق خدمات عرضه شده53

جدول 4-14: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و مناسب بودن برند. 53

جدول 4-15: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و مناسب بودن برند. 54

جدول 4-16: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 54

جدول 4-17: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق مناسب بودن برند. 54

جدول 4-18: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و کیفیت برند. 55

جدول 4-19: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و کیفیت برند. 55

جدول 4-20: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 55

جدول 4-21: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق کیفیت برند. 55

جدول 4-22: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و تنوع برند. 56

جدول 4-23: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و تنوع برند. 56

جدول 4-24: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 56

جدول 4-25: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق تنوع برند. 57

جدول 4-26: نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین تصویر برند و جو برند. 57

جدول 4-27: شاخص کفایت مدل رابطه تصویر برند و جو برند. 57

جدول 4-28: جدول آزمون تحلیل واریانس جهت معنیداری مدل رگرسیونی.. 57

جدول 4-29: رگرسیون ساده به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق جو برند. 58

جدول 4-30: نتایج رگرسیون چندگانه به منظور پیشبینی تصویر برند از طریق ابعاد عرضه محصولات... 58

 فهرست نمودارها

نمودار 1-1: مدل پژوهش (واهی و پاسوان (2006))6

نمودار 4-1: توزیع افراد بر حسب جنسیت... 47

نمودار 4-2: توزیع افراد بر حسب گروه های سنی.. 48

نمودار 4-3: توزیع افراد بر مبنای سطح تحصیلات... 49

شکل 4-4: ضریب همبستگی بین هر بعد از عرضه و تصویر برند. 59

 


مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۴               تعداد بازدید : 482

برچسب های مهم

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

اد ممبر بینهایت ( افزایش ممبر(اعضای) کانال،ربات و

-اد ممبر بینهایت- {افزایش ممبر(اعضای) فیک کانال،ربات و گروه تلگرام و...} Addmember نسخه ویژه(VIP) تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی و فیک و آموزش های آن، که در اینترنت و بازار به قیمت های بالا به فروش می رسد را یک جا و با قیمتی کم در برابر قیمت های بالای دیگر، دریافت ...

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

کسب درامداز اینترنت ماهیانه 8میلیون تومان

پکیج کسب درآمداسان از اینترنت اپدیت جدید 18 اسفند 1395 مناسب برای تمامی افرادباهرسن ودانشی این فرصت هرگز تکرار نمیشود عجله کنید تضمین100%بازگشت وجه درصورت عدم کسب این مبلغ هدیه ویژه پس از خرید این محصول: 1.نرم افزار کی به وای فای وصله نرم افزاری برای شناسایی ...

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

دریافت پیام های دیگران در گوشی شما

شاید بارها و بارها برای شما عزیزان پیش آمده باشد که بخواهید اس ام اس های دیگران را بخوانید و از آن ها آگاه شوید. به همین منظورما نرم افزاری را آماده دانلود کردیم که شما با استفاده از آن، همه ی پیامک های شخص مورد نظر برای شما ارسال میشود به همین راحتی! اگر هدف شما، کسب ...

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی نرم افزار های اددممبر واقعی و فیک

تمامی و کامل ترین نرم افزار های افزایش ممبر واقعی وفیک را یک جادریافت کنیدهرکدام از این نرم افزار ها در اینترنت و کافه بازاربه قیمت خیلی بالایی بفروش میرسند. نکته: پورسانت بازاریابی این محصول 60% است جدیدترین نسخه:اپدیت 18 اسفند1395 کسب درامد میلیونی از ...

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی

نرم افزار برنامه ساز اندروید نسخه طلایی و بدون نیاز به ارتقا توجه :مشکل امضا با کلید دیباگ دراین نسخه کاملا رفع شده و برنامه ها به بازار ارسال می شوند اگر به این مشکل برخوردید ما 10برابر پولتان را پس میدهیم. این نرم افزار بر روی اندروید قابل نصب میباشد 100% مورد تایید ...

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

تماس و پیامک ناشناس و رایگان با شماره

برنامه تماس و ارسال پیام رایگان به دیگران با شماره دلخواه خود(هرشماره) به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به روت اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال ...

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

دانلودرایگان کتاب مجربات باقر(نایاب)

همانطور که شاهد هستیم امروزه کتابهای دعا وطب سنتی در بازار زیادند اما متاسفانه به دلیل سخت ونا مفهوم یا نا قص بودن یا حتی غیر عملی بودن دستورات اینگونه کتابها ابدا قابل استفاده نیستند : جای تعجب اینجاست که با وجود غنی بودن علوم قرآن واهل بیت علیهم السلام در این ...

پایان نامه طراحی خانه کودک

فصل اول : مطالعات پایه و زمینه 1-1) بخش اول (پایه ): برخورد روانشناسانه با موضوع 1-1-1) شناخت کودک از دیدگاه روانشناسی 1-1-2) مراحل رشد کودک 1-1-2-1)خصوصیات کودک 3 ساله 1-1-2-2) خصوصیات کودک 5-4 ساله 1-1-2-3) خصوصیات کودک 6 ساله 1-1-3) کاردانی کودک 1-1-4) کودک و بازی 1-1-4-1) تاریخچه بازی 1-1-4-2) تعریف ...

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

مجموعه -صفر تا صد راه اندازی کارگاه جوراب

لینک خرید در انتهای صفحه می باشد نام محصول: مجموعه صفرتاصد راه اندازی کارگاه جوراب بافی تهیه کننده: دوران راهبی انتشار: وبسایت بچه‌های نساجی دانشگاه یزد فرمت محصول: کتاب الکترونیکی(PDF) + ویدئو MP4 قابل پخش در: موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... مخاطب این بسته آموزشی: ...

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام

ربات فوق پیشرفته اینستاگرام افزایش فالوور،لایک،بازدید و کامنت قابلیت انتخاب فالوورها بر اساس شهر و یا مشاغل (جدید و بسیـار کمیـاب) با سلام خدمت شما همراهان همیشگی سایت hitsfa , این بار قصد ارائه یکی از ربات های اینستاگرام را داریم که بسیار کمیاب است و کاربرد های ...

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن سامانه مخابرات همراه

اپلیکیشن فوق العاده و کم یاب سامانه مخابرات با امکانات زیر که گویای محتواست قابلیت استعلام شماره موبایل قابلیت کشف مزاحم تلفنی قابلیت دریافت ریز مکالمات مشترکین تلفن همراه مشترکین حقوقی مشترکین تلفن ثابت پیش شماره ها و... 100%تضمینی دوستان و ...

زیست گیاهی دکتر ارام فر

زیست گیاهی دکتر ارام فر

کتاب زیست گیاهی دکتر ارام فر بهترین مدرس درس زیست کنکور را هم اکنون بدون نیاز به تهیه فیزیکی ان ، از ما تهیه کنید و از ان لذت ببرید.... ...

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

مجموعه ی آموزش تعمیر لامپ کم مصرف (از مبتدی تا

کتاب آموزش تعمیر لامپ کم مصرف همانطور كه مي دانيد لامپ هاي كم مصرف بعد از مدتي ديگر روشن نمي شوند و نياز به تعمير دارند در بيشتر اين موارد مي توان با ساده ترين وسايل لامپ را در منزل تعمير كرد این مجموعه دارای 5 کتاب است که در آن نحوه عملکرد و روش های عیب یابی لامپ کم ...

آموزش برنامه نویسی آردوینو

آموزش برنامه نویسی آردوینو

معرفی آردوینو : آردوینو یکی از معروف ترین platform های متن باز است که روی برد های خود از میکروکنترلر های AVR و ARM شرکت atmel استفاده کرده است . هدف اردوینو استفاده از مدار چاپی واحد بود که توانست باعث شود توزیع دهنگان این platform باهم به اشتراک گذاری کد ها و شماتیک پروژه ی ...

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

دانلود نمونه فاکتور آماده با فرمت ورد - اکسل و عکس

همانطور که می دانید یکی از الزامات اولیه راه اندازی یک کسب و کار فاکتور فروش می باشد. اگر دوست ندارید هزینه گزافی بابت طراحی فاکتور بپردازید و تمایلی هم به استفاده از فاکتورهای آماده که در بازار به فروش می رسد ندارید می توانید از فاکتورهایی که با فرمت های Word و Excel و ...

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

آموزش راه اندازی ماژول GPS با آردوینو

در این فیلم آموزشی تهیه شده قصد داریم به طور کامل و قدم به قدم مراحل راه اندازی ماژول GPS با کامپیوتر و همچنین روش راه اندازی ماژول GPS با استفاده از میکروکنترلر را خدمت کاربران عزیز سایت آموزش دهیم . این مجموعه ی آموزشی برای اولین بار توسط سایت انجمن الکترونیک به زبان ...

کنترل گوشی همسر و فرزندان

کنترل گوشی همسر و فرزندان

اگر هدف شما، کسب درآمد می باشد، حتما توصیه می کنیم کانال زیر رو تو تلگرامتون ببینید. لازم نیست عضو کانال بشین. عبارت Miliooni@ رو توی جستجوی تلگرامتون بزنید و روی کانال باز شده کلیک کنید. فقط وقتی وارد کانال شدین، چند دقیقه وقت بذارین و مطالب کانال رو که چندتا مطلب خلاصه و جمع بندی ...

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر معماری ییل

پاور پوینت آنالیز و تحلیل مدرسه هنر و معماری ییل معایب محل قرارگیری دانشگاه آنالیز پلان های طبقات معمار ...

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

کاربر رایانه - سوال های تستی با جواب

دانلود نمونه سوالات رشته کاربر رایانه همراه با جواب سوالات منتشر شده از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قالب سوالات : Pdf ساعت استاندارد : 300 ساعت کداستاندارد : 3/0/1/24/42-3 ...

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل مرکز تجاری زیست خاور مشهد

پاور پوینت تحلیل و تجزیه مجتمع تجاری زیست خاور مشهد معایب دسترسی ها عملکرد فضاها و.... ...

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

دانلود فیلم آموزش روابط زناشویی

نام محصول: فیلم آموزش روابط زناشویی زمان (دقیقه) : 120 قالب فایل : MP4 برای افراد بالای 18 سال این فیلم که چندی پیش در ایران توسط متخصصان با مجوز وزارت بهداشت و وزارت ارشاد تهیه شده به بسیاری از مسائل مهم که بیشتر افراد از آن بی خبرند اشاره می کند و همچنین برای فهم بیشتر موضوعات ...

تبلیغات انبوه در تلگرام

تبلیغات انبوه در تلگرام

قیمت فقط4000تومان ولی در بسیاری از سایت های دیگر و سودجو به قیمت ۱۰ هزار توماننرم افزار اتوماتیک ارسال انبوه تلگرام به ارزش ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان آموزش کامل بصورت تصویری بعلاوه تمامی نرم افزار ها۲ دریافت نرم افزار تولید شماره مجازی رایگان بانک شماره موبایل کل کشور به تفکیک مشاغل ...

سوال عملی Power Point با جواب

سوال عملی Power Point با جواب

دانلود نمونه سوال قطعی پاورپوینت با جواب تشریحی تعداد فایل : 2 نوع فایل : Pdf ...

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

دانلود جزوه کدینگ 1100 کلمه بارونز

بدون شک یکی از مهمترین کتابهایی که علی الخصوص در کنکورهای مختلف ازش استفاده میشه همین کتاب 1100 لغت بارونزه که از نظر طراحان سوال هر سال جایگاه خودش رو در قسمت واژگان کنکور داره و چندین سوال مهم واژگان از این کتاب طراحی میشه ، به جز کنکور باید به ازمونهای بین المللی زبان نیز ...

جزوه و نکات مهم متون فقه

جزوه و نکات مهم متون فقه, دراین بخش جزوه و نکات مهم متون فقه را برای شما قرار دادیم باخواندن این خلاصه و نکات مهم دیگر نیازی به خواندن کتابهای پر حجم متون فقه ندارید . ...

حل المسائل الکترونیک 1 و 2

حل المسائل الکترونیک 1 و 2 ...

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در

آموزش افزایش لایک و فالوور واقعی اینستاگرام در اندروید و iOS به صورت نامحدود افزایش لایک , کامنت و فالوور واقعی و حقیقی به صورت نامحدود در اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و iOS بسیار مناسب برای پیج های شخصی , کسب درامد و تبلیغ کسب و کار تنها در عرض چند دقیقه , صدها لایک ...

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران

پاور پوینت گوناگونی جانداران بسیار مفید با افکت و مطالب آموزنده اهمیت طبقه بندی در زندگی روزانه ، طبقه بندی های مختلفی را می بینید . کتاب های کتابخانه ، اجناس فروشگاه ، داروهای داروخانه و مطالب صفحه های روزنامه ، هر کدام به روش خاصی طبقه بندی شذده اند . طبقه بندی کردن باید ...

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

دانلود رایگان پیک نوروزی پایه ششم ابتدایی سال1396

امروز برای شما آینده سازان عزیزم پیک نوروزی سال 1396 را آماده کرده ایم که در ادامه میتونید دانلود کنید. پیشاپیش عید نوروز را به همه شما عزیزان تبریک می گویم پیک نوروزی سال 96 پایه ششم دارای 20 صفحه که دارای تمرینات متنوع و جذاب و استفاده از تمرینها و سرگرمی های جالب بر اساس آخرین ...

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

فایل صوتی عبارت های تاکیدی ثروت ساز

یکی از قدیمی ترین روش هایی که از زمان های بسیار دور تا به امروز برای نفوذ به ضمیر ناخودآگاه و ارسال سیگنال های مورد نظر به ضمیر ناخودآگاه، برای خلق تغییرات مطلوب و ایده آل در زندگی، مورد استفاده قرار میگرفته، استفاده از عبارت عای تاکیدی مثبت بوده است. عبارت های تاکیدی در ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان
فروش پوشاک استوک مارک دار
http://kia-ir.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "پروژه، مقاله، تحقیق دانشجویی، کارآموزی، جزوه و ..." می باشد
" فروشگاهی از 4KIA "

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما